DagCafé
+22
Tiana
Tullow
Tsjip
Ibbeltje
Lavendel
Zininzon
Sjaantje
pinkflower
May
Susan
Gebruikersnaam
Pompoen
Jordana
silly-one
Suus
Rush
Serena
VeryCherry
Lotus
Jade
Alex
Burn
26 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Ja, in de winkels. Nu in één week drie keer geweest en bij sommige dingen is 't op = op heb ik het idee en liggen er weer allemaal andere spullen. Eindelijk een soort Action waar ik ze wél leuke spullen verkopen. Bijna alles is een euro.toetje_ schreef:Smikkell schreef:Aanbod is wel bijna elke dag anders..toetje_ schreef:Oh wie weet ga ik er eens kijken dan!
Ook in de winkels? Ik ga donderdag naar Nijmegen, loop er gewoon even binnen om te kijken.
Gast- Gast
Evy schreef:Evy schreef:A. heeft net haar schoentje gezet en haar speen erin gedaan voor baby Zwarte Piet
Ze is zó lief, ik kan er gewoon wel om janken.
Come on! Dit is toch gewoon superschattig!?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Evy schreef:Evy schreef:Evy schreef:A. heeft net haar schoentje gezet en haar speen erin gedaan voor baby Zwarte Piet
Haha, ik heb nét gereageerd op je facebook! Maar wat lief! Wij hebben (als pieten) een paar weken terug ook een speentje gekregen voor baby Piet. Ik vind het toch zo knap en lief dat een kindje dan ineens de speen durft af te staan...
Gast- Gast
Ik zie deze post ook echt nu pas, zelfs je quote niet gezienEvy schreef:Evy schreef:Evy schreef:A. heeft net haar schoentje gezet en haar speen erin gedaan voor baby Zwarte Piet
Ik vind het inderdaad SUPER schattig en heel erg dapper van dat kleine meisje (en de mama).
Gast- Gast
Hahahaha, ik hoop dat ze nu ook echt geen speen meer wil. Dat kan niet, want die is tenslotte met Sinterklaas mee En hele verhalen erbij: 'Ik ben al groot en Baby Piet is klein en wil een speentje'. Zo lief Ze krijgt vast en zeker een heeeeel groot cadeau van Sinterklaas
Alex- Ratel
Zo, nu weer even op het topic richten, aangezien ik helemaal klaar ben met mijn gedichten!
Gast- Gast
Ik moet ook nog een paar gedichten maken
Alex- Ratel
Evy schreef:Hahahaha, ik hoop dat ze nu ook echt geen speen meer wil. Dat kan niet, want die is tenslotte met Sinterklaas mee En hele verhalen erbij: 'Ik ben al groot en Baby Piet is klein en wil een speentje'. Zo lief Ze krijgt vast en zeker een heeeeel groot cadeau van Sinterklaas
Aaaah Echt zo knap voor d'r leeftijd ook!
Gast- Gast
Hee meiden, Sjaan komt ook weer even gluren!
Ik vind het zo gaaf: ik lig op bed maar kan na jaren mijn knieen weer zo ver optrekken dat ik met mijn voeten plat op het matras kan dus ik heb nu een mooi steuntje voor mijn toetsenbord
Ik vind het zo gaaf: ik lig op bed maar kan na jaren mijn knieen weer zo ver optrekken dat ik met mijn voeten plat op het matras kan dus ik heb nu een mooi steuntje voor mijn toetsenbord
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Oh ja ...
Euhhh ...
Ik moet me even van dit forum distantiëren, want ik moet nog een aantal gedichten formuleren.
Euhhh ...
Ik moet me even van dit forum distantiëren, want ik moet nog een aantal gedichten formuleren.
Alex- Ratel
Sjaantje schreef:Hee meiden, Sjaan komt ook weer even gluren!
Wat goed!
Alex- Ratel
Sjaan, weet je nog dat je een date hebt met mijn goede vriend? Hij zit hier sinds 17.30u, hebben samen gegeten en hij tettert nu nog. Ik heb geen GTST en New Chicks gezien. Jullie lijken perfect voor elkaar!
En je krijgt de groetjes van mijn stief.
Ow en ik doe nu net of ik hem hoor en aan het internetten ben. Vrouw en multitasken.
En je krijgt de groetjes van mijn stief.
Ow en ik doe nu net of ik hem hoor en aan het internetten ben. Vrouw en multitasken.
Gast- Gast
Maura, hij voegde me al toe op fb maar dat lijkt me toch een beetje maf want ik ken hem helemaal niet hahaha. Vraag anders of ie op het balkon wil gaan zitten tetteren, dat deed je met mij de eerste keer ook het liefst
Wat lief van stief! Groetjes terug aan haar en doe ook maar aan paps. Hoe gaat het nu met stief?
Evy, ja super he? Ik ben echt zo blij met alle 'kleine' dingetjes die ik jaren niet heb gekund
Wat lief van stief! Groetjes terug aan haar en doe ook maar aan paps. Hoe gaat het nu met stief?
Evy, ja super he? Ik ben echt zo blij met alle 'kleine' dingetjes die ik jaren niet heb gekund
Ja, ik vind het echt goed van je, Sjaan! Heb je mijn kaartje al gehad?
En heb je (op de vorige pagina) gelezen wat A. heeft gedaan?
En heb je (op de vorige pagina) gelezen wat A. heeft gedaan?
Alex- Ratel
Evy, nee ik heb m nog niet ontvangen, wanneer heb je hem gepost? Soms duurt het hier wel een paar dagen extra en misschien heb je hem ook nog naar mijn oude afdeling gestuurd? Dan gaat er weer een dag overheen voordat ze hem van daar naar hier hebben verstuurd. Maar ik blijf geduldig afwachten!
En ja ik las net op fb wat ze heeft gedaan, echt superschattig! Eigen initiatief van de speen? Of heeft mama wat gepusht? Ik wilde reageren maar fb doet soms zo irritant op deze pc en ik ben ondertussen ook nog bezig mijn blog te updaten dus feitelijk heb ik het poepiedruk terwijl ik gewoon op bed lig hahaha
En ja ik las net op fb wat ze heeft gedaan, echt superschattig! Eigen initiatief van de speen? Of heeft mama wat gepusht? Ik wilde reageren maar fb doet soms zo irritant op deze pc en ik ben ondertussen ook nog bezig mijn blog te updaten dus feitelijk heb ik het poepiedruk terwijl ik gewoon op bed lig hahaha
Sjaantje schreef:Maura, hij voegde me al toe op fb maar dat lijkt me toch een beetje maf want ik ken hem helemaal niet hahaha. Vraag anders of ie op het balkon wil gaan zitten tetteren, dat deed je met mij de eerste keer ook het liefst
Hij is te vertrouwen hoor. Een hele lieve jongen. Maar ik snap wat je zegt. De eerste keer dat je tegen mij begon te tetteren woonde ik nog thuis en ben ik maar gaan slapen. Nee, dat is niet waar. Maar het leek me wel een strak plan. Ik tik dit nu en knik zo af en toe naar hem. Ze heeft hem kennelijk laten staan bij de discotheek 50 km van hier en het verhaal is nog niet over.... Terwijl ik de clue al ken. Komt het je bekent voor?
Sorry, heb de lolbroek aan.
Gast- Gast
Ik heb ruzie met m'n whatsapp, wil een chatbestand verwijderen maar die is zó groot dat whatsapp me er steeds uit kickt en dat hele bestand dus niet verwijderd wil worden... What to do, what to do?
Gast- Gast
Maple schreef:Ik heb ruzie met m'n whatsapp, wil een chatbestand verwijderen maar die is zó groot dat whatsapp me er steeds uit kickt en dat hele bestand dus niet verwijderd wil worden... What to do, what to do?
Dank je voor de tip, ik moet dus ook maar eens wat gaan verwijderen uit whatsapp aangezien ik met sommige mensen ook nogal behoorlijk grote chats heb
Maura, nee het verhaal ken ik niet... vertel eens??? Nee wacht, doe maar niet... ik ga het toch niet onthouden
Haha, wilde m'n whatsapp weer eens wat opschonen, normaal deed ik dat iedere twee weken, maar nu heb ik dat sinds september niet meer gedaan, ofzo
Gast- Gast
Ik heb sommige chats nog nooit verwijderd, dus sinds half augustus niet en dat zijn met sommigen (o.a. zus) dus echt lange chats maar ik heb momenteel geen problemen met verwijderen!
Hoi!
Ik heb een BAAN! Alleen niet inhoudelijk gerelateerd aan mijn studie, dus ik twijfel nog een beetje. Een functie in de verkoop. Misschien moet ik toch nog maar verder blijven zoeken. In eerste instantie voor een half jaar...
*Terug naar ATWT*
Ik heb een BAAN! Alleen niet inhoudelijk gerelateerd aan mijn studie, dus ik twijfel nog een beetje. Een functie in de verkoop. Misschien moet ik toch nog maar verder blijven zoeken. In eerste instantie voor een half jaar...
*Terug naar ATWT*
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Gefeliciteerd Q! Snap dat dit nog niet helemaal is wat je wil maar wel heel fijn dat je in ieder geval iets hebt
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: