Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+22
Tiana
Tullow
Tsjip
Ibbeltje
Lavendel
Zininzon
Sjaantje
pinkflower
May
Susan
Gebruikersnaam
Pompoen
Jordana
silly-one
Suus
Rush
Serena
VeryCherry
Lotus
Jade
Alex
Burn
26 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 20 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 22:47

Haha, mijn zoontje blijft maar aam zeggen in plaats van aan. Ik blijf hem verbeteren maar dan zegt hij NEE, AAM! laughcry

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 22:47

ja dan moet je ook niet klagen hoor, je kan duidelijk tegen hem zijn en hem gewoon niet meer bij je laten slapen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 22:49

Lily schreef:ja dan moet je ook niet klagen hoor, je kan duidelijk tegen hem zijn en hem gewoon niet meer bij je laten slapen.
Dat laatste gaat nu ook zeker niet meer gebeuren. Maar heb nogal moeite met mensen afwijzen. Laat het altijd liever doodbloeden.

Gast
Gast

Je bent niet te goed voor deze wereld Maura, ik vind dat je in deze situatie je kop in het zand steekt. Je wilt hem niet vertellen dat je niks met hem wilt (wellicht om hem niet te kwetsen) maar daar bereik je niks mee.

Gast
Gast

maar dat werkt niet altijd, soms moet je gewoon duidelijk zijn.

Gast
Gast

Bericht  silly-one ma 28 nov 2011 - 22:50

Gewoon duidelijk zeggen wat je wilt Mau. Anders zal het een cirkel blijven waar jij niet gelukkig van wordt en alleen maar geïrriteerd van raakt.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 22:51

Aaaahhh nee he... Zit de Karwei-folder te bekijken en gewoon de helft van wat ik wil met m'n nieuwe uitzet zie ik in die folder in de aanbieding staan, mét extra korting op a.s. zaterdag. Maar ik kan zaterdag helemaal niet meubelshoppen, geen tijd, en sowieso heb ik momenteel geen ruimte om alles op te slaan. Kut zeg... Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 22:52

Tja, misschien moet ik het hem dan toch maar zeggen. Want dit gaat sowieso nergens heen. En als iemand mij niet wil, dan zullen ze het ook niet schuwen om eerlijk te zijn. Dus ja, waarom zou ik het niet doen? Goed, ga het doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 22:52

Aww balen maple, en dat is alleen a.s zaterdag? Ik zou proberen toch tijd te maken en eventueel iemand vragen om de meubels tijdelijk bij op te slaan?

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje ma 28 nov 2011 - 22:52

Zelda schreef:Haha, mijn zoontje blijft maar aam zeggen in plaats van aan. Ik blijf hem verbeteren maar dan zegt hij NEE, AAM! laughcry

eigenwijsje Very Happy

Mau> duidelijk zijn tegen hem.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 22:53

Maura schreef:Tja, misschien moet ik het hem dan toch maar zeggen. Want dit gaat sowieso nergens heen. En als iemand mij niet wil, dan zullen ze het ook niet schuwen om eerlijk te zijn. Dus ja, waarom zou ik het niet doen? Goed, ga het doen.
Goed zo! smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 22:55

zelda wat leuk haha, zo is J bij T altijd O Oen :P De naam is te moeilijk voor hem en ome kan ie ook nog niet zeggen. En dan ik trots want Tante S zegtie wel goed haha.

Maura, als je tegen die tijd een huisje hebt en je bent dat huur/koopcontract naar de Karwei gaat krijg je gedurende een maand 10% korting op alles. Maar ik denk dat het nu toch goedkoper is en zou als ik jou was kijken of je toch iemand kan regelen die mee gaat en waar je het eventueel kan opslaan.

Laatst aangepast door Lily op ma 28 nov 2011 - 22:56; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 22:56

Lily schreef:zelda wat leuk haha, zo is J bij T altijd O E Oen :P De naam is te moeilijk voor hem en ome kan ie ook nog niet zeggen. En dan ik trots want Tante S zegtie wel goed haha.
Hoe gaat het nou met je neefjes?

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje ma 28 nov 2011 - 22:57

Lily schreef:zelda wat leuk haha, zo is J bij T altijd O Oen :P De naam is te moeilijk voor hem en ome kan ie ook nog niet zeggen. En dan ik trots want Tante S zegtie wel goed haha.

Maura, als je tegen die tijd een huisje hebt en je bent dat huur/koopcontract naar de Karwei gaat krijg je gedurende een maand 10% korting op alles. Maar ik denk dat het nu toch goedkoper is en zou als ik jou was kijken of je toch iemand kan regelen die mee gaat en waar je het eventueel kan opslaan.

Het is Maple :P
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 22:59

Ik heb gister een eindje gefietst met mijn zoontje, en we hebben Schotse Hooglanders gezien. Het was zo leuk, en het was super lekker weer dus ik voelde me voor even heel fijn. smile

Hij riep de hele tijd KOE, KOE! Haha Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje ma 28 nov 2011 - 23:00

Wat leuk Zelda!! Very Happy Heerlijk om er zo met je kind op uit te zijn lijkt mij smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 23:01

haha wat leuk

Sorry, foutje. haha

En met T gaat het wel goed zit nu superveel bij opa en oma ipv bij papa en mama. (en ja daar maak ik me nog steeds druk om mja)
Met D weet ik niet hoe het gaat hij zit nog steeds bij een pleeggezin.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 23:01

Ja dat was het ook Ibbeltje. De volgende keer neem ik brood mee zodat we de Schotse Hooglanders kunnen voeren.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 23:02

Wat zielig. M. blijft ook zeker 1 dag in de week bij zijn oma (schoonmoeder) en als ik moet werken bij andere oma (mijn moeder) maar dat is voor 3 uurtjes.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 23:02

Zelda schreef:Aww balen maple, en dat is alleen a.s zaterdag? Ik zou proberen toch tijd te maken en eventueel iemand vragen om de meubels tijdelijk bij op te slaan?
Ja alleen zaterdag, maar dan ben ik weer bij Jor. De enige die ik zou kunnen vragen zijn mijn ouders, maar die hebben hun zaterdagen ook altijd vol gepland...

Arghh en dan zie ik bij de Gamma in de folder ook een leuk halbankje dat ik wil hebben No

Dat van dat koopcontract wist ik trouwens niet, is dat sinds kort? Ik heb zelf bij de Gamma gewerkt, mijn tante werkt er nog, geldt dat daar ook? En mijn oom werkte tot voor kort bij de Karwei, heb hem er nooit over gehoord..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 23:03

En Lily werken de ouders van T dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 23:04

ik wist dat ook niet, maar mij zusje werkt bij de K en die zei dat. Scheelde toch een hele hoop bij ons aangezien in ons huis echt alles nog moest gebeuren. Anders kan je het ook eens vragen of hun dat daar ook doen

En zelda, kijk ik snap het als opa en oma oppassen omdat je moet werken of gewoon eens een dagje voor jezelf wilt. Maar moeders zit nu sinds mei al thuis vanwege de zwangerschap en sindsdien blijftie gewoon de helft van de week naar opa en oma gaan. Het is nu zelfs zo erg dattie niet meer weg wil bij opa en oma dan begint ie soms zelfs te krijsen.

edit ja paps werkt maar in het weekend als hij vrij is kannie `m ook nog goed naar zijn ouders brengen of naar de ouders van S. S zit nu dus al sinds mei thuis. En blijft straks als ze bevallen is ook thuis (maar dan denk ik dat T nog de helft van de week naar opa en oma gaat omdat ze het dan te druk hebben met de baby)

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 23:08

Dat de moeder van T. thuis zit dat wist ik niet, maar je weet natuurlijk nooit wat er achter de voordeur zich afspeelt...

Ik ben er weer vandoor, zoontje in bad doen en wat poetsen in huis. Vanmiddag wat boodschappen doen en misschien even naar het park. Doei dames! hug

Gast
Gast

Bericht  May ma 28 nov 2011 - 23:10

Lily lijkt me best wel heftig als één van je neefjes in een pleeggezin is geplaatst.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 23:13

poets ze zelda en veel plezier smile

May, het is wel heftig maar wel het beste voor dat kindje. Paps en mams zitten diep in de schulden, leven van de voedselbank en hebben beiden geen werk. Koken kunnen ze ook niet, ja hij kan nog een ei bakken maar moeders kan niet eens een ei koken :shock: Ook had het kindje totaal geen regelmaat/ritme. Nu is hij terug naar hier gekomen en ze is daar gebleven omdat ze elkaar alleen maar diepen in de schulden trekken en zo kunnen ze toch proberen om eruit te komen. Ook was het zo dat als hij daar bleef dat D zowiezo niet terug thuis mocht komen (terwijl hij denk ik toch nog iets voor D deed maar ok)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: