Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+50
Roodkapje
smooch
Solis
MADDIE
Jezzie
koNijntje
Vlinderjoy
PiP
*Orchidee
Weegschaal
Dutchy
firda
nillis
Viva
kwak
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
ludje
Novalee
Pien
Coccinelle
Bloem86
Tittih
CCC
Amber-
Pandora
xxjojootjexx
JD
Thunder
Océane
Lejow
Shy
moepie
Flower_L
Muppetje
SarahKey
sheila123
Alex
Paper Crown
Teddyaapje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Annie24
Pussycat
meisje
PapillonRose
Makamba
Wennes
Darius
54 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Océane vr 13 jan 2012 - 2:11

Very Happy ja klopt, altijd fijn. Ik was niet zo bang dat het niet goed zou zijn, ben super misselijk. Was niet de echoscopiste waar we normaal gaan en dit was nogal een chagrijnig mens, beetje jammer. Ben 1 dag vooruit gezet dat is altijd fijn.
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie vr 13 jan 2012 - 2:51

Fijn dat de echo goed was Aquala!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje vr 13 jan 2012 - 3:03

Fijn dat je echo goed was Aquala

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes vr 13 jan 2012 - 3:05

Aquala, fijn dat de echo goed was! Wij schelen gewoon maar 2 dagen, wat bijzonder.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Océane vr 13 jan 2012 - 3:49

Ja leuk he Wennes, maar jij zal wel eerder bevallen denk ik. Ik zal wel weer overtijd gaan, maakt niet uit hoor. Wink

Weet je al wanneer jij een echo krijgt muppetje?
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes vr 13 jan 2012 - 4:09

Aquala, wie weet verrassen we elkaar nog wel. Jij die eerder bevalt en ik die het langer volhoudt.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje vr 13 jan 2012 - 4:11

Aquala schreef:Ja leuk he Wennes, maar jij zal wel eerder bevallen denk ik. Ik zal wel weer overtijd gaan, maakt niet uit hoor. Wink

Weet je al wanneer jij een echo krijgt muppetje?

1 februari smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie vr 13 jan 2012 - 6:02

Hoi meidn,

Wij hebben vanmiddag een heel mooi zwaaiend en trappelend kindje gezien! Wat een opluchting. Het hartje klopte mooi en schijnen we gehoord te hebben, k weet het niet Embarassed Geen idee maar mijn man zei dat we de gelijk hoorden, ik weet ook nog wel dat ze het geluid aanzette maar.... Dom hè?!
De echo wees nu uit dat ik 12 weken ben, de vorige keer 11. De berekening vanaf mijn laatste ongesteldheid is vandaag 11wk en 5d. Van dat laatste moet ik nu uit gaan. Mijn uitgerekende datum mag dus veranderd worden in het lijstje naar 29 juli.

Gelijk de afspraak gemaakt voor de 20wekenecho. Die hebben we 7 maart. Zo'n uitgebreide in het ziekenhuis omdat mijn man geboren is met klomvoetjes.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 0:26

Nou ik heb het lijstje even opnieuw gemaakt. Zo kan ik het wel makkelijker aanpassen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes za 14 jan 2012 - 2:44

Moepie, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Ik ben erg blij voor je.
Jij bent nu 1 dag voor mij uitgerekend, bijzonder.

Ik ben nog steeds heel misselijk. Pff ben benieuwd wanneer het af gaat nemen. Ik baal wel, want ik blijf afvallen en weeg nu 48 kilo. Niet zoveel dus en daardoor voel ik me snel slap. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen met die misselijkheid.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE za 14 jan 2012 - 5:53

@ Moepie, fijn hoor zo'n mooie echo

@ wennes, wat vervelend voor je dat je je zo misselijk voelt zeg!! Cry Hoop dat het snel minder zal worden!!

@ all, ik voel me bij vlagen erg misselijk, maar heb tot nu toe nog maar 1 keer overgegeven dus nog mazzel. Ik ben elke dag ongelofelijk moe. Baal daar wel van.. We zijn nu aan het verhuizen etc. dus daar heb ik eigenlijk ook energie voor nodig. Maar ja.. zal allemaal op z'n pootjes terecht komen hopelijk! laughcry
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje za 14 jan 2012 - 8:44

Ik lees elke dag braaf bij maar het gaat soms zo vlug dat ik even niet weet op wie te reageren etc.. Ik lees vooral op mijn werk tijdens de nachtdiensten en mijn collega zit dan naast me op mijn beeldscherm soms mee te kijken dus ik durf ook niet zo goed in dit topic te reageren....De titel zegt denk ik al genoeg Wink en ik wil het graag nog stil houden...

@aquala: wat fijn dat alles goed was!!

Hier alles goed... voel me nog steeds niet zwanger...zo raar.. echt nergens last van..!
Ben nu iets van 7 weken ( volgens lm 8 weken - maar was vorige week een week teruggezet). Ik heb as. woensdag weer een echo. Ben wel bang dat het niet goed zit, maar vorige week had ik ook geen kwaaltjes en toen klopte er ook sinds kort een hartje. Daar hou ik me maar aan vast!



Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Darius ma 16 jan 2012 - 0:09

Mag ik me hier ook aanmelden? Ik denk dat de baby wel voor 21 september geboren wordt....Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 561177
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie ma 16 jan 2012 - 1:29

Ja Darius gezellig!!! Zitten we weer bij elkaar in het zwangerschapstopic smile
Hoe voel je je eigenlijk? Heb je al ergens last van of kun je nog niks merken?

all; heb vanmorgen de verloskundige gebeld. de 30e hebben we de intake.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Darius ma 16 jan 2012 - 1:34

@moepie: fijn dat je weer naar de VK mag!! Dat is toch makkelijker met controles denk ik!

Ja, ik heb al wel wat klachtjes en kwaaltjes....maar het valt mee. Vorige week zaterdag had ik de hele dag zo'n vieze smaak in mijn mond, ik herkende het meteen. Dus ik wist eigenlijk al wel dat ik zwanger was, hoewel het nog een week duurde voordat de test positief was. En verder moet ik 's nachts alweer minstens twee keer plassen en heb ik de hele tijd een wat zeurende buikpijn. Vast een buik die aan het groeien is....
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP ma 16 jan 2012 - 7:49

Welkom Darius Very Happy

Ik mag morgen weer naar de VK, ben benieuwd wat de weegschaal aangeeft!
Thuis nu -2 kilo, maar ik kan dat wel hebben Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 394967

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie ma 16 jan 2012 - 9:35

PiP schreef:Welkom Darius Very Happy

Ik mag morgen weer naar de VK, ben benieuwd wat de weegschaal aangeeft!
Thuis nu -2 kilo, maar ik kan dat wel hebben Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 394967

Wordt je altijd gewogen bij de verloskundige?
Toen bij E. is dat bij mij nooit gedaan...
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes ma 16 jan 2012 - 9:55

Darius, gefeliciteerd!

Moepie, ik word ook nooit gewogen bij de gyn. Ik doe het thuis zelf wel.


Vandaag heb ik op mijn werk verteld dat ik zwanger ben. Mijn baas reageerde dubbel: voor mij persoonlijk vond hij het erg leuk, want er is niks mooiers dan een kindje mogen krijgen. Aan de andere kant voor het werk was het nu niet praktisch. Ik had beter een half jaar eerder zwanger kunnen zijn. Ik weet niet zo heel goed wat hij ermee bedoelt.
Ik heb een jaarcontract en die loopt in mijn verlof op 1 sept af. Ik ben dus benieuwd of die verlengd gaat worden.
Mijn collega's reageerden wel enthousiast dus dat is erg fijn.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 22:15

zo ik meld me ook weer even,

wennes fijn dat je collega`s positief reageerde smile

pip, fijn dat er tot nu toe nog geen + is

darius, welkom (geloof niet dat ik dat al gezegd had)

moepie, spannend de 30e.

Hier weinig nieuws, behalve dat ik erg moe ben en ook vaker naar de wc moet. Zometeen bellen voor een echo voor 1feb. Heb die dag vrijgevraagd zodat mijn man eens niet vrij hoeft te vragen en dan kunnen we ook nog iets leuks gaan doen. Verder 25jan weer een afspraak bij de VK, hier wordt ik ook elke keer gewogen en bloeddruk gemeten. Maar ik ben ook nog niks bijgekomen.
Hebben jullie trouwens `s avonds ook last van je darmen? `s ochtends is er nog niks te zien en `s avonds heb ik al echt een buikje. Ook rommelen ze dan, niet normaal haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  smooch di 17 jan 2012 - 10:36

Welkom Darius en nog gefeliciteerd!

Pip, hoe was je bezoek bij de vk?
Ik wordt ook gewogen bij de vk.


Wennens, leuk dat je collega's leuk reageerde. Wel apart dat je baas heeft gezegd dat je beter een half jaar eerder zwanger kon worden, jammer dat je niet hebt gevraagd wat hij ermee bedoelde. Ben je daar niet nieuwsgierig naar?

Vandaag mijn 2e echo gehad en het hartje nu ook echt gehoord. Echt super snel en zo leuk om te horen.
Ik was toch best zenuwachtig omdat ik veel last heb van buikpijn, maar dat is bandenpijn volgens de vk.
En je zag nu veel meer, dat groeit echt snel, ben weer super blij!!
14 februari heb ik weer een afspraak voor de 12 weken echo, als die goed is mag iedereen het weten.


Lily, ik heb ook veel last van mijn darmen, sinds ik ijzertabletten slik is dit nog erger geworden.
Ik moet ook goed kijken wat ik aan doe want ik heb best veel strakke kleding en ik krijg al een buikje. Dus voor de mensen die het weten zien het al wel.
Op werk vroeg 1 van de jongeren of ik zwanger was, waarom geen idee. Toen zei ze dat ze mijn buik in de gaten gaat houden haha omdat ik nee zei. Ik wil nog even wachten voor ik het de jongeren op mijn werk vertel.


Roodkapje, hoe laat heb je morgen je afspraak bij de vk?
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje di 17 jan 2012 - 18:33

Smooch: lief dat je ernaar vraagt.. Morgen is de echo om 10.45.. Ik zit nu in de nachtdienst en die eindigt om 8 uur.. Normaal duik ik dan mijn bed in, maar nu zal ik opblijven dus het wordt een zware ochtend!

Wat fijn dat je echo goed was! Klopte je termijn precies of ben je nog voor / achter uit gezet? Wat is nu precies je uitgerekende datum?

Ik ben best wel zenuwachtig, vooral voor de termijn... Bij de eerste echo zou ik een week of 5 zijn, bij de 2e echo 2 weken later een kleine 6 weken. We zijn nu 1,5 week verder dus ik gok zo 7,5 week. Hopelijk is alles goed en klopt er een hartje.

Mooie datum 14 februari voor de 12 weken echo Smooch! smile

Hier ben ik ook bang dat mensen het op mijn werk gaan zien.. Ik werk vooral nachten en in de avond is mijn buik wel wat opgezet... ik hoop dat ik het tot 12 weken kan verbergen.... Sad

@ Darius: welkom hier! wanneer ben je ong. uitgerekend?

@ Wennes: fijne reactie van je collega's !Die van je baas begrijp ik ook niet... alsof dat allemaal maar zo nauwkeurig te plannen is en buiten dat ... je hebt ook nog een priveleven smile

Oh jee de rest ben ik alweer vergeten....
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje di 17 jan 2012 - 20:06

Roodkapje succes vandaag!
Smooch fijn dat alles goed was!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 23:04

Smooch, wat leuk dat je het hartje gehoord hebt smile

Wat spannend zeg morgen Roodkapje, wel verslag komen doen he!

Zo ik heb hier zojuist een afspraak gemaakt voor een echo op 1 feb. Ik ben dan 11+5 dus ben benieuwd. Ook maar meteen de kraamzorg gebeld en geregeld aangezien dat voor 12 weken moet. Krijgen een infopakket opgestuurd en daarbij zit ook een aanmeldingsformulier.
En als de echo van 1 feb goed is hoeven ook wij onze monden niet meer te houden en ook onze ouders + zussen niet. Vooral mijn zusje heeft er erg veel moeite mee haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- di 17 jan 2012 - 23:26

@ roodkapje, succes met de echo!

@smooch, wat fijn dat je echo goed was!!
Wat voor soort buikpijn heb je?

@darius, welkom!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje di 17 jan 2012 - 23:42

@Lily de echo was zonet en ik kom direct even verslag doen smile Kraamzorg, tja.. daar moet ik me eigenlijk ook voor aanmelden.. bij onze laatste hebben we gekozen om geen kraamzorg te nemen uiteindelijk.. Had me wel aangemeld maar hij had al 10 dgn in het ziekenhuis gelegen door zijn prematuriteit en dan had ik echt geen zin in nog een week zo'n vreemde in huis. Ik twijfel nu of ik dat eigenlijk wel wil... maar ja, je kan je beter maar aanmelden dan dalijk te laat zijn. Ook moet ik mijn moeders best friend inschakelen.. ze mag niet op vakantie dan :P want ik wil haar! hahaha!

Zojuist de echo gehad...

In beeld een klein babytje van 19 mm met een prachtig kloppend hartje. Mijn dag kan niet meer stuk! De termijn is direct weer bijgesteld want met deze meting ben ik opeens weer een week verder als gedacht.(wat ook overeen komt met mijn cyclus).
Nu 8 weken en 5 dagen! Dat gaat lekker snel. Morgen even bellen voor een afspraak voor de combitest. Mijn man wil dat graag om iig voorbereid te zijn mocht er iets mis zijn... Ik kan me daar wel iets bij voorstellen, want als je zag wat voor een shock het bij O. was toen we hoorde dat hij niet gezond was konden we nog even ons verdriet eruit huilen voor hij kwam Wink en was de kraamweek etc. daar niet zo ontzettend door beinvloed. Ik zal de combitest in een week of 3 hebben en 4 weken erna op 7 maart mag ik pas weer terug naar de Gyn voor de uitslag. Dan weer 4 weken verder en we hebben de 20 wkn echo al! Ik ga maar eens beginnen met genieten want dit is dan echt echt echt de allerlaatste keer zwanger zijn....!

Voor het lijstje....

Roodkapje 26/30 ( je mag er ook 27/30 gelijk van maken - ik word over 2 wkn 27) - 4e kindje - uitgerekende datum 24-08-2012 en geslacht willen we niet weten waarsch.

Jeej.. ik ben zooo blij... !!!



Laatst aangepast door Roodkapje op di 17 jan 2012 - 23:44; in totaal 1 keer bewerkt
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 31 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum