DagCafé
+22
Tiana
Tullow
Tsjip
Ibbeltje
Lavendel
Zininzon
Sjaantje
pinkflower
May
Susan
Gebruikersnaam
Pompoen
Jordana
silly-one
Suus
Rush
Serena
VeryCherry
Lotus
Jade
Alex
Burn
26 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: DagCafé
Gelukkig kan Reva lang aan het idee wennen dat ik 27 December bij haar voor de deur sta..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Gelukkig kan Reva lang aan het idee wennen dat ik 27 December bij haar voor de deur sta..
Niiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttt mijn ding, maar jullie zijn zo lief voor elkaar.
Gast- Gast
Als ik een muur wil (be)timmeren met houten planken. Wat voor hout kan ik dan het beste gebruiken en hoe kom ik aan zo goedkoop mogelijk hout? Het wordt nog geverft.
Gast- Gast
Qiara schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Waarom wel?toetje_ schreef:Maar even serieus Reva, waarom meet jij niet?
Geen idee, toetje, voel gewoon een weerstand ofzo. Stom he?
Jaren terug sprak ik heel fanatiek en regelmatig af met onbekende mensen via internet en de keer dat ik gemeet heb met iemand van hier gebeurde ook heel spontaan (de afspraak maken bedoel ik), maar nu denk ik elke keer 'Neeeeeeee '
Vind het soms stiekem wel jammer
Ik vind het ook jammer! Waren die afspraken dan niet leuk?
Jewel, heel leuk! Dat maakt het nog stommer he
Gast- Gast
27 bij Wjw ?!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Reva schreef:Smikkell schreef:Waarom wel?toetje_ schreef:Maar even serieus Reva, waarom meet jij niet?
Geen idee, toetje, voel gewoon een weerstand ofzo. Stom he?
Jaren terug sprak ik heel fanatiek en regelmatig af met onbekende mensen via internet en de keer dat ik gemeet heb met iemand van hier gebeurde ook heel spontaan (de afspraak maken bedoel ik), maar nu denk ik elke keer 'Neeeeeeee '
Vind het soms stiekem wel jammer
Ja dat is zeker jammer. Heb je ook enig idee waar die weerstand dan ineens vandaan komt?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Geen idee Smikk! MDF ofzo?
En Reva, ik wil jou ook wel meeten! Waarom kom je je -handgeschreven- kaart niet gewoon persoonlijk brengen?
En Reva, ik wil jou ook wel meeten! Waarom kom je je -handgeschreven- kaart niet gewoon persoonlijk brengen?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Als ik een muur wil (be)timmeren met houten planken. Wat voor hout kan ik dan het beste gebruiken en hoe kom ik aan zo goedkoop mogelijk hout? Het wordt nog geverft.
Dat ligt er aan hoe je je eindresultaat voor je ziet. Ieder hout ziet er anders uit. Wat wil je er precies mee?
Toet- Lady Post-a-lot
Maura schreef:Smikkell schreef:Gelukkig kan Reva lang aan het idee wennen dat ik 27 December bij haar voor de deur sta..
Niiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttt mijn ding, maar jullie zijn zo lief voor elkaar.
Ze komt er niet in hoor, Maura
Gast- Gast
Reva schreef:Qiara schreef:Ik vind het ook jammer! Waren die afspraken dan niet leuk?
Jewel, heel leuk! Dat maakt het nog stommer he
Mysterieus , misschien onbewust toch wel heel spannend gevonden voor het zover was, en wil je dat niet weer?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Sjaantje schreef:Geen idee Smikk! MDF ofzo?
Weet je dat ik het serieus heb overwogen? Totdat ik op routenet het aantal km's van hier naar jouw tijdelijke ligplaats had opgezocht
Gast- Gast
Reva schreef:Maura schreef:Smikkell schreef:Gelukkig kan Reva lang aan het idee wennen dat ik 27 December bij haar voor de deur sta..
Eten bij Van Ree kun je toch niet afslaan.
Gast- Gast
Ben een plaatje aan het zoeken. Je moet wel zien dat het houten planken zijn, en liefst brede planken.toetje_ schreef:Smikkell schreef:Als ik een muur wil (be)timmeren met houten planken. Wat voor hout kan ik dan het beste gebruiken en hoe kom ik aan zo goedkoop mogelijk hout? Het wordt nog geverft.
Dat ligt er aan hoe je je eindresultaat voor je ziet. Ieder hout ziet er anders uit. Wat wil je er precies mee?
Gast- Gast
Reva schreef:Sjaantje schreef:Geen idee Smikk! MDF ofzo?
Weet je dat ik het serieus heb overwogen? Totdat ik op routenet het aantal km's van hier naar jouw tijdelijke ligplaats had opgezocht
Haar normale woonplaats is nog zo'n 15 (?) km verder, dus ik zou zeggen pak je kans, nu het nog kan
Toet- Lady Post-a-lot
En als ik hier nou een fles Liquor neer zet???Reva schreef:Sjaantje schreef:Geen idee Smikk! MDF ofzo?
Nja ik snap dat het erg ver weg is (weet volgens mij wel ongeveer waar je woont) maar ik had het serieus wel leuk gevonden als je het gedaan had!
Toetje, bedankt voor je scherpe opmerking
Mijn projecten van vandaag.
De hartjes moeten dus een slinger worden en zijn uitgeknipt uit verfstaaltjes.
(niet quoten)
De hartjes moeten dus een slinger worden en zijn uitgeknipt uit verfstaaltjes.
(niet quoten)
Laatst aangepast door Smikkell op di 29 nov 2011 - 13:21; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ben een plaatje aan het zoeken. Je moet wel zien dat het houten planken zijn, en liefst brede planken.toetje_ schreef:Smikkell schreef:Als ik een muur wil (be)timmeren met houten planken. Wat voor hout kan ik dan het beste gebruiken en hoe kom ik aan zo goedkoop mogelijk hout? Het wordt nog geverft.
Steigerplanken misschien? Erg mooi maar ook ergggggggggg duur.
Toet- Lady Post-a-lot
Ja, zoiets heb ik nodig. Zoek al op gratis sloophout.toetje_ schreef:Smikkell schreef:Ben een plaatje aan het zoeken. Je moet wel zien dat het houten planken zijn, en liefst brede planken.toetje_ schreef:Smikkell schreef:Als ik een muur wil (be)timmeren met houten planken. Wat voor hout kan ik dan het beste gebruiken en hoe kom ik aan zo goedkoop mogelijk hout? Het wordt nog geverft.
Steigerplanken misschien? Erg mooi maar ook ergggggggggg duur.
Gast- Gast
Nog meer topic vervuiling:
Mijn kringloop theeservies groeit
(niet quoten)
Mijn kringloop theeservies groeit
(niet quoten)
Laatst aangepast door Smikkell op di 29 nov 2011 - 13:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:
Ja, zoiets heb ik nodig. Zoek al op gratis sloophout.
Ik denk dat die lastig gratis aan te komen zijn, zal eens vragen hoe ze dat op mijn werk hebben gedaan, wij hebben er een mega grote picknick tafel van. Of ik trek er bij mijn zus op de bouw gewoon wat van de steiger af
Toet- Lady Post-a-lot
Meiden, ik ga afsluiten en het dekentje over me heentrekken. Truste!!
Jonguh, die niet flauw. Ik ben toch in de buurt, dus ik kom niet voor niets. Wil nog even een bloemetje leggen bij Coen. Je hebt lang genoeg om aan het idee te wennen.Reva schreef:
Gast- Gast
Steigerhout is mooooi
Toet, klopt, maar bij haar thuis hoefde ik niet op ziekenbezoek
Ik dacht kreupele Sjaan kan ik hebben.
Toet, klopt, maar bij haar thuis hoefde ik niet op ziekenbezoek
Ik dacht kreupele Sjaan kan ik hebben.
Gast- Gast
Ze mogen gewoon dun zijn. Graag zelfs. Ik denk dat het ook wel lukt met dit soort plankentoetje_ schreef:Smikkell schreef:
Ja, zoiets heb ik nodig. Zoek al op gratis sloophout.
Ik denk dat die lastig gratis aan te komen zijn, zal eens vragen hoe ze dat op mijn werk hebben gedaan, wij hebben er een mega grote picknick tafel van. Of ik trek er bij mijn zus op de bouw gewoon wat van de steiger af
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jonguh, die niet flauw. Ik ben toch in de buurt, dus ik kom niet voor niets. Wil nog even een bloemetje leggen bij Coen. Je hebt lang genoeg om aan het idee te wennen.Reva schreef:
Je mag Coen ook weer voeren, tenminste, er hangt geen bord meer dat het niet mag
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: