Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+50
Roodkapje
smooch
Solis
MADDIE
Jezzie
koNijntje
Vlinderjoy
PiP
*Orchidee
Weegschaal
Dutchy
firda
nillis
Viva
kwak
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
ludje
Novalee
Pien
Coccinelle
Bloem86
Tittih
CCC
Amber-
Pandora
xxjojootjexx
JD
Thunder
Océane
Lejow
Shy
moepie
Flower_L
Muppetje
SarahKey
sheila123
Alex
Paper Crown
Teddyaapje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Annie24
Pussycat
meisje
PapillonRose
Makamba
Wennes
Darius
54 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Solis ma 26 dec 2011 - 21:10

Vlinderjoy schreef:@ Solis, het was niet alleen bloed, ook urine. daarna stopte het, en 2e keer dat ik naar wc moest zelfde verhaal. Toen hele dag maar maandverband om gehad en toen verloor ik weinig, vergelijkbaar met einde menstruatie. afgelopen nacht weer niks en hele ochtend vandaag ook niet tot in de middag weer klein beetje en toen niks en begin avond ook weer klein beetje..

maar wacht het maar even af als VK me morgen belt. dan hoop ik wel snel een echo te kunnen hebben zodat ik zekerheid heb. dat af moeten wachten is niks.

kun je dan niet beter even laten controleren op urineweginfectie? Bloed bij de urine is volgens mij niet door de zwangerschap. Je baarmoeder loopt niet uit in je plasbuis. Echt bloed in de urine komt meestal door een urineweginfectie.
Solis
Solis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 10
Punten : 10
Registratiedatum : 09-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje ma 26 dec 2011 - 22:08

Ik ga proberen om ook hier mee te kletsen als het mag! smile
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP ma 26 dec 2011 - 22:40

Smooch: Hij beviel ons alle 3 goed, haha. Onze dochter wou er niet meer uit! We gaan hem wel kopen, alleen had de Prental 0,0 actie bij die wagen. We gaan hem denk ik bij Babyhuys kopen, daar krijg je er een maxi cosi +adapters bij en er is nu 3 weken een actie met 10% korting op het gehele assortiment!
Of in Hasselt daar krijg je een voetenzak, parasol en adapters bij. Er stond op marktplaats ook eerst dat er een luiertas bij zat, maar nadat ik gevraagd had tot wanneer die actie was hebben ze de advertentie aangepast zonder luiertas.(zo stond het ook eerst al op de website) Maar ik heb dus wel een mail met die 4 dingen Wink
Wij willen de Jeans stof met zilveren frame.

Vlinderjoy: Jeetje meid dat ik schrikken, hier durf ik eerlijk gezegd ook niet zoveel over te zeggen. Ik hoop dat je volgende week toch een goed echo hebt.

Charlie: Voor ik zwanger was had ik ook verstoppingen en ben ik naar de dokter gegaan met de gedachte dat ik blindedarmontsteking had of iets aan mijn eierstokken/baarmoeder. Zo`n pijn kan het dus doen!

Roodkapje: Welkom!

All: Nou wij zijn gisteren wezen kijken en onze keuze is gevallen op de Joolz Day! Zie ook mijn reactie bij Smooch, anders moet ik zo dubbel typen Wink
Vandaag lekker rustig aan doen. Ga me zo maar eens een beetje opmaken en wat boodschapjes in huis halen. Daarna proberen de berg met strijkwerk wat minder groot te maken en verder ben ik niet veel van plan. Even lekker niks! Morgen gaat onze dochter naar het kdv en dan ga ik even flink schoonmaken.


Laatst aangepast door PiP op ma 26 dec 2011 - 23:00; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 26 dec 2011 - 22:56

@vlinderjoy: jeetje meis,hoop echt het beste voor je. Zou inderdaad ook een urineweginfectie kunnen zijn. Maar hoe is het nu? Verlies je helemaal geen bloed meer?
@ Roodkapje welkom
@ Charlie, denk dat het wel je darmen zijn. die kunnen je echt even het leven zuur maken!!
@ Solis, wat balen dat je zo misselijk bent. Moet je er ook nog steeds bij spugen? Of valt dat wel mee.

@ All, ik heb wel regelmatig last van misselijkheid, nog niet hoeven spugen gelukkig. En toch ook wel af en toe wat last van mijn darmen. Mijn stoelgang is ook erg wisselend nog.
Mijn vriend en ik willen het in principe pas vertellen als ik 12 weken ben en een goede echo heb gehad, maar ik "mag"het toch eerder vertellen aan mijn zus. Die zei het ook beide keren meteen na de test. Dus dat is dan wel leuk. Mijn afspraak bij de verloskundige staat 6 januari, maar dat is alleen nog maar een intake. Verder heb ik een goede kerst gehad, alleen af en toe puzzelen wat ik wel en niet mag eten. Volgens mij is het niemand opgevallen gelukkig.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  smooch di 27 dec 2011 - 1:05

Solis, vervelend dat je zoveel last hebt van misselijkheid!
Ik lees dat je al een kindje hebt, een dochter/zoontje?

Vlinderjoy, heb je de vk al gebeld?

Welkom Roodkapje!

Pip, goed geslaagd dus. Het is altijd beter als je wagen met korting en extra spullen kan kopen, scheelt weer in de prijs. haha en hopelijk lukt het om de luiertas erbij te krijgen, je kan het altijd proberen he.

Yasmine, kan je buik wel goed "geheim" houden? Ik las ergens dat je buik al best is gegroeid.

Hebben meerdere al een buikje?

Ik heb net de vk gebeld en ik mag morgen om 19.00u komen. Ik had het niet zo snel verwacht. De intake zal vast niet lang duren aangezien we de vorige keer al van alles hebben gevraagd. Maar ik ben wel blij dat ik haar weer zie, ik ben zo blij met mijn vk echt een aardig oud vrouwtje is het.

Nog 2 uurtjes luieren en dan weer op naar werk.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje di 27 dec 2011 - 3:21

Smooch : ik heb nog geen buikje, geen klachten en alleen een positieve test Wink 's avonds is mijn buikje wel wat uitgezet maar dat zijn gewoon mijn darmen . Niet dat je denkt... goh die is zwanger Wink

Zijn er meer mensen zonder kwaaltjes?

Maar goed ik ben denk ik net zover als jij Smooch... Helemaal zeker over mijn uitgerekende datum ben ik niet. In september een miskraam gehad, daarna een cyclus van 23 dagen. Daarna 1 van 29 dagen en toen zwanger. Meestal zit ik op een dag of 31/32. Dus ja, als ik daarvanuit ga ben ik nu zo'n 5.5 week ? maar goed , het kan dus langer, het kan korter. Het enige is dat ik waarsch. weet dat ik ongeveer 30 nov. 1 dec mn eisprong had omdat ik toen echt een zeurend gevoel had in mijn buik.

Hier moeten we ook een nieuwe kinderwagen aanschaffen. We hebben in oktober onze Bugaboo op de vuilstort gegooid. Hij viel bijna uit elkaar van ellende smile Ik ben helemaal niet meer thuis in de kinderwagen en ben eigenlijk wel benieuwd welke jullie nemen en wat de redenen zijn om die te nemen? Ik wil iig niet meer van de kleine wieltjes als bij Bugaboo denk ik:) Maar verder weinig wensen haha.

Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 3:23

nou dames ik ga een poging doen om ook hier fanatiek mee te kletsen

En charlie, ik heb hier ook veel last van gehad en nu nog wel wat last maar dat komt doordat alles daar flink aan het werken is.

Verder ben ik hier echt ongelofelijk misselijk de gehele dag door en krijg bijna niks weg qua eten. Ook ben ik moe, pfff niet normaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje di 27 dec 2011 - 3:28

Lily schreef:nou dames ik ga een poging doen om ook hier fanatiek mee te kletsen

En charlie, ik heb hier ook veel last van gehad en nu nog wel wat last maar dat komt doordat alles daar flink aan het werken is.

Verder ben ik hier echt ongelofelijk misselijk de gehele dag door en krijg bijna niks weg qua eten. Ook ben ik moe, pfff niet normaal.

Hoe zetten jullie die banner erop?
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP di 27 dec 2011 - 3:34

Roodkapje: Wij gaan van de week de Joolz Day Jeans
Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 JoolzCompleet11_mi1_pd_1
aanschaffen en om het volgende:
-Hij reed geweldig in de winkel, had ik niet verwacht van 4 wielen (had nu 3 wielen)
-Ziet mooi, strak en compact uit.
-Stoeltje kan je naar je toe en van je af doen.
-Stoel en wagenbak zijn makkelijk af te wisselen, dit wou ik zodat ik ook met de wandelwagen weg kan en de baby in de draagdoek.
-Het verwisselen gaat ook erg makkelijk, moet alleen nog vragen hoe dat zit met de adapters van de MC, maar als ik bovenstaand plaatje zie, lijkt me dat niet heel spannend.
-Het stoeltje is hoger dan de gemiddelde wandelwagens, daarom wou ik absoluut geen Bugaboo.
-Stoeltje is niet extreem breed en zit heel mooi rechtop (kan in 3 standen).

Hij is wat duurder, maar als je wat zoekt en geen haast hebt kom je nog wel leuke acties tegen.
Nu halen bij hem bijvoorbeeld bij Babyhuys, je krijgt daar nu bij veel kinderwagens een gratis MC +adapters bij EN ze hebben nog 2,5 week 10% korting op het gehele assortiment! Voor het bedrag van die korting hebben we dan eigenlijk ook gratis de voetenzak erbij.
Heb alleen gevraagd of je er niet tegen evt bijbetaling ook een andere kleur MC bij uit kan zoeken. Hou niet zo van zwart smile

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Shy di 27 dec 2011 - 3:49

Roodkapje schreef:
Lily schreef:nou dames ik ga een poging doen om ook hier fanatiek mee te kletsen

En charlie, ik heb hier ook veel last van gehad en nu nog wel wat last maar dat komt doordat alles daar flink aan het werken is.

Verder ben ik hier echt ongelofelijk misselijk de gehele dag door en krijg bijna niks weg qua eten. Ook ben ik moe, pfff niet normaal.

Hoe zetten jullie die banner erop?
Bij afbeelding invoegen kan je dat doen!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Vlinderjoy di 27 dec 2011 - 4:17

Vanmorgen mijn urine ingeleverd bij dokter, om 1 uur was uitslag dat er wat bloed bij mn urine zat wat je niet zag met je blote oog en eiwitten... ik moest dit weer doorgeven aan VK.

Nou die hebben ook vanmiddag gebeld maar deze keer een iets wat kortaf iemand gehad. ze zei dat met bloedverlies beter kunnen afwachten, met een echo is niet altijd wat te zien etc etc. maar ik ben die onzekerheid nu zo zat Sad

uiteindelijk was het van dat ik nu aankomende vrijdag om half 10 mag komen maar wordt dan waarschijnlijk vaginale echo. ( nooit gehad dus ben benieuwd, lijkt me wel eng )

Bloedverlies is nog steeds weinig, af en toe als ik naar wc ben geweest komt er na urine een klein plasje bloed mee, geen buikpijn of krampen. verschrikkelijk die onzekerheid.

Wil nu gewoon weten waar ik aan toe ben...
maar die dag komt nu gelukkig wel dichterbij, het is zo vrijdag. maar wat een spannende dag gaat dat worden..
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 7:35

Dag meiden,

Even kort, ben bekaf! Afgelopen nacht een zeer korte nacht gehad. Zoontje was flink aan het hoesten en huilen enzo.. Echt zielig. Na een zetpil werd ie wat rustiger en ging hij eindelijk (om 02:00 uur!) slapen. Gisteren en vandaag druk geweest met de koffers inpakken voor de vakantie. Vannacht om 01:30 uur rijden we weg naar Schiphol. We vliegen om 05:30 uur.. Lekkere tijd smile.., weer een gebroken nacht, haha. Hopelijk houdt B. zich goed en wordt ie niet veel zieker. Heb de koffers helemaal klaar.. tis toch een gepuzzel, voor 3 mensen meenemen in 2 koffers. Gelukkig past er veel in de handbagage haha.

Dus bij deze alvast een goede jaarwisseling gewenst en tot volgende week!

Liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Viva di 27 dec 2011 - 8:05

Iedereen nog bedankt voor de sterkte wensen!

ik heb eerlijk gezegd niet meer bijgelezen verder, dus kan niet echt op iemand reageren...

Vandaag was onze 2e echo, het vruchtje was al kleiner geworden, dat schijnt je lichaam te doen?
En er was al bloed te zien.( dus mijn lichaam was al wel bezig)
Er zijn pillen ingebracht en rond 5uur kreeg ik erge menstruatie achtige pijn, ook rugpijn.
rond 6h ben ik het vruchtje volgens mij verloren en nu vloei ik al minder, en heb ik ook al wat minder pijn.
Morgen moet ik al op nacontrole komen.
Hopelijk is alles er dan uit.

Ik zal in dit topic dus niet meer terug komen, maar hoop wel volgend jaar alsnog een kindje te mogen ontvangen!
Hopelijk lukt het weer snel. smile

Jullie allemaal heel veel succes en beterschap etc. met de misselijkheid/onzekerheid en dergelijke.
Hopelijk gaat het bij jullie allemaal wél goed!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Lejow di 27 dec 2011 - 8:10

Jeetje Viva, ik heb het helemaal gemist, wat een verdrietig nieuws Sad
Sterkte!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes di 27 dec 2011 - 8:18

Roodkapje, gefeliciteerd. Hoever ben je ongeveer? o, ik lees het al. Welkom hier.
Heb je zoveel gereden met je bugaboo dat hij al weg is? ik dacht dat dat wel stevige wagens waren? Wij hebben de maxi cosi mura 4, ik vind hem erg fijn!

Pip, leuk dat jullie een keuze hebben kunnen maken. Hij zal vast heerlijk rijden.

Maddie, leuk dat je het al kunt delen met je zus. ik ben benieuwd hoe ze reageert. Het eten is inderdaad puzzelen. Soms eet ik ook iets zonder erbij na te denken, echt opletten dus!

smooch, fijn dat je al zo snel mag komen! Krijg je dan ook een echo of niet?
Ik had bij mijn zoon pas na 20 weken dat je een buikje begon te zien. Nu rekt het toch wel sneller uit. Daarbij helpt al dat eten met kerst er niet echt bij hahaha.

Lily, balen dat je zo misselijk bent! hopelijk is het snel over.


Vanmorgen zou mijn wekker om 5.30 gaan omdat ik om 6.30 op mijn werk moest staan. Werd ik om 4.15 wakker en ik keek niet goed. Ik dacht dat ik nog heel even had om te liggen, maar dit bleek dus nog meer dan een uur te zijn. Daarna niet meer in slaap gevallen. Ik ben nu wel heel erg moe, dus dat wordt vanavond lekker vroeg mijn bedje opzoeken. Sleep

Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Flip Fluitketel di 27 dec 2011 - 8:21

Viva heel veel sterkte de komende dagen!

Nera Hopelijk wordt B. niet zieker. In ieder geval een hele fijne vakantie!

Vlinderjoy Hopelijk krijg je vrijdag uitsluitsel! En zit het hopelijk allemaal goed! Zo in onzekerheid zitten is ook niet fijn!

Pip Mooie kinderwagen!

Lily en Roodkapje Welkom!

Smooch Fijn dat je al zo snel terecht kan bij de VK! Ik vind dat ik best al een buikje heb, hoor het ook van anderen. Maar denk dat het ook met name de darmen kunnen zijn en het is mijn 2e kindje.

Maddie Hier dezelfde klachten. Wij wilden ook wachten met vertellen tot na de echo, maar is ons niet gelukt.

Solis Nog een herhaalrecept gekregen van de Emasefene?

Wat betreft over een duowagen aanschaffen. Wij schaffen er ook geen 1 aan. We hebben toen voor de 1e een Maxi Cosi Mura gekregen van mijn moeder en zus. En vind ik zonde om niet te gebruiken. Wij willen een Kidsit aanschaffen voor de oudste. waarschijnlijk kan ze tegen die tijd goed los lopen. En ik ben al fervent draagdoekdrager en zal er nog 1 worden aangeschaft voor de kleine. En zo willen we het afwisselen.

Vandaag hadden we de echo. Het was nog de vraag of ik wel kon gaan, want ben vannacht ziek naar huis gegaan met zware migraine. Gelukkig na een paar uur slaap ging het al beter. Maar goed, uitwendig was er niet veel te zien. Dus een inwendige echo gehad. Hier was de kleine duidelijk op te zien. Mijn berekening (althans van internet) scheelde 1dagje. Over een paar weken de termijnecho en dan wordt de uitgerekende datum vastgezet.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes di 27 dec 2011 - 8:23

Vergeet om nog een paar te reageren.

Vlinder, Ik begrijp dat vrijdag een spannende dag gaat worden! Hopelijk is alles gewoon goed. kun je geen blaasgruis ofzo hebben?

Nera, hele fijne vakantie! Hopelijk wordt B niet zieker. Fijne jaarwisseling.

Viva, hopelijk is je lichaam helemaal schoon. Heel veel sterkte met het verwerken en ik hoop dat er snel een goede zwangerschap voor je aan komt! Dikke hug

Flip, wat fijn dat deze echo goed was. Kon je al een kloppend hartje zien?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Flip Fluitketel di 27 dec 2011 - 8:28

Wennes schreef:

Flip, wat fijn dat deze echo goed was. Kon je al een kloppend hartje zien?

Er was gelukkig al een mooi, kloppend hartje te zien.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 8:45

@ Flip, fijn dat je een mooie echo had en toch kon gaan ondanks de migraine! En fijn om ook het hartje te zien kloppen.

@ Viva, wat rot zeg. Heel veel sterkte gewenst!

@ Nera, een hele fijne vakantie, geniet er lekker van! Hopen dat je kindje niet zieker wordt.

@ Maddie, benieuwd hoe je zus heeft gereageerd? Toen ik het mijn zusje vertelde was ze helemaal hyper en ziet het al helemaal voor zich om te komen babysitten e.d. hihi..

@ VlinderJoy, jeetje meid heel veel succes vrijdag. Hoop dat je een goede uitslag krijgt. Ik duim voor je! Heb je nog beetje afleiding totdat je de echo krijgt?

Heerlijk he om al die baby dingen uit te zoeken e.d. Heb nog geen catalogus o.i.d. besteld, wil ik pas doen als ik een goede echo heb gehad 10 jan. maar kijk wel veel op internet om ideeen vast op te doen. Heb ook nog niks zelf gekocht omdat ik zwanger ben, jullie wel?
Wel al leuk boekje gekregen van mijn beste vriendin, erg lief!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine di 27 dec 2011 - 9:43

Bebbel: ik zou inderdaad nog niet te snel van alles gaan kopen. Een beetje om je heen kijken kan geen kwaad, maar je hebt nog tijd genoeg. Is wel lastig hoor, dat vond ik in mijn eerste zwangerschap althans. Ik was echt overenthousiast en wou het liefst alles voor de drie maanden al in orde hebben Embarassed . Deze zwangerschap sta ik daar heel anders in. Sowieso omdat het er misschien 2 zijn, maar ook omdat ik nog veel heb van J. Eerst maar eens 9 januari afwachten en dan langzaamaan eens verder kijken. Als ik het volhoud, wil ik wachten tot ik het geslacht weet, zodat ik echt gericht kan shoppen. Doordat ik de vorige keer zo snel was met alles, kon dat veel minder en dat vind ik achteraf toch wel jammer.

Flip: fijn dat jullie al een mooi kloppend hartje hebben gezien. Is toch altijd een hele geruststelling. Hoe is het nu met je migraine? Vervelend is dat he? Hoop dat ik er dit keer, net als in mijn vorige zwangerschap, 9 maanden geen last van heb.

Viva: wat gaat dat allemaal snel bij jullie zeg! Bij mij zaten er tussen de echo en nacontrole 17 dagen. Nogmaals sterkte en hopelijk mag je snel weer zwanger raken.

Wennes: pff. 4.15 al wakker en niet meer slapen. Ik zou ook bekaf zijn. Heb inderdaad weinig kunnen eten door de misselijkheid. En datgene waar ik dan wel weer trek in had, mocht ik niet hebben. (brie au lait cru Evil or Very Mad ) Heb het dus maar gedaan met een paar blaadjes sla en twee plakjes stokbrood.

Nera: hopelijk wordt B. niet zieker en doorstaat hij de reis een beetje. Fijne vakantie!

VJ: nog steeds onzekerheid dus. Ik weet uit ervaring hoe slopend die onzekerheid kan zijn, maar gelukkig hoef je nog maar een paar dagen te wachten. En het klopt wel, met deze termijn is er vaak nog vrijwel niks te zien en kun je juist door een te vroege echo alleen maar onzekerder worden en dat is ook niet wat je wilt. Sterkte met afwachten.

Solis: oma vond het weer helemaal leuk, begon helemaal te stralen. Nu is de familie van mijn man er niet een van veel woorden, dus moet het altijd van de non-verbale aspecten hebben. We hebben het mijn neefje van 3 wel verteld en die vond het helemaal leuk. Ben 3 weken voor zijn verjaardag uitgerekend, dus de baby mocht op zijn verjaardag komen. Hij had het alleen over 3 baby's. Heb hem toch vriendelijk verteld dat ik dat echt iets teveel van het goede vind. En vervelend he, die misselijkheid. Weet er helaas alles van. Heb er met de kerst amper door kunnen eten, zo erg was het, ondanks de emesafene. Kwamen Eerste Kerstdag het buffetrestaurant binnen en was meteen kotsmisselijk.

Pip: mooie wagen hebben jullie op het oog. En alweer bijna 12 weken, wat gaat dat toch snel!

Smooch: voor mijn gevoel kan ik mijn buik amper meer geheim houden. Nou scheelt het dat ik hem ook niet echt meer hoef te verbergen. De meesten weten het wel, en als mensen het vragen, het is geen staatsgeheim meer dus wat dat betreft. Hoe was je intake?

Maddie: leuk dat je het toch aan iemand 'mag' vertellen. Zo kun je het toch met iemand delen, 12 weken helemaal je mond houden lijkt mij erg moeilijk. Ik zou het niet kunnen in elk geval.

Roodkapje: jeej, toch een 4e. Gefeliciteerd en welkom! Heb je je oude wagen voor al je kinderen gebruikt, want dan kan ik me wel voorstellen dat deze enigszins versleten was.

Lily: vervelend hè, die misselijkheid en vermoeidheid. Het hoort er allemaal bij en is meestal een goed teken gelukkig, dus hou je dat maar voor!


All: wij zijn vandaag lekker met zijn allen wezen zwemmen. J. heeft het wel zo naar d'r zin gehad en wij daardoor ook. Op een gegeven moment had ik het idee dat ik echt wat moest eten. Ik frietjes halen. Heb ik een half bakje leeg, zit ik tjokvol en weer misselijk. Vanavond stond mijn man te koken, en ik werd al misselijk van die lucht. Is het eten klaar, lust ik opeens wel weer wat. Hopeloos dit Very Happy . Heb er wel een andere kwaal bij, mijn gezicht lijkt wel een vulkaanlandschap. Wat een kratereiland zeg, niet normaal meer. Zal wel weer een meid worden dus...

Wij twijfelen nog of we een duowagen willen aanschaffen. Maar hebben nog alle tijd, dus denken er nog even rustig over na. Als het er twee zijn, moeten we natuurlijk wel, maar als het er eentje is, lossen we het misschien ook wel op met zo'n zitje voor J. Zo'n zitje hebben we ook nodig als het er twee zijn, dus in dat opzicht zou dat niet uitmaken. Eerst maar afwachten.

En nu is het bedtijd, welterusten allemaal.


Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  smooch di 27 dec 2011 - 11:20


Bij mij zie je ook nog geen buik hoor, gisteravond wel enorm opgeblazen, mn buik was keihard! Je hoort/ziet inderdaad vaker dat bij een tweede kindje je buik sneller groeit.
Mn borsten zijn wel echt groot, dat valt wel op. Maja gelukkig kijken niet zoveel mensen naar mijn borsten, denk ik smile
En sinds vandaag wat last van wat ongesteldheidskrampen.

Vandaag weer mijn eerste werkdag na 1 week vakantie maar ik ben helemaal kapot en heb koppijn. Morgen als ik thuis ben even een dutje doen. Ik heb nu een slaapdienst en ga zo maar mn bedje opzoeken.

Bebbel, Ik zit ook al veel op internet rond te neuzen, maar dat deed ik de vorige keer ook al. Is gewoon leuk om te doen. Ik koop pas als ik weet dat het goed zit.
Maar ik weet al wel wat ik wil Very Happy kan niet wachten tot ik mag gaan shoppen!
Wij willen een bug a boo, het liefst wil ik de zilvere maar ik weet niet of die nog te koop is omdat het een special edition was vorig jaar.
We hebben al wel een maxi cosi, die hadden we de vorige keer van mijn schoonouders gekregen.

Welkom Lily, we schelen 1 dag.

Vlinderjoy, ik hoop dat je vrijdag meer duidelijkheid krijgt. Een vaginale echo valt reuze mee hoor, maar snap het idee wel dat je het eng vind.

Nera, nogmaals een fijne vakantie.

Wennes, ik krijg nog geen echo, Mijn vk heeft niet zo'n apparaat, ze werkt wel samen met een echoscopiste maar die zit weer ergens anders. Daar moet ik een aparte afspraak voor maken. Maar die gaat vanaf januari met pensioen, dus ik ben benieuwd met wie ze nu gaat samenwerken.

Flip, wat fijn dat je een echo hebt gekregen en het hartje hebt horen kloppen!

Yasmine, zijn het er bij jou misschien 2? Wanneer heb je weer een echo zodat je dit zeker kan weten? ik zie het al 9 januari, duurt niet zo lang meer, ben benieuwd.

ik ga naar bed, slaap lekker meiden!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP di 27 dec 2011 - 22:09

Goedemorgen meiden!

Even kort, maar ik wou even zeggen dat mijn wandelwagen in Vraag & Aanbod staat angel

Vanmorgen onze dochter naar het kdv gebracht en net dus de wandelwagen compleet van zolder gehaald en wezen poetsen, zo maar eens verder met het strijkwerk en als CarGlass geweest is de nieuwe wandelwagen halen Very Happy
Zag dat hij op voorraad is, dus dat is wel beter!! Ben benieuwd of we er ook een andere kleur MC bij uit mogen zoeken, twijfel ook nog om een Pebble of Cabriofix te nemen...
Maar eens vragen wat de verschillen zijn.
Zag ook een mooie lichte MC met confetti voor minder dan de crystal black (die je erbij krijgt), maar ben bang dat dat zo snel vies is... Hij is wel leuk, haha.

Verder heb ik nog helemaal niks gekocht, besef eigenlijk nog steeds niet dat er echt een kindje in mijn buik zit. Bij de eerste had ik dat pas met de 20 weken echo, terwijl ik het ook al 2 weken voelde bewegen... Toen zijn we ook pas dingen gaan shoppen, in het rose natuurlijk:P

Ok, toch niet zo`n kort bericht, ik ga maar weer eens snel aan de gang!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Roodkapje di 27 dec 2011 - 23:09

yasmine: Nee elk kind had een andere wagen. M. een Quinny freestyle 4 banden en dan bruinachtige tinten. I. had een Quinny Speedi vanaf dat ze 9 mnd was. De freestyle was ik helemaal zat en wilde een meisjeskleur! Dus dat werd een paarse.
De Bugaboo had ik 2e hands overgenomen voor een prikkie toen O. kwam. De Speedi hadden we net 2 mnd ervoor aan mijn zusje beloofd die toen 18 was en onverwachts haar 1e kindje verwachtte. De bugaboo vond ik zelf geen hele fijne wagen dus daar zou ik ook niet meer voor kiezen.

2e hands zou voor mij nu ook geen probleem zijn. Dit is echt ons laatste kindje. Dus het hoeft nog maar 1 ronde mee te gaan. Maar goed dat moeten we na de echo van 6 januari maar eens gaan bekijken.. Eerst zien of alles werkt zoals het moet daarbinnen smile

Kopen jullie trouwens een wiegje of gelijk een ledikantje? En voor de meiden met al oudere kinderen die nu in een ledikantje slapen... gaan die naar een groot bed zodat het ledikantje voor de baby wordt of een extra wiegje/ledikantje erbij?
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE di 27 dec 2011 - 23:39

@jasmine: Wat vervelend dat je je zo misselijk voelt zeg. Had ik ook last van. Op het ene moment wat willen eten en dan opeens weer erg misselijk.
@ Bebbel, kan me voorstellen dat je al erg zin hebt om dingen te kopen. Zelf heb ik echt zo'n gevoel van, ik wacht de eerste twaalf weken af.
@ flip, wat fijn van zo'n goede echo!! Goed nieuws dus!
@ Lily, welkom en gefeliciteerd!
@ Smooch, ik heb ook nog niet echt een buikje ofzo, maar dat komt ook meestal later pas geloof ik. Wel zijn mijn borsten iets groter, maar ook niet veel ofzo.

@ all, mijn zus was helemaal ontroerd, ze vond het heel leuk. Ze zei elke keer, mijn kids worden grote neef en nicht smile
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP di 27 dec 2011 - 23:44

Ik wou F in eerste instantie tot minimaal 6 maanden bij me hebben in de wieg.
Helaas was ze snachts net een brombeertje en is ze met bijna 6 weken naar haar eigen kamer gegaan in de ledikant voor onze eigen nachtrust.
Nu gaat dit kindje ook eerst weer in de wieg.
Overdag sliep F wel gewoon in haar ledikant op de eerste paar dagen na. Dit om haar meteen te laten wennen aan het ledikant.

F slaapt al vanaf dat ze 21 maand is in een groot bed. Ze is op vakantie uit haar ledikant geklommen, me gevolg dat we een uur later op de 1e hulp in Frankrijk zaten. Daarna twijfelen over wel of niet in een groot bed, maar ik bleef me er maar niet fijn bij voelen en legde steeds kussens naast haar ledikant...
Toen dus gekozen voor een groot bed en als dat niet wou dan kon ze altijd nog terug, maar het ging meteen perfect!
Ze blijft als ze wakker is netjes zitten tot wij bij haar zijn en het slapen ging ook binnen een week goed.
We hebben haar toen ook meteen de grote kamer gegeven met het oog op onze kinderwens.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 21 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum