Zomer 2012 mama's!
+50
Roodkapje
smooch
Solis
MADDIE
Jezzie
koNijntje
Vlinderjoy
PiP
*Orchidee
Weegschaal
Dutchy
firda
nillis
Viva
kwak
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
ludje
Novalee
Pien
Coccinelle
Bloem86
Tittih
CCC
Amber-
Pandora
xxjojootjexx
JD
Thunder
Océane
Lejow
Shy
moepie
Flower_L
Muppetje
SarahKey
sheila123
Alex
Paper Crown
Teddyaapje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Annie24
Pussycat
meisje
PapillonRose
Makamba
Wennes
Darius
54 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Zomer 2012 mama's!
Pip, leuk dat je de echo plaatst!
Ik vind het wel moeilijk onderscheiden altijd als het nog zo klein is, maar wel super om te zien.
Wennes, op de achterkant van het sweatjurkje naai ik "GROTE ZUS" en dan zus onder grote.
En op de voorkant wil ik een soort rozet maken, met daarop ZUS.
Zal er wel foto's van posten als ik hem af heb! Grote zus is nu uitgeknipt, wat een rotwerk .
Nu nog vastnaaien.
ook een leuk idee van de eendjes! Ik zal gaan denken of ik nog tips heb voor teksten, maar mijn hoofd wil vanavond niet meer zo
Ik vind het wel moeilijk onderscheiden altijd als het nog zo klein is, maar wel super om te zien.
Wennes, op de achterkant van het sweatjurkje naai ik "GROTE ZUS" en dan zus onder grote.
En op de voorkant wil ik een soort rozet maken, met daarop ZUS.
Zal er wel foto's van posten als ik hem af heb! Grote zus is nu uitgeknipt, wat een rotwerk .
Nu nog vastnaaien.
ook een leuk idee van de eendjes! Ik zal gaan denken of ik nog tips heb voor teksten, maar mijn hoofd wil vanavond niet meer zo
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Vlinderjoy Wel snel moe, maar geen hoofdpijn gelukkig. Ben al bekend met migraine, maar hoop er niet teveel last van te hebben.
Bebbel Die pijn/steken in je onderbuik komen voornamelijk door het groeien van je baarmoeder.
Weegschaal Niet zo doemdenken hé! Je hebt dinsdag gewoon een hele mooie en goede echo!
Jezzie Gefeliciteerd!
Viva Jammer van het kamertje! Het scheelt zeker in opvangkosten als je zelf als gastouder fungeert lijkt me. Mijn moeder (mijn vader is overleden) en schoonouders weten het nu beide inderdaad. Ben benieuwd naar het resultaat van het jurkje.
Pip Balen dat je een mindere dag hebt. Mooie echo!
Wennes Wat een leuk idee om het dmv eendjes te vertellen en ik vind de zin wel erg leuk. Misselijkheid wel minder dan afgelopen week?
Moeders voor Moeders is hier vandaag langs gekomen. Dus mag de komende weken ook urine gaan verzamelen. Trouwens die vrouw zei dat het niet stonk, maar ik vind het best nog wel stinken hoor. Gelukkig gaat de dop er weer op .
Vanmiddag mijn man nog even langs de Mac laten gaan haha hij was net thuis. Had er z'on trek in......pfffffff toen ik het op had ben ik heel de middag misselijl geweest. Toen had ik er alweer spijt van...maar het is zo lekker!
Bebbel Die pijn/steken in je onderbuik komen voornamelijk door het groeien van je baarmoeder.
Weegschaal Niet zo doemdenken hé! Je hebt dinsdag gewoon een hele mooie en goede echo!
Jezzie Gefeliciteerd!
Viva Jammer van het kamertje! Het scheelt zeker in opvangkosten als je zelf als gastouder fungeert lijkt me. Mijn moeder (mijn vader is overleden) en schoonouders weten het nu beide inderdaad. Ben benieuwd naar het resultaat van het jurkje.
Pip Balen dat je een mindere dag hebt. Mooie echo!
Wennes Wat een leuk idee om het dmv eendjes te vertellen en ik vind de zin wel erg leuk. Misselijkheid wel minder dan afgelopen week?
Moeders voor Moeders is hier vandaag langs gekomen. Dus mag de komende weken ook urine gaan verzamelen. Trouwens die vrouw zei dat het niet stonk, maar ik vind het best nog wel stinken hoor. Gelukkig gaat de dop er weer op .
Vanmiddag mijn man nog even langs de Mac laten gaan haha hij was net thuis. Had er z'on trek in......pfffffff toen ik het op had ben ik heel de middag misselijl geweest. Toen had ik er alweer spijt van...maar het is zo lekker!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
wat een leuk en origineel idee Viva zo`n truitje!
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Pip, leuk dat je de echo plaatst, mooi hoor!
Flip, balen is dat he, dat je ergens trek in hebt en daarna zo misselijk bent.
Ik ben de ene keer net zo misselijk als vorige week, dat ik tegen het spugen aan zit. maar de andere keer valt het weer mee en heb ik gewoon geen trek.
Flip, balen is dat he, dat je ergens trek in hebt en daarna zo misselijk bent.
Ik ben de ene keer net zo misselijk als vorige week, dat ik tegen het spugen aan zit. maar de andere keer valt het weer mee en heb ik gewoon geen trek.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
zo had ik donderdag ook trek in de mac, en toen ik eindelijk de mc chicken had, vond ik hem helemaal niet lekker
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
@ Pip, mooie echo!!
@ Jezzy, Gefeliciteerd en welkom!
Hier gaat het wel, vannacht paar keer wakker geweest van heftige buikpijn... Nu gaat het gelukkig weer.
Had ook een drukke dag gister dus misschien dat het ook daar aan lag. Vandaag maar even een lekker relax dagje houden.
@ Jezzy, Gefeliciteerd en welkom!
Hier gaat het wel, vannacht paar keer wakker geweest van heftige buikpijn... Nu gaat het gelukkig weer.
Had ook een drukke dag gister dus misschien dat het ook daar aan lag. Vandaag maar even een lekker relax dagje houden.
Gast- Gast
Voor wie het vroeg . Ik ben 29, mijn man is 28 en dit is ons eerste kindje!
Gast- Gast
_Nera_ schreef:Als jullie even je gegevens hier neer zetten, jullie leeftijden, ook van je vriend/man, of het je 1e of 2e kindje is, de uitgerekende datum en of jullie het geslacht willen weten. Dan pas ik het aan in het lijstje op pagina 1!
Ik ben 22 en mijn vriend ook. Het is ons eerste kindje.
De uitgerekende datum weet ik nog niet. We willen het geslacht niet weten.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Charlie, wat grappig wij zijn allebei nu 4 weken en 4 dagen zwanger :-)
en van Jezzie scheelt het maar 1 dag!
Vlinderjoy- Fluisteraar
Ik heb hier nog helemaal niet meegeschreven, vergeet het elke keer eigenlijk... Zal wat vaker meelezen en proberen mee te schrijven!
Pip: wat leuk dat je zwanger bent! Gefeliciteerd! Ik heb het geloof ik even gemist, maar weten jullie het allang dat er een tweede op komst is?
Pip: wat leuk dat je zwanger bent! Gefeliciteerd! Ik heb het geloof ik even gemist, maar weten jullie het allang dat er een tweede op komst is?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Vlinderjoy schreef:Charlie, wat grappig wij zijn allebei nu 4 weken en 4 dagen zwanger :-)
Ja, ik zie het, dat is leuk!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
en Bebbel, ik heb als ik drukker ben ook sneller last van mijn buik! Gister veel gebukt ook bij de paarden en toen ik thuis was ook hele avond rugpijn gehad en last van mn buik.
Vandaag geen last omdat ik heerlijk rustig dagje heb
Vandaag geen last omdat ik heerlijk rustig dagje heb
Vlinderjoy- Fluisteraar
Dankje! Ik heb tot afgelopen dinsdag (toen hadden we de echo), meegepraat onder een andere naam Tittihchococupcake schreef:Ik heb hier nog helemaal niet meegeschreven, vergeet het elke keer eigenlijk... Zal wat vaker meelezen en proberen mee te schrijven!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
PiP schreef:Dankje! Ik heb tot afgelopen dinsdag (toen hadden we de echo), meegepraat onder een andere naam Tittihchococupcake schreef:Ik heb hier nog helemaal niet meegeschreven, vergeet het elke keer eigenlijk... Zal wat vaker meelezen en proberen mee te schrijven!
Ooooh! :o Stiekemerd!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Pip, boefje!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Charlie! Ik weet nu pas wie jij bent! (Door het fototopic ) Wat leuk dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!
Sorry meiden ik kom er niet aan toe mee te schrijven, te druk met van alles en nog wat en heel vaak ook te misselijk. Medicijnen helpen niet helaas, dus zal mijn tijd uit moeten zitten en maar hopen dat het niet weer tot 18 weken gaat duren. A.s. woensdag heb ik de eerste echo, ben benieuwd hoe ver ik nou ben, en wanneer ik dan uitgerekend ben. Ik gok dat ik nu 7,5 week zwanger ben, we zullen het zien woensdag...
Sorry meiden ik kom er niet aan toe mee te schrijven, te druk met van alles en nog wat en heel vaak ook te misselijk. Medicijnen helpen niet helaas, dus zal mijn tijd uit moeten zitten en maar hopen dat het niet weer tot 18 weken gaat duren. A.s. woensdag heb ik de eerste echo, ben benieuwd hoe ver ik nou ben, en wanneer ik dan uitgerekend ben. Ik gok dat ik nu 7,5 week zwanger ben, we zullen het zien woensdag...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
welke medicijnen heb je aquala?
Lejow- Lady Post-a-lot
Emesafene
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Vraag eens om primperan. Bij mij hielp emesafene ook niet, ben uiteindelijk bij de HAP beland na een dag helemaal niets meer binnen houden, daar trof ik een vrouwelijke arts aan die, sinds dat ze er een onderzoek over gelezen had, alleen nog maar primperan voorschreef aan zwangere vrouwen.
Dat hielp bij mij ietsje beter!!! Eerst in zetpil vorm, en nu in normale pilletjes.
Dat hielp bij mij ietsje beter!!! Eerst in zetpil vorm, en nu in normale pilletjes.
Lejow- Lady Post-a-lot
Aquala, Balen dat je zo misselijk bent! Ik ben ook super misselijk. Misschien kun je idd de andere medicijnen vragen die Lejow aangeeft? Hopelijk is het snel over. Alvast veel plezier woensdag!
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Flip, We hebben gister hard aan het jurkje geknutseld, hieronder een foto
"Grappig" hé, hoe je lichaam je soms straft voor een vreetbui
Aquala, wat rot dat die medicijnen niet helpen!
Hm, hij is iets te groot. Ach het belangrijkste zie je zo...
Voorop, op die bloem staat dus ook zus.
"Grappig" hé, hoe je lichaam je soms straft voor een vreetbui
Aquala, wat rot dat die medicijnen niet helpen!
Hm, hij is iets te groot. Ach het belangrijkste zie je zo...
Voorop, op die bloem staat dus ook zus.
Viva- Kletskop
@ Viva; Spannend donderdag, en leuk dat je het dan met kerst kan vertellen! Wij zijn trouwens met 130 verpleegkundigen waarvan ik de 10e zwangere ben, dus groot team maar ook echt een babyboom. Leuk het jurkje!
@ Pip; Mooie echo! Ben blij dat ik (nog) geen last van overgeven heb…
@ Vlinderjoy; Heb je al gebeld?
@ Wennes; Leuk de eendjes, ik ben alleen niet zo creatief met teksten…
@ Flip Fluitketel; Heb je ook het boek van MvM gekregen? En ik vind het ook stinken hoor, adem inhouden en snel de dop erop!
@ Bebbel; Ik heb ook wel buikpijn/steken gehad waar ik echt wel even van schrok, maar het kan er volgens mij gewoon bij horen.
@ Aquala; Vervelend die misselijkheid!
@ Yasmine; Heel veel succes morgen!
Bedankt voor jullie lieve woorden meiden. Ik ben nog steeds wel nerveus, maar dat is ook wel normaal. Hoop morgen rond deze tijd goed nieuws te hebben gehad. Laat het morgenavond wel weten!
@ Pip; Mooie echo! Ben blij dat ik (nog) geen last van overgeven heb…
@ Vlinderjoy; Heb je al gebeld?
@ Wennes; Leuk de eendjes, ik ben alleen niet zo creatief met teksten…
@ Flip Fluitketel; Heb je ook het boek van MvM gekregen? En ik vind het ook stinken hoor, adem inhouden en snel de dop erop!
@ Bebbel; Ik heb ook wel buikpijn/steken gehad waar ik echt wel even van schrok, maar het kan er volgens mij gewoon bij horen.
@ Aquala; Vervelend die misselijkheid!
@ Yasmine; Heel veel succes morgen!
Bedankt voor jullie lieve woorden meiden. Ik ben nog steeds wel nerveus, maar dat is ook wel normaal. Hoop morgen rond deze tijd goed nieuws te hebben gehad. Laat het morgenavond wel weten!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal: dank je, jij ook succes morgen
Aquala: vervelend dat je weer zo misselijk bent. Hopelijk.gaat het snel beter en krijg je mimder last dan bij S.
Viva: wat is het jurkje leuk geworden zeg!
Wennes: hoe is het met jou, nog steeds zo misselijk?
Ik ben zo zenuwachtig voor morgen, niet leuk meer. Hoewel ik er op zich wel vertrouwen in heb, vind ik het doodeng. Ben ook niet te genieten. De signalen zijn goed (misselijk, moe, gevoelige borsten, bekkenpijn), maar durf gewoon niet te hopen.
Aquala: vervelend dat je weer zo misselijk bent. Hopelijk.gaat het snel beter en krijg je mimder last dan bij S.
Viva: wat is het jurkje leuk geworden zeg!
Wennes: hoe is het met jou, nog steeds zo misselijk?
Ik ben zo zenuwachtig voor morgen, niet leuk meer. Hoewel ik er op zich wel vertrouwen in heb, vind ik het doodeng. Ben ook niet te genieten. De signalen zijn goed (misselijk, moe, gevoelige borsten, bekkenpijn), maar durf gewoon niet te hopen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Dank jullie Weegschaal en Yasmine.
Jullie succes voor morgen!
En weegschaal, inderdaad een babyboom, maar ook een heel groot team!
Jullie succes voor morgen!
En weegschaal, inderdaad een babyboom, maar ook een heel groot team!
Viva- Kletskop
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zomer 2012 mama's!
» Werken in het buitenland zomer 2012
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Van de zomer...
» Het is officieel zomer!
» Werken in het buitenland zomer 2012
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Van de zomer...
» Het is officieel zomer!
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: