DagCafé
+22
Tiana
Tullow
Tsjip
Ibbeltje
Lavendel
Zininzon
Sjaantje
pinkflower
May
Susan
Gebruikersnaam
Pompoen
Jordana
silly-one
Suus
Rush
Serena
VeryCherry
Lotus
Jade
Alex
Burn
26 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Evy schreef:Reva schreef:Nou hij is zowel inhoudelijk boos als 'boos' op mij, omdat hij het beledigend vond dat ik hem niks had gezegd Plus dat ik ook iets had van ja wat als iemand -wie dan ook- als ik het vertel het wel zou geloven of zou gaan twijfelen?? Maar foute inschatting in ieder geval. Daarna heb ik opgehangen, geen zin in gezeur aan de telefoon. Ik voelde de behoefte vrijdag niet omdat ik net was gekalmeerd toen hij kwam en ik had van het weekend iets van tja ook een beetje raar om er zomaar uit het niets over te beginnen. Ik lijd geloof ik liever in mn eentje bwhaha.
Door je kilo strooigoed en mijn lezend oog op WA?
Haha, ja ook En door de telefoon nog heerlijk al mijn woede geuit en tot in detail besproken wat ik met haar wil doen in gedachten Niet eens de fles Licor aangevallen
Gast- Gast
Hahahahahaa.. Ja, die omelet, dat ga ik doen haha XD!Reva schreef:Rush schreef:Nou ik hou sowieso niet van tomaten spul, maar heel vies was die tomaten bouillon niet opzich. De geur was echt 50x zo erg haha, ging zowat over m`n nek.
Ik ben ook niet zo`n toetjes fan, maar ben wel benieuwd. Ben vooral benieuwd naar m`n avondeten straks haha
Ik wil een baby!
Hmm, nee een baby zat bij mij ook niet in het kuurpakket Ik zou beginnen met omelet, dan heb je die gehad
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Haha, nou waarschijnlijk om dezelfde reden dat jullie er 1 gekregen hebben?Evy schreef:Rush schreef:Ik wil een baby!
JIJ? Een baby? Oké, ik ben in shock. Hoezo?
Ik zag dat een meisje die ik ken van vroeger zwanger is en dat is zo`n aso. Zat op haar Hyves te sneupen en toen bedacht ik me dat ik het echt stukken heb. Maar los daarvan wil m`n vriend gewoon heel graag kinderen en ik ben aangestoken, behoorlijk aangestoken.
Rush- Lady Post-a-lot
Een baby willen om af te vallen? Volgens mij kom je van een baby willen alleen maar aansilly-one schreef:is het zo erg Rush dat je nu aan een baby wilt om af te vallen? Of is je mannetje gewoon echt de kerel waarmee je kinderen wilt en liever gisteren dan over 9 mnd?
Rush- Lady Post-a-lot
maar daarna val je af als ik PM mocht geloven vanmorgen :p
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, van BV, maar ik had al gereageerd dat ik dat niet ga geven, haha!silly-one schreef:maar daarna val je af als ik PM mocht geloven vanmorgen :p
Rush- Lady Post-a-lot
Tja, dan nog niet aan kinderen beginnen :p
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Rush schreef:Haha, nou waarschijnlijk om dezelfde reden dat jullie er 1 gekregen hebben?Evy schreef:Rush schreef:Ik wil een baby!
JIJ? Een baby? Oké, ik ben in shock. Hoezo?
Ik zag dat een meisje die ik ken van vroeger zwanger is en dat is zo`n aso. Zat op haar Hyves te sneupen en toen bedacht ik me dat ik het echt stukken heb. Maar los daarvan wil m`n vriend gewoon heel graag kinderen en ik ben aangestoken, behoorlijk aangestoken.
Leuk!
En ik wilde al reageren: als je denkt dat je enorm afvalt als je borstvoeding gaat geven, ik weet van niks. Ik kwam alleen tien kilo aan.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Hahahaha.
Ik heb altijd wel gezegd dat ik geen kinderen wilde, maar daarbij heb ik ook vaak de uitleg gegeven dat ik geen kinderen wilde met de persoon met wie ik op dat moment samen was of omdat ik (we) nog veel te jong waren.
Ik vind mezelf nog steeds te jong, maar het lijkt me wel erg leuk. Niet liever gisteren dan vandaag, maar over een paar jaar wel.
Ik heb altijd wel gezegd dat ik geen kinderen wilde, maar daarbij heb ik ook vaak de uitleg gegeven dat ik geen kinderen wilde met de persoon met wie ik op dat moment samen was of omdat ik (we) nog veel te jong waren.
Ik vind mezelf nog steeds te jong, maar het lijkt me wel erg leuk. Niet liever gisteren dan vandaag, maar over een paar jaar wel.
Rush- Lady Post-a-lot
Je bent ook nog hartstikke jong, Rush! En jullie relatie is ook nog relatief kort, geniet eerst nog van elkaar
Alex- Ratel
Jazeker, ik heb er nu ook helemaal geen tijd voor! Maargoed, mocht het ons nu overkomen, dan is mijn mening heel anders dan een paar maanden geleden.
Rush- Lady Post-a-lot
Eens met Lily!
En Lily, jij bent toch gestopt met de pil?
En Lily, jij bent toch gestopt met de pil?
Alex- Ratel
Ja, we hadden zoals we er nu in staan ook al niet in de planning, dus wie weet wat ons allemaal nog toe komt haha.
Mocht het allemaal zo goed blijven gaan tussen ons, dan ga ik eerst eens een dagje minder werken, heerlijk lijkt me dat!
Mocht het allemaal zo goed blijven gaan tussen ons, dan ga ik eerst eens een dagje minder werken, heerlijk lijkt me dat!
Rush- Lady Post-a-lot
Wat leuk Lily!
Hallo trouwens!
Hallo trouwens!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Lily schreef:jep, nu wachten tot het zover is haha
Spannend! Goed voornemen voor 2012
Alex- Ratel
Hoi May! Hoe gaat het? Beetje bijgekomen van de uitslag van de arts?
Alex- Ratel
Evy schreef:Hoi May! Hoe gaat het? Beetje bijgekomen van de uitslag van de arts?
Lief dat je het vraagt. Ja ben inmiddels wel bijgekomen. Heb me voorgenomen de informatie, over dat vermoeidheidsprogramma, die ik nog krijg even af te wachten. En daarna een beslissing maken wat ik ga doen, ga ik daarmee starten of ga ik verder kijken naar andere mogelijkheden.
En hoe is het met jou? Valt de therapie nog steeds erg zwaar of merk je al dat je een klein beetje begint te wennen?
May- Ratel
Fijn dat je ervan bent bijgekomen, May. Ik ben benieuwd of dat programma iets voor je is.
En verder heb ik dezelfde vragen aan Evy.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik wil ook een baby!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Lotus schreef:Fijn dat je ervan bent bijgekomen, May. Ik ben benieuwd of dat programma iets voor je is.
Ja wat ik zo lees over soortgelijke therapieën is het voornamelijk gericht op cognitieve gedragstherapie en daarmee aanleren hoe je met je moe zijn moet omgaan. En als dit ook zo is, dan is het helaas niks voor mij. Dus ik wacht maar even af, misschien is dit wel heel anders.
May- Ratel
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: