Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+50
Roodkapje
smooch
Solis
MADDIE
Jezzie
koNijntje
Vlinderjoy
PiP
*Orchidee
Weegschaal
Dutchy
firda
nillis
Viva
kwak
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
ludje
Novalee
Pien
Coccinelle
Bloem86
Tittih
CCC
Amber-
Pandora
xxjojootjexx
JD
Thunder
Océane
Lejow
Shy
moepie
Flower_L
Muppetje
SarahKey
sheila123
Alex
Paper Crown
Teddyaapje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Annie24
Pussycat
meisje
PapillonRose
Makamba
Wennes
Darius
54 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 6:56

Nou het was een zeer leuke verrassende Sint-borrel! Very Happy Ik gaf de lijstjes (ingepakt) aan mijn moeder en schoonmoeder. Mijn moeder keek eerst naar het gezichtje van B. op de foto. Ze wilde zeggen: och wat leuk.. maar toen keek ze nog eens goed en ik zag haar ongeloof en verwarring haha. Helemaal verbaasd en met tranen in de ogen vroeg ze of het echt waar was.. Nou huilen huilen. Ze had van de week nog gedacht dat B. wel altijd alleen zou blijven, zeker omdat het met hem zo lang heeft geduurd. Dus dit had geen van allen verwacht. Superleuk dus! Very Happy Nu nog wachten tot aan de echo en dan mag iedereen het weten! Very Happy

Oja, deze foto zat er in het lijstje: (ik haal hem straks weer weg hoor!)

*weg*


Laatst aangepast door _Nera_ op zo 4 dec 2011 - 9:04; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes zo 4 dec 2011 - 8:08

Nera, wat een leuk zoontje heb je!
En super dat iedereen zo enthousiast reageerde!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 8:11

Wat hebben jullie dat leuk verteld! Mooie foto van B.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 10:05

Wow wat kletsen jullie veel, ik ben bang dat ik het niet echt kan bijhouden Embarassed ben op dit moment ook aan het verhuizen dus probeer wel wat bij te lezen steeds.

Leuk verteld nera. En wat lief hoe je moeder reageerde!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Flip Fluitketel zo 4 dec 2011 - 21:53

@ Puggle Wat leuk dat jullie gaan verhuizen! Schiet het al een beetje op?

@ Nera Leuk dat jullie ouders zo enthousiast reageerde!

@ Titith Oh die vraag krijg ik regelmatig. Zeker op mijn werk met allemaal meiden. Van de week dacht ik dat mijn TL zei dat iemand zwanger was...toen zei ik oohhh wie dan! Bleek niemand zwanger te zijn (ja, behalve ik dan maar weten ze nog niet).

@ Wennes ik vind het ook erg moeilijk om het voor me te houden. Mijn moeder heeft het van de week geraden en bij mijn schoonouders lag het op het puntje van m'n tong gisteren met Sinterklaas. Maar mijn man wilde het nog niet vertellen.'Fijn' dat je je nu een beetje zwnager voelt.

@ Moepie Wat leuk dat je schoonouders zo leuk reageerde! En leuke manier om het te vertellen.

Vanmorgen alvast maar de VK en de echo gebeld. Bij de Vk kunnen we 10januari terecht en voor de echo kunnen we 27december terecht. Nog 3weekjes wachten.....
Afgelopen dagen wel gemerkt dat ik echt zwanger bent. J. heeft de laatste paar dagen echt bagger geslapen omdat ze heel erg veel last van eczeem heeft. En ben daardoor echt heel chagerijnig en een emotioneel wrak. Gelukkig gaat het sinds vanmorgen wel al weer beter. Nu ook weer een paar rustige dagen in het verschiet. Afgelopen week was echt druk.

O, ja ik ga ook meedoen met MvM. De Vk vroeg ernaar en sinds kort zit er hier in de stad een verzamelpunt. Dus heb mijn telefoonnummer achtergelaten en wordt binnenkort gebeld door iemand van MvM.



Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 22:13

Flip, ja het schiet gelukkig op. Het is nieuwbouw en al af. Dus alleen schilderen en vloeren leggen. Maar het is toch wel aanpoten!

Wat spannend de echo over 3 weken smile en wat goed dat je mee doet met mvm. Ik doe er nu 4 weken aan mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie zo 4 dec 2011 - 23:01

fijn he dat er zoveel meiden mee doen aan moeders voor moeders!
Maare, wat een stank uit die flessen he?? ik ben totaal niet misselijk ofzo maar als ik dat ruik (dat goedje wat er dus al in zit) ga ik echt over m'n nek.
Hoe doe je dat als je al hartstikke misselijk bent van je zwangerschap?? Ik vind het knap dat meiden dat kunnen!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Viva zo 4 dec 2011 - 23:55

Wennes, nee ik ga hem nog niet dragen ivm herkenbaarheid inderdaad! Haha.
Ik heb ook veel witvloed trouwens!
We gaan het samen volhouden om pas met kerst te vertellen Wink
Soms wil ik het ook wel vertellen maar aan de andere kant, ik ben echt nog maar net zwanger.
We houden het gewoo bij kerst! Zat gister zelfs te twijfelen het nog later te vertellen, maar nee, toch met kerst Wink

Moepie, wat leuk dat ze zo verrast waren!
Ik las ook overal dat die flessen zo stonken, dus ik toen ik ze had gelijk gaan ruiken, eerst rook ik het niet, maar daarna echt een volle laag. Inderdaad vies om te ruiken, maargoed, snel alles erin gieten en weer dichtdraaien!

Yasmine, balen van die vriend van je zwager! Hopelijk houdt hij zijn mond dicht!

Tittith, jou wordt het lastig gemaakt om je mond te houden zeg! Gelukkig valt dat hier mee!

Nera, kan helaas de foto niet meer bekijken, maar super dat ze zo blij verrast waren!

Flip, heeft ze vaak last van eczeem?

Nou, ik heb vanmorgen mijn 1e paar plasjes verzamelt in de flessen.
Ben erg benieuwd hoe snel ik het zat ben, maar goed, voor een goed doel is het!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Lejow ma 5 dec 2011 - 3:30

moepie schreef:fijn he dat er zoveel meiden mee doen aan moeders voor moeders!
Maare, wat een stank uit die flessen he?? ik ben totaal niet misselijk ofzo maar als ik dat ruik (dat goedje wat er dus al in zit) ga ik echt over m'n nek.
Hoe doe je dat als je al hartstikke misselijk bent van je zwangerschap?? Ik vind het knap dat meiden dat kunnen!

Daar had ik echt juist totaal geen moeite mee.. Plassen in de witte kan, broek omhoog, dop open draaien, adem in houden of door je mond ademen, plas in de blauwe kan, kan dicht, witte kan omspoelen en klaar!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Weegschaal ma 5 dec 2011 - 5:50

@ Viva; Fijn dat je de echo voor kerst hebt!

@ Wennes; Ik heb ook veel witvloed en maakte me er ook al zorgen om… Toch wel fijn om te lezen dat jij dit ook hebt!

@ Moepie; Leuk dat jullie het hebben verteld!

@ Yasmine; Zal je altijd zien dat je een bekende tegenkomt…

@ Nera; Leuk hoor, de reacties!

@ Tittih; En hoe reageerde jouw moeder?

@ Flip Fluitketel; Dan heb jij de echo een dag voor mij, kunnen we samen aftellen.

@ Puggle; Fijn dat het klussen opschiet!

Met mij gaat het goed, heb toch wel wat verschijnselen als gevoelige borsten en witvloed terwijl ik de vorige keer niets had. Aan de ene kant lijkt me dat toch wel positief, maar kan me weer druk maken om steekjes die ik regelmatig li en re onder in mijn buik voel. Ik weet ook dat ik eerder langs mag voor een inwendige echo op mijn werk, ben benieuwd of ik het vol ga houden tot de eerste echo bij de verloskundige… Verder vertelden vandaag collega nummer 8 en 9 dat zij zwanger zijn, dan wil ik het toch ook wel graag vertellen. Heb zelf nog niets van MvM gehoord.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Weegschaal ma 5 dec 2011 - 5:50

Dubbel
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Annie24 ma 5 dec 2011 - 6:05

moepie schreef:fijn he dat er zoveel meiden mee doen aan moeders voor moeders!
Maare, wat een stank uit die flessen he?? ik ben totaal niet misselijk ofzo maar als ik dat ruik (dat goedje wat er dus al in zit) ga ik echt over m'n nek.
Hoe doe je dat als je al hartstikke misselijk bent van je zwangerschap?? Ik vind het knap dat meiden dat kunnen!

Je vriend/man heeeeeeeeeeeel lief aankijken en die het laten doen Laughing

Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Lejow ma 5 dec 2011 - 6:05

Niet te lang wachten tot je wat hoort Weegschaal, ik heb bijna 2 weken gewacht tot ik een ons woog, bleek mijn aanmelding geannuleerd te zijn.
En vervolgens duurde het nog een week voor dat mens eens contact met me opnam.
Ik vond het echt zonde, want ik had dus nog eerder kunnen starten als hij hun administratie goed gedaan hadden!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Weegschaal ma 5 dec 2011 - 6:20

Lejow schreef:Niet te lang wachten tot je wat hoort Weegschaal, ik heb bijna 2 weken gewacht tot ik een ons woog, bleek mijn aanmelding geannuleerd te zijn.
En vervolgens duurde het nog een week voor dat mens eens contact met me opnam.
Ik vond het echt zonde, want ik had dus nog eerder kunnen starten als hij hun administratie goed gedaan hadden!

De vorige keer belde ze na een dag al terug, daarom ben ik wel van plan snel weer te bellen als ik niks hoor. En ik wil het boek Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes ma 5 dec 2011 - 10:06

Lejow schreef:
moepie schreef:fijn he dat er zoveel meiden mee doen aan moeders voor moeders!
Maare, wat een stank uit die flessen he?? ik ben totaal niet misselijk ofzo maar als ik dat ruik (dat goedje wat er dus al in zit) ga ik echt over m'n nek.
Hoe doe je dat als je al hartstikke misselijk bent van je zwangerschap?? Ik vind het knap dat meiden dat kunnen!

Daar had ik echt juist totaal geen moeite mee.. Plassen in de witte kan, broek omhoog, dop open draaien, adem in houden of door je mond ademen, plas in de blauwe kan, kan dicht, witte kan omspoelen en klaar!

Zo had ik het de vorige keer ook gedaan, ging heel goed.
Deze keer doe ik niet mee. Op dit moment heb ik veel aan mijn hoofd en heb ik rust nodig en dit zit ook in de kleine dingen. Ik weet dat het voor een goed doel is. Maar ik vind ook dat ik me voor 100% in moet zetten en dat gaat nu niet.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 7:51

Zo, heb zonet mijn eerste volle flessen van MvM weggebracht naar het verzamelpunt! Heb het boek 'De grote geboortegids' ook binnen! Very Happy Heb ik weer wat leuks te lezen haha. Verder gaat het wel goed, heel moe, maar ja.. wie niet hihi? Oja, ik vind die flessen van MvM helemaal niet zo stinken. Nu snuif ik het ook niet heel hard op, maar vind het niet vies ofzo.. Hoe is het met iedereen?

Liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Viva di 6 dec 2011 - 8:14

Weegschaal, en is er al contact met je opgenomen? Door MvM?

Nera, nogmaals Wink, ga je dan wel tot week 16 door of niet?
Of heb ik nou over het antwoord heen gelezen?

We hebben inderdaad wel wat leuks te lezen, zo'n dik boek, haha!

Met mij gaat het ook goed, heel af en toe voel ik me iets misselijk. En het leuke is, dan krijg ik juist vreetbuien.
Terwijl ik net de afgelopen weken zo goed at en 10 kg ben afgevallen. Ben bang dat dat er ná de bevalling weer allemaal aan zit.

En ik heb pas mijn 2e (+halve) fles gevuld voor MvM, ik denk wel steeds, goh kunnen ze hier allemaal dingen voor maken.
En vooral; je zou het werk maar moeten doen, allemaal zwangere vrouwen urine, daarvan het hCG hormoon eruit halen. Zal een machine oid wel doen, maar er moeten daar ook mensen werken...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Tittih di 6 dec 2011 - 8:23

Nera: Gelukkig voel je je goed! Ik ook, op wat misselijkheid na. Verder heb ik er geen idee van dat ik zwanger ben, dat kwam bij onze dochter eigenlijk ook pas echt na de 20 weken echo.
Wat een mooie emotionele reactie van je moeder! Ik ben trouwens nog wel benieuwd naar de foto, die heb ik gemist smile

Weegschaal: wow nummer 8 en 9!! Ik mag hopen dat bij ons nummer 2 zich niet meldt, dan hebben we wel een probleem, haha. Maar ik denk dat zij er voorlopig nog niet aan toe is.
Kan we voorstellen dat je steeds bij elk pijntje bang bent dat het mis is.

Wennes: Goed dat je nu naar je lichaam luistert, ben je ook bang voor herhaling?
En werk je nog bij hetzelfde kdv?

All: Vandaag een vrij dagje gehad, lekker rustig aan gedaan! Morgenochtend eerst naar de meiden/vrouwen van de zwangerschapsgym en daarna een middag aan het werk. Nog maar totaal 2,5 dagen werken en dan de echo, vind het wel spannend. Ben nu wel iets banger dan bij de 1e, denk omdat het allemaal al eens goed is gegaan.
Vandaag de laatste kiezen onderin ontdekt bij onze dochter, nu alleen bovenin nog en dan is haar gebitje kompleet. Nog maar 2,5 week en dan is ze alweer 2!

Tittih
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes di 6 dec 2011 - 9:34

FF, leuk dat je weet wanneer je de echo hebt, kun je daar naartoe leven.

Nera, misschien dat je over een week of 2 er wel misselijk van wordt. Het is wel een lucht die in je neus blijft hangen.

Viva, hahaha dat je daar allemaal over nadenkt hoe ze de urine verwerken. Ik heb daar nooit over nagedacht. Goed van je dat je 10 kg af bent gevallen. Het is "normaal" als je tussen de 12 en 15 kg aankomt. Ik was bij mijn eerste zwangerschap 6 kg aangekomen. Een dag na de bevalling was ik er alweer 5 kwijt. Wie weet wordt ik deze zwangerschap wel een dikkie dik.

Tittih, ik ben super bang voor herhaling. Voor mijn gevoel moet ik nu ook alles al regelen. Ik ben al aan het denken over de babykamer en de kamer van onze zoon. Deze hoop ik met 22 weken af te hebben. Bij mijn zoon heb ik in het ziekenhuis de kleur van de muurverf moeten kiezen en ik kon niks zelf doen. Dit is zo tegen gevallen dat ik nu hoop dat ik wel wat meer kan doen. Maar dan moeten we dus optijd beginnen. Vandaag al voor een groot deel de kamer leeg geruimd.
Bedoel je of ik bij hetzelfde kdv werk als tijdens de zwangerschap van onze zoon? Ik ben toen wel veranderd, ik werk nu een dik jaar bij een ander kdv. Alleen sta ik nu niet meer zoveel op de groep. Ik was assistent leidinggevende en vanaf nu ben ik lokatieverantwoordelijke.
Al bezig met de voorbereidingen voor het grote feest? Wat gaat de tijd snel he, gewoon alweer bijna 2.

Ik voel me heel wisselend. Het ene moment voel ik me goed, het andere moment zo slecht.
Het is heel druk op mijn werk dat ik iedere dag wel aan het werk ben of ermee bezig ben. Hier baal ik enorm van. Vandaag was ik zo bang dat deze zwangerschap een herhaling zou worden van de eerste dat ik alvast begonnen ben met opruimen en aan het denken over de babykamer en kamer van onze zoon. Ik hoop dat we hier zo snel mogelijk aan kunnen gaan beginnen.

Vandaag van mijn man een muziekdoosje gehad, zo lief van hem!
Over een week hebben we de echo, echt zo spannend!

Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 22:06

@ Viva, ja ik ga door tot week 16! smile

@ voor de meiden die de foto hebben gemist, hier dan nog een keer (haal hem vanavond weer weg!)

*weg*


Laatst aangepast door _Nera_ op wo 7 dec 2011 - 10:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  *Orchidee wo 7 dec 2011 - 4:45

*


Laatst aangepast door *Orchidee op zo 11 dec 2011 - 4:39; in totaal 1 keer bewerkt

*Orchidee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 15
Punten : 15
Registratiedatum : 01-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Viva wo 7 dec 2011 - 4:53

Wat een schatje Nera, nu heb ik hem mooi wel gezien!

Wennes, wauw 6 is echt weinig! Ik was denk ik wel 20 kg aangekomen!

En dat onzeker zijn herken ik wel.

Voor de meiden die al een kindje hebben, nemen jullie jullie kindje mee naar de echo?
Wij willen dat eigenlijk wel doen, gewoon dat je geen oppas hoeft te regelen (want dan moet je weer een reden ervoor hebben).
Maar anderen zouden dat juist niet doen voor als het niet goed schijnt te zijn.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Tittih wo 7 dec 2011 - 6:49

Wennes: ik bedoelde idd of je nog bij hetzelfde kdv werkte als tijdens je zwangerschap (omdat ze toen zo raar deden).
Maar kan me voorstellen dat je nu alles veel eerder klaar wilt hebben.

Nera: Wat een leuke foto!

Viva: Ik heb haar naar de intake gewoon meegenomen en wou haar met de echo ook meenemen, maar ik begin te twijfelen.
Ben toch steeds banger dat de echo niet goed is... Maar inderdaad om er nou weer oppas voor te gaan regelen vind ik ook zoiets. De ouders weten het nu wel, maar we moeten dan totaal 2 uur rijden voor de oppas.

All: Even vies.... Vanmorgen verloor ik weer ietsje rood in slijm en vanmiddag nog wat meer, was een slijmpropje van rood en lichtgelig. Heb het helemaal uit elkaar gehaakd Rolling Eyes , maar het was echt slijm, geen vruchtje oid. Heb de hele dag ook al onder in mijn buik pijn... Was die echo morgen maar al, nog 6 dagen wachten!

Tittih
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes wo 7 dec 2011 - 7:35

Orchidee, het bang zijn om een miskraam te krijgen is normaal. Ik heb het ook heel erg. Het werd nog erger toen mijn huisarts zei dat er 1 op de 4 zwangerschappen een miskraam wordt. Ik vind dat dus best veel.
Maar geen bloed geeft moed en we hopen op een goede echo.

Viva, Wij nemen onze zoon niet mee naar de eerste echo. Bij mijn zoon moest ik toen 2x een inwendige echo omdat mijn baarmoeder ver naar achteren lag en ze het anders niet goed konden zien. Nu hou ik er dus rekening mee dat dat weer kan gebeuren. En mocht dat gebeuren zit ik er niet op te wachten dat onze zoon dan net bij zijn mama wil zijn.
wij hebben de eerste echo dinsdag en dan moet ik toevallig werken. Mijn man brengt onze zoon naar het kdv (kan ik niet doen ivm dat het mijn collega's zijn) en dan gaan we samen naar de echo. Op mijn werk heb ik gezegd dat ik naar de tandarts moet zodat een andere collega even achterwacht is Embarassed

Tittih, ik werk nu dus op een ander kdv en heb hier een andere functie. Ik zou nog rustig kantoor werk kunnen doen. Maar mocht ook blijken dat dit teveel is blijf ik gelijk thuis. Ik heb een jaarcontract dat in september afloopt. Ik kan me nu nog niet druk maken of dat wel verlengd gaat worden. Mijn werk kan ik altijd veranderen, mijn gezondheid en gezin niet. In deze zwangerschap krijg ik maar 1 kans en die moet ik nemen.
Balen dat je een beetje rood bloedverlies hebt. Heb je heel toevallig sex gehad met je man, want dan zou het daarvan kunnen zijn. Alles is nu beter doorbloedt en kan er een vaatje geraakt zijn. Ik zou het even in de gaten houden. Mocht het echt helderrood zijn en je hebt ontzettende krampen zou ik de vk even bellen.


Mijn man heeft in zijn hoofd gehaald dat we een tweeling krijgen whahahaha. Eigenlijk had ik gezegd "we zouden maar een tweeling krijgen, dan hebben we er onze handen vol aan". Nu droomt hij erover en denkt hij het dus echt. Ik denk dat het er maar gewoon 1 is. Dat gaat voor hem dus spannend worden als we dinsdag de echo krijgen. lol!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Weegschaal wo 7 dec 2011 - 7:47

@ Nera; Leuke foto!

@ Tittih; Vervelend die onzekerheid, maar met wat je nu hebt verloren is er volgens mij niks aan de hand!

Gisteren belde MvM, ik was alleen niet thuis. Heb nu mijn man instructies gegeven de volgende keer een afspraak te maken ipv terug te laten bellen.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 9 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum