DagCafé
+22
Tiana
Tullow
Tsjip
Ibbeltje
Lavendel
Zininzon
Sjaantje
pinkflower
May
Susan
Gebruikersnaam
Pompoen
Jordana
silly-one
Suus
Rush
Serena
VeryCherry
Lotus
Jade
Alex
Burn
26 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
silly-one schreef:Ik kan het goed voorstellen May, herhaalt vragen en dan nog niks doen. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben. Zeker als het ook nog eens om de gezondheid van mensen gaat.
Mijn neefje heeft het ook en wij zien echt een wereld van verschil nu hij verminderde lactose krijgt. Dus voor die mensen is het ook belangrijk dat er rekening mee gehouden wordt.
Klopt heb het zelf ook, dus weet hoe vervelend het is als je toch lactose binnen krijgt.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Is goed hoor, het heeft geen haast!Zelda schreef:Dat zal ik straks even moeten kijken, je hoort van meRush schreef:Wat heb je nog allemaal liggen? Ik ben wel benieuwd!Zelda schreef:Rush, was de omelet prima te eten ja? Heb je misschien interesse in de overige weightcare producten die ik nog hier heb liggen?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hoi Lily!
May- Ratel
Mee eens inderdaad..Zelda schreef:Haha May, hoe je het op hetb geschreven is idd niet netjes maar ik snap wel dat de maat nu vol is.
Ik ben op Marktplaats aan het spieken voor Shabbies, en oh wat zou ik ze graag willen hebben.
Ik vind Shabbies ook erg mooi, m`n schoonzus heeft ook 3 paar, maar ik pas er met m`n kuiten never nooit niet in!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Zelda schreef:Haha May, hoe je het op hetb geschreven is idd niet netjes maar ik snap wel dat de maat nu vol is.
Ik ben op Marktplaats aan het spieken voor Shabbies, en oh wat zou ik ze graag willen hebben.
En kun je wat vinden? Ze zijn wel mooi.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wij hadden nieuwelingen op het werk, welken na honderd keer nog steeds mailtjes stuurden naar "onszelf" of hele grote klanten verwezen naar een ander bedrijf. Ik bleef netjes sturen, in mijn functie, dat ze goed moesten opletten, dat als ze iets niet konden vinden, moesten navragen etc. Een senior stuurde gewoon ronduit dat het dom was, niet correct, absoluut kansloos etc. was en toen ontstond er een goede rel. En natuurlijk was de senior niet aanwezig.
Ik snap de ontploffing wel, May. Maar wellicht was het handiger om het anders te verwoorden. Maar goed, misschien dat het nu toch eindelijk eens duidelijk is? Want het is niet consequent met je werk bezig zijn als je elke keer dezelfde fout maakt.
Ik snap de ontploffing wel, May. Maar wellicht was het handiger om het anders te verwoorden. Maar goed, misschien dat het nu toch eindelijk eens duidelijk is? Want het is niet consequent met je werk bezig zijn als je elke keer dezelfde fout maakt.
Gast- Gast
May ik snap ook dat de maat vol is en als men niet oplet na het nog eens aangegeven te hebben ja dan moet je wel wat anders proberen.
Heej Lily.
Heej Lily.
Ik kan ze toch niet kopen dus het is eigenlijk waste of time. Zit mezelf gewoon te kwellen eigenlijkIbbeltje schreef:Zelda schreef:Haha May, hoe je het op hetb geschreven is idd niet netjes maar ik snap wel dat de maat nu vol is.
En kun je wat vinden? Ze zijn wel mooi.
Gast- Gast
Het was zeker handiger geweest om het anders te verwoorden, maar nu denken mensen er in elk geval wel over na. En nu hoorde ik achteraf dat vrijdag toen ze de boodschappen hebben gehaald, het echt complete chaos op de groep was en ze een invaller boodschappen hebben laten halen. Maar dan nog vind ik dat ze de invaller wel hadden moeten instrueren, want voor ons glutenallergie cliëntje hebben ze wel een glutenvrije variant gehaald. Maar op de één of andere manier vergeten ze de lactose steeds.
May- Ratel
Aah jammer Zelda
Ik kreeg trouwens vanochtend een sms, waarvan ik hoop hem nooit weer te krijgen. Maar ik ben bang dat de hek van de dam is.
Gast- Gast
Even opgezocht wat Shabbies zijn, maar niet echt mijn ding. Maar jammer dat je ze toch niet kan kopen Zelda!
May- Ratel
Maura schreef:Ik kreeg trouwens vanochtend een sms, waarvan ik hoop hem nooit weer te krijgen. Maar ik ben bang dat de hek van de dam is.
Oh jee....
May- Ratel
Wat dan Mau?
Maple schreef:Maura, jij bent altijd zo goed in spanning opbouwen
Dat is de positieve benadering, Maple. Ik noem het gewoon 'vaag' zijn. Maar daarmee wil ik dat jullie nu allemaal massaal gaan vragen wat voor sms ik dan heb gekregen.
Gast- Gast
Dan ga ik lekker de kont in de wind gooien en lekker níét vragen watvoor sms je hebt gekregen
Gast- Gast
Ik vind ze echt super mooi, maar ook erg duur helaas.May schreef:Even opgezocht wat Shabbies zijn, maar niet echt mijn ding. Maar jammer dat je ze toch niet kan kopen Zelda!
Gast- Gast
Maura schreef:Maple schreef:Maura, jij bent altijd zo goed in spanning opbouwen
Dat is de positieve benadering, Maple. Ik noem het gewoon 'vaag' zijn. Maar daarmee wil ik dat jullie nu allemaal massaal gaan vragen wat voor sms ik dan heb gekregen.
Wat voor sms heb je gekregen dan ?
Gast- Gast
Ik word altijd erg recalcitrant van dat soort vragen, dus ik ga gewoon NIET vragen wat voor sms je hebt gehad Maura
Gast- Gast
Kun je dan niet beter gewoon duidelijk tegen hem zijn?
May- Ratel
Maura, je kan toch ook gewoon tegen hem zeggen dat je hier geen zin in hebt en geen interesse hebt?
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: