Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nekplooimeting, waarom wel of niet?

+13
mickey
loesje
Susan
SarahKey
Julia
Nana
Supertalentje
PapillonRose
Smaragdje
Parisienne
joyce0606
Printje
Wennes
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nekplooimeting, waarom wel of niet? - Pagina 2 Empty Re: Nekplooimeting, waarom wel of niet?

Bericht  mickey wo 30 nov 2011 - 1:30

Wij hebben geen nekplooimeting laten doen. Als er uit de meting een verhoogde kans zou komen, zou ik geen verder onderzoek willen, i.v.m. kans op miskraam. Bovendien is het een kansberekening en kunnen ze er ook naast zitten. Mocht er overigens iets uit zijn gekomen, weet ik ook niet of ik een abortus had laten plegen. Ik ben zo blij en dankbaar dat we een kindje krijgen, als het ziek is, ben ik niet minder blij. Dan heeft het zo moeten zijn.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nekplooimeting, waarom wel of niet? - Pagina 2 Empty Re: Nekplooimeting, waarom wel of niet?

Bericht  Dikkertjedap wo 30 nov 2011 - 1:47

Sunprincess schreef:Wij hebben het niet gedaan omdat ik vind dat je de natuur niet koste waar het kost zou moeten willen controleren.
Als we een kindje met down hadden gekregen, was dat zo geweest.
Ik vind het niet aan mij om daarover beslissingen te nemen.

+1

Dikkertjedap
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 18
Punten : 20
Registratiedatum : 30-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nekplooimeting, waarom wel of niet? - Pagina 2 Empty Re: Nekplooimeting, waarom wel of niet?

Bericht  Roos wo 30 nov 2011 - 7:35

Ik sluit me aan bij papilonrose. Ook wij hadden zeer waarschijnlijk niet gekozen voor abortus, maar hadden op deze manier wel een goede voorbereiding gehad.
Zou, als het ons gegeven is, bij een volgende zwangerschap er weer voor kiezen.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nekplooimeting, waarom wel of niet? - Pagina 2 Empty Re: Nekplooimeting, waarom wel of niet?

Bericht  woezel wo 30 nov 2011 - 7:41

Wij hebben het bij alle drie niet gedaan.
Bij de laatste 2 hadden we wel de keus dat ze tijdens de termijnecho de nekplooi goed bekeken, en bij twijfel hadden we dan kunnen kiezen voor een nekplooimeting

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nekplooimeting, waarom wel of niet? - Pagina 2 Empty Re: Nekplooimeting, waarom wel of niet?

Bericht  chipa wo 30 nov 2011 - 8:07

Wij hebben de nekplooimeting wel gedaan. Het is natuurlijk maar een kansberekening, maar toch wilde ik het graag weten.
Wij hebben in de familie een gehandicapt kindje gehad (niet zo geboren overigens) en hebben gezien hoe zwaar dat is voor de ouders. De wetenschap dat je kindje nooit geheel zelfstandig zal zijn lijkt me ook zo moeilijk.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nekplooimeting, waarom wel of niet? - Pagina 2 Empty Re: Nekplooimeting, waarom wel of niet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum