DagCafé
+22
Tiana
Tullow
Tsjip
Ibbeltje
Lavendel
Zininzon
Sjaantje
pinkflower
May
Susan
Gebruikersnaam
Pompoen
Jordana
silly-one
Suus
Rush
Serena
VeryCherry
Lotus
Jade
Alex
Burn
26 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Ik las het op fb! Van VC geleerd, toch? Wat ben je aan t haken?Smikkell schreef:Klaar met haken voor vandaag. Morgen weer een dag
Q, wat super!! En och, je hebt nu iig wat, kun je altijd verder blijven kijken, toch? Of zeg ik nu iets heel doms?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Thanks! Zeker fijn om iets te hebben, ook om weer wat meer te besteden te hebben.
Ja, ik denk dat het beter is om te solliciteren vanuit de positie dat je wat hebt, dan om stil te blijven staan...
Ja, ik denk dat het beter is om te solliciteren vanuit de positie dat je wat hebt, dan om stil te blijven staan...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Q, WAAAAUW! Ik weet dat het niet helemaal is wat je zoekt, maar... je gaat hier wél stappen mee maken. Geld verdienen, dagbesteding hebben, tis je toch gelukt om te solliciteren én een baan te vinden, en misschien wel verkoop, maar wel de richting van je studie. Het moet heerlijk voelen om voor voorlopig een baan te hebben en verder zoeken kan altijd. IK ben best wel een beetje trots op je en heel erg blij voor je.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Klaar met haken voor vandaag. Morgen weer een dag
Fijn dat VC je het haken heeft kunnen leren
Qiara- Ratel
Ik zou willen dat ze er verlopig nog naast zou zitten, want zonder VC ernaast lijkt het al weer veel lastiger en maak ik foutjes..Qiara schreef:Smikkell schreef:Klaar met haken voor vandaag. Morgen weer een dag
Gast- Gast
Smikkell schreef:Q, WAAAAUW! Ik weet dat het niet helemaal is wat je zoekt, maar... je gaat hier wél stappen mee maken. Geld verdienen, dagbesteding hebben, tis je toch gelukt om te solliciteren én een baan te vinden, en misschien wel verkoop, maar wel de richting van je studie. Het moet heerlijk voelen om voor voorlopig een baan te hebben en verder zoeken kan altijd. IK ben best wel een beetje trots op je en heel erg blij voor je.
Thanks! Ja, vooral het geld verdienen vind ik erg fijn . Ik heb ook een tijdje op een houtje gebeten. Niet helemaal de richting van mijn studie. Alleen zijdelings heeft het er iets mee te maken. Nou, ik vind het wel weer spannend hoor, en die stomme twijfel, maar je hebt gelijk, verder zoeken kan nog altijd. En in de tussentijd moet ik als een razende opeens een gezond ritme opbouwen, donderdag al beginnen, vroeg
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Ik zou willen dat ze er verlopig nog naast zou zitten, want zonder VC ernaast lijkt het al weer veel lastiger en maak ik foutjes..Qiara schreef:Smikkell schreef:Klaar met haken voor vandaag. Morgen weer een dag
Oefening baart kunst ! Kan je de foutjes wel weer herstellen?
Qiara- Ratel
Sorry ik lees je post nu pas maar huh wat bedoel je?Reva schreef:Sjaan, wat lees ik, ben je op jacht?
Die vriend van Maura? Welnee, we hadden het op fb over ontboezemingen over Maura en hij wist wel veel te vertellen over haar waarop ik antwoordde dat ik wel voor een kan koffie zou zorgen ofzo.
Ik ga maar eens even omkleden, zie dat het al 2300 is! Time flies! Tot zo
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Nou, verkoper bij de Etos staat toch anders dan waar je nu een baan hebt, zeg maar.
Dat ritme kan best zwaar worden, maar beter is het wel
OW, Q HEEFT EEN BAAAAAAN! Daar moet op gedronken worden...
Gast- Gast
Ja, het is niet zo dat er gaten vallen, zoals bij breien, maar ik moet gewoon wat meer oefenen en handigheid krijgen. Bij hhet breien is dat ook vrij snel gelukt. Moet wat gelijkmatiger haken en al die verschillende steken en namen onthouden. Heb nu iets te strak gehaakt, dus morgen even opnieuw beginnen. Voorlopig is het vooral veel oefenen.Qiara schreef:Smikkell schreef:Ik zou willen dat ze er verlopig nog naast zou zitten, want zonder VC ernaast lijkt het al weer veel lastiger en maak ik foutjes..Qiara schreef:Smikkell schreef:Klaar met haken voor vandaag. Morgen weer een dag
Oefening baart kunst ! Kan je de foutjes wel weer herstellen?
Ow, ik heb weer 100 nieuwe ideeen. Morgen ga ik verf halen en wat klussen, slinger afmaken, haken en nog zoveel meer
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, verkoper bij de Etos staat toch anders dan waar je nu een baan hebt, zeg maar.
True, wie weet doe ik nog leuke contactjes op, maar ik reken er niet heel hard op. Absoluut! Ik moet alleen ook regelmatig zaterdags werken, maar dan wel een dag doordeweeks vrij. Dat kan eigenlijk ook wel handig zijn.
Zeker weten!
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Ja, het is niet zo dat er gaten vallen, zoals bij breien, maar ik moet gewoon wat meer oefenen en handigheid krijgen. Bij hhet breien is dat ook vrij snel gelukt. Moet wat gelijkmatiger haken en al die verschillende steken en namen onthouden. Heb nu iets te strak gehaakt, dus morgen even opnieuw beginnen. Voorlopig is het vooral veel oefenen.
Ow, ik heb weer 100 nieuwe ideeen. Morgen ga ik verf halen en wat klussen, slinger afmaken, haken en nog zoveel meer
Oefenen en alles komt goed :-) ! Ik vind het zo leuk dat je zo creatief bent. Ik zou dat ook wel wat meer willen zijn. Vroeger knutselde ik nog wel eens met fimo klei, origami en dat soort dingen, maar dat is eigenlijk wel weer voorbij gegaan.
Qiara- Ratel
Jaaa Q, ik pak een lekker portje op jou het te vieren Goeie reden nie?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik voel me niet zo lekker, dus geen alcohol hier, maar wie weet binnenkort weer eens met Q (en eventueel anderen) ergens aan een bar vind ik wel gepast.
Gast- Gast
Thanks Reva!
Ik vind het een goede reden!
Nee, het was geen origami, maar iets met perkament en zo'n drukpen. Hoe heet dat ook alweer? Volgens mij moet ik wel nog ergens instructieboekje hebben voor dingen te vouwen.
Lijkt me leuk, Smik! Balen dat je je niet zo lekker voelt, beterschap!
Ik vind het een goede reden!
Nee, het was geen origami, maar iets met perkament en zo'n drukpen. Hoe heet dat ook alweer? Volgens mij moet ik wel nog ergens instructieboekje hebben voor dingen te vouwen.
Lijkt me leuk, Smik! Balen dat je je niet zo lekker voelt, beterschap!
Qiara- Ratel
Lijkt me ook gezellig weer eens met jullie wat te drinken.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
kijk, nu die laatste twee boeven nog.toetje_ schreef:Lijkt me ook gezellig weer eens met jullie wat te drinken.
Gast- Gast
Nou, sla een vlieg dood.Reva schreef:Ik zou echt een moord doen voor patat of een bamischijf..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, sla een vlieg dood.Reva schreef:Ik zou echt een moord doen voor patat of een bamischijf..
Veranderen vliegenlijken in bamischijven?
Gast- Gast
Ik heb ook eigenlijk wel zin in patat, al anderhalve week , maar nog niet aan toegegeven.
Qiara- Ratel
Sjaantje schreef:
Maura, nee het verhaal ken ik niet... vertel eens??? Nee wacht, doe maar niet... ik ga het toch niet onthouden
Dat is waar. Maar was Nova destijds niet op de televisie?
Gast- Gast
Ik hoopte dat het ook onder moord zou vallen.Reva schreef:Smikkell schreef:Nou, sla een vlieg dood.Reva schreef:Ik zou echt een moord doen voor patat of een bamischijf..
Veranderen vliegenlijken in bamischijven?
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: