DagCafé
+22
Tiana
Tullow
Tsjip
Ibbeltje
Lavendel
Zininzon
Sjaantje
pinkflower
May
Susan
Gebruikersnaam
Pompoen
Jordana
silly-one
Suus
Rush
Serena
VeryCherry
Lotus
Jade
Alex
Burn
26 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Hoelaat komt Reva meestal online? Ik wil haar vertellen dat ik de Weight Care omelet best te eten vond. Ze zal me voor gek verklaren.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik verveeheeheel me...
En er ligt een chocoladereep in de keukenkast en ik hoor hem mijn naam roepen...
En er ligt een chocoladereep in de keukenkast en ik hoor hem mijn naam roepen...
Gast- Gast
Als de chocola al roept, zou ik het niet meer eten
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Samen vervelen Maple?
Chocolade heb ik niet liggen. Niks lekkers in huis eigenlijk en dat is goed want wil afvallen haha.
Chocolade heb ik niet liggen. Niks lekkers in huis eigenlijk en dat is goed want wil afvallen haha.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Suus schreef:Als de chocola al roept, zou ik het niet meer eten
Oké, je hebt me overtuigd.
Gast- Gast
Ik wil eigenlijk ook afvallen maar ik heb af en toe weer enorme snaaibuiensilly-one schreef:Samen vervelen Maple?
Gast- Gast
Rush, was de omelet prima te eten ja? Heb je misschien interesse in de overige weightcare producten die ik nog hier heb liggen?
Gast- Gast
silly-one schreef:Hoe lang moet je er voor reizen Serpentijn? Anders kan je het gewoon proberen lukt het niet ga je naar huis. Of je moet, je zo beroerd voelen dat je weet dat je niks opneemt. Dan zou ik mijn bed weer in duiken.
Ik moet niet zo ver reizen. Maar heb besloten in bed te blijven. Morgen weer een dag.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Maple schreef:
Ik wil eigenlijk ook afvallen maar ik heb af en toe weer enorme snaaibuien
Heel herkenbaar, zeker als je thuis zit en je hebt niks of weinig te doen.
Ik haal daarom niks meer in huis, op die manier kan ik ook niet snaaien.
silly-one- Ratel
Hallo!
Mijn collega is boos op me omdat ik iets nogal hard op papier heb gezet
Hoe is het hier?
Mijn collega is boos op me omdat ik iets nogal hard op papier heb gezet
Hoe is het hier?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Heej allemaal
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Nou we hebben een aantal cliënten die lactose intollerant zijn, en in het weekend koken we zelf. Nu wordt daar heel vaak slecht rekening mee gehouden, heb hier meerdere keren mensen correct op aangesproken maar het komt gewoon niet over. Dus ik heb neergezet dat mensen hun hersenen en hun ogen eens moeten gaan gebruiken bij het doen van boodschappen.
Het was ook echt niet netjes en correct van mij hoor hoe ik het heb opgeschreven. Maar na maanden was de maat gewoon vol bij mij.
Het was ook echt niet netjes en correct van mij hoor hoe ik het heb opgeschreven. Maar na maanden was de maat gewoon vol bij mij.
May- Ratel
Wat heb je nog allemaal liggen? Ik ben wel benieuwd!Zelda schreef:Rush, was de omelet prima te eten ja? Heb je misschien interesse in de overige weightcare producten die ik nog hier heb liggen?
Rush- Lady Post-a-lot
Begrijpelijk May, ik zou ook eens ontploft zijn!
Rush- Lady Post-a-lot
Mijn collega's zijn ook nogal verdeeld, de helft vind dat ik het wel kan maken, en de andere helft niet. Maar ik was het gewoon zat.Rush schreef:Begrijpelijk May, ik zou ook eens ontploft zijn!
May- Ratel
Haha May, hoe je het op hetb geschreven is idd niet netjes maar ik snap wel dat de maat nu vol is.
Ik ben op Marktplaats aan het spieken voor Shabbies, en oh wat zou ik ze graag willen hebben.
Ik ben op Marktplaats aan het spieken voor Shabbies, en oh wat zou ik ze graag willen hebben.
Gast- Gast
Dat zal ik straks even moeten kijken, je hoort van meRush schreef:Wat heb je nog allemaal liggen? Ik ben wel benieuwd!Zelda schreef:Rush, was de omelet prima te eten ja? Heb je misschien interesse in de overige weightcare producten die ik nog hier heb liggen?
Gast- Gast
Nee het was verre van netjes hoe ik het heb opgeschreven, ben toch niet altijd zo lief als ik eruit zie
Hoi Ibbeltje!
Hoi Ibbeltje!
May- Ratel
Ik kan het goed voorstellen May, herhaalt vragen en dan nog niks doen. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben. Zeker als het ook nog eens om de gezondheid van mensen gaat.
Mijn neefje heeft het ook en wij zien echt een wereld van verschil nu hij verminderde lactose krijgt. Dus voor die mensen is het ook belangrijk dat er rekening mee gehouden wordt.
Mijn neefje heeft het ook en wij zien echt een wereld van verschil nu hij verminderde lactose krijgt. Dus voor die mensen is het ook belangrijk dat er rekening mee gehouden wordt.
silly-one- Ratel
Maura schreef:Het is niet eens zo dat ik Ibbeltje lees. Ik denk, hey goedemorgen td.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
hallo meiden
may het klinkt misschien niet netjes maar ik snap wel dat je er na een tijdje helemaal genoeg van hebt. En al helemaal in het belang van clienten
may het klinkt misschien niet netjes maar ik snap wel dat je er na een tijdje helemaal genoeg van hebt. En al helemaal in het belang van clienten
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: