DagCafé
+22
Tiana
Tullow
Tsjip
Ibbeltje
Lavendel
Zininzon
Sjaantje
pinkflower
May
Susan
Gebruikersnaam
Pompoen
Jordana
silly-one
Suus
Rush
Serena
VeryCherry
Lotus
Jade
Alex
Burn
26 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
M'n weekend was super. Vrijdag meeting gehad, zaterdag geshopt met m`n moeder dat was ook alweer heel lang geleden en gisteren lekker TV gekeken en `s avonds gebowld!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Fijn! Heel het weekend bij Jordana geweest, ben weer opgeladen en heb weer zwarte piet gespeeld.
Gast- Gast
wat leuk ik heb vrijdagavond en zaterdag geshopt (en voor sinterklaas) maar nog steeds niks gevonden voor m`n neefje. Zaterdagochtend was het nog sinterklaasviering op JN waar ik leiding ben en gisteren is er iemand langsgeweest om te brainstormen voor de playbackshow met carnaval en `s middags nog met m`n tante naar een kerstshowtje geweest.
Gast- Gast
Dat dag en nachtritme is toch niets voor mij. Het is 14.30u en ik ben weer moe en verveel me en wil naar bed.
Gast- Gast
Bah tomaten bouillon .
Rush- Lady Post-a-lot
Komt mijn buurman net aan de deur. Hebben ze mijn brievenbus in het weekend gemold. Ik heb gelijk de VvE gebeld en net dat ding weer in elkaar gezet. Met het klepje er los in. Hoop niet dat de postbode teveel schrikt morgen als het klepje wegvalt.
Gast- Gast
Evy
Das vervelend, Maura. Hier is het ook elk weekend wel raak met dat soort dingen.. Of ik haal van alles behalve post uit mijn brievenbus
Das vervelend, Maura. Hier is het ook elk weekend wel raak met dat soort dingen.. Of ik haal van alles behalve post uit mijn brievenbus
Gast- Gast
Reva schreef:Evy
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Evy schreef:Reva schreef:Evy
Jonguh, G. is boos op me Omdat ik pas vandaag vertelde van vrijdag. Sukkel
Gast- Gast
Reva schreef:Evy schreef:Reva schreef:Evy
Oeps. Maar waarom heb je tot vandaag gewacht met het vertellen? Is hij ook boos over hetgeen je verteld hebt? (stomme vraag waarschijnlijk )
Alex- Ratel
Halloooo..
Wie heeft er vandaag nog meer een 'O ja' momentje gehad?
Ik heb mij echt de afgelopen weken kapot gezocht naar mijn mooie sjaal. Ik was er al van overtuigd dat ik hem ergens had laten liggen. Kom ik hem net, netjes, in mijn kast tegen. Ben wel super blij dat ik hem weer gevonden heb, maar wat voelde ik mij dom. Het is echt een sjaal die ik super leuk vind dus ben wel blij dat hij weer terecht is.
Wie heeft er vandaag nog meer een 'O ja' momentje gehad?
Ik heb mij echt de afgelopen weken kapot gezocht naar mijn mooie sjaal. Ik was er al van overtuigd dat ik hem ergens had laten liggen. Kom ik hem net, netjes, in mijn kast tegen. Ben wel super blij dat ik hem weer gevonden heb, maar wat voelde ik mij dom. Het is echt een sjaal die ik super leuk vind dus ben wel blij dat hij weer terecht is.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ben dus gelukkig niet de enige. Wordt toch tijd dat ik mijn kledingkast dan eens ga uitmesten ( en ik heb een grote terwijl ik niet eens van shoppen hou haha)
silly-one- Ratel
Evy schreef:Reva schreef:Evy schreef:Reva schreef:Evy
Oeps. Maar waarom heb je tot vandaag gewacht met het vertellen? Is hij ook boos over hetgeen je verteld hebt? (stomme vraag waarschijnlijk )
Nou hij is zowel inhoudelijk boos als 'boos' op mij, omdat hij het beledigend vond dat ik hem niks had gezegd Plus dat ik ook iets had van ja wat als iemand -wie dan ook- als ik het vertel het wel zou geloven of zou gaan twijfelen?? Maar foute inschatting in ieder geval. Daarna heb ik opgehangen, geen zin in gezeur aan de telefoon. Ik voelde de behoefte vrijdag niet omdat ik net was gekalmeerd toen hij kwam en ik had van het weekend iets van tja ook een beetje raar om er zomaar uit het niets over te beginnen. Ik lijd geloof ik liever in mn eentje bwhaha.
Gast- Gast
silly-one schreef:Ben dus gelukkig niet de enige. Wordt toch tijd dat ik mijn kledingkast dan eens ga uitmesten ( en ik heb een grote terwijl ik niet eens van shoppen hou haha)
Pfff, ik heb van het weekend de zoveelste poging gedaan om mijn kledingkast uit te mesten, maar wat vind ik dat toch een rampklus. Het liefst zou ik alles ophangen, maar ik heb heel weinig hangruimte. Dus maak ik stapels, maar aangezien vrijwel ALLES zwart is, weet ik nooit meer wat waar ligt. Wat dus 's morgens kan resulteren in dat ik alle stapels maar op mijn bed gooi omdat ik een bepaald shirtje zoek En dan duw ik het daarna als 1 grote berg weer terug in de kast Ik vrees dat dat altijd zo gaat blijven hier
Gast- Gast
Ik heb een pax kast waarvan niet al mijn kleding in één kant past.
Ik heb wel lades wat ideaal is, maar alles ligt wel op elkaar. Plus ik wil sommige kledingstukken niet weg doen, maar eigenlijk trek ik ze toch niet meer aan. Al te vaak aangehad en eigenlijk een beetje versleten, maar niet te erg om weg te doen. Daarnaast modellen van 4 jaar terug wat eigenlijk ook niet echt meer kan haha.
Ik heb wel lades wat ideaal is, maar alles ligt wel op elkaar. Plus ik wil sommige kledingstukken niet weg doen, maar eigenlijk trek ik ze toch niet meer aan. Al te vaak aangehad en eigenlijk een beetje versleten, maar niet te erg om weg te doen. Daarnaast modellen van 4 jaar terug wat eigenlijk ook niet echt meer kan haha.
silly-one- Ratel
Reva, wat vond je van die WC desserts?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Reva, wat vond je van die WC desserts?
Zijn wel redelijk, maar ik ben niet echt een toetjeseter.. Als je ze met de juiste hoeveelheid aanmaken worden ze goed lepelbaar, alleen moet je wel heel goed roeren om geen klontjes te krijgen. Aardbei was best lekker! De bouillon dronk ik trouwens niet, chemisch!
Gast- Gast
Nou ik hou sowieso niet van tomaten spul, maar heel vies was die tomaten bouillon niet opzich. De geur was echt 50x zo erg haha, ging zowat over m`n nek.
Ik ben ook niet zo`n toetjes fan, maar ben wel benieuwd. Ben vooral benieuwd naar m`n avondeten straks haha
Ik wil een baby!
Ik ben ook niet zo`n toetjes fan, maar ben wel benieuwd. Ben vooral benieuwd naar m`n avondeten straks haha
Ik wil een baby!
Rush- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Nou hij is zowel inhoudelijk boos als 'boos' op mij, omdat hij het beledigend vond dat ik hem niks had gezegd Plus dat ik ook iets had van ja wat als iemand -wie dan ook- als ik het vertel het wel zou geloven of zou gaan twijfelen?? Maar foute inschatting in ieder geval. Daarna heb ik opgehangen, geen zin in gezeur aan de telefoon. Ik voelde de behoefte vrijdag niet omdat ik net was gekalmeerd toen hij kwam en ik had van het weekend iets van tja ook een beetje raar om er zomaar uit het niets over te beginnen. Ik lijd geloof ik liever in mn eentje bwhaha.
Door je kilo strooigoed en mijn lezend oog op WA?
Alex- Ratel
Rush schreef:Nou ik hou sowieso niet van tomaten spul, maar heel vies was die tomaten bouillon niet opzich. De geur was echt 50x zo erg haha, ging zowat over m`n nek.
Ik wil een baby!
Hmm, nee een baby zat bij mij ook niet in het kuurpakket Ik zou beginnen met omelet, dan heb je die gehad
Gast- Gast
is het zo erg Rush dat je nu aan een baby wilt om af te vallen? Of is je mannetje gewoon echt de kerel waarmee je kinderen wilt en liever gisteren dan over 9 mnd?
silly-one- Ratel
Rush schreef:Ik wil een baby!
JIJ? Een baby? Oké, ik ben in shock. Hoezo?
Alex- Ratel
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: