Niet echt een vrije dag op die manier
+12
ShallY
mzcharlotte
sanne-84
Ooh La La!
Esperanza
Susan
Rovine
minoessepoes
Lavendel
Tullow
Rush
Ibbeltje
16 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Niet echt een vrije dag op die manier
Birgit schreef:Ik heb 's middags een afspraak bij de kapper staan en ik vind wat vrije tijd zo voor de kerst eigenlijk wel lekker
Ik probeer er niet onderuit te komen (wat op het werk waarschijnlijk wel zo overkomt) en was op een andere dag gewoon meegegaan. Ik heb juist 23 dec vrij genomen omdat ik 27 dec geen vrij kreeg. En ik twijfel nog even verder
Ik weet namelijk niet zo goed hoe ik af moet zeggen aangezien ze alles van je willen weten.
Als het er zo aan toe moet gaan dan heb ik al helemáál geen zin meer om mee te gaan...
Gast- Gast
Als je geen zin hebt zou ik gewoon zeggen dat je die dag al vrij hebt genomen en plannen hebt.
Je hoeft ze niet te vertellen waarom je niet meegaat. Je hebt die vrije dag al eerder gepland en vastgezet, dus dan is het toch een goede reden om niet mee te gaan!
Ik zou best op mijn roostervrije dag naar het werk willen komen voor een uitje of iets dergelijks. Maar als ik vrij neem omdat ik tijd voor mezelf wil, dan is dat niet naar het werk gaan. Dan zou ik een andere dag vrij nemen en die dag gewoon gaan werken + high tea.
Je hoeft ze niet te vertellen waarom je niet meegaat. Je hebt die vrije dag al eerder gepland en vastgezet, dus dan is het toch een goede reden om niet mee te gaan!
Ik zou best op mijn roostervrije dag naar het werk willen komen voor een uitje of iets dergelijks. Maar als ik vrij neem omdat ik tijd voor mezelf wil, dan is dat niet naar het werk gaan. Dan zou ik een andere dag vrij nemen en die dag gewoon gaan werken + high tea.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb besloten om niet mee te gaan en heb afgemeld met de volgende tekst Helaas moet ik me toch afmelden voor de lunch/high tea van 23 december. Natuurlijk zou ik op een andere dag (geen snipperdag) gewoon meegegaan zijn want ik vind het altijd gezellig, maar het komt nu toch een beetje ongelukkig uit.
Gast- Gast
Zelda schreef:In welke branche werk jij?minoessepoes schreef:
Maar ik werk in een heel groot bedrijf en daar is de samenhorigheid sowieso wat minder. De kerstborrel op vrijdagmiddag/ avond met eten en optreden van Glennis Grace voor heel het bedrijf laat ik toch echt zonder aarzelen aan mij voorbij gaan!
Op 1 van de hoofdkantoren bij een bank.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Tea-Leaf schreef:Je hoeft niet te werken op je snipperdag, maar gaat iets leuks doen georganiseerd vanuit je werk. Ik zou er sowieso geen punt van maken, of je nu wel of niet meegaat. Ik zou trouwens wel meegaan als je nog niks gepland had, lekker eten en thee drinken met je collega's is toch leuk?
Ik zou het gewoon lekker vinden om die dag geen reet uit te voeren. Je neemt toch niet voor niks vrij?
Gast- Gast
Birgit schreef:Ik heb besloten om niet mee te gaan en heb afgemeld met de volgende tekst **.[/i]
Prima toch? Als je bv zou zeggen dat je al andere verplichtingen hebt en daarom juist een vrije dag had genomen is het toch duidelijk lijkt mij. Ik vraag dan zelf sowieso nooit verder want anders had die persoon 'verplichtingen' zelf wel al uitgelegd... Je hebt ook al vrij genomen voor de borrel bekend was neem ik aan dus er onder uit proberen te komen lijkt men iet eens aan de orde.
Gast- Gast
Ik vind personeelsfeestje altijd zo gezellig! Volgende week zaterdag, toevallig mijn vrije weekend, hebben we een afscheidsfeestje van twee collega's. Ik kijk er naar uit, wordt zeker weten leuk. Afgelopen september zijn we zelfs met 28 collega's een weekend wezen zeilen en we hebben echt een fantastisch weekend gehad!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ik weet het echt niet...
» Ik weet het echt niet!
» Dat ga IK écht niet doen...
» Het houdt niet echt op..
» Nee dat gaat écht niet gebeuren..
» Ik weet het echt niet!