DagCafé
+22
Tiana
Tullow
Tsjip
Ibbeltje
Lavendel
Zininzon
Sjaantje
pinkflower
May
Susan
Gebruikersnaam
Pompoen
Jordana
silly-one
Suus
Rush
Serena
VeryCherry
Lotus
Jade
Alex
Burn
26 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: DagCafé
Geen idee... Weet je hoe lang dat geleden is??Maura schreef:Sjaantje schreef:
Maura, nee het verhaal ken ik niet... vertel eens??? Nee wacht, doe maar niet... ik ga het toch niet onthouden
Dat is waar. Maar was Nova destijds niet op de televisie?
Eej trouwens Reev, nu ik op REVAlidatie lig, verwacht ik van jou ook wel weer een kaartje he
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:
Eej trouwens Reev, nu ik op REVAlidatie lig, verwacht ik van jou ook wel weer een kaartje he
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Geen idee... Weet je hoe lang dat geleden is??Maura schreef:Sjaantje schreef:
Maura, nee het verhaal ken ik niet... vertel eens??? Nee wacht, doe maar niet... ik ga het toch niet onthouden
Dat is waar. Maar was Nova destijds niet op de televisie?
Ja, begin 2008.
Ben even een zin aan het formuleren op FB. Kijken of ik morgen nog vrienden heb.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Eej trouwens Reev, nu ik op REVAlidatie lig, verwacht ik van jou ook wel weer een kaartje he
Ik moet toch eens een kaartje gaan versieren . Hoe lang lig je nog op de revalidatie?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Smikkell schreef:kijk, nu die laatste twee boeven nog.toetje_ schreef:Lijkt me ook gezellig weer eens met jullie wat te drinken.
Ja inderdaad! En Reva, kom jij ook een keer mee borrelen?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Reva schreef:Je -handgeschreven- kaart ligt al klaar hoor, Sjaan!
Q, nog een paar weken, ik heb een indicatie voor 2 a 4 weken dus ik denk zo rond de feestdagen naar huis ofzo. Liefst blijf ik zo lang mogelijk tot ik echt zeker weet dat ik mezelf thuis goed kan redden want ik sta er ECHT helemaal alleen voor.
toetje_ schreef:Smikkell schreef:kijk, nu die laatste twee boeven nog.toetje_ schreef:Lijkt me ook gezellig weer eens met jullie wat te drinken.
Ik lust geen alcohol
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Reva schreef:Je -handgeschreven- kaart ligt al klaar hoor, Sjaan!
Q, nog een paar weken, ik heb een indicatie voor 2 a 4 weken dus ik denk zo rond de feestdagen naar huis ofzo. Liefst blijf ik zo lang mogelijk tot ik echt zeker weet dat ik mezelf thuis goed kan redden want ik sta er ECHT helemaal alleen voor.
Ok. Dat kan ik me wel heel goed voorstellen. Ik hoop dat je herstel voorspoedig gaat!
Qiara- Ratel
Ja ik ook, hoewel ik echt merk dat het herstel van mijn tweede operatie een stuk moeizamer gaat dan die van de eerste operatie. Dus ik heb met mezelf afgesproken niet TE snel te willen maar mijn lijf de tijd te geven die het nodig heeft.Qiara schreef:Ok. Dat kan ik me wel heel goed voorstellen. Ik hoop dat je herstel voorspoedig gaat!
Sjaantje schreef:Ja ik ook, hoewel ik echt merk dat het herstel van mijn tweede operatie een stuk moeizamer gaat dan die van de eerste operatie. Dus ik heb met mezelf afgesproken niet TE snel te willen maar mijn lijf de tijd te geven die het nodig heeft.Qiara schreef:Ok. Dat kan ik me wel heel goed voorstellen. Ik hoop dat je herstel voorspoedig gaat!
Ja, ik heb er ook het een en ander over gelezen, balen! Verstandig!
Qiara- Ratel
Reva schreef:toetje_ schreef:Smikkell schreef:kijk, nu die laatste twee boeven nog.toetje_ schreef:Lijkt me ook gezellig weer eens met jullie wat te drinken.
Ik lust geen alcohol
Als je een smoes gebruikt, zorg dan in ieder geval dat ie geloofwaardig overkomt
Toet- Lady Post-a-lot
+1!toetje_ schreef:Reva schreef:toetje_ schreef:Smikkell schreef:kijk, nu die laatste twee boeven nog.toetje_ schreef:Lijkt me ook gezellig weer eens met jullie wat te drinken.
Ik lust geen alcohol
Als je een smoes gebruikt, zorg dan in ieder geval dat ie geloofwaardig overkomt
En Q, tja, tis niet anders... kan wel teveel willen maar dan word ik later toch weer teruggefloten en afgestraft door mijn lijf dus kan t beter gelijk goed aanpakken!
Maar even serieus Reva, waarom meet jij niet?
Toet- Lady Post-a-lot
Licor met sinaasappelsap, iemand geprobeerd? Iemand mailt me dat het smaakt naar een split.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Licor met sinaasappelsap, iemand geprobeerd? Iemand mailt me dat het smaakt naar een split.
Split
Gast- Gast
Geen sinaasappelsap in huis. Alleen Milk en Fruit aardbei/kersReva schreef:Smikkell schreef:Licor met sinaasappelsap, iemand geprobeerd? Iemand mailt me dat het smaakt naar een split.
Split
Gast- Gast
Ik vind licor met sinaasappelsap wel oké maar niet super. Split is toch dat ijsje? Daar vind ik het niet op lijken.
Toet- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Waarom wel?toetje_ schreef:Maar even serieus Reva, waarom meet jij niet?
Geen idee, toetje, voel gewoon een weerstand ofzo. Stom he?
Jaren terug sprak ik heel fanatiek en regelmatig af met onbekende mensen via internet en de keer dat ik gemeet heb met iemand van hier gebeurde ook heel spontaan (de afspraak maken bedoel ik), maar nu denk ik elke keer 'Neeeeeeee '
Vind het soms stiekem wel jammer
Gast- Gast
Sjaantje schreef:En Q, tja, tis niet anders... kan wel teveel willen maar dan word ik later toch weer teruggefloten en afgestraft door mijn lijf dus kan t beter gelijk goed aanpakken!
Ja, dat is ook zo!
Qiara- Ratel
Reva schreef:Smikkell schreef:Waarom wel?toetje_ schreef:Maar even serieus Reva, waarom meet jij niet?
Geen idee, toetje, voel gewoon een weerstand ofzo. Stom he?
Jaren terug sprak ik heel fanatiek en regelmatig af met onbekende mensen via internet en de keer dat ik gemeet heb met iemand van hier gebeurde ook heel spontaan (de afspraak maken bedoel ik), maar nu denk ik elke keer 'Neeeeeeee '
Vind het soms stiekem wel jammer
Ik vind het ook jammer! Waren die afspraken dan niet leuk?
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Wat is ze wijs he, die Sjaan..
Hehe... eindelijk iemand die het opmerkt...
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: