Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trek het gewoon niet meer.

+15
PluDan
Lejow
SarahKey
sterremaan
SuperGrover
Bolleke
Koffieleut
TGR
Fayebella
Sjaantje
M@niek
Sylvana
Tania
juffie001
frolic
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Trek het gewoon niet meer. - Pagina 2 Empty Re: Trek het gewoon niet meer.

Bericht  frolic di 29 nov 2011 - 2:07

Gister zat ik dus duidelijk op de bodem , kan echt inderdaad momenten hebben dat ik denk toedeloe waar doe ik het voor daar heb je gelijk in , maar kan me gelukkig nog herpakken inderdaad voor mijn kinderen.

Die zullen nooit iets merken van een depri bui of wat ook gelukkig.

Er is zoveel gebeurd , niet alleen mijn moeder is overleden .. eigenlijk bijna mn hele familie op zeer korte tijd vind het altijd makkelijker om te zeggen wie ik nog wel heb dat is mn vader , broer en 1 tante van een redelijk grote familie , en een paar vrienden en bekenden.

Soms denk je gewoon dat dit het nu wel was , een soort van aaah dit was de genadeklap ofzo , dat had ik sterk toen mijn tante plotseling stierf maar daarna volgden er dus nog.

Kan het meestal wel redelijk relativeren hoor , en echt nog wel genieten van het leven . Ben niet zielig of wat dan ook , maar dan net als gisteren dan heb ik het gewoon totaal gehad .

Misschien speelt ook wel mee dat ik net gestopt ben met roken , merk dat ik daar ook wel wat kribbiger door ben.

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 2:16

Ik vind het heel erg wat je hebt meegemaakt maar probeer toch weer eens het positieve in te zien. Je blijft nu erg hangen in het verleden (ook al is dat heel erg) Geniet van je kinderen, je vader, broer, ... Ga leuke dingen doen (en je zegt wel ik zorg dat m`n kinderen er niks van merken, maar kinderen hebben meer door dan je denkt)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 2:25

Nou nee ik vind niet dat Frolic in het verleden blijft hangen. Ik krijg nu heel sterk de neiging om te zeggen: Mág ze alsjeblieft een keer instorten?! Haar pony is overleden, haar maatje...en het is logisch dat het verleden dan ook weer even boven komt. Dat is niet raar of zwak. En ze zegt zelf ook dat ze zich herpakt voor haar kinderen.

Lily, dat kinderen iets meekrijgen van een depressieve bui, daar kun je verder toch niks aan doen. Je kunt niet altijd een masker ophouden natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  frolic di 29 nov 2011 - 2:36

Lily schreef:Ik vind het heel erg wat je hebt meegemaakt maar probeer toch weer eens het positieve in te zien. Je blijft nu erg hangen in het verleden (ook al is dat heel erg) Geniet van je kinderen, je vader, broer, ... Ga leuke dingen doen (en je zegt wel ik zorg dat m`n kinderen er niks van merken, maar kinderen hebben meer door dan je denkt)

Doe echt elke dag leuke dingen , ben niet depressief

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 2:57

Zelda schreef:Nou nee ik vind niet dat Frolic in het verleden blijft hangen. Ik krijg nu heel sterk de neiging om te zeggen: Mág ze alsjeblieft een keer instorten?! Haar pony is overleden, haar maatje...en het is logisch dat het verleden dan ook weer even boven komt. Dat is niet raar of zwak. En ze zegt zelf ook dat ze zich herpakt voor haar kinderen.

Lily, dat kinderen iets meekrijgen van een depressieve bui, daar kun je verder toch niks aan doen. Je kunt niet altijd een masker ophouden natuurlijk.
Eens. Ik vind Lily en TGR in deze een beetje zeikerds.

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 29 nov 2011 - 4:06

Zelda schreef:Nou nee ik vind niet dat Frolic in het verleden blijft hangen. Ik krijg nu heel sterk de neiging om te zeggen: Mág ze alsjeblieft een keer instorten?! Haar pony is overleden, haar maatje...en het is logisch dat het verleden dan ook weer even boven komt. Dat is niet raar of zwak. En ze zegt zelf ook dat ze zich herpakt voor haar kinderen.

+1
Lieve Frolic, heel heel veel sterkte, ik hoop dat er snel een lichtpuntje voor jullie mag komen!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bolleke di 29 nov 2011 - 4:17

Gelukkig zie je positieve dingen en je kinderen zijn zoiets moois. Maar ik snap je verdriet. Mijn moeder heeft op korte tijd haar broer, vader en nichtje (dochter van andere broer) verloren. En zij kan ook zo'n verdriet hebben zoals jij nu beschrijft. En dan vind ik het zo zielig voor haar.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  PluDan di 29 nov 2011 - 6:03

Lejow schreef:

+1
Lieve Frolic, heel heel veel sterkte, ik hoop dat er snel een lichtpuntje voor jullie mag komen!!!

+2
Heel veel sterkte gewenst!
Het is niet niks allemaal hug .
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Raindrop di 29 nov 2011 - 6:10

Lejow schreef:

+1

Hier sluit ik me echt volledig bij aan hug hug
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 6:59

Frolic, het is jouw verdriet, jij weet hoe het voelt op dit moment en jij beslist hoe je het kwijtraakt. Door je verhaal op het forum te zetten, lucht het vast en zeker op.

Mensen die hun mening ventileren op een andere manier dan je zou willen, tref je altijd op een forum. Ze bedoelen het niet verkeerd, ze denken juist mee, sterker nog: misschien leven ze zich meer in in jouw situatie dan anderen doen. Ik denk dus dat we ook niet 'snauwerig' tegen elkaar moeten zijn. We weten nu wat Frolic nodig heeft en dat is vooral een luisterend oor.

Frolic, jouw situatie ken ik zelf niet uit ervaring, maar het is heel begrijpelijk dat je even in een donker dal zit.
De dood van een dier kan een even grote klap voor je zijn dan de dood van een mens, dat weet ik dan wel weer uit ervaring.
Parels omschrijft heel mooi wat ik ook kwijt wil aan jou. Nogmaals een dikke knuffel hug en sterkte!

Gast
Gast

Bericht  Makamba di 29 nov 2011 - 8:05

Wat afschuwelijk om te lezen! Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, maar ook ik wil je een hele dikke hug geven.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 9:19

frolic schreef:en ik ben gewoon ook zwak

Dat is niet zwak, dat is heel normaal! Het is ook allemaal heftig en daar mag je je heel kut om voelen. hug

Gast
Gast

Bericht  juffie001 di 29 nov 2011 - 9:42

Dijn82 schreef:

Dat is niet zwak, dat is heel normaal! Het is ook allemaal heftig en daar mag je je heel kut om voelen. hug

+1, je mag jezelf echt niet zwak voelen! Je kan beter toegeven aan je verdriet dan er in opgeslokt worden..
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543

Bericht  Kayleigh wo 30 nov 2011 - 21:51

lieve frolic

Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, je hebt zoveel meegemaakt de laatste tijd, en dan is het ook niet gek dat je het even gehad hebt.

Wil je veel sterkte wensen !!

Liefs Kayleigh ( voorheen 1982Angel1982 )

Kayleigh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 22:05

Lieve Frolic, de tranen springen in mijn ogen bij het lezen van je berichten. Ik herken je gevoel maar heb verder geen raad voor je.
Het enige wat kan jeroen is het niet op te kroppen maar h het gewoon toe te laten.
hug

Gast
Gast

Bericht  sterremaan wo 30 nov 2011 - 22:09

juffie001 schreef:
Dijn82 schreef:

+1, je mag jezelf echt niet zwak voelen! Je kan beter toegeven aan je verdriet dan er in opgeslokt worden..

+1 nee zwak ben je niet, je bent juist sterk door je emoties te laten zien. Hoeveel mensen verdrinken in hun eigen verdriet. Hoeveel mensen gaan maar als een robot door. Omdat ze het niet durven te laten zien. En het is ook waar wat youandy zegt, mensen willen je graag helpen. En dat is ook een soort uiting voor hun. Maar ZWAK nee STERK dat ben je.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675

http://www.sterremaan.tk

Bericht  Jordana do 1 dec 2011 - 0:27

sterremaan schreef:
juffie001 schreef:
Dijn82 schreef:

+1 nee zwak ben je niet, je bent juist sterk door je emoties te laten zien. Hoeveel mensen verdrinken in hun eigen verdriet. Hoeveel mensen gaan maar als een robot door. Omdat ze het niet durven te laten zien. En het is ook waar wat youandy zegt, mensen willen je graag helpen. En dat is ook een soort uiting voor hun. Maar ZWAK nee STERK dat ben je.

Helemaal eens met sterremaan

hug hug hug
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: