Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+50
Roodkapje
smooch
Solis
MADDIE
Jezzie
koNijntje
Vlinderjoy
PiP
*Orchidee
Weegschaal
Dutchy
firda
nillis
Viva
kwak
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
ludje
Novalee
Pien
Coccinelle
Bloem86
Tittih
CCC
Amber-
Pandora
xxjojootjexx
JD
Thunder
Océane
Lejow
Shy
moepie
Flower_L
Muppetje
SarahKey
sheila123
Alex
Paper Crown
Teddyaapje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Annie24
Pussycat
meisje
PapillonRose
Makamba
Wennes
Darius
54 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Vlinderjoy ma 19 dec 2011 - 8:08

Weegschaal succes morgen!!!

Ik heb vandaag verloskundige gebeld! woensdag 11 januari 1e afspraak! Lijkt nog ver weg, maar bedacht me ineens is over 3 weken al.

en woensdag komt MvM, ga ik toch maar aan meedoen. Ik had zulke positieve testen, 5 druppels urine en hij sprong halve minuut al op zwanger..

Ben benieuwd hoe dat allemaal in zijn werk gaat maar we zullen zien.

En de andere meiden ook succes die binnenkort hun 1e echo hebben! Ik kan ook echt niet wachten!
Je wilt toch die bevestiging, ik kan het nog steeds moeilijk geloven dat ik zwanger ben...
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Flip Fluitketel ma 19 dec 2011 - 8:24

Aquala Balen van de misselijkheid en dat de Emasefene niet helpt. Misschien de huisarts bellen voor iets anders? Succes woensdag met de echo!

Viva Wat een leuk jurkje zeg! Ben benieuwd naar de reacties.

Weegschaal Ik heb inderdaad ook het boek gekregen van MvM. Ik had al de Kinderen ofzo gelezen dat het een mooi en informatief boek was. Zal het binnenkort eens doorbladeren. Succes morgen bij de echo!

Yasmine Fijn dat je wel tekenen hebt mbt de zwangerschap. Jullie ook succes morgen bij de echo!

Vlinderjoy Goed dat je ook meedoet met MvM! Fijn dat je een afspraak hebt gemaakt bij de VK. Ook al bekend wanneer je een echo krijgt?
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Vlinderjoy ma 19 dec 2011 - 8:38

Viva, heb je dat jurkje zelf gemaakt?? Echt heel mooi!

En Flip nee weet nog niet wanneer ik m`n 1e echo krijg, ik denk dat ze die plannen op de intake?

En ja als ik met mijn urine andere vrouwen kan helpen om zwanger te worden dan doe ik dat!! Je zou het zelf ook fijn vinden als andere dat voor jou zouden doen als je moeilijk zwanger kon worden!
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes di 20 dec 2011 - 2:58

Viva, Leuk shirt! De bloem op de voorkant is erg leuk.

Weegschaal, hoe is de echo gegaan?

Yasmine, Hoe is de echo gegaan?
Ik ben helaas nog veel misselijk. Deze week ben ik vrij dus kan ik het rustig aan doen.

Vlinder, jij hebt een dag na mij de echo, ik moet 10 jan.


Het lijkt wel of mensen aan me kunnen zien dat ik zwanger ben. Ik krijg de vragen "ben je afgevallen, hoe komt dat?", wanneer komt bij jullie de tweede? Gisteren vroeg een vriendin aan me of ik de pil al weg had gedaan! Tja, sta je daar even met je mond vol tanden. Ik zei dat alles op zn tijd komt en we het wel zullen zien. Het lag echt op het puntje van mijn tong om het te vertellen. Die vriendin zei nog, ja dat zei een andere vriendin ook tegen mij en twee weken later kreeg ik een sms dat ze zwanger was. Ik draaide het gelijk maar even om en vroeg hoe het bij haar zit hahaha. Kreeg het er toch even warm van.
Nog een paar dagen en dan vertellen we het aan onze ouders, spannend!!!

Gisteren had ik hele erge buikpijn, leek wel een beetje op de harde buiken die ik bij onze zoon had gehad (al kan dit niet volgens mij). Ik zat gelijk in de stress. Nu moet ik reëel zijn en het kan natuurlijk nog mis gaan, maar vond het echt heel spannend en eng.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine di 20 dec 2011 - 3:10

Weegschaal: Hoe was jouw echo?

Wennes: Ik heb vanavond pas echo, moet nog even geduld hebben dus. Zo lekker naar mijn schoonouders, eten daar altijd op dinsdag. Is wel gezellig (en zo lijkt de tijd iets sneller te gaan)
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes di 20 dec 2011 - 3:13

Yasmine, goed dat je even tijdverdrijf hebt! Heel veel succes vanavond, ik duim voor je dat je een goede echo hebt!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Weegschaal di 20 dec 2011 - 5:54

Ik heb vanmorgen mijn echo gehad en er was een kloppend hartje te zien. Wel moest ze even goed kijken en dacht ze dat ik minder ver was dan 7 weken. Het hartje klopte ook nog wat traag. Helaas heeft ze het vruchtje niet opgemeten. Ik ben wel blij, maar ook wat onzeker. Jullie ervaring met traag kloppende hartjes aan de vroege kant?
Gelukkig volgende week woensdag weer een echo!

@ Yasmine; Heel veel succes!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine di 20 dec 2011 - 6:25

Balen weegschaal, dat de echo niet meteen heel positief was. Hoever zou je volgens je eigen berekening zijn?

Dit heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook gehad. Zou willen dat ik je een positievere ervaring kon melden, maar helaas. Maar er is een kloppend hartje, dus de hoop is nog steeds niet vervlogen. Dat het bij mij zo is gegaan, wil absoluut niet zeggen dat het bij jou ook zo gaat. hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie di 20 dec 2011 - 6:29

weegschaal; Kan me voorstellen dat de echo je onzeker maakt. Ik bleek ook minder ver dan ik dacht, het scheelde 5 dagen ook met haar berekening. Maar ik weet precies wanneer ik mijn ovulatie heb gehad, dus 5 dagen kan het naar mijn idee dan nooit schelen, dat maakt me wel onzeker, bang dat het niet goed groeit en dat het dus niet goed gaat.
w.b.t. een traag kloppend hartje heb ik geen ervaring. Ik kreeg een inwendige echo en we zagen alleen het stipje knipperen zeg maar, we hebben niks gehoord.
Wanneer moet je nu weer?
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine di 20 dec 2011 - 9:09

Even snel:

Heb mijn echo gehad en alles zag er op het eerste oog goed uit. Ze kon het allemaal nog niet heel scherp beeld krijgen, maar er was geen reden om aan te nemen dat het niet goed zat. Er leek een mooi kloppend hartje te zien en de vruchtzak was mooi rond en zag er goed uit.

Heb 9 januari weer echo, dan ben ik bijna 10 weken. Dan krijgen we ook uitsluitsel of het er één is, of dat het er twee zijn. Want daar twijfelde ze een beetje over, op momenten leek het alsof er twee hartjes in de vruchtzak te zien waren. Dit kon alleen ook een weerspiegeling zijn, dat kon ze nu nog niet zeggen.

Ben een heel eind gerustgesteld. Het kan natuurlijk altijd nog misgaan, maar er is tenminste iets Very Happy .
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Weegschaal di 20 dec 2011 - 9:15

@ Yasmine; Hoe ver was jij toen? Want ik lees dat het bij vroege echo's a 6/7 wkn wel vaker voorkomt. Bij 10 wkn gaat het dan vaak idd mis... Maar ben vooral benieuwd naar de echo van vandaag, was het goed?

@ Moepie; Bij mij klopt er nu helemaal niks van. Heb mijn ovulatie al op dag 8 al gehad, duidelijk gevoeld en ook gezien met ovulatietesten. Twee weken hierna negatieve test. Op dag 23 wat bloed verloren, wrs innestelingsbloeding. Op dag 28 toen heel licht postitief gestest. Dus bij mij lijkt alles wat vertraagd te zijn gegaan. Daarom geloofde ik wel dat ik wat minder ver ben. Maar we zagen beiden ook duidelijk een hartje knipperen, en ze merkte tussen neus en lippen op dat ik waarschijnlijk wat minder ver was ook omdat het hartje wat trager was. En dat het er voor nu goed uitzag.
Dus misschien heb jij ook een wat latere innesteling gehad, hoor dat mensen in het hele vroege stadium wel vaker een paar dagen worden terug gezet. Dus het is/gaat gewoon goed bij ons!!
Ik mag volgende week woensdag weer, bij de verloskundige. Jij?
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Weegschaal di 20 dec 2011 - 9:17

Yasmine schreef:Even snel:

Heb mijn echo gehad en alles zag er op het eerste oog goed uit. Ze kon het allemaal nog niet heel scherp beeld krijgen, maar er was geen reden om aan te nemen dat het niet goed zat. Er leek een mooi kloppend hartje te zien en de vruchtzak was mooi rond en zag er goed uit.

Heb 9 januari weer echo, dan ben ik bijna 10 weken. Dan krijgen we ook uitsluitsel of het er één is, of dat het er twee zijn. Want daar twijfelde ze een beetje over, op momenten leek het alsof er twee hartjes in de vruchtzak te zien waren. Dit kon alleen ook een weerspiegeling zijn, dat kon ze nu nog niet zeggen.

Ben een heel eind gerustgesteld. Het kan natuurlijk altijd nog misgaan, maar er is tenminste iets Very Happy .

Wat een goed nieuws! En misschien een tweeling, spannend. Dacht jij niet bij iemand anders dat het er misschien twee waren?? Dan ben je het nu misschien zelf....
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 9:18

@ Yasmine, mooi dat je na de echo wat gerustgesteld bent. En fijn dat je zo snel weer een echo hebt. Ben benieuwd of het een tweeling wordt Wink

@ Weegschaal, dat zal inderdaad best wel aan je knagen totdat je weer een echo hebt al hebben ze wel een kloppend hartje gezien. Sterkte.

Wel grappig, veel van ons hebben ook rondt dezelfde datum een echo / intake.
Leef er ook echt zo naartoe. Ben zo benieuwd. Kan bijna niet wachten.
De buikpijn blijft ook elke dag terugkomen, heel vervelend. Dan lekker een warme kruik tegen m`n buik en dan zakt het gelukkig weer af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 9:18

Breekt even in: Weegschaal ik heb ook nog even gereageerd in je topic, maar bij mijn eerste zwangerschap was met zes weken en 4 dagen zelfs nog geen hartactie te zien.. Ik snap je onzekerheid wel erg goed! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes di 20 dec 2011 - 9:19

Weegschaal, kon de vk je geen duidelijkheid geven betreft de snelheid van het hartje? Bij mij konden ze het ook niet goed opmeten, je zou dan geen reëel beeld krijgen. Bij ons klopte het hartje wel goed zei de vk en dat zagen we ook.

Yasmine, Fijn dat je een goede echo hebt gehad!!! Ben echt blij voor je. En dat gaat nog spannend worden of het er twee zijn! Lijkt me wel gaaf hoor hahaha.


Ik ben iedere keer nog steeds flink misselijk, baal er enorm van! Het komt met vlagen dus zitten er ook momenten bij dat het goed gaat. Ik ben blij dat we het met de kerst gaan vertellen, dan weten ze waarom ik zo weinig zal eten.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 9:20

Spannend Yasmine, ben jij de volgende?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine di 20 dec 2011 - 9:30

Stofzuiger: wie weet! Blijft afwachten natuurlijk, want het beeld was niet echt duidelijk te krijgen, maar het is niet uitgesloten.

Wennes: ik hoop dat je je snel beter voelt. En leuk, met de kerst vertellen. Wij gaan het met kerst aan de opa en oma van mijn man vertellen. Vorige keer waren ze zo teleurgesteld toen het mis ging. Wil ze niet weer blij maken met een dode mus (what's in a name), en die kans is nu een stuk kleiner.

Weegschaal: ik was op het moment van die eerste echo bijna 8 weken volgens mij. En ja, had bij Wennes het idee dat het er misschien twee waren.

Bebbel:dank je wel. En spannend he? Die buikpijn heb ik ook hoor. Maar er verandert natuurlijk van alles. Je baarmoeder groeit en daar moet van alles voor wijken. Die baarmoeder is zo eigenwijs en dominant, die groeit wel door hoor. Wat de rest van je lijf er van vindt, interesseert hem niks Wink
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Vlinderjoy di 20 dec 2011 - 9:31

@ Weegschaal, ik kan mij je onzekerheid indenken hoor! Maar hee er was een kloppend hartje te zien!!

@ Yasmine, wat leuk te horen dat je een goede echo had! en oeii spannend misschien een tweeling!

En Bebbel inderdaad viel mij ook op dat er veel tegelijk een echo/intake hebben

Ik weet alleen niet wanneer ik mijn 1e echo heb, woensdag 11 jan eerst de intake, waar ik al zo naar uitkijk smile
lijkt allemaal nog zo ver weg!
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes di 20 dec 2011 - 9:35

Vlinder, Hebben ze niet gezegd of ze de echo gelijk maken of dat je er een extra afspraak voor moet maken? Ik had de echo op dinsdag en vrijdag had ik de intake. Bij onze zoon had ik de intake en echo in 1x.

Yasmine, Leuk dat je het aan opa en oma gaat vertellen! Ze zullen vast erg blij zijn.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Weegschaal di 20 dec 2011 - 9:36

Vlinderjoy schreef:@ Weegschaal, ik kan mij je onzekerheid indenken hoor! Maar hee er was een kloppend hartje te zien!!

Dat hoor ik van veel mensen om me heen ook en heb ik soms wel even nodig. Dankjewel voor deze reactie! En kan me voorstellen dat het nog zo ver weg lijkt voor je, maar de tijd vliegt heb ik wel door! Helemaal met de feestdagen...
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Vlinderjoy di 20 dec 2011 - 9:38

@ wennes, nee dat hebben ze niet gezegd. Ik belde om mij in te schrijven en toen vroeg ze mijn gegevens en ging ze uit rekenen wanneer ik 8 weken zwanger zou zijn omdat ze dan altijd de intake hielden!

het is 1e keer allemaal voor mij dus ik heb geen idee, wie weet kom ik daar en doen ze gelijk een echo, zal weer schelen in de zenuwen Laughing
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Vlinderjoy di 20 dec 2011 - 9:40

@ weegschaal, ja ik ken de onzekerheid, dat heb ik nu ook al zo erg. En als iemand dan even positief reageert kan je dat zoveel helpen. Ik heb soms het idee dat ik ook niet altijd meer `normaal`kan denken Laughing dan ineens denk ik owww jee doe ik het allemaal wel goed wat als. wat als. zullen de hormonen wel zijn angel
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie di 20 dec 2011 - 9:42

@Weegschaal, vervelend dat het nu nog zo onzeker is...hoop dat het allemaal goed gaat!

@Yasmine, wat spannend dat het er misschien 2 zijn!

Ik ga donderdag de verloskundige bellen om een afspraak te maken.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 9:50

Yasmine: bij mij was op de uitwendinge echo ook maar 1 hartje zichtbaar, maar gezien de omvang van mijn baarmoeder heeft ze inwendig verder gekeken en vond ze nummer 2 pas. Dus bij mij was het in eerst instantie ook niet heel zichtbaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Viva di 20 dec 2011 - 10:02

He wat wordt hier lekker gekletst vanavond!

Vlinderjoy, nouja, zelfgemaakt. De letters, grote zus, en dat bloemetje voorop!
Hebben mijn man en ik samen gedaan, jaja, ook mijn man haha!

Wennes, dank je!
Je bent aardig onder vuur zo te lezen, dat veel mensen je vragen of je zwanger bent!
Succes nog even met het geheim houden haha!

Weegschaal, fijn dat je een kloppend hartje gezien hebt! Ik heb er geen ervaring mee, dus ik kan je niet gerust stellen.

Yasmine, spannend zeg dat het er misschien 2 zijn! Fijn dat alles er verder goed uitzag!

Ik leef nu wel echt toe naar donderdag hoor! Dat wij onze echo krijgen.
Ik ben ontzettend onzeker of het wel goed zit. Gewoon omdat je er dus nog niets aan merkt.
Ben ook benieuwd of we hem gewoon uitwendig of inwendig krijgen.
Ik hoop uitwendig. Inwendig lijkt me helemaal niets, maar goed, naast je man zal alleen zij er zijn neem ik aan.

Onze dochter nemen we trouwens toch niet mee!
We gaan het dus met kerst vertellen, en dachten haar dan mooi uit te kunnen leggen wat we donderdag gaan doen.
Maar mijn broer had bedacht zijn verjaardag ineens een week vroeger te vieren, dus nu past mijn zus, enige die het weet, op onze dochter.
Zie het zo gebeuren dat onze dochter er anders toch over begint ineens.

Voor diegene die al een kindje hebben; vanaf wanneer vertellen jullie het jullie kindje?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 16 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum