Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+50
Roodkapje
smooch
Solis
MADDIE
Jezzie
koNijntje
Vlinderjoy
PiP
*Orchidee
Weegschaal
Dutchy
firda
nillis
Viva
kwak
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
ludje
Novalee
Pien
Coccinelle
Bloem86
Tittih
CCC
Amber-
Pandora
xxjojootjexx
JD
Thunder
Océane
Lejow
Shy
moepie
Flower_L
Muppetje
SarahKey
sheila123
Alex
Paper Crown
Teddyaapje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Annie24
Pussycat
meisje
PapillonRose
Makamba
Wennes
Darius
54 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine ma 9 jan 2012 - 2:44

Hier alles goed, behalve dat ik flink verkouden ben.

Vanochtend een geweldige echo gehad, is toch een eenling hier. Maar met een heel mooi kloppend hartje en super beweeglijk.

Ik weet inmiddels ook waar mijn extreme vermoeidheid vandaan komt. Heb gewoon nu al een flink vitamineD tekort. Heb daar nu medicijnen voor. Dezelfde als ik bij J had, dus zal nu snel beter gaan.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje ma 9 jan 2012 - 3:01

Breekt even in....

Fijn dat je echo goed was Yasmine!

Breekt weer uit....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP ma 9 jan 2012 - 3:10

Hier niet zo best... Zie mijn topic over hoofdpijn.
Net gedoucht, maar dat heeft ook niet geholpen.
Lig nu maar weer op bed.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Océane ma 9 jan 2012 - 4:11

Hier nog steeds hetzelfde... misselijk. Geen nieuws woensdag 1e keer naar de VK, dat was eigenlijk de 27e al maar was de afspraak glad vergeten, oeps! Waarschijnlijk krijg ik geen echo meer maar wil dat eigenlijk wel even aankaarten aangezien de 1e echo os gemaakt voor de 8 weken en ze dan niet helemaal nauwkeurig termein kunnen bepalen. Desnoods betaal ik het zelf...

Pip: ik had rond jouw termein ook veel hoofdpijn bij S. ging gelukkig ook na 2 weken weet over...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 6:57

Fijn Yasmine dat je echo goed was! Hele geruststelling!

Aquala, wat vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent. Heb je er iets voor?

Pip, beterschap met je hoofdpijn! Kan knap lastig zijn!

Hier alles goed, wel moe, maar dat is oud nieuws haha. A.s. vrijdag ga ik voor de 2e keer naar de verloskundige. Ben dan ook al weer 11 weken, gaat best snel vind ik.. volgende week al weer 12 weken, dan zijn de eerste 3 maanden al voorbij! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie ma 9 jan 2012 - 7:20

Yasmine; fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad!!

Aqpuala; meid wat balen dat het nog niet veel beter gaat. Succes bij de verloskundige, hopelijk krijg je gewoon een echo, vast toch want met 8 weken kunnen ze nog niet zo goed de termijn bepalen.

pip; he jakkes die hoofdpijn!! Ik weet er alles van. Niet nu extreem last van maar altijd al migraine gehad. Je kan er inderdaad weinig tegen doen. (ik las je topic) Normal slik ik ibruprofen dat werkt bij mij beter dan paracetamol. Maar ja dat mag nu niet. Gisteren hielp bij mij de paracetamol ook niet. Hopelijk knapt het gauw op! Kun je wel een beetje uit de voeten met F.? of was ze vandaag bij de oppas/opvang?

all; hier gaat het weer beter gelukkig. Die pijn die ik donderdag gehad heb was vrijdag over. Waarschijnlijk dus toch obstipatie in combinatie met hormonen. Het was echt geen pretje, hoop niet dat ik het weer krijg.
Vrijdag en zaterdag was ik nog niet helemaal fit en gisteren lag ik met migraine op bed maar vandaag voel ik me weer goed!!
Vrijdag hebben we de echo, ik kijk er zo naar uit!! Eigenlijk voelde ik niks meer nu heb ik wel het idee dat ik wat meer last heb van m'n banden. Als ik ineens rechtop ga zitten of als ik hoest dan krijg ik van die steken. Dat herken ik wel van mijn eerste zwangerschap. Ik hoop zo dat we een goede echo hebben!!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Flip Fluitketel ma 9 jan 2012 - 8:19

Moepie Fijn dat de krampen/pijn redelijk gauw weg waren. Hopelijk krijg je gedurende de zwangerschap niet nogmaals last van.

Nera Gaat snel he! Balen van de vermoeidheid! Succes bij de Vk vrijdag!

Aquala Jullie krijgen nog wel een termijnecho neem ik aan? Balen van die misselijkheid! Succes woensdag bij de VK!

Pip Minder die hoofdpijn.... Helaas heb ik er deze zwangerschap ook erg veel last van en dat in combi met oogmigraine (ben ik ook al bekend mee buiten de zwangerschap). Hoe doe je dat nu met F.?

Yasmine Fijn dat jullie een goede echo hebben gehad! Hopen dat je vermoeidheid gauw over is met de medicatie.

Vandaag een dagje vrij en heb vandaag een klachtenvrij dagje gelukkig. Afgelopen weekend was het echt weer knudde, moest werken en pffff was net vol te houden. Zaterdag s; avonds meerdere malen boven de pot gehangen en misselijk. Morgenochtend naar de VK voor de intake.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes ma 9 jan 2012 - 8:23

Even een ego berichtje: morgen gaan we naar de vk voor de termijnecho. Ik ben zo zenuwachtig!!!!
Als alles goed is wil ik het woensdag aan mijn baas vertellen. Ik zie er enorm tegenop. Afgelopen weken waren behoorlijk heftig, door bezuinigingen is mijn collega ontslagen en nu moet ik het allemaal regelen. Daarbij loopt mijn contract 1 sept af. Ik moet hem ook gaan vertellen dat als ik harde buiken krijg ik gelijk moet stoppen met werken (dit weet ik ivm mijn vorige zwangerschap)
Iemand tips hoe ik het het beste kan vertellen? Ik krijg er namelijk nu al buikpijn van als ik eraan denk.

Ik wil het deze week of volgende week aan mijn collega's vertellen. Ik had het op een leuke manier willen doen, maar ben even inspiratieloos. Jullie nog ideeën?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Weegschaal ma 9 jan 2012 - 8:29

Fijn dat de echo goed was Yasmine!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP ma 9 jan 2012 - 9:04

Yasmine: Wat fijn dat jullie een goede echo hadden, ben je blij dat het er 1 is of stiekem toch wat teleurgesteld?

Aquala: 2 weken??? Help!!! Gelukkig is het hier nu weer wat minder, hoop dat het snel helemaal weg gaat! Raar dat je geen 2e echo krijgt, is dit omdat je de afspraak vergeten was of krijg je die standaard alleen met 8 weken?

Nera: Ik vind het ook snel gaan allemaal, alweer bijna 14 weken. Heb ook eindelijk het gevoel dat het goed zit!

Moepie: Nee helaas mag ibuprofen niet. Ik heb met man opgebeld of hij F naar het kdv wou brengen. Hij was net 5 minuten onderweg Embarassed . Ik was dus lekker alleen thuis, morgen is mijn vrije dag dan is ze wel bij me. Donderdag en vrijdag moet mijn man weer 2 dagen naar Duitsland, nu maar hopen dat ik dan weer helemaal fit ben. F is iig wel heel lief voor me als ze merkt dat ik niet lekker ben. Dan knuffelt ze me en zegt ze mama ziek en wijst ze naar mijn hoofd en zegt auw. Zooo lief (L)
Spannend weer een echo, vind het deze keer ook wel jammer dat ik maar 1 echo heb.
Vervelend die steken, heb het nog maar 1 keer gehad met niezen gelukkig.

Flip Fluitketel: Ik moest eigenlijk werken, dus F is lekker naar het kdv gegaan.

Wennes: Spannend de echo en over het vertellen, moeilijk... Denk dat het niet echt uitmaakt hoe je het verteld, het komt toch op hetzelfde neer. Ik zal wel goed uitleggen wat de vorige keer de consequenties zijn geweest dat je bent blijven doorwerken.
Ik heb een taart gemaakt van een zwangere buik, maar wat makkelijker zijn cupcakes versieren met de kleuren rose en blauw (muisjes?)

All: De hoofdpijn is gelukkig wat minder geworden na het eten. Nu maar hopen dat het helemaal weggaat of iig niet erger wordt. Vanmorgen had mijn man voor het eerst een broodje op bed gebracht, en jahoor deze ging weer net zo hard de pot in... Ik trok het toen al niet met de hoofdpijn, maar wou toch proberen te gaan werken. Later zat ik aan tafel een banaan te eten, maar halverwege kwam die er ook dubbel en dwars uit. Mijn man was toen net onderweg naar zijn werk, maar heb hem mooi opgebeld of hij F naar het kdv wou brengen. Ik zag dat echt niet zitten om auto te gaan rijden, was helemaal naar. Ik kon dus "lekker" de hele dag op bed liggen.
Ik baalde wel, heb net 2 weken vakantie gehad en dit was weer de eerste werkdag. Morgen weer mijn vrije dag en dan woensdag weer werken.


PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP ma 9 jan 2012 - 21:50

Goedemorgen dames!

Ik werd vanmorgen wel weer wakker met hoofdpijn, maar manlief had gisteravond de verwarming even volledig opengedraaid en vergeten weer uit te zetten voor het slapen. Die stond dus om 6 uur vanmorgen flink te branden op de slaapkamer... Met het eten meteen paracetemol genomen en het lijkt te werken!
Zo maar eens me opmaken en dan even lekker naar buiten met F.

Vanavond kunnen we de auto ophalen. Ik ga niet mee omdat F natuurlijk gewoon moet slapen, maar dan moet ik morgenvroeg wel meteen met de nieuwe auto naar het werk Embarassed Misschien maar iets heen en weer rijden op de parkeerplaats voor het gevoel vanavond. Het scheelt wel ik hoef niet achteruit in te parkeren ofzo morgen.
Ik kan me daar zo druk om maken he! Doe mij maar lekker mijn vertrouwde autootje angel

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Flip Fluitketel di 10 jan 2012 - 4:18

Hoi meiden,

Hier vandaag helaas niet zulk leuk nieuws te horen gekregen. De kleine in mijn buik leeft niet meer. Waarschijnlijk is het hartje opgehouden met kloppen rond de 9 weken. De VK kon het hartje niet vinden en vanmiddag konden we gelijk een echo laten maken en hier was ook geen hartactiviteit op te zien. We zijn heel verdrietig. Vk is al langs geweest voor een 'plan van aanpak' we wachten het een week af en laten de natuur zijn werk doen. En anders volgende week een afspraak bij de gyneacoloog om verder te kijken hoe en wat.

Mijn werk is heel begripvol en ik heb vrij tot alles weer een beetje op 'orde' is.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- di 10 jan 2012 - 4:21

Wat erg. Doe rustig aan! Heel veel sterkte!
hug


Laatst aangepast door amber22 op di 10 jan 2012 - 4:24; in totaal 1 keer bewerkt
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP di 10 jan 2012 - 4:22

Jeetje meid, heb kippenvel op de armen.
Sterkte voor de komende periode hug

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje di 10 jan 2012 - 4:24

Jeetje Flip, wat een ontzettend naar nieuws, heel veel sterkte, doe rustig aan hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Annie24 di 10 jan 2012 - 4:27

FF; ik las eerst je onderschrift in een vorige post en toen kreeg ik al kippenvel...lees net je berichtje en wat ik dacht klopt dus Sad Sterkte! hug

*wat een nare berichten hier op het forum allemaal, de laatste tijd, meiden! Sad *
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 4:32

jeetje wat een naar nieuws, doe rustig aan hug

Meiden verder wil ik laten weten dat ik wel meelees en mee probeer te posten maar ben nu zo ontzettend moe dat ik even wat minder post.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Darius di 10 jan 2012 - 4:35

Sterkte Flip Fluitketel!!!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 4:37

Heel veel sterkte lieve FF! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 4:37

aah nee flip Cry Heel veel sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 4:46

Veel sterkte Flip!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 4:48

Sterkte FF... ik moest meteen denken aan je berichtje in het topic over voorgevoelens, dat je zo angstig was ondanks de goede echo. Terecht dus Sad hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Weegschaal di 10 jan 2012 - 5:12

Heel veel sterkte Flip! hug
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  SarahKey di 10 jan 2012 - 5:16

Heel veel sterkte, dit is echt naar. hug
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bruintje Beer di 10 jan 2012 - 6:30

Allerliefste twinsista ik denk de hele tijd aan je! Het was al een rotdag en nu helemaal!
Ik weet precies wat je meemaakt!
hug en tot morgen!


Laatst aangepast door Bruintje Beer op di 10 jan 2012 - 6:50; in totaal 1 keer bewerkt
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 28 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum