Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+50
Roodkapje
smooch
Solis
MADDIE
Jezzie
koNijntje
Vlinderjoy
PiP
*Orchidee
Weegschaal
Dutchy
firda
nillis
Viva
kwak
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
ludje
Novalee
Pien
Coccinelle
Bloem86
Tittih
CCC
Amber-
Pandora
xxjojootjexx
JD
Thunder
Océane
Lejow
Shy
moepie
Flower_L
Muppetje
SarahKey
sheila123
Alex
Paper Crown
Teddyaapje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Annie24
Pussycat
meisje
PapillonRose
Makamba
Wennes
Darius
54 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 0:42

Oooh ik ben zo misselijk...werd vannacht om 3u misselijk wakker en sindsdien elke 15 min overgeven....tussendoor amper geslapen heb al zeker 50x overgegeven en houd niks binnen.Wat een ellende, als dit zo blijft word ik gek. En hoe doen andere zwangere vrouwen dat met hun werk? Ik kan toch niet overal overgeven???

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 0:47

Is het geen buikgriep Charlie? Gaat wel rond namelijk.

Gast
Gast

Bericht  Jasmine wo 28 dec 2011 - 2:28

Whoow charlie, dit klinkt wel heel heftig. Zo erg heb ik het gelukkig niet. Heb je al wat gekregen tegen de misselijkheid?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Lejow wo 28 dec 2011 - 2:58

Ah wat balen Charlie Sad
Ik zou de dokter even bellen, en dan vragen om emesafene (die hielp bij mij niet) of primperan (die hielp bij mij redelijk). Want zo is het niet vol te houden natuurlijk
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PiP wo 28 dec 2011 - 3:56

Charlie: dat had ik met 12 en 15 weken een paar dagen lang. Ik zat toen tegen uitdroging aan, je kon me zo opvegen, ik zou dus wel even contact opnemen met je VK. Bij mij hielp de Emasefene en had ook genoeg aan 1 kuur beide keren.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 4:48

aah dat is k*t charlie, beterschap en hopelijk wordt het snel beter. Gelukkig ben ik alleen maar ontzettend misselijk want als er iets is waar ik niet tegen kan dan is het wel overgeven

Smooch, schelen we 1 dag je wat grappig. Maar ik verwacht dat het nog bijgesteld gaat worden.

Gast
Gast

Bericht  Solis wo 28 dec 2011 - 8:32

@Roodkapje: leuk! Nog een zwangere! Wordt een drukke bedoening in augustus straks! onze oudste ligt al in een normaal bed, dus het ledikantje is al vrij. De baby komt hoe dan ook de eerste paar maanden bij ons op de kamer, moeten nog even kijken of de baby dan in een wiegje of in een ledikantje komt

@ Pip: ik zag dat jullie tóch voor een andere wagen zijn gegaan. Hopelijk krijg je er geen spijt van! En die strijk... goddank heeft m'n man net een lading weg gewerkt!

@ Maddie: zolang ik die emasafene slik hoef ik niet over te geven gelukkig. Dan is het te doen. Bij m'n oudste heb ik wel heel veel gespuugd, toen ben ik ook heel veel afgevallen in het eerste trimester. Leuk dat je zus zo enthousiast reageerde!

@ Smooch: mijn oudste is een meisje! Zou dus wel erg leuk zijn als dit een jongetje zou zijn, kan ik ook weer helemaal opnieuw los gaan met shoppen. En wat mag je snel bij de VK komen! Intake heb ik pas 9 januari en de echo nog later.

@ Lily: wat vervelend dat je ook zo misselijk bent, heb je er al medicijnen voor? Ik heb sinds een paar dagen emasafene, haalt de scherpe randjes een beetje van de misselijkheid af, erg prettig. Ik word er wel enorm duf en slaperig van, dus ik doe elke middag even m'n ogen dicht.

@ Vlinderjoy: jij ook al zo vroeg een echo! Zelfs met een miskramenverleden en bloedverlies doen ze geen echo's voor de 9 weken, omdat ie dan schijnbaar niet betrouwbaar is ofzo? Nog eventjes geduld dus. Hopelijk is alles goed.

@ Wennes: dan heb je het in één keer goed gedaan, niet vroeg, maar gewoon héél vroeg :P Ben je inmiddels weer wat bij geslapen?

@ Flip: ik heb weer een recept gekregen voor 20 tabletten, wel weer maar 10 dagen, maar gelukkig wel beter dan die 10 tabletten voor 5 dagen. Fijn dat je echo goed was, hier hanteren ze trouwens dat als je maar een paar dagen scheelt me de UD, ze deze datum niet aanpassen naar de echo.

@ Bebbel: hier wordt voorlopig ook nog niks gekocht hoor! Kan allemaal nog wel, we hebben natuurlijk ook nog een hoop van de oudste.

@ Yasmine: huh Question Ben jij misschien zwanger van een tweeling?! Dat had ik helemaal niet mee gekregen, had je dat hier eerder verteld?

@ Charlie: hoe is het met je? Misschien is het ook wel een buikgriepje, ineens zo misselijk en zoveel spugen lijkt me meer een buikgriep of iets verkeerds gegeten dan de misselijkheid van een zwangerschap. Dat komt vaak ook iets minder acuut opzetten.

@ All: Ik heb ongelooflijke vette trek. Ik zit nu ook enorm te balen dat de oliebollenkraam al een half uur gesloten is Evil or Very Mad en de Mac een half uur rijden is Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Gelukkig hadden we nog wat mini pizaatjes in de vriezer en die liggen nu in de oven. Toch raar, dat je ondanks je misselijkheid wel zulke vette trek kunt hebben. Het smaakt me eigenlijk ook allemaal wel, het valt soms helemaal verkeerd, waardoor de boel er weer uit komt.
Solis
Solis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 10
Punten : 10
Registratiedatum : 09-08-11

Bericht  Wennes wo 28 dec 2011 - 8:41

Flip, super hoor dat er een mooi hartje te zien was.

Yasmine, balen dat je gezicht zo onder zit. Hopelijk wordt het snel minder. Wanneer heb je weer een echo? Ben echt zo benieuwd of het er inderdaad twee zijn.

Pip, is het nog gelukt met een andere kleur mc?

Roodkapje, wordt dit je 4e kindje?
Mijn schoonmoeder heeft nog een wiegje op zolder staan, we gaan kijken of het iets is en of we het op kunnen knappen. Onze zoon gaat wel naar een groot bed over. Wanneer precies moeten we nog bekijken.

Maddie, leuk dat je zus zo reageerde.

Charlie, hopelijk wordt de misselijkheid en het overgeven minder.

Solis, herkenbaar hoor, heel misselijk zijn en toch trek hebben. Zo had ik vorige week een halve kroket op, helaas was ik daarna super ziek.

Vandaag kreeg ik te horen dat mijn collega, die afgelopen week met verlof is gegaan in het ziekenhuis ligt omdat haar vliezen zijn gebroken. Ze is nu 35+2! Ik ga vrijdag even bij haar op bezoek. Spannend allemaal voor haar.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  smooch wo 28 dec 2011 - 10:33

Even snel via m'n iPhone, lig al in bed.
19u hadden we een afspraak bij de vk, ze was echt blij ons weer te zien. Het gesprek duurde 1.5uur ze kan flink kletsen.
Mijn bloeddruk en hb zijn aan de lage kant dus moet morgen ijzertabletten halen bij de apotheek. Ook 2 buisjes bloed afgenomen voelde me daarna nog duizeliger.
Ook heeft ze op m'n buik gevoeld en voelde m'n baarmoeder al goed.

Morgen moet ik van haar een afspraak maken bij de echoscopiste voor volgende week. Ze wilt dat ik vroeg ga omdat ik vorige keer een miskraam heb gehad. En 23 januari moet ik weer bij haar langs komen.

Net terug van een verjaardag, ben erg misselijk! Vervelend om met een misselijk gevoel te gaan slapen, heb ik niet eerder last van gehad.
Morgen een etentje bij ons thuis voor alle neven en nichten + aanhang. Dat doen we elk jaar tussen kerst en oud & nieuw. Weer een drukke dag wordt het.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Roodkapje wo 28 dec 2011 - 12:25

@charlie: neem ORS tegen uitdroging ! dat kan je er op dit moment niet bij hebben en bel de dokter voor die pilletjes smile Wellicht werkt het ( bij mijn 1e geprobeerd , werd er alleen maar zieker van Wink )

@wennes: klopt, dit wordt ons 4e kindje. We hebben 2 dochters, 5 en 4 jaar en een zoontje 1 jaar. Voor de eerste en na de laatste hebben we een missed abortion gehad bij 10 wkn en 5 dagen en ongeveer 6 weken.

@solis: het wordt een drukke maand in augustus! Alleen maar leuk al dat babynieuws dalijk! smile Wanneer krijg jij de echo?

Is er iemand die een lijstje bij houdt hier? Uitgerekende data / afspraken etc?

@pip: wow die wagen!MOOOOI! Ik ga 'm meteen doorsturen naar mn man... die earthcollection versie dan. Hij houdt van rustgevende natuurlijke kleuren.. haha.. Vandaar we steigerhoutenplanken-behang in onze slaapkamer hebben:P

We hebben vandaag een deel van de keuken betegeld en bovenkastjes opgehangen. Morgen de onderkasten en wellicht een begin aan het eiland. Ik werk nu , dus moet morgen ook nog wat bijslapen smile

Ook heb ik getuinierd, buxushaagje geplant langs onze entree naar het huis... 36 plantjes pffff! Ik was gesloopt. Heb verder nog niet echt kwaaltjes, na het eten wel wat misselijk , maar goed.. kan ook van het eten zelf komen want hadden Kapsalon gehaald bij de plaatselijke snackbar.

Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Lejow wo 28 dec 2011 - 21:25

Werk je wel met handschoenen, roodkapje? Want het wordt zwangere vrouwen afgeraden om te tuinieren! Vanwege toxoplasmose.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 21:54

Zo dames, vanavond onze eerste afspraak bij de VK, helaas kan m`n man niet weg doordat hij het nu ontzettend druk heeft met de vuurwerkverkoop. En geen echo`s voor de 9 weken? Ik heb er vorige week vrijdag al 1 gehad hoor.
Ook ga ik niet aan de pillen, daar hou ik niet van. Het is nu helaas een vervelend kwaaltje wat erbij hoort en tot nu toe valt er nog wel mee te leven.

En inderdaad is er een nieuw lijstje? Want geloof dat die op pagina 1 niet meer up to date is :P

Gast
Gast

Bericht  smooch wo 28 dec 2011 - 22:08

Lejow schreef:Werk je wel met handschoenen, roodkapje? Want het wordt zwangere vrouwen afgeraden om te tuinieren! Vanwege toxoplasmose.

Daar dacht ik ook meteen aan.

Lily, dat jij al zo vroeg een echo hebt gehad is natuurlijk een uitzondering.
Ik krijg de mijne ook vroeg, volgende week als het goed is.
Maar meestal is het vanaf week 9. Vind ik ook laat trouwens, moet je zo lang wachten zou het geduld er niet voor hebben.
Wat jammer dat je man er niet bij kan zijn. Hopelijk heb je een leuke vk. Hoe laat heb je een afspraak?

Wat leuk Roodkapje een groot gezin! Dat wil ik ook graag, ik kom zelf uit een groot gezin en het was altijd gezellig. Mijn vriend wilt dat gelukkig ook, maar we beginnen eerst maar met 1 smile
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 22:11

Oke, maar geloof toch dat ze hier eerder dan 9 weken een echo krijgen maar weet ik niet zeker smile En ja ik ben een uitzondering want we gingen ervan uit dat ik al verder was maar denk dat ik toch nog bijgesteld ga worden.
En heb een afspraak om 17.15, en ik krijg verschillende VK. Hier is het een centrum zeg maar en je komt bij allemaal een keer. Zodat je het hele team leert kennen.

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 28 dec 2011 - 22:27

Jouw echo was wel erg vroeg inderdaad Lily!
Over het algemeen is de eerste echo rond de 8 weken, bij de eerste intake. Of pas bij 12 weken, dan is het gelijk een termijnecho.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  PiP wo 28 dec 2011 - 22:35

Goedemorgen,

Heb vanmorgen weer eens heerlijk uit kunnen slapen!
Werd alleen wakker met spierpijn in mijn kont??? En nee we hebben geen rare dingen gedaan, haha.

Maddie: Wat fijn dat je zus zo reageerde! Hoe oud heeft zij haar kinderen?

Solis: Ik had pas ook de hele middag al trek in de Mac en toen stelde mijn man voor om `s avonds naar Tuinland te gaan. Laat daar nou net een Mac aan de overkant zitten. Dat leek mij dus wel wat, haha. Toen ik eenmaal de Mc Chicken had vond ik hem helemaal niet lekker Neutral
Ik vind veel vlees helemaal niet lekker meer, tijdens mijn vorige zwangerschap had ik hier helemaal geen last van.

Wennes: Pff de Maxi Cosi... We weten niet welke kleur... Er zit dus standaard de crystal Black bij en dat is meer donkergrijs. Ik vind dat te donker en tegen 24,- bij betaling kopen we dan een MC uit de nieuwe collectie waar op dit moment een actie mee is dat je een originele zomerhoes erbij krijgt twv 35,-. Dat halen we er dus wel uit die 24,-. Die zomerhoes wouden we toch aanschaffen aangezien het hartje zomer is. Maar dus nu, welke kleur gaan we nemen. Er zijn dit keer helemaal geen leuke kleurtjes, haha. Ik zal zo eens in de all post plaatjes laten zien, dan kunnen jullie ook een mening geven!
Dat is wel even schrikken van je collega, heeft ze ook al weeen?

Smooch: Wat fijn dat je zo snel bij de verloskundige terecht kon en ook snel een echo mag.
Ik moest 5 buisje bloed! Wat raar dat dat verschillende is. Alhoewel ik moest ook voor suiker.
Dat lijkt me inderdaad geen fijn gevoel om misselijk naar bed te gaan, heb je al eens cola geprobeerd te drinken? Dit helpt bij mij aardig goed als ik misselijk ben.

Roodkapje: Lijstje houdt Nera bij in de openingspost
Ow kapsalon lijkt me op zich wel lekker, heb het alleen nog nooit gehad. Kan er nu alleen totaaaal geen zin in krijgen, haha.
De kinderwagen is er ook in Elephant Grey, maar dat heb je misschien al gezien? Die was alleen waar wij waren al uitverkocht.
Druk bezig dus in huis!

All: De meiden die zere borsten hebben, hoe erg hebben jullie het? Het doet bij mij echt heel erg pijn als ik `s nachts geen bh aan heb. Heb nu sinds een paar weken daarom mijn meegroeibh `s nachts aan, dan is het nog te doen. Het is soms alsof de borst en of tepel ook branderig aanvoelt van binnen.
Hoop dat dit nog wel afneemt, volgens mij was dat met onze dochter wel.

Gisteren even wezen kijken bij 2 dealers voor een nieuwe auto, helaas hadden ze niet iets staan naar onze zin. We zijn opzoek naar een (hoe standaard) Peugeot 307 SW. Dat is de enige betaalbare station met de eisen die wij hebben. Nu dus nog een leuke zoeken! We hebben nu een(ruime) 3 deurs, dat gaat toch wel wat krap worden met 2 kids!
Daarna nog even wat koper gedumpt en dat leverde ook weer lekker op:) En daarna natuurlijk de kinderwagen bestellen, de meesten hebben het al wel gelezen denk ik, maar het is deze geworden:
Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Joolz_earth_cactus_combi

We vonden deze ook al wel erg mooi, maar te duur. Mijn man heeft er niet eens verder naar gekeken in het boekje. In het echt vond hij hem toch wel heeel erg mooi, haha. Ik zag hem er steeds naar kijken en vroeg of hij hem ook mooi vond. Toen zei de verkoopster dat de luiertas er bij zat en nog een drinkbekerhouder. Ook wel handig met die lekkende bekers.
Uiteindelijk dus toch gegaan voor de Earth edition Laughing Ach zegt mijn man, we hadden net nog een meevaller en hij heeft behoorlijk overgewerkt en in de kost gezeten de afgelopen maanden.
Voorlopig maar even ophouden met geld uitgeven. Buiten de auto om dan.

Maaarrrr welke Maxi Cosi vinden jullie er beter bij passen?

Deze vind ik wel mooier, maar is ook erg lichtZomer 2012 mama's! - Pagina 22 61705910
of deze
Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Maxi-cosi_cabriofix_walnut_brown
Hij moet wel een beetje bij het boodschappenmandje passen natuurlijk!
Verder was het zwart of echte jongens/meisjes varianten. En dat weten we natuurlijk nog niet.

Deze stond er ook voor weinig, maar die past niet op de easybase Sad
Maar vond ik ook meer voor een meisje door het paarse kriegeltje erin.
Zomer 2012 mama's! - Pagina 22 Pebble-dark-olive
Owww help!

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  smooch do 29 dec 2011 - 0:10

Pip, wat een super mooie wagen!! Vind de bekleding erg mooi, heb ik niet eerder gezien.
Ik vind de eerste maxi cosi het leukst.

Zoo ik ben sinds gisteravond flink misselijk, moet echt moeite doen om niet te spugen. Ik ben met mijn nicht en die weet niet dat ik zwanger ben. Dus dat erbij kost het me nog meer moeite om het niet te laten merken dat ik zo misselijk ben.
Zo maar wat cola dan drinken, misschien dat het inderdaad wel helpt.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Bericht  Roodkapje do 29 dec 2011 - 1:25

hier gaat het helemaal mis... Net nachtdienst gehad en wordt wakker met het gevoel dat ik heeel erg moet plassen... Niets raars... ik naar het toilet... daarna hou ik branderige pijn... Nu bloed ik flink, helderrood met kleine stolseltjes... geen krampen alleen die brandende pijn alsof je blaasontsteking hebt.

Ik vrees toch dat dit mijn 3e miskraam gaat worden. Ik ben net snel naar ons huis gereden, daar waar mijn man is. ( ik sliep bij mijn ouders want mijn man is de keuken zetten en dan kan ik niet slapen met die herrie). Hij vindt het verschrikkelijk...en heeft me een paar minuten stevig beetgepakt.. Ik lig nu even op bed... zucht... einde zomerbaby 2012 denk ik...
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Bericht  Lejow do 29 dec 2011 - 1:44

Ach nee Roodkapje Sad Sad Sad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Flower_L do 29 dec 2011 - 1:49

Ojee Roodkapje, dat klinkt inderdaad niet goed.... hug

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  PiP do 29 dec 2011 - 2:08

Ahh meid hug Ik hoop dat het toch nog meevalt, maar het klinkt niet zo best.
Sterkte...

Laatst aangepast door PiP op do 29 dec 2011 - 2:09; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  moepie do 29 dec 2011 - 2:09

Roodkapje; he wat onwijs schrikken!! Heel veel sterkte!!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 2:16

ownee wat erg, ik blijf toch nog hopen dat het niks ergs is.

En nu weet ik zeker dat ik zwanger ben. Ik ben chocoladeverslaafd echt kan geen dag zonder chocola maar nu, blegh ik hoef het niet te hebben haha. Denk dat m`n ouders al gaan lachen als ik dit zeg.

Gast
Gast

Bericht  Wennes do 29 dec 2011 - 2:38

Smooch, fijn dat je al zo snel een echo krijgt.

Roodkapje, wat gezellig zo'n groot gezin!!
Wat is kapsalon wat je kunt eten?
Heb je de vk al gebeld? Heel veel sterkte meid!

Pip, hahaha is de spierpijn al iets minder geworden?
Mijn collega heeft gelukkig nog geen weeën. Ze mag nu max 2 weken blijven liggen, maar waarschijnlijk gaat ze dat niet halen omdat ze wel heel veel vruchtwater verlies. De gyn had al gezegd dat ze volgende week kijken hoe het ervoor staat en de kans groot is dat ze het kindje al gaan halen.
Leuke wagen! Tja moeilijk zeg welke mc jullie moeten nemen. Ik zou denk ik voor de bruine gaan omdat het handvat van de wagen ook bruin is. Maar de grijze kan ook goed hoor.

Lily, dat van de chocolade herken ik. Zowel bij mijn vorige als deze zwangerschap heb ik geen trek in chocolade, terwijl ik het normaal de hele dag door eet.

O, mijn zoontje wordt wakker. We gaan zo naar mijn moeder want ze is jarig.

Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Roodkapje do 29 dec 2011 - 3:49

Kapsalon is eten wat ze ooit in een turks eettentje naast een Kapsalon in Rotterdam hebben ontdekt.

Het is een aluminium bak met eerst een laag patatjes, dan dönervlees, dan plakken kaas erover - even in de oven. Laag rauwkost ( sla, tomaat, rode uit, tomaat en komkommer is het hier) en dan knoflook en/of sambalsaus erover. Best lekker voor de snelle hap maar calorierijk Wink Het schijnt dat het 1800 kcal bevat.. Ik neem altijd een kleine dus daar zit dan ook de helft minder in, maar goed is het niet voor je Wink

Net even gaan douchen, ik hou een branderige pijn van onder. Na wat zelfonderzoek blijkt dat het bloed waarsch niet uit mijn baarmoeder komt. Maar goed ik ben geen arts. Ik zie alleen bloed als ik plas, verder niet. Inlegkruisje blijft maagdelijk wit. Ik heb zojuist wat urine opgevangen en even langs mijn huisarts gebracht. Die test het op blaasontsteking. Ik heb dat nog nooit echt gehad ( althans, ik kan me niet herinneren wanneer..) Dus zou het bijzonder vinden als dat het is, maar je weet nooit!

Ik zie trouwens ook geen stolseltjes meer, het waren er maar ene paar. Nu helder rode plas... Volgens mijn man lijkt het op aardbeienlimonade haha...

Nou ja... vooralsnog afwachten... Ik kan ook geen vk bellen, die heb ik niet. Ik loop bij de gyn ivm complicaties vorige zwangerschap, prematuriteit en afwijking van O. Mijn gyn is een hele stugge saaie oude man. Een man van weinig woorden waar je met dit soort stressmomenten niet bij moet zijn. Ik heb volgende week vrijdag een echo en dat zal hij dan vroeg genoeg vinden... Bij de echo meet hij ook niets, hij zegt gewoon : Je bent korter als de 6 weken die je denkt... kleed je maar aan en kom over 2 weken terug. Het is dat ik dan vraag : "hoever denkt u dan dat ik ben?" anders had ik dat ook niet eens geweten, maar hij doet dat dus op het blote oog....

Ik heb er wel aan zitten denken om toch bij de vk te beginnen en mochten er complicaties komen naar de gyn over te stappen... maar iets houdt me tegen... Ik ben bang als er echt iets mis is we wellicht te laat zijn bij de vk... dat we het bij de gyn wellicht eerder hadden geweten etc... Waarop het is gebaseerd geen idee.. Mijn vkpraktijk was altijd superleuk!

Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: