DagCafé
+22
Tiana
Tullow
Tsjip
Ibbeltje
Lavendel
Zininzon
Sjaantje
pinkflower
May
Susan
Gebruikersnaam
Pompoen
Jordana
silly-one
Suus
Rush
Serena
VeryCherry
Lotus
Jade
Alex
Burn
26 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Ik heb tot volgende week dinsdag. Maar ik denk ook wel dat dat goed komt.Ibbeltje schreef:Lotus schreef:Het gesprek ging wel goed. De opdrachten waren op zich wel goed, maar ik moet ze deze week nog wel verder uitwerken, zodat ik er zoveel mogelijk uit haal. Dus dat ga ik maar doen. Lief dat je ernaar vraagt!Ibbeltje schreef:Heej Lotus hoe ging het gesprek en hoe waren de opdrachten ?
Oh fijn dat het gesprek goed verliep. En dat verder uitdiepen komt vast wel goed denk ik. Neem er de tijd voor.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lily schreef:PF wie ben jij? Of ben je nieuw?
Op het vorige forum kwam ik regelmatig als meelezer, en hier eigenlijk ook.
Ben niet zo goed in al die posten bijhouden
Dus ben nieuw hier:)
pinkflower- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 66
Registratiedatum : 14-01-11
Lotus schreef:Nou, het gesprek gisteren ging goed. De opdrachten waren dus niet helemaal goed genoeg. En ik begin te ontdekken dat het stiekem toch minder goed met me gaat dan ik zou willen.
En nu word ik even gek van het lawaai hier buiten. Ze zijn pal tegenover mijn kamer aan het werk op een kavel en maken echt herrie.
Het gaat misschien niet goed met je maar je bent met jezelf bezig. En hopelijk komt het door de therapie en opdrachten en zo toch wel weer een tijd dat je je beter in je vel gaat zitten.
O en dat lawaai is irritant.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Er wordt niet gebouwd, maar ze zijn de bodem aan het saneren: afgraven, nieuw zand storten. Dus steeds graafmachines, vrachtwagens en zo'n apparaat om de grond aan te stampen...Lily schreef:dat heb je nou eenmaal als ze aan het bouwen zijn, herrie
Lotus- Ratel
Mwa nog niet heel veel veranderd. Hij heeft nog wel altijd gesprekken.
Ibbeltje, ik ben zeker bezig met mezelf. En dat is ook wel goed. Maar ik kom er achter dat ik heel veel gevoelens aan het wegdrukken ben. Dat ik eigenlijk constant op de vlucht ben voor die gevoelens. En dat is wel even lastig.
Lotus- Ratel
Jammer dat het nog niet echt beter gaat.Ibbeltje schreef:Mwa nog niet heel veel veranderd. Hij heeft nog wel altijd gesprekken.
Lotus- Ratel
Lotus goed dat je er achter komt, dan kun je er hopelijk ook wat mee doen.
Lotus schreef:Jammer dat het nog niet echt beter gaat.Ibbeltje schreef:Mwa nog niet heel veel veranderd. Hij heeft nog wel altijd gesprekken.
Het heeft zijn tijd nodig denk ik... hoop dat het langzaamaan steeds beter gaat.
Het komt wel een keer goed. Het gaat vast steeds beter!Ibbeltje schreef:Lotus schreef:Jammer dat het nog niet echt beter gaat.Ibbeltje schreef:Mwa nog niet heel veel veranderd. Hij heeft nog wel altijd gesprekken.
Het heeft zijn tijd nodig denk ik... hoop dat het langzaamaan steeds beter gaat.
Lotus- Ratel
ik hoop dat het toch beter gaat gaan en dat het gewoon tijd nodig heeft. Weet nog dat je een tijd geleden zo enthousiast was toen ie minder ging roken en hulp ging zoeken.
Gast- Gast
Lily schreef:ik hoop dat het toch beter gaat gaan en dat het gewoon tijd nodig heeft. Weet nog dat je een tijd geleden zo enthousiast was toen ie minder ging roken en hulp ging zoeken.
Ja en dat minder roken is ook weer van de baan.... en dan baal ik wel. Heb net zitten denken wat hem ook helpt naar buiten gaan, dat hij zelf zijn shag gaat halen hier bij het winkeltje...dan is hij er uit en komt hij onder de mensen,
Lotus schreef:Het komt wel een keer goed. Het gaat vast steeds beter!Ibbeltje schreef:Lotus schreef:Jammer dat het nog niet echt beter gaat.Ibbeltje schreef:Mwa nog niet heel veel veranderd. Hij heeft nog wel altijd gesprekken.
Daar hou ik mij ook aan vast aan die gedachte. Alleen soms lijkt het niet op te schieten...maar goed zo lang hij iig de gesprekken heeft is hij al verder dan dat hij was
ik denk dat dat ook al kan helpen ja, als hij het het zelf moet halen en buiten roken. Ik geloof dat jij het nu voor `m haalt dus dan kan je kan zelf ook minder halen en dan zeggen van dit is voor 3 dagen ofzo en eerder krijg je geen nieuw pakje.
Gast- Gast
Nu doet hij 2 dagen ong er mee, 2,5 ... maar wil hem denk ik sowieso zelf shag laten halen...
Laatst aangepast door Ibbeltje op di 29 nov 2011 - 2:08; in totaal 1 keer bewerkt
Dat klinkt als een goed plan.Ibbeltje schreef:Ja en dat minder roken is ook weer van de baan.... en dan baal ik wel. Heb net zitten denken wat hem ook helpt naar buiten gaan, dat hij zelf zijn shag gaat halen hier bij het winkeltje...dan is hij er uit en komt hij onder de mensen,
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Dat klinkt als een goed plan.Ibbeltje schreef:Ja en dat minder roken is ook weer van de baan.... en dan baal ik wel. Heb net zitten denken wat hem ook helpt naar buiten gaan, dat hij zelf zijn shag gaat halen hier bij het winkeltje...dan is hij er uit en komt hij onder de mensen,
Hoop dat het lukt
ik hoop het ook, zo issie ook eens buiten en onder de mensen. Je hebt trouwens een PM
Gast- Gast
Dat zou fijn zijn.
Ik ga even mijn Sinterklaaspresentje ophalen bij het verpleeghuis en wat boodschappen doen.
Ik ga even mijn Sinterklaaspresentje ophalen bij het verpleeghuis en wat boodschappen doen.
Lotus- Ratel
Oow leuk Lotus een presentje
Lily schreef:ik hoop het ook, zo issie ook eens buiten en onder de mensen. Je hebt trouwens een PM
Ja daarom.
En ja jij ook
Nou, ik weet al dat het allemaal snoep is, dus dat ik het maar aan iemand anders ga geven.
Lotus- Ratel
Oow dat is weer jammer dan
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40