Zomer 2012 mama's!
+50
Roodkapje
smooch
Solis
MADDIE
Jezzie
koNijntje
Vlinderjoy
PiP
*Orchidee
Weegschaal
Dutchy
firda
nillis
Viva
kwak
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
ludje
Novalee
Pien
Coccinelle
Bloem86
Tittih
CCC
Amber-
Pandora
xxjojootjexx
JD
Thunder
Océane
Lejow
Shy
moepie
Flower_L
Muppetje
SarahKey
sheila123
Alex
Paper Crown
Teddyaapje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Annie24
Pussycat
meisje
PapillonRose
Makamba
Wennes
Darius
54 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Zomer 2012 mama's!
Weegschaal: de echo was goed! In het topic zwanger vanaf 12 weken heb ik net foto's geplaatst
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Wennes en Tittih, hoe was jullie echo?
Shy, fijn dat jouw echo goed was
Flip: dat last van rug en bekken herken ik wel, begin het ook al te voelen.
viva, vervelend dat je zo misselijk bent. Heb helaas geen tips.
All, sorry voor mijn beknopte reacties, reageer via mijn telefoon en dat typt niet zo lekker
Shy, fijn dat jouw echo goed was
Flip: dat last van rug en bekken herken ik wel, begin het ook al te voelen.
viva, vervelend dat je zo misselijk bent. Heb helaas geen tips.
All, sorry voor mijn beknopte reacties, reageer via mijn telefoon en dat typt niet zo lekker
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ja Wennes en Tittih, ik ben ook heel benieuwd naar jullie echo's! Hebben jullie goed nieuws gekregen? Hoop het!!
Hier allles goed. Nog 3 nachtjes slapen en dan heb ik de echo.. het komt steeds dichterbij! Nou fijne avond allen.. kom binnenkort weer uitgebreider reageren!
Hier allles goed. Nog 3 nachtjes slapen en dan heb ik de echo.. het komt steeds dichterbij! Nou fijne avond allen.. kom binnenkort weer uitgebreider reageren!
Gast- Gast
Goedemorgen dames!
Na gisteren eerst alle familie langs te zijn geweest wou ik jullie nog even laten weten dat de echo helemaal goed was! Wat een wonder toch weer, zo'n klein frummeltje van 2,7 cm waar de armpjes en beentjes van heen een weer gaan
Ik ben vandaag precies 10 weken zwanger.
Morgen ga ik het op mijn werk vertellen en daarna komt het ook op hyves, dus graag nog een paar dagen mondje dicht op hyves
vananvond zal ik op de rest reageren, nu even snel tijdens een broodje en dan zo weer aan het werk!
Liefs PiP/Tittih
Na gisteren eerst alle familie langs te zijn geweest wou ik jullie nog even laten weten dat de echo helemaal goed was! Wat een wonder toch weer, zo'n klein frummeltje van 2,7 cm waar de armpjes en beentjes van heen een weer gaan
Ik ben vandaag precies 10 weken zwanger.
Morgen ga ik het op mijn werk vertellen en daarna komt het ook op hyves, dus graag nog een paar dagen mondje dicht op hyves
vananvond zal ik op de rest reageren, nu even snel tijdens een broodje en dan zo weer aan het werk!
Liefs PiP/Tittih
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
PiP: fijn dat je echo goed was!
Wennes: waar ben je? Hoe was jouw echo? Hoop dat alles goed is!
Wennes: waar ben je? Hoe was jouw echo? Hoop dat alles goed is!
Jasmine- Ratel
Echo van Wennes was goed hoor, denk dat ze het druk heeft... Derest zal ze zelf wel graag vertellen denk ik...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zal even voor wennes antwoorden, volgens mij is ze erg druk Maar de echo was goed! Ze is nu zo'n 6,5 weken zwanger.
Gast- Gast
Tittith/pip, fijn om te horen! Tittith was je schuilnaam?
Fijn dat Wennes haar echo ook goed was! Ze is dus ietsje terug gezet?
Fijn dat Wennes haar echo ook goed was! Ze is dus ietsje terug gezet?
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Op de een of andere manier krijg ik een beetje get gevoel dat het er bij Wennes nog wel eens twee kunnen zijn. Geen idee waarom, gewoon een gevoel.
En even klagen hoor. Pff ik ben zo ontzettend misselijk. Ga zo lekker even liggen, maar moet eerst wachten tot J. haar brood op heeft. Waar ze uiteraard alle tijd voor neemt, heb alleen niet de energie haar een beetje aan te sporen door te eten...
En even klagen hoor. Pff ik ben zo ontzettend misselijk. Ga zo lekker even liggen, maar moet eerst wachten tot J. haar brood op heeft. Waar ze uiteraard alle tijd voor neemt, heb alleen niet de energie haar een beetje aan te sporen door te eten...
Jasmine- Ratel
Yasmine schreef:Op de een of andere manier krijg ik een beetje get gevoel dat het er bij Wennes nog wel eens twee kunnen zijn. Geen idee waarom, gewoon een gevoel.
Haha nou dan hadden ze dat op de echo moeten zien!
Gast- Gast
Haha, ja das waar. Maar Wennes heeft nog niet weer gereageerd...
Jasmine- Ratel
Pip Fijn dat de echo goed was! Wanneer ben je nu precies uitgerekend? En krijg je ook nog een termijnecho?
Wennes Fijn om te horen (van andere mensen) dat bij jou ook alles goed was! Ben benieuwd wat je er zelf te vertellen over heb! Wanneer ben je nu uitgerekend?
Weegschaal fijn dat de 20wkn echo goed was!
Yasmine Balen dat je je zo misselijk voelt! Had je dat bij J. ook?
Nera Oooh spannend nog 2nachtjes!!!
Hier lig ik ook even op bed. Ook mede om J. in de gaten te houden. Ze is niet helemaal lekker en heeft al 3x gebraakt vandaag. Ze is helemaal niet in haar doen beetje hangerig en huilerig. Hoop voor d'r dat het gauw weer over is. Ze ligt nu lekker te slapen.
Wennes Fijn om te horen (van andere mensen) dat bij jou ook alles goed was! Ben benieuwd wat je er zelf te vertellen over heb! Wanneer ben je nu uitgerekend?
Weegschaal fijn dat de 20wkn echo goed was!
Yasmine Balen dat je je zo misselijk voelt! Had je dat bij J. ook?
Nera Oooh spannend nog 2nachtjes!!!
Hier lig ik ook even op bed. Ook mede om J. in de gaten te houden. Ze is niet helemaal lekker en heeft al 3x gebraakt vandaag. Ze is helemaal niet in haar doen beetje hangerig en huilerig. Hoop voor d'r dat het gauw weer over is. Ze ligt nu lekker te slapen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
@ Viva; Ik ben nu 6 weken dus mocht gelijk beginnen voor MvM. Had gelukkig ook een dikke teststreep. Verder voor de misselijkheid; ik eet telkens kleine beetjes, eet echt tegen mijn zin. Ben ook al wat afgevallen, dus moet er wel echt op letten.
@ Flip; Ik werk op een intensive care, wij staan s’nachts met z’n 4en op 8 patienten. Wel iets anders dan bij jou dus. Is het niet zwaar alleen, omdat je dan geen hulp kan vragen bij tillen? Ik heb zelf voor 12 wkn gekozen omdat het aangeraden werd, heb zelf absoluut geen hekel aan nachtdiensten. Ik ben ook maandag uit de nacht gekomen en merk dat ik nu minder makkelijk terug schakel. Moet er echt op letten dat ik overdag niet telkens in slaap val en dan s’nachts telkens wakker word…
Je schrijft in de laatste post over een 20 wkn echo bij mij, zou willen dat ik die al had gehad, maar je bedoeld vast shygirl!
@ Shygirl; Ga zo even spieken in het andere topic. Maar fijn dat het goed was!
@ Nera; Wat fijn, bijna de echo!
@ Pip; Wat een goed nieuws!
@ Yasmine; Vervelend he, die misselijkheid!
@ Wennes; Ook fijn!
Ik ben nerveus voor dinsdag, maar kan ook echt niet wachten... Wil het zo graag aan iedereen vertellen en voor spulletjes gaan kijken!
@ Flip; Ik werk op een intensive care, wij staan s’nachts met z’n 4en op 8 patienten. Wel iets anders dan bij jou dus. Is het niet zwaar alleen, omdat je dan geen hulp kan vragen bij tillen? Ik heb zelf voor 12 wkn gekozen omdat het aangeraden werd, heb zelf absoluut geen hekel aan nachtdiensten. Ik ben ook maandag uit de nacht gekomen en merk dat ik nu minder makkelijk terug schakel. Moet er echt op letten dat ik overdag niet telkens in slaap val en dan s’nachts telkens wakker word…
Je schrijft in de laatste post over een 20 wkn echo bij mij, zou willen dat ik die al had gehad, maar je bedoeld vast shygirl!
@ Shygirl; Ga zo even spieken in het andere topic. Maar fijn dat het goed was!
@ Nera; Wat fijn, bijna de echo!
@ Pip; Wat een goed nieuws!
@ Yasmine; Vervelend he, die misselijkheid!
@ Wennes; Ook fijn!
Ik ben nerveus voor dinsdag, maar kan ook echt niet wachten... Wil het zo graag aan iedereen vertellen en voor spulletjes gaan kijken!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal was inderdaad voor Shygirl....eerst nog even de eerste echo afwachten
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Zo, krijg ik hier even een helder moment. Weet nu opeens wie jij bent Flip!
Wel leuk dat we deze zwangerschap weer zo gelijk oplopen. Schelen nu ook maar een paar dagen.
Wel leuk dat we deze zwangerschap weer zo gelijk oplopen. Schelen nu ook maar een paar dagen.
Jasmine- Ratel
Pip (je oude naam weer terug ) en Wennes; fijn dat de echo goed was!!
Hier vrijdag de echo...kan eigenlijk niet meer wachten.
gisteren m'n twee beste collega's verteld!! Die waren zo ontzettend blij! De ene moest zelfs bijna huilen Ze hebben ook zo met ons meegeleefd. Echt lief!
Hier vrijdag de echo...kan eigenlijk niet meer wachten.
gisteren m'n twee beste collega's verteld!! Die waren zo ontzettend blij! De ene moest zelfs bijna huilen Ze hebben ook zo met ons meegeleefd. Echt lief!
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Hoi meiden,
Ik wil graag meeschrijven in dit topic... Maandag erachter gekomen dat ik ZWANGER ben
Is wel heeeeeel pril nog, morgen 5 weekjes... Kan mijn geluk niet op..
Vind het heel spannend, is de eerste.
Ik wil graag meeschrijven in dit topic... Maandag erachter gekomen dat ik ZWANGER ben
Is wel heeeeeel pril nog, morgen 5 weekjes... Kan mijn geluk niet op..
Vind het heel spannend, is de eerste.
Gast- Gast
Hoi allen, ook ik meld me hier. Nog priller dan de laatste post, 4 weekjes dus nog erg spannend .
Gast- Gast
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben, dus nog heel pril!
Besef is er nog niet echt
nog steeds het idee dat ik elk moment ongesteld kan worden,
Maar komt vast wel
Besef is er nog niet echt
nog steeds het idee dat ik elk moment ongesteld kan worden,
Maar komt vast wel
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Zoo, dat zijn er gewoon 3 achter elkaar aan hihi... Leuk meiden. Gefeliciteerd
Gast- Gast
jij ook gefeliciteerd Bebbel!
Vlinderjoy- Fluisteraar
Vlinderjoy schreef:jij ook gefeliciteerd Bebbel!
Thanx! Vind het heel erg spannend allemaal.
Voor jou ook de eerste?
Weet je al hoever je bent?
Ik krijg 10 januari de termijn echo en 11 januari intake gesprek bij de VK.
Gast- Gast
Voor mij ook erg spannend!
Ook de 1e !
en heb geen idee hoever ik ben, vandaag pas getest...
dus nog heel spannend allemaal!
Ook de 1e !
en heb geen idee hoever ik ben, vandaag pas getest...
dus nog heel spannend allemaal!
Vlinderjoy- Fluisteraar
Wow wat een zwangeren ineens!
Allemaal gefeliciteerd!!!
Ik zou vanavond reageren, maar pfff ben kapot en moet nog even, haha.
Ben een taart aan het maken voor de collega`s en moest ook nog iets te eten maken voor de kerstviering morgen op het kdv.
Dat laatste is klaar en de taart moet ik nog even decoreren, daarna ga ik snel plat want dochterlief was niet zo lief vanavond... Eerst heb ik er 10 min over gedaan om haar in de auto te krijgen, daarna wou ze haar poepluier niet verschonen en ze vertikte het om te eten. Toen wou ik de cakejes gaan bakken bleek ik geen boter meer te hebben, dus hup weer naar de supermarkt, arggg. Nou ja ik ben nu bijna klaar, nog even wat ideeen jatten van internet voor de zwangere buik taart!
Morgen mooi makkelijk met eten, dan eten we dus op het kdv
Later dus weer een reactie van mij op iedereen!
Allemaal gefeliciteerd!!!
Ik zou vanavond reageren, maar pfff ben kapot en moet nog even, haha.
Ben een taart aan het maken voor de collega`s en moest ook nog iets te eten maken voor de kerstviering morgen op het kdv.
Dat laatste is klaar en de taart moet ik nog even decoreren, daarna ga ik snel plat want dochterlief was niet zo lief vanavond... Eerst heb ik er 10 min over gedaan om haar in de auto te krijgen, daarna wou ze haar poepluier niet verschonen en ze vertikte het om te eten. Toen wou ik de cakejes gaan bakken bleek ik geen boter meer te hebben, dus hup weer naar de supermarkt, arggg. Nou ja ik ben nu bijna klaar, nog even wat ideeen jatten van internet voor de zwangere buik taart!
Morgen mooi makkelijk met eten, dan eten we dus op het kdv
Later dus weer een reactie van mij op iedereen!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zomer 2012 mama's!
» Werken in het buitenland zomer 2012
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Van de zomer...
» Het is officieel zomer!
» Werken in het buitenland zomer 2012
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Van de zomer...
» Het is officieel zomer!
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: