Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+50
Roodkapje
smooch
Solis
MADDIE
Jezzie
koNijntje
Vlinderjoy
PiP
*Orchidee
Weegschaal
Dutchy
firda
nillis
Viva
kwak
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
ludje
Novalee
Pien
Coccinelle
Bloem86
Tittih
CCC
Amber-
Pandora
xxjojootjexx
JD
Thunder
Océane
Lejow
Shy
moepie
Flower_L
Muppetje
SarahKey
sheila123
Alex
Paper Crown
Teddyaapje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Annie24
Pussycat
meisje
PapillonRose
Makamba
Wennes
Darius
54 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 7 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Tittih wo 30 nov 2011 - 8:36

Wow Yasmine, nu al positiekleding. Nog gefeliciteerd!

Opgeblazen gevoel had ik ook 1 dag, echt niet normaal!
Leek inderdaad ook wel 20 weken zwanger ofzo... Gelukkig werd dit weer snel minder.

Gisteren bij de vk geweest voor de intake, niet veel bijzonders verder. Over 2 weken de echo:) Dan ben ik alweer 10 weken joh, vind het allemaal wel snel gaan!


Tittih
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 7 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Viva wo 30 nov 2011 - 22:02

Flip, o leuk, nog lekker jong je 1e kindje dus!

ik heb vanmorgen de VK gebeld. Heb pas 23 januari de eerste afspraak. ben dan 13 weken.
Maargoed, ik heb ook geen intake nodig want hij heeft mij al eerder gehad.

En over 2 weken belt het ziekenhuis om een echoafspraak te maken.
Vrees dus dat we die niet voor kerst kunnen/mogen krijgen...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 7 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie do 1 dec 2011 - 2:54

all; vanmiddag de consulente van MvM gehad. Aardige vrouw! Duidelijke uitleg en ben echt blij dat ik het doe. Besef me nu nog meer hoe belangrijk het is! De kratten ga ik gewoon bij de voordeur zetten, in een tas (die krijg ik nog) en dan zie ik het wel, als de buurt het ziet jammer dan. Die vrouw zei nog haar dochter kon geen kinderen krijgen en vaak doen vrouwen toch wel wat 'moeilijk' over die kratten bij de deur, haar dochter had al eens gezegd 'ik wou wel 10 kratten bij de deur hebben staan, als ik maar zwanger was' Ach zo is het natuurlijk eigenlijk ook.
Met mijn aanmelding is er iets fout gegaan waardoor ze dachten dat ik al 11 weken zwanger was. Ik ben nog niet eens 6 weken zwanger, dus daar was ze hartstikke blij mee, kan ik gewoon 10 weken mee doen. Nu krijg ik nog een boek, want als je je laat aanmeld krijg je die niet, maar die komt ze dus nog brengen. Vond ik wel leuk!
Ik vond het ook leuk dat ze nog een test deden, deze test was echt knal positief!!! Heerlijk gevoel!!

Ik kon de flessen trouwens ook wel naar een verzamelpunt brengen, maar het verzamelpunt was dan de verloskundigenpraktijk, hmm ook niet ideaal dus want dan ziet ook iedereen dat! in zo'n dorp als waar ik woon tenminste wel haha.

Flipfluitketel; ik kan helemaal begrijpen hoor dat je het niet voor je kunt houden en dat je het graag wilt vertellen! Mijn man wou het ook niet vertellen en wachten tot na de eerste echo (met 8 weken) maar toen was ik 2 dagen na de positieve test bij mijn ouders en mijn moeder vroeg waarom ik zo aan het dromen was. Toen kon ik me niet meer inhouden, in tranen (van blijdschap natuurlijk) heb ik verteld dat ik zwanger ben. Mijn ouders zijn dus alleen op de hoogte, ik wou het toen ook aan mijn schoonouders vertellen, maar dat wil mijn man echt nog niet, haha!! We gaan het vertellen met kerst, ik laat cupcakes maken in kerstsfeer en daar komen eetbare lintjes aan met de tekst "ik wordt grote zus".

Yasmine; wij hebben de eerste echo op 16 december, rond de 8 weken dus. Jij?
joh, je buik is dus al aan het groeien?? Als je broeken niet lekker zitten dan zou ik inderdaad ook die positietbroeken aantrekken hoor, als je ze toch al hebt. Ik heb wel af en toe s'avonds dat ik de knoop van m'n broek los doe, ligt een beetje aan de broek die ik aan heb op dat moment. Verder merk ik nog niks. Bij mijn eerste zwangerschap had ik met 13 weken voor het eerst positiekleding aan, ben benieuwd hoe dat nu zal gaan..




moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 7 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Dutchy do 1 dec 2011 - 3:33

Hoi Meiden,

Ik ben nieuw op het forum en het lijkt me gezellig om met jullie mee te kletsen!

Ik en mijn man hebben een dochtertje van 1 jaar en na een heftige zomer hebben we besloten om voor een 2e wonder te gaan.
Bij onze vorige wens voor een zwangerschap kwamen we erachter dat ik PCO heb en toen ben ik met clomid de 1e ronde gelijk zwanger geraakt.
Wetende dat het weer lang kon gaan duren ben ik deze zomer met de pil gestopt om te kijken hoe het met mijn cyclus zou gaan.
Mijn eerste cyclus was direct alweer heel lang en omdat ik ook meteen ben gaan temperaturen kon ik zien dat er weer geen eisprong was geweest.
Na 1 telefoontje met het ziekenhuis kreeg ik meteen een afspraak voor 28 december a.s.
En tot onze grote verrassing ben ik toch spontaan zwanger geraakt!, en dat al in de 2e ronde.
Afgelopen weekend hebben we de test gedaan en ik ben nu waarschijnlijk 5 weken en 5 dagen zwanger.
Tot nu heb ik nog geen last van nare kwaaltjes, behalve dat ik ontzettend moet ben, maar dat was tijdens de vorige zwangerschap ook.
19 december staat onze eerste echo gepland.

dit was hem voor nu Very Happy
Dutchy
Dutchy
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 01-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 7 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Dutchy do 1 dec 2011 - 3:51

ohhh ik vergeet het belangrijkste!!
Iedereen gefeliciteerd en een hele fijn zwangerschap toegewenst!
Dutchy
Dutchy
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 01-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 7 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Weegschaal do 1 dec 2011 - 8:12

Ik zie nu dit topic en wil me hier ook graag aanmelden. Ik weet sinds maandag dat ik zwanger ben. Ben zoals ik nu zelf uitreken 7 augustus uitgerekend. Ik heb in augustus een miskraam gehad met 8 wkn, vind het daarom allemaal nog extra spannend. Ik ga nu even teruglezen!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 7 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 8:20

@ Dutchy en Weegschaal, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Hoe voelen jullie je? Als jullie even je gegevens (leeftijden, 1e/2e kindje, uitgerekende datum en of jullie het geslacht willen weten door geven, dan zal ik jullie in het lijstje erbij zetten!

@ all: Hier heb ik ook een opgeblazen gevoel. Heb het idee dat gedurende de dag mijn broek ook steeds strakker gaat zitten. Heb vandaag in de loop van de dag mijn riem 2 gaatjes losser gedaan! Gisteren is iemand van MvM geweest, heb een armband uitgezocht. Het dikke boek van Mariel Croon leek me ook heel mooi, maar heb al een paar zwangerschapsboeken, dat ik het nu wel weet haha. Verder geen bijzonderheden. Jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 7 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Weegschaal do 1 dec 2011 - 8:44

Beide 26 jaar, eerste kindje, 7 augustus uitgerekend, willen geslacht niet weten.

Ik voel anders als de vorige keer. Die keer alleen wat vermoeidheid en verder geen verschijnselen. Nu heb ik pijnlijke borsten en regelmatig een weeig gevoel. De verschijnselen stellen me toch wel iets meer gerust. En nu nog 4 wkn wachten op de echo. Heb deze apart van de intake, maar dit is omdat dit mij beter uitkwam. Ga mvm morgen bellen, heb de vorige keer ook vanaf 5 wkn meegedaan. Ga de potten dan tot de eerste echo wel zelf wegbrengen. Onze ouders en broers en zussen weten ervan, verder houden we het nog even stil. Al ga ik mijn teamleider wel inlichten, omdat ik vanaf februari geen nachtdiensten meer mag draaien.

Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 7 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Bloem86 do 1 dec 2011 - 9:15

Hoi meiden,

Ik ben bang dat 't een hele opgave voor mij wordt om het kletsen hier bij te houden! Ben d'r niet zo goed in! Maar zal een poging doen..

Yasmine: Jij ook gefeliciteerd! Leuk hoor! Hopelijk gaat alles nu goed en kun je fijn genieten! smile Wel prettig dat je je al meer zwanger voelt! En dat opgeblazen gevoel heeft een vriendin van me ook! Zij is ook net 5 weken zwanger.. en met name 's avonds heeft ze gewoon een echte dikke zwangerschapsbuik! Gewoon lekker die positiekleding weer aan!

Viva: Gefeliciteerd! Dan ben je op de verjaardag van mijn zusje uitgerekend! Wel een leuke tijd, midden in de zomer!

Wennes: Spannend hé dat wachten op de echo. Wij hebben ook 13 dec een echo! Maar dan om te kijken naar het geslacht! Very Happy

FF: Lastig is dt hé, wanneer je het gaat vertellen! En vooral als je zo'n goede band hebt met je moeder. Zie je haar vaak? En zijn jullie er al uit?

Moepie: Ah kijk aan! Kun je toch nog even meedoen!

Dutchy: Gefeliciteerd! En wat een verassing dan voor jullie! Hartstikke super! Very Happy

Weegschaal: Gefeliciteerd!

Nera: voor je 't weet mag je ook weer de positiekleding tevoorschijn halen! Leuk toch! Wink

Hier gaat 't ook goed, behalve dat ik snotverkouden ben! Jak! Maar vandaag wel een heerlijk dagje met mn schoonzusje naar de sauna geweest! Erg fijn! Dus nu lekker op de bank geploft.. met een doos tissues voor mn loopneus!
Dacht net serieus, toen ik even rustig lag, dat ik weer plopjes in mn buik voelde! Maar misschien is het maar schijn.. lijkt me nog wel erg vroeg! Even afwachten of ze nog eens terug komen! :o Nu maar eens kijken of er nog wat leuks op tv is!

Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 7 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes do 1 dec 2011 - 9:20

Yasmin, Wel "fijn" dat je je zwanger voelt. Bij mijn zoon paste ik met 20 weken nog mijn eigen kleding. Ik verwacht dat het ook nu wel even duurt voordat ik positiekleding aan kan.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 7 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes do 1 dec 2011 - 9:26

Tittih, Wat leuk dat je het intakegesprek al hebt gehad. Heb je al eerder een echo gehad of niet? Ik heb mijn echo voor het intakegesprek.

Moepie, wat een leuk idee om cupcakes te maken om het te vertellen.

Dutchy, gefeliciteerd en welkom hier. Wat een wonder dat je nu al zwanger bent!

Weegschaal, gefeliciteerd en welkom hier!

Bloem, de plopjes kan de baby al zijn hoor! Als je het nog een keer voelt weet je het zeker.
Spannend dat jullie bijna het geslacht weten. Gaan jullie het ook vertellen?


hier nog steeds weinig klachten, wel erg moe en een tikkeltje meer emotioneel en chaggie Embarassed
Ik ben de dagen al aan het aftellen tot de echo, wat duurt dat lang! Nog 1 1/2 week.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 7 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Viva do 1 dec 2011 - 9:58

Dutchy, wauw dat is fijn dat je zonder behandeling nu zwanger bent van de 2e! Gefeliciteerd!

Weegschaal ook gefeliciteerd!

Bloem, beterschap!

Wennes, haha, bij mij bellen ze pas over 2 weken voor een afspraak.
Maar het duurt inderdaad mega lang.
Ik vind het vooral vervelend dat je het nog met zo weinig mensen kan delen, en dat je er nog niets van ziet en weet of het goed zit.

Morgen komt MvM ook bij mij langs. Ben ietwat bang dat de test ineens niet meer positief is :p
Gewoon omdat het dit keer gepland en zo gewenst is.
Maar goed.
Ik zal me eens gaan orienteren of ik dat boek wil of niet Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 7 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Viva do 1 dec 2011 - 10:06

_Nera_ schreef:@ Dutchy en Weegschaal, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Hoe voelen jullie je? Als jullie even je gegevens (leeftijden, 1e/2e kindje, uitgerekende datum en of jullie het geslacht willen weten door geven, dan zal ik jullie in het lijstje erbij zetten!

@ all: Hier heb ik ook een opgeblazen gevoel. Heb het idee dat gedurende de dag mijn broek ook steeds strakker gaat zitten. Heb vandaag in de loop van de dag mijn riem 2 gaatjes losser gedaan! Gisteren is iemand van MvM geweest, heb een armband uitgezocht. Het dikke boek van Mariel Croon leek me ook heel mooi, maar heb al een paar zwangerschapsboeken, dat ik het nu wel weet haha. Verder geen bijzonderheden. Jullie?

Op de site staat; "Deze gids is een extra geschenk en wordt naast het reguliere welkomstgeschenk gegeven."
Dus eigenlijk zou je de gids ook moeten krijgen...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 7 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 10:17

Viva schreef:
_Nera_ schreef:@ Dutchy en Weegschaal, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Hoe voelen jullie je? Als jullie even je gegevens (leeftijden, 1e/2e kindje, uitgerekende datum en of jullie het geslacht willen weten door geven, dan zal ik jullie in het lijstje erbij zetten!

@ all: Hier heb ik ook een opgeblazen gevoel. Heb het idee dat gedurende de dag mijn broek ook steeds strakker gaat zitten. Heb vandaag in de loop van de dag mijn riem 2 gaatjes losser gedaan! Gisteren is iemand van MvM geweest, heb een armband uitgezocht. Het dikke boek van Mariel Croon leek me ook heel mooi, maar heb al een paar zwangerschapsboeken, dat ik het nu wel weet haha. Verder geen bijzonderheden. Jullie?

Op de site staat; "Deze gids is een extra geschenk en wordt naast het reguliere welkomstgeschenk gegeven."
Dus eigenlijk zou je de gids ook moeten krijgen...

Hey thanks voor de tip! Ga die vrouw gelijk mailen! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 7 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie do 1 dec 2011 - 10:25

_Nera_ schreef:
Viva schreef:
_Nera_ schreef:@ Dutchy en Weegschaal, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Hoe voelen jullie je? Als jullie even je gegevens (leeftijden, 1e/2e kindje, uitgerekende datum en of jullie het geslacht willen weten door geven, dan zal ik jullie in het lijstje erbij zetten!

@ all: Hier heb ik ook een opgeblazen gevoel. Heb het idee dat gedurende de dag mijn broek ook steeds strakker gaat zitten. Heb vandaag in de loop van de dag mijn riem 2 gaatjes losser gedaan! Gisteren is iemand van MvM geweest, heb een armband uitgezocht. Het dikke boek van Mariel Croon leek me ook heel mooi, maar heb al een paar zwangerschapsboeken, dat ik het nu wel weet haha. Verder geen bijzonderheden. Jullie?

Op de site staat; "Deze gids is een extra geschenk en wordt naast het reguliere welkomstgeschenk gegeven."
Dus eigenlijk zou je de gids ook moeten krijgen...

Hey thanks voor de tip! Ga die vrouw gelijk mailen! smile

Niet zo hebberig he meiden Wink Wink
Bij mij heeft ze het helemaal niet over een armband gehad.... alleen over dat boek dat ze dus nog komt brengen.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 7 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Viva do 1 dec 2011 - 10:26

_Nera_ schreef:
Viva schreef:
_Nera_ schreef:@ Dutchy en Weegschaal, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Hoe voelen jullie je? Als jullie even je gegevens (leeftijden, 1e/2e kindje, uitgerekende datum en of jullie het geslacht willen weten door geven, dan zal ik jullie in het lijstje erbij zetten!

@ all: Hier heb ik ook een opgeblazen gevoel. Heb het idee dat gedurende de dag mijn broek ook steeds strakker gaat zitten. Heb vandaag in de loop van de dag mijn riem 2 gaatjes losser gedaan! Gisteren is iemand van MvM geweest, heb een armband uitgezocht. Het dikke boek van Mariel Croon leek me ook heel mooi, maar heb al een paar zwangerschapsboeken, dat ik het nu wel weet haha. Verder geen bijzonderheden. Jullie?

Op de site staat; "Deze gids is een extra geschenk en wordt naast het reguliere welkomstgeschenk gegeven."
Dus eigenlijk zou je de gids ook moeten krijgen...

Hey thanks voor de tip! Ga die vrouw gelijk mailen! smile

Very Happy Zo waar las ik eens een keer de kleine lettertjes Wink
Als ze me ze morgen ook niet beide aanbiedt durf ik daar dus echt niets van te zeggen hé!
Dus hopelijk doet ze het gewoon goed!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 7 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Dutchy do 1 dec 2011 - 21:27

_Nera_ schreef:@ Dutchy en Weegschaal, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Hoe voelen jullie je? Als jullie even je gegevens (leeftijden, 1e/2e kindje, uitgerekende datum en of jullie het geslacht willen weten door geven, dan zal ik jullie in het lijstje erbij zetten!

@ all: Hier heb ik ook een opgeblazen gevoel. Heb het idee dat gedurende de dag mijn broek ook steeds strakker gaat zitten. Heb vandaag in de loop van de dag mijn riem 2 gaatjes losser gedaan! Gisteren is iemand van MvM geweest, heb een armband uitgezocht. Het dikke boek van Mariel Croon leek me ook heel mooi, maar heb al een paar zwangerschapsboeken, dat ik het nu wel weet haha. Verder geen bijzonderheden. Jullie?

Hoi Nera,

Wat leuk dat je dat helemaal bij houdt van iedereen!

Leeftijd 28 / man 30
2e kindje
waarschijnlijk 29 juli uitgerekend
we willen het geslacht weten en delen

Ik voel me goed, alleen moet en zere borsten (pfffff, ernaar kijken voel ik al) oja en een opgeblazen gevoel!
Dutchy
Dutchy
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 01-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 7 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  *Orchidee do 1 dec 2011 - 21:58

Hoi allemaal,
ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar omdat dit topic toch wel erg interessant is voor mij, besloot ik mij aan te melden! Ik ben momenteel 5 weken en 4 dagen zwanger van mijn eerste kindje. Ik ben 24 jaar en mijn partner 27 jaar.

Gelijk een vraagje aan de zwangeren, is jullie misselijkheid de ene dag ook meer dan de andere dag? Ik heb vandaag minder last dan afgelopen dagen en ben gelijk bang dat het niet goed is... Sad

*Orchidee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 15
Punten : 15
Registratiedatum : 01-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 7 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 22:23

@Weegschaal, Dutchy en *Orchidee, jullie staan erbij in het lijstje!

@*Orchidee, ik was bij mijn zoon helemaal niet misselijk geweest, in al die 9 maanden niet! Nu heb ik het vooral 's avonds, als ik onder de douche sta :S haha. Weet je al wanneer je de echo hebt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 7 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  *Orchidee do 1 dec 2011 - 22:27

@ Nera: ik heb op 21 dec het intakegesprek en ik dacht dat ze zei dat ik dan ook de echo heb, maar ga nu ineens erg twijfelen! dom... Ze vroeg ook gelijk of ik mee wilde doen aan MvM, ik zei dat ik dat graag wilde doen en ze zou mij de papieren opsturen. Dit heeft ze dinsdag gezegd dus ik hoop dat ze vanmiddag eindelijk bij de post zitten!

Je berichtje stelt mij toch wel wat gerust.

*Orchidee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 15
Punten : 15
Registratiedatum : 01-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 7 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Makamba do 1 dec 2011 - 22:51

*breekt in*

Orchidee, je hoeft je geen zorgen te maken over die misselijkheid! Het verschilt gewoon per persoon. Er zijn vrouwen die constant heel misselijk zijn, of maar af toe, of helemaal niet. Ik heb dit ook gehad (misselijk met vlagen). Er zijn zoals je bij Nera hebt kunnen lezen ook vrouwen die helemaal niet misselijk zijn geweest.

*breekt weer uit*
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 7 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  *Orchidee do 1 dec 2011 - 23:02

Bedankt ! Ik vind het wel prettig dat jullie zo snel reageren! Het kreeg net weer last, misschien omdat ik mij zorgen maakte ofzo.. Hoe is het met de anderen?

*Orchidee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 15
Punten : 15
Registratiedatum : 01-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 7 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine vr 2 dec 2011 - 0:31

Orchidee: ik ben bij mijn dochter tot 19 weken regelmatig misselijk geweest. Deze zwangerschap voel ik nog maar weinig. Voel alles maar af en toe, waardoor ik soms best onzeker word. Maar de assistente bij de vk zei vanochtend nog: dat is heel normaal.


Ik ben vanochtend bij de verloskundige langs geweest om mij aan te melden. Heb 20 december 's ochtends mijn intake en 's avonds waarschijnlijk al mijn eerste echo. Ook al ben ik dan nog maar 7 weken, we willen het heel graag met de kerst kunnen vertellen. En hoewel er een minimale kans is dat er nog geen goede hartactie te zien is, is er als het goed is al wel wat te zien, in elk geval of er een vruchtje is of niet. Ben echt blij met de praktijk waar ik zit, ze houden gewoon echt rekening met mijn wensen en mijn 'geschiedenis'.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 7 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 0:39

@Yasmine, wat fijn dat ze rekening met je houden wat betreft wensen/behoeften! Kan me voorstellen dat je je erg onzeker voelt. Dat heb ik soms ook wel. Was het maar 16 december haha.. dan heb ik de echo. Bij mijn zoon was ik 7 weken en 4 dagen zwanger toen ik de eerste echo had, en toen was er al duidelijk hartactie te zien! Dus hopelijk met 7 weken ook al! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 7 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine vr 2 dec 2011 - 0:47

Nera: ja, daar ben ik echt heel blij om. Ben vreselijk onzeker, maar daar moet ik vooralsnog gewoon doorheen. Krijg ook veel echo's dit keer. Eentje met 7 weken, eentje met 11 á 12 weken, een uitgebreide 20 weken echo, en dan nog 3 groeiecho's met 28, 32 en 36 weken (omdat J. zo klein was bij de geboorte, door een te nauwe navelstreng).

Blijf het bij jou bijzonder vinden. Dat jullie zo lang op je eerste hebben moeten wachten, en dat een tweede jullie zo 'snel' gegund is. Hoop voor je dat er de 16e een mooi hartje klopt.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 7 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum