Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Jade
Toet
RYW
Tinus
Lavendel
slaatje
TwistedAngel
Zininzon
Tullow
*Noosa
Stuiterbal
Mon Amour
Lenthe
Muppie
xxlisaxx
ladycat
Rodewijn
Marin
Terkina
_Lacey_
FireButterfly
Gigi_
Sugarfall
Bay
Carra
Janelie
Suus
Error
Antibes
GreenGrass
Esperanza
luenca
KOL
Bliss
Jeanette
Salander
Lady4
Feline
Sweety
43 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  luenca zo 27 nov 2011 - 5:45

dankjewel dames....heb hem nog even gesproken en was wel ff fijn, hij voelt zich er ook niet goed onder...ik hoop zo dat het goedkomt......
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 27 nov 2011 - 5:48

_Lacey_ schreef:@Shygirl: wat enorm k*t, maar wel fijn dat hij het nu al zegt i.p.v. over een tijdje.

@Bliss: herkenbaar! Al gaat het in mijn geval dan om mijn 4 jaar jongere broertje. Hij woont al samen en alles. En tuurlijk... ik ben hartstikke blij voor hem, maar net als jij voel ik me op deze manier wel weer de oudere, mislukte zus. Helemaal met de feestdagen in het vooruitzicht. Hij neemt haar mee naar mijn ouders en wie komt er weer in haar eentje? Juist...


Ja precies, bah. Gelukkig is mijn zusje geloof ik niet van plan om hem met kerst al mee te nemen, maar het blijft een rotgevoel. Vorig jaar was ik een keer degene die een date had met kerst, maar dat was dan ook de enige keer Neutral Op mn werk ben ik ook al de enige vrijgezel zo ongeveer en denk gewoon dat steeds meer mensen mij gaan zien als een triest geval (en ik kan ze geen ongelijk geven).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 5:58

Je bent een triest geval als je je daar naar gaat gedragen. Eerlijk gezegd vind ik het best naar te lezen dat sommige zichzelf meer gunnen dan een ander. Als mensen mij triest vinden omdat ik geen partner heb vind ik dat triest. Het is namelijk helemaal niet triest, dat slaat nergens op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 27 nov 2011 - 6:11

Zusje schreef:Je bent een triest geval als je je daar naar gaat gedragen. Eerlijk gezegd vind ik het best naar te lezen dat sommige zichzelf meer gunnen dan een ander. Als mensen mij triest vinden omdat ik geen partner heb vind ik dat triest. Het is namelijk helemaal niet triest, dat slaat nergens op.

Amen!

Echt, hoe denk je ooit een man te gaan vinden die in jou zijn droomvrouw ziet als jij jezelf maar als 'triest' blijft bestempelen. Andersom werkt 't toch net zo? Een zelfverzekerde man die levenslust/kracht uitstraalt is toch 34928 keer zo aantrekkelijk als iemand die zichzelf als 'onaantrekkelijk en niets waard' verkoopt? (dit bedoel ik in algemene zin trouwens)
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety zo 27 nov 2011 - 6:38

@ Sugarfall: hoe was je date gegaan? Was het leuk?

@ Zilver: ik had je verhaal al gelezen maar nog niet gereageerd. Ik wil dat nog wel doen, maar weet niet of je wil dat ik het hier doe. Mocht je het nog willen dan hoor/lees ik het wel Wink Oh en als je het te snel vindt gaan met je date, zou ik dat wel aangeven. Misschien heeft hij het zelf niet door dat hij zo snel gaat.

@ Shygirl: wat klote dat het zo is gelopen! En het ging nog wel zo goed! Ik snap dat je hoopt dat hij nog van gedachten veranderd, maar probeer er niet teveel op te rekenen. Wie weet hoe lang hij nodig heeft om erover heen te komen. Voor nu wil ik je wel een dikke knuffel geven. Huil, gil, eet chocolade, doe wat je wil doen... hug

@ Bliss: ook ik snap je helemaal. Ik gun het anderen dat ze een relatie krijgen of zelfs meer, maar ik zou het zelf ook wel graag willen. Mijn nichtje is nu een aantal maanden zwanger en ik ben echt super blij voor haar. Maar eigenlijk zou ik ook wel een vriend en kind(eren) willen hebben/krijgen.

@ Zusje: heel mooi gezegd!


Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 27 nov 2011 - 6:40

Dat is natuurlijk ook zo, maar je voorkomt toch niet dat mensen er dingen over gaan denken. En tja, ik ben nu door mn zusje onbewust weer even met de neus op de feiten gedrukt en af en toe begint dat gevoel me gewoon de keel uit te hangen. Doorgaans ben ik echt erg positief ingesteld op allerlei gebieden, maar op liefdesgebied is mijn leven nou eenmaal gewoon één grote blamage. Ik hoop natuurlijk van harte dat ik hier over een aantal jaar om kan lachen en ook eens kan genieten van een wederzijdse liefde, maar is het zo raar dat ik me dat gewoon niet voor kan stellen? Ik heb het namelijk nog nooit meegemaakt!
En daarbij: je kunt nog zo zelfverzekerd zijn, maar dat is natuurlijk ook geen garantie voor een leuke man.

En over dat gunnen: mijn zusje (in dit geval) heeft al de nodige vriendjes en scharrels gehad en ik niet (stuk minder in elk geval). Is het dan raar dat ik mezelf het nu een keer net wat meer gun? Ik ben hier gewoon eerlijk over en ik denk dat veel anderen dit ook zo zouden voelen (maar er misschien niet voor uit komen). Ik misgun het haar toch niet, dus ik snap niet wat hier zo naar aan is.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 6:46

Leef jij alleen om een man te krijgen dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 27 nov 2011 - 6:59

Zusje schreef:Leef jij alleen om een man te krijgen dan?

Huh? Natuurlijk niet. Vanwaar deze vraag?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 7:04

Bliss schreef:En daarbij: je kunt nog zo zelfverzekerd zijn, maar dat is natuurlijk ook geen garantie voor een leuke man.

Vanwege dit stukje. Ik vind het allemaal zo negatief overkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 27 nov 2011 - 7:04

'En daarbij: je kunt nog zo zelfverzekerd zijn, maar dat is natuurlijk ook geen garantie voor een leuke man.'

Ik denk dat Zusje o.a. op deze zin doelt.. want ik bedoelde eigenlijk niet dat je om die reden aan je zelfvertrouwen moet werken. Maar juist voor jezelf. En dan komt die aandacht vanzelf wel een keer.. Je moet niet leven voor die man, je leeft voor jezelf.. En ik snap dondersgoed hoe klote 't allemaal soms is maar ik zou 't heel leuk vinden om een keer te lezen dat je blij bent met jezelf want het is bijna allemaal negatief. Dat is toch niet aantrekkelijk?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bay zo 27 nov 2011 - 7:06

Bliss schreef:
Zusje schreef:Leef jij alleen om een man te krijgen dan?

Huh? Natuurlijk niet. Vanwaar deze vraag?

Begrijp jullie allebei maar ik denk dat het meer is dat het soms lijkt alsof iedereen een relatie heeft.
Zelf wil je ook graag maar het wil steeds niet lukken. Daarom is het soms extra moeilijk om te zien dat het bij andere wel lukt en bij jou steeds niet. Je gaat aan jezelf twijfelen en het is natuurlijk een deuk in je zelfvertrouwen.
Dit is iig wel voor mij zo.

Ik leef niet om een man te krijgen. Een relatie is ook niet altijd zaligmakend maar ik zou het wel erg graag willen.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bay zo 27 nov 2011 - 7:09

Sweety schreef:

@ Zilver: ik had je verhaal al gelezen maar nog niet gereageerd. Ik wil dat nog wel doen, maar weet niet of je wil dat ik het hier doe. Mocht je het nog willen dan hoor/lees ik het wel Wink Oh en als je het te snel vindt gaan met je date, zou ik dat wel aangeven. Misschien heeft hij het zelf niet door dat hij zo snel gaat.





Natuurlijk mag je er nog op reageren.
Ik wacht mijn date van deze week wel even af. Vrijdag was het erg leuk. Dus ik zie het wel.
Tenslotte duurt het nog 3 weken en hij heeft niets gevraagd overlegd voordat hij de kaartjes bestelde, dus wat dat betreft ben ik niets verplicht volgens mij Very Happy
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 27 nov 2011 - 7:09

Zilver, maar Zusje en ik zijn beiden niet geheel onbekend in de vrijgezellenwereld.. Daarom zeg ik ook dat ik haar gevoel snap. Maar ik heb echt nog nooit iets positiefs gelezen. Ik heb ook wel eens een dipje maar geniet ook zeker van de aandacht die ik af en toe krijg. En ja, ik zou een relatie ook heel leuk vinden maar dat komt vanzelf wel een keer.. Ik ben echt meer dan leuk genoeg om iemand te vinden die dat ook inziet! Duurt alleen even laughcry
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ zo 27 nov 2011 - 7:09

Zilver* schreef:
Bliss schreef:
Zusje schreef:Leef jij alleen om een man te krijgen dan?

Huh? Natuurlijk niet. Vanwaar deze vraag?

Begrijp jullie allebei maar ik denk dat het meer is dat het soms lijkt alsof iedereen een relatie heeft.
Zelf wil je ook graag maar het wil steeds niet lukken. Daarom is het soms extra moeilijk om te zien dat het bij andere wel lukt en bij jou steeds niet. Je gaat aan jezelf twijfelen en het is natuurlijk een deuk in je zelfvertrouwen.
Dit is iig wel voor mij zo.

Ik leef niet om een man te krijgen. Een relatie is ook niet altijd zaligmakend maar ik zou het wel erg graag willen.
Helemaal mee eens.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bay zo 27 nov 2011 - 7:15

Feline schreef:Zilver, maar Zusje en ik zijn beiden niet geheel onbekend in de vrijgezellenwereld.. Daarom zeg ik ook dat ik haar gevoel snap. Maar ik heb echt nog nooit iets positiefs gelezen. Ik heb ook wel eens een dipje maar geniet ook zeker van de aandacht die ik af en toe krijg. En ja, ik zou een relatie ook heel leuk vinden maar dat komt vanzelf wel een keer.. Ik ben echt meer dan leuk genoeg om iemand te vinden die dat ook inziet! Duurt alleen even laughcry

Daar heb je helemaal gelijk in! Die momenten heb ik zeker ook maar soms baal ik er wel van dat niemand dat ziet laughcry
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 27 nov 2011 - 7:44

Klopt, in dit topic is er weinig positiefs te lezen van mijn kant. Het is namelijk het datetopic en zoals je weet date ik er niet bepaald op los. Als je bijvoorbeeld het topic "Ik ben fantastisch geweldig omdat..." leest, daar heb ik van de week nog in gepost en niks dan lof over mijzelf smile Ik ben blij met mijn leven, mijn huis, mijn baan, mijn vrienden en doe veel leuke dingen, waar ik echt van geniet! Alleen op liefdesgebied heb ik dus niet bepaald succeservaringen op gedaan, waar ik zelfvertrouwen uit kan putten. Wat kan ik er dan aan doen om dat zelfvertrouwen op te bouwen? (dit is trouwens een serieuze vraag, tips zijn welkom) Feline, jij hebt eerder wel eens aangegeven 'chagrijnig' te worden als je even geen aandacht van een man krijgt. Jij bent dus gewend aan aandacht en daardoor voel je je zelfverzekerd. Dat zou ik ook hebben. Helaas krijg ik niet zo veel aandacht van mannen en hebben (soms wildvreemde) mensen mij in het verleden vaak genoeg gezegd dat ik lelijk ben e.d. Ik zou dolgraag blakend van zelfvertrouwen rond paraderen (en ik kan de schijn volgens mij nog aardig op houden, want mensen zijn vaak verbaasd als ze horen hoe onzeker ik eigenlijk ben), maar van binnen voel ik me dus niet zo. Dus ik snap dat jij graag positieve verhalen van mijn kant wilt lezen, maar ik neem aan dat je begrijpt dat ik nog liever positieve verhalen zou willen kunnen vertellen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall zo 27 nov 2011 - 12:33

Sweety & Zilver, we zijn naar Vapiano geweest (restaurant) en het was heel gezellig! Ik heb me voor niks druk gemaakt, we hadden echt meer dan genoeg om over te praten en het was echt helemaal niet geforceerd, ik heb een hele leuke avond gehad en ik hoop dat we binnenkort nog iets gaan doen! Very Happy
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Terkina zo 27 nov 2011 - 13:01

Feline, eerlijk gezegd ben ik wel een beetje verbaasd... want volgens mij kan jij net als Bliss soms heel erg balen van je vrijgezellenstatus tegenover die van anderen.

Natuurlijk gunt Bliss haar zusje een relatie. Maar dan mag ze toch ook wel balen voor zichzelf?
Mijn vriendinnetje gaat trouwen, is strontgelukkig met haar verloofde, huis en werk en alles. En ja, als ik dat bij haar zie, dan kan dat bij mij ook knagen... Niet omdat ik het haar niet gun -ik gun haar alle geluk van de wereld-, maar omdat het voor mijn gevoel wel weer bevestigt hoe ik het alleemaal niet voor elkaar heb.

Overigens geheel ontopic: ik ben scharrelloos (nooit anders geweest eigenlijk), dateloos en datepotentieloos. Best saai, haha.
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  luenca zo 27 nov 2011 - 20:46

gisteren ben ik naar mn mam gegaan, ze heeft me zo verwend!
we hebben lekker gegeten, en ze heeft me gemasseerd en veel met me gepraat en geknuffeld...
en ik ben gewoon 3 kilo in 1 week afgevallen van verliefdheid
Embarassed
daar ben ik stiekum wel heel blij mee
nu veel afleiding zoeken en de week proberen door te komen, ik mis hem verschrikkelijk, hopelijk niet voor lang meer Sad
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 27 nov 2011 - 22:37

Volgens mij zeg ik nergens dat Bliss zich niet eens rot mag voelen over t feit dat ze vrijgezel is dus ik snap je opmerking niet Terkina.

Ik doel op t feit dat Bliss niet lekker in d'r vel zit. Ik vind t oprecht naar om te lezen dat sommige mensen zulke gemene opmerkingen kunnen maken. Bliss, heb je wel eens professionele hulp gezocht? Klinkt zwaarder dan het is.. Ik ben voor exact dezelfde reden (onzekerheid) naar de psych gegaan en dat heeft me echt geholpen.

Ik hoop dat je snel in gaat zien hoeveel je waard bent want ik schrik echt een beetje van je laatste post..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 22:49

Wat ik niet zo goed snap, is dat dit een date-topic betreft en het mij dus vrij logisch lijkt dat er ook verhalen in staan die minder positief zijn om te lezen. Dit is dus bij Bliss het geval. Ik vind het nogal wat als iemand zo onzeker is geworden door opmerkingen van anderen en daar min of meer zelf in is gaan geloven. Sad

Natuurlijk lezen we liever allemaal over die alles meeslepende liefde die forummers zijn tegengekomen, maar wat nou als dat bij een forummer nou echt voelt alsof zij dit nooit zal meemaken? Sporadisch een keer een date hebben gehad, vind ik wel wat anders dan in het verleden wel eens een relatie te hebben gehad, ook al is dat wellicht een tijd geleden.

Als ik heel eerlijk ben, zou ik dus niet weten hoe het voelt om in de leeftijdscategorie 25+ amper of niet te weten hoe het is om verliefd te zijn en dat het dus ook wederzijds blijkt te zijn, waar een relatie uit is voortgekomen. Ik kan me daarentegen wel voorstellen dat dit heel naar kan voelen, als je hier wel degelijk voor open zou staan, maar je telkens maar niet die ene persoon bent tegengekomen.

Ik weet ook niet of alles staat en valt met of je zeker of onzeker bent over jezelf en hoe je dat precies uitstraalt. Als ik puur voor mezelf spreek, had ik pas ruimte voor aandacht van een man, als ik de periode met de man ervoor had verwerkt. Dan had ik klaarblijkelijk weer een meer open houding, of zoiets.

Ik denk overigens juist dat je status als single je wel heel erg kan tegenstaan als dit het enige is wat maar niet lijkt te veranderen en je de rest van je leven juist heel goed op orde hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Terkina zo 27 nov 2011 - 23:00

Ik zeg ook niet dat jij zegt dat ze zich niet rot mag voelen, Feline. Ik ben alleen verbaasd, over de manier waarop je het vrijgezellenbestaan nu blijkbaar benanderd.
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 28 nov 2011 - 2:34

Feline schreef:Volgens mij zeg ik nergens dat Bliss zich niet eens rot mag voelen over t feit dat ze vrijgezel is dus ik snap je opmerking niet Terkina.

Ik doel op t feit dat Bliss niet lekker in d'r vel zit. Ik vind t oprecht naar om te lezen dat sommige mensen zulke gemene opmerkingen kunnen maken. Bliss, heb je wel eens professionele hulp gezocht? Klinkt zwaarder dan het is.. Ik ben voor exact dezelfde reden (onzekerheid) naar de psych gegaan en dat heeft me echt geholpen.

Ik hoop dat je snel in gaat zien hoeveel je waard bent want ik schrik echt een beetje van je laatste post..

Je bent flink aan het overdrijven, Feline. Wie zegt dat ik niet lekker in mijn vel zit? Ja, ik ben onzeker, maar dat ben ik eigenlijk al zolang ik me kan herinneren. De ene keer gaat het beter dan de andere keer, maar wie heeft dat niet? Ik zeg juist dat ik verder hartstikke blij ben met mijn leven op het moment, ik heb het momenteel aardig op de rit allemaal. Een paar jaar geleden had ik nog een beetje last van bindingsangst, het idee van een relatie benauwde me toen nogal. Ik denk dat ik er toen ook niet echt voor open stond. Nu heb ik het idee dat ik er wel aan toe ben en het feit dat ik daarin maar niet kan slagen frustreert me af en toe. Vooral als ik dus weer met de neus op de feiten wordt gedrukt door in dit geval mijn zusje, die een nieuwe vriend heeft.
En je hebt het over 'zulke gemene opmerkingen': waar doel je in hemelsnaam op? Op mijn opmerking dat ik het mezelf net iets meer gun, omdat ik al mijn hele leven vrijgezel ben? Sorry hoor, maar als dat al gemeen is...
Verder sluit ik me bij Terkina aan, ik ben ook hoogst verbaasd over de manier waarop jij nu reageert.
Nour, ook bedankt voor je (uitgebreide) reactie. Ik snap dat je het je moeilijk voor kunt stellen, wees daar maar blij om smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline ma 28 nov 2011 - 2:49

Met gemene opmerkingen doelde ik op t feit dat wildvreemden tegen je zeggen dat je lelijk bent.. Maar goed, we interpreteren elkaar compleet verkeerd geloof ik dus ik laat het hierbij. Het was goed bedoeld maar ik krijg t idee dat je alleen t negatieve wil benadrukken...
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 28 nov 2011 - 5:45

Oh, bedoelde je dat. Kon me al haast niet voorstellen dat je mijn opmerking bedoelde, maar toch. Ik wil niet alleen t negatieve benadrukken, maar ik vind dat jij je altijd wel erg fel uitlaat tegenover mij als het hierover gaat. Ik voel me daardoor nogal aangevallen, terwijl een forum er volgens mij óók voor is om af en toe je gal te spuwen als je ergens mee zit. Hartstikke leuk dat jij wel eens wat positiefs van mijn kant wil lezen, maar dan moet er wel iets positiefs te melden zijn en dat zou ik natuurlijk ook erg prettig vinden.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum