Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+50
Roodkapje
smooch
Solis
MADDIE
Jezzie
koNijntje
Vlinderjoy
PiP
*Orchidee
Weegschaal
Dutchy
firda
nillis
Viva
kwak
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
ludje
Novalee
Pien
Coccinelle
Bloem86
Tittih
CCC
Amber-
Pandora
xxjojootjexx
JD
Thunder
Océane
Lejow
Shy
moepie
Flower_L
Muppetje
SarahKey
sheila123
Alex
Paper Crown
Teddyaapje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Annie24
Pussycat
meisje
PapillonRose
Makamba
Wennes
Darius
54 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Shy do 8 dec 2011 - 22:33

moepie schreef:Shygirl mooie e ho foto's, geweldig om dat weer te zien. Al een echt mensje!

Flipfluitketel; op de website van mvm staat hun nummer, of je kan je per mail opgeven.
Ja leuk hè! De onderste foto ook daar ligt hij op zijn buik haha.
Dromen jullie ook zo achterlijk raar nu je zwanger bent?
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine do 8 dec 2011 - 23:10

Even snel een teken van leven van mij, reageer (als het lukt) vanmiddag uitgebreider.

Ben superdruk geweest de afgelopen dagen, en komend weekend ook nog. Maar alles is nog steeds goed hier. Begin met vlagen al flink misselijk te worden, ben vreselijk moe en voel me op momenten zwangerder dan ooit.

Ga nu eerst even boodschappen doen, even lekker in mijn eentje, tempo maken. Man zit ziekjes thuis vandaag, dus die kan mooi een oogje in het zeil houden op J.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  *Orchidee za 10 dec 2011 - 4:33

*


Laatst aangepast door *Orchidee op zo 11 dec 2011 - 4:36; in totaal 1 keer bewerkt

*Orchidee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 15
Punten : 15
Registratiedatum : 01-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Weegschaal za 10 dec 2011 - 6:06

*Orchidee schreef:Hoi allemaal,
Ik probeer alles bij te houden en te lezen, maar ben momenteel weinig achter mn laptop te vinden! Mn schoonmoeder maakt mij erg onzeker. Ik mag geen dozen meer sjouwen van haar want dat was gevaarlijk. Ik legde uit dat het babytje nu 2mm is en daar geen last van heeft hoor. Toen had ze het erna over autorijden, dat dat later ook gevaarlijk zou zijn enz enz. Ik zo nou sorry, maar ik word soms erg onzeker van je uitspraken. Toen zei ze ja je moet jezelf ook niet gek laten maken! Ik denk ehh? wat doe je nu dan? maargoed, heb er maar niets over gezegd, echt fijn vond ik het niet... Ik moet toch blijven werken, wat ik ook gewoon graag wil doen!

Ik denk zelf dat als het niet goed zit nu al, dat het er dan hoe dan ook toch wel uitkomt, maar zij zegt van niet. Zij denkt dat het kindje er slechter van wordt ofzo van verhuizen laughcry

Vervelend Orchidee, want je wordt idd toch wel onzeker van al die opmerkingen. Ik herken het wel, mijn moeder en schoonmoeder maken zich ook snel zorgen. Toen ik net positief getest had en een koffer in de auto tilde begon mijn schoonmoeder ook en later belde mijn moeder omdat ze dit met mijn schoonmoeder besproken had laughcry Ik heb ze verteld dat het lief is dat ze zich zo'n zorgen maken, maar dat ik het een beetje erg overdreven vind. En dat ik idd ook gewoon tot 34 weken moet werken en daar ook niet nu al alles kan afwimpelen, werk ik de zorg dus moet regelmatig tillen. Ze bedoelen het goed moeten we maar denken!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  *Orchidee za 10 dec 2011 - 7:12

*


Laatst aangepast door *Orchidee op zo 11 dec 2011 - 4:37; in totaal 1 keer bewerkt

*Orchidee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 15
Punten : 15
Registratiedatum : 01-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie za 10 dec 2011 - 10:47

Hoi meiden,

Even een ego berichtje.
Ik had vanmiddag met het naar de wc gaan bruinig verlies Sad ik schrok er heel erg van! Het was op het inlegkruisje en met afvegen. Daarna alleen nog wat met afvegen. Ben best bang dat het niet goed gaat. Maar heb verder nergens last van en zo lang het niet helder rood is ga ik ervan uit dat het goed zit, al zit de schrik er wel in.
Heb wel gehoord/ gelezen dat dit regelmatig gebeurt bij vrouwen die zwanger zijn.
Zijn er nog meet meiden die dit hebben of hebben gehad?
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 10:52

Hoi meiden,

Even kort, ben heel moe en ga zo lekker slapen. Over het tillen (in de zorg, of waar dan ook)... Ik werk op een VSO waar ik ook leerlingen moet tillen (wel met tillift!) en verzorgen. Je mag gedurende je zwangerschap wel blijven tillen, maar met mate. Hoe verder je in je zwangerschap bent, hoe minder kilo's, en hoe minder vaak je mag tillen.

Dit heb ik van de site van Arbo-advies:

Fysiek zwaar werk
Tijdens de zwangerschap mag u niet verplicht worden om zwaar lichamelijk werk te doen, zoals zwaar tillen, trekken, duwen of dragen. Zeker in de laatste drie maanden voor de bevalling is het beter om dit zware werk zoveel mogelijk te beperken. Twijfelt u, overleg dan met de (bedrijfs)arts. In de laatste drie maanden van de zwangerschap mag u ook niet verplicht worden om vaker dan één keer per uur te bukken, te hurken of te knielen.

Tillen

Wat mag wel en wat niet?

Tijdens hele zwangerschap: bukken, hurken, knielen zoveel mogelijk voorkomen
Laatste drie maanden zwangerschap: bukken, hurken, knielen en staande voetpedalen bedienen - dagelijks niet meer dan eenmaal per uur
Tijdens zwangerschap en tot drie maanden na bevalling: handmatig tillen van gewichten zoveel mogelijk beperken.
Is tillen toch nodig, dan moet het in één handeling te tillen gewicht minder zijn dan tien kilo.
Vanaf de twintigste week van de zwangerschap mag niet vaker dan tien keer per dag niet meer dan vijf kilo worden getild.
Vanaf de dertigste zwangerschapsweek mag niet vaker dan vijf keer per dag niet meer dan vijf kilo worden getild.

Ik let hier bij mezelf heel erg op.. zeker omdat ik na mijn eerste zwangerschap een zwakke rug heb overgehouden.

Verder weinig nieuws hier. Vandaag geslaagd voor winter/snowboots voor B. Verder ben ik nog steeds erg moe en kijk ik enorm uit naar vrijdag! Maar dat wisten jullie al haha smile. Nou meiden, fijne avond nog, ik zoek mijn bedje op!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 10:55

Nog even reageren op Moepie:

Ik kan me voorstellen dat je ervan schrikt en dat je er onzeker van/door wordt. Ik heb zelf in mijn vorige zwangerschap met 13 weken heel veel helderrood bloedverlies gehad. Ik was gelijk in paniek, ik verloor echt veel. Gelukkig bleek op de echo alles goed, zou iets te maken hebben dat de baarmoederwand/placenta meegroeide waardoor er een klein scheurtje was onstaan, wat geen kwaad kon. Wanneer heb je de echo? Hopelijk blijft het bij dit en krijg je gauw meer zekerheid! Liefs

Oja, het komt voor bij de helft van de zwangere vrouwen, dus op zich wel vrij normaal.. maar het is altijd schrikken!! x

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 11:07

Ben dan wel niet zwanger, maar heb het in mijn zwangerschap ook gehad tot aan de 15de week, veel helderrood bloedverlies met stolsels. Al kan ik me voorstellen dat je schrikt! Houdt het even in de gaten, zodra je krampen krijgt gelijk de vk bellen en zodra je je echt druk gaat maken ook even bellen, wie weet kunnen ze een spoedecho maken. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 11:23

@ Moepie: Schrikken zeg! Het komt inderdaad alleen heel vaak voor en ik heb het zelf ook gehad zonder dat er iets aan de hand was. Het kan gewoon uit de baarmoederhals komen (gesprongen vaatje) of inderdaad wat Nera omschrijft. Probeer je niet teveel zorgen te maken hug , al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.

Heb je al een goede echo gehad? Zo niet, kun je morgen misschien even bellen met ziekenhuis of je langs kunt komen voor een echo? Er zijn toch altijd verloskundigen aanwezig, tegen mij zeiden ze letterlijk dat ik bij ongerustheid dag en nacht mocht bellen voor een echo. Dan ben je hopelijk na die tijd weer gerust gesteld!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie za 10 dec 2011 - 11:59

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb er op zich wel een goed gevoel over. Rood is het echt niet en ik heb geen enkel kram je gehad.
Vrijdag hebben we de echo. Dat hou ik nog wel even vol smile Mocht het toch erger worden kan ik altijd nog even bellen.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Viva zo 11 dec 2011 - 7:36

Moepie, snap heel goed dat je ervan geschrokken bent!
Wilde al reageren dat ik wist dat Parels veel verlies had gehad, maar die heeft al gereageerd zie ik Wink

Orchidee, ik heb in mijn zwangerschap van onze dochter aardig wat getild. Ik werkte toen in een keuken van een pannenkoekenrestaurant, en dan verzet je vaak stapels borden, sjouw je een emmer beslag naar boven etc etc.
Je lichaam geeft zelf ook aan wat teveel is straks, dmv harde buiken.
Naar mijn idee kun je vooral nu echt nog wel alles doen!

Hoe gaat het voor de rest met iedereen?

Sinds gisteravond heb ik last van zere keel/zeer lichaam, misselijk etc.
Net erwtensoep op, en ik voel me gelijk stukken beter, terwijl het juist ook heel verkeerd kan vallen.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Weegschaal zo 11 dec 2011 - 7:55

@ Moepie; Schrikken zeg. Maar je leest en hoort idd overal dat het zeker wel vaak voorkomt. En gelukkig heb je idd geen krampen en rood bloedverlies. Dat het maar snel vrijdag mag zijn!

@ Viva; Fijn dat je je weer wat beter voelt!

Ik heb net een flinke huilbui gehad. Het rommelt de laatste tijd en beetje bij ons thuis, beetje mot gehad met mijn moeder en nu weer met mijn zusje. Ben door mijn zwangerschap ook wel sneller geprikkeld en emotioneel. Alle frustraties van de afgelopen jaren kwamen er even uit. Gelukkig heb ik een geweldige man die me dan weer rustig krijgt. Nog 9 nachtjes, ben echt aan het aftellen!


Laatst aangepast door Weegschaal op zo 11 dec 2011 - 9:33; in totaal 1 keer bewerkt
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes zo 11 dec 2011 - 8:27

Zo dames, wat hebben jullie veel gekletst!

Moepie, heel herkenbaar dat je sneller moe bent. Ik heb het ook.
Wat vervelend dat je bruinverlies had, hopelijk blijft het hierbij. Ik zou jezelf goed in de gaten houden.

viva, lekker dat je zin hebt in ongezond eten. Ik zou er gewoon (met mate) aan toe geven hoor.

shygirl, wat een mooie echo! En een jongetje, o wat ontzettend leuk! Onze zoon is echt een knuffelkont.

Tittih, nette services van simply colors.

Flip, ik weet nog niet wanneer ik het op mijn werk vertel. Hopelijk blijf ik niet zo misselijk en valt het niet echt op.

Orchidee, je schoonmoeder reageert wel heel erg overdreven hoor. Je moet gewoon doen wat jou lichaam aangeeft dat kan. Ik zou uiteraard wel uitkijken met dampen van verf enzo (je zei dat je aan het verhuizen was?)

Weegschaal, het is normaal dat je emotioneler bent! Gewoon lekker eruit gooien hoor.


O meiden ik ben zo misselijk! Gisteren gingen we om een kunstkerstboom en ik heb de auto 3x aan de kant moeten omdat ik dacht dat ik over moest geven. Eenmaal thuis de wc opgezocht maar er kwam niks uit. Wel logisch omdat ik heel weinig heb gegeten. Vandaag ging het ietsjes beter, maar nog zo misselijk Cry
Hopelijk gaat het morgen iets beter, want dan moet ik werken.

Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Shy zo 11 dec 2011 - 8:35

Wennes schreef:Zo dames, wat hebben jullie veel gekletst!

Moepie, heel herkenbaar dat je sneller moe bent. Ik heb het ook.
Wat vervelend dat je bruinverlies had, hopelijk blijft het hierbij. Ik zou jezelf goed in de gaten houden.

viva, lekker dat je zin hebt in ongezond eten. Ik zou er gewoon (met mate) aan toe geven hoor.

shygirl, wat een mooie echo! En een jongetje, o wat ontzettend leuk! Onze zoon is echt een knuffelkont.

Tittih, nette services van simply colors.

Flip, ik weet nog niet wanneer ik het op mijn werk vertel. Hopelijk blijf ik niet zo misselijk en valt het niet echt op.

Orchidee, je schoonmoeder reageert wel heel erg overdreven hoor. Je moet gewoon doen wat jou lichaam aangeeft dat kan. Ik zou uiteraard wel uitkijken met dampen van verf enzo (je zei dat je aan het verhuizen was?)

Weegschaal, het is normaal dat je emotioneler bent! Gewoon lekker eruit gooien hoor.


O meiden ik ben zo misselijk! Gisteren gingen we om een kunstkerstboom en ik heb de auto 3x aan de kant moeten omdat ik dacht dat ik over moest geven. Eenmaal thuis de wc opgezocht maar er kwam niks uit. Wel logisch omdat ik heel weinig heb gegeten. Vandaag ging het ietsjes beter, maar nog zo misselijk Cry
Hopelijk gaat het morgen iets beter, want dan moet ik werken.

Thanks Laughing
Eindelijk As dinsdag 20 weken echo! Lekker een halfuur naar ons knulletje kijken.
Ik hoop dat die van ons ook een knuffelkont is, i love it I love you
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes zo 11 dec 2011 - 9:24

Shygirl85 schreef:
Wennes schreef:Zo dames, wat hebben jullie veel gekletst!

Moepie, heel herkenbaar dat je sneller moe bent. Ik heb het ook.
Wat vervelend dat je bruinverlies had, hopelijk blijft het hierbij. Ik zou jezelf goed in de gaten houden.

viva, lekker dat je zin hebt in ongezond eten. Ik zou er gewoon (met mate) aan toe geven hoor.

shygirl, wat een mooie echo! En een jongetje, o wat ontzettend leuk! Onze zoon is echt een knuffelkont.

Tittih, nette services van simply colors.

Flip, ik weet nog niet wanneer ik het op mijn werk vertel. Hopelijk blijf ik niet zo misselijk en valt het niet echt op.

Orchidee, je schoonmoeder reageert wel heel erg overdreven hoor. Je moet gewoon doen wat jou lichaam aangeeft dat kan. Ik zou uiteraard wel uitkijken met dampen van verf enzo (je zei dat je aan het verhuizen was?)

Weegschaal, het is normaal dat je emotioneler bent! Gewoon lekker eruit gooien hoor.


O meiden ik ben zo misselijk! Gisteren gingen we om een kunstkerstboom en ik heb de auto 3x aan de kant moeten omdat ik dacht dat ik over moest geven. Eenmaal thuis de wc opgezocht maar er kwam niks uit. Wel logisch omdat ik heel weinig heb gegeten. Vandaag ging het ietsjes beter, maar nog zo misselijk Cry
Hopelijk gaat het morgen iets beter, want dan moet ik werken.

Thanks Laughing
Eindelijk As dinsdag 20 weken echo! Lekker een halfuur naar ons knulletje kijken.
Ik hoop dat die van ons ook een knuffelkont is, i love it I love you

Ze zeggen dat jongetjes mamakindjes zijn, hopelijk die van jullie ook. Echt heerlijk!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Flip Fluitketel zo 11 dec 2011 - 15:24

Hoi meiden,

Van mij ook weer even een berichtje ook al is het midden in de nacht. Kan je doen als je nachtdienst hebt en het even rustig is.

Orchidee Vervelend dat je schoonmoeder je zo onzeker maakt. Gewoon doen wat jezelf dunkt je lijf geeft zelf aan als het teveel is of niet. Op je werk kan je ook niet al die weken 'rustig' aan doen denk ik (weet niet wat voor werk je doet). En wat Nera heeft opgezocht daar moet je je ongeveer aan houden. Al is het erg moeilijk weet ik uit ervaring van mijn 1e zwangerschap qua tillen e.d. (ik werk zelf in de verpleging).

Moepie Hoe is het met het bruin verlies? Ik heb ook gehoord dat veel vrouwen tijdens hun zwangerschap bruin verlies hebben. Zelf heb ik er geen last van.

Viva Hoe is het met jou? Nog ziek geworden?

Weegschaal Minder dat het bij jullie thuis niet zo loopt zoals het zou moeten. Daar kan je flink wat stress van krijgen en nu met de hormonen is het denk ik een stuk erger. Huilen lucht vaak wel op! Fijn dat je man je dan 'goed' opvangt!

Wennes Balen dat je zo misselijk bent! Hopelijk is het een beetje vol te houden en ook op je werk! Als de misselijkheid 'hinderlijk' wordt zou ik wel even de huisarts inlichten. O,ja en meisjes kunnen ook echt knuffelkonten zijn hoor Wink
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Viva ma 12 dec 2011 - 1:20

Weegschaal, vervelend die ruzie's! Maar gewoon even ekker uithuilen hoor, lucht erg op.
Gelukkig dat je een geweldige man hebt die je goed kan troosten, en waarschijnlijk ook naar je luistert.

Wennes, hoe gaat het nu met je?
Vervelend dat je wel 3x moest stoppen zeg.
Misschien crackertjes of biscuitjes meenemen zodat je tussendoor even iets luchtigs kan eten?

Shy, wel weer morgen je foto's delen hé! angel
kunnen we meegenieten!

Flip, Het gaat weer beter gelukkig. Goed geslapen, minder last van mijn lichaam.
Merk wel dat ik door de zwangerschap licht misselijk ben, dus dat zal nog wel even blijven.
Hoopte uiteraard net zo'n zwangerschap als mijn vorige te hebben, zonder kwaaltjes, maar we doen het ergens voor, en het is gelukkig nog niet heel erg! Wink

Moepie, hoe gaat het nu met je?

Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes ma 12 dec 2011 - 8:31

Vandaag weer zo misselijk!!! Niet normaal. Gelukkig kon ik me nog een beetje goed houden op het werk, maar het is wel lastig.
Morgenochtend hebben we de echo! cheers Ik ben zo benieuwd!!!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Flip Fluitketel ma 12 dec 2011 - 9:39

Viva Fijn dat je je iets beterder voelt! En ja.....de 1e zwangerschap kan je niet vergelijken met de 2e zwangerschap. Dat merk ik nu ook al.

Wennes Balen van die misselijkheid! Succes morgen met de echo!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Tittih ma 12 dec 2011 - 10:25

Wennes schreef:Vandaag weer zo misselijk!!! Niet normaal. Gelukkig kon ik me nog een beetje goed houden op het werk, maar het is wel lastig.
Morgenochtend hebben we de echo! cheers Ik ben zo benieuwd!!!

Joeehoeee, wij ook cheers
Vind het wel weer spannend hoor!

Tittih
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Weegschaal di 13 dec 2011 - 0:02

@ Wennes; Hoe gaat het met de misselijkheid?

@ Shygirl; Hoe was de echo?

@ Flip fluitketel; Ben je weer uit de nacht? Wanneer heb jij je laatste nachtdiensten? Ik heb er met oud en nieuw nog 5 en half januari nog 5.

@ Wennes&Tittih; Spannend! Hoop op goed nieuws van jullie!!

Hier is net MvM geweest. Heb dit keer de armband gekozen en het boek gekregen. Voel me verder best beroerd, eigenlijk voor het eerst. Heb het continue koud en warm maar niet op, ben misselijk en heb vooral last van een opgeblazen gevoel. Het geeft me aan de andere kant wel wat vertrouwen, al weet ik dat je geen klachten hoeft te hebben voor een goede zwangerschap.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Viva di 13 dec 2011 - 0:05

Enn wennes en tittith, hoe was jullie echo?
Foto's posten hoor! Ik moet nog anderhalve week wachten, en dan kan ik, hopelijk, vast voorgenieten!

Flip, wt is er bij jou anders dan je vorige zwangerschap?

Heeft iemand toevallig nog tips wat betreft misselijkheid in de zwangerschap?
Voornamelijk over wat je graag (ook graag gezond) wel lekker kon eten?
Zal ook wel per persoon weer verschillen denk ik.
Ik heb nu vooral zin in soep, tomatensoep voornamelijk.
Helaas geen cup-a-soup in huis Wink
Ik zou wel in staat kunnen zijn om, tot de misselijkheid over is, elke middag te lunchen met eigengemaakte tomatensoep.

Weegschaal, zie nu net jouw bericht. Leuk, je hebt hetzelfde gekregen als ik van MvM. Wanneer mag je beginnen?
Beterschap!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Flip Fluitketel di 13 dec 2011 - 3:35

Wennes en Titith hoe was de echo????

Weegschaal Ben gisteren (maandagochtend) uit de nacht gekomen. Ik moet met kerst 4 nachten draaien en van januari heb ik het rooster nog niet. Maar denk wel dat ik nog de nacht in moet dan. Meestal zit ik om de 10dagen in de nacht. Jij stopt met nachten vanaf 12 weken? Ik weet het nog niet zeker wanneer ik stopt. Zit te twijfelen...bij de 1e zwangerschap ben ik gestopt met het draaien van nachten toen ik 17 weken was. Waar werk jij en sta je alleen? Ik werk in een verpleeghuis en sta alleen op 30 clienten.

Viva Ik merk nu al dat ik veel last heb van mijn rug en bekken dit had ik bij mijn 1e zwangerschap zo vroeg niet. Ze zeggen dat cola drinken ook wel helpt bij misselijkheid en kleine beetjes eten op de dag i.p.v 3 grote maaltijden.

Hier verder lekker rustig. Dochtertje ligt lekker te slapen en ik ga zo eens even wat doen in huis. Weinig puf voor maar goed! Verder voel ik me s'ochtends best wel belabberd misselijk e.d. maar gelukkig zakt dat naarmate de dag vordert.


Laatst aangepast door Flip Fluitketel op di 13 dec 2011 - 8:11; in totaal 1 keer bewerkt
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine di 13 dec 2011 - 6:55

Een paar stukjes naturelchips wil ook nog wel eens helpen tegen misselijkheid.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 11 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum