Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+50
Roodkapje
smooch
Solis
MADDIE
Jezzie
koNijntje
Vlinderjoy
PiP
*Orchidee
Weegschaal
Dutchy
firda
nillis
Viva
kwak
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
ludje
Novalee
Pien
Coccinelle
Bloem86
Tittih
CCC
Amber-
Pandora
xxjojootjexx
JD
Thunder
Océane
Lejow
Shy
moepie
Flower_L
Muppetje
SarahKey
sheila123
Alex
Paper Crown
Teddyaapje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Annie24
Pussycat
meisje
PapillonRose
Makamba
Wennes
Darius
54 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Flip Fluitketel wo 7 dec 2011 - 7:51

Haha Wennes mijn man zei ook al stel dat het er 2 zijn......Ach zullen ze ook wel groot worden toch!

Titith Hopelijk blijft het bij dat ene beetje bloedverlies. Misschien is er een bloedvaatje geknapt/geirriteerd!

Viva Wat betreft echo. Wij willen haar wel meenemen naar de 1e echo mijn schoonouders en de rest van de schoonfamilie weten het nog niet. En mijn zus en moeder die weten het wel maar wonen een stukje ver rijden van ons vandaan. Maar misschien veranderen we nog van gedachten.

Orchidee Die onzekerheid is denk ik heel normaal. Ik heb er ook last van en ben 'blij' als ik iets merkt/klachten hebt van de zwangerschap. Nog even 2 weken afwachten.

Nera Wat een leuke foto van B. zeg!

Weegschaal Ik tel met je mee naar 28 dec. Ik doe er dan wel een dagje minder bij!

Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Shy wo 7 dec 2011 - 18:12

_Nera_ schreef:Aangezien er nog geen topic is van de meiden die in de zomer van 2012 zijn uitgerekend, dacht ik: bij deze! Very Happy Wie is er nog meer in de zomer uitgerekend? Ik heb vanochtend positief getest na een 2e cryo terugplaatsing!! Dit wondertje verwachten we omstreeks 3 augustus. Op 16 december heb ik de eerste echo, spannend! Very Happy

Edit: Hieronder het lijstje:

NaamLeeftijd Uitgerekende datum 1e/2e kindje Geslacht
Shygirl 26/41 29-04-2012 1e Een Zoontje!
Bloem86 25/30 14-05-2012 2e Willen we wel weten
Jolicious 25/ 17-05-2012 2e Is bekend
Puggle 26/26 02-07-2012 1e Willen we wel weten
Tittith 25/27 12-07-2012 2e Willen we wel weten
Moepie 27/30 29-07-2012 2e Verrassing
Viva 20/21 29-07-2012 2e Willen we wel weten
Dutchy28/30 29-07-2012 2e Willen we wel weten
*Orchidee24/27 30-07-2012 1e
_Nera_ 28/32 03-08-2012 2e Willen we wel weten
Flip Fluitketel 29/37 05-08-2012 2e Willen we wel weten
Yasmine 30/35 07-08-2012 2e Willen we wel weten
Weegschaal26/26 07-08-2012 1e Verrassing
Aquala 26/29 Nog niet bekend 2e Verrassing
Wennes 29/31 Nog niet bekend 2e Verrassing

Ik heb even het geslacht aangepast bij mijn naam! angel
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Viva do 8 dec 2011 - 3:32

Tittith, 2 uur rijden is inderdaad wel erg veel voor oppas :p
snap dat je onzeker wordt van rood in je urine of bij het afvegen...
Het kan inderdaad komen als je gemeenschap gehad hebt.

Wennes, bij een inwendige echo lijkt het me ook niets nee om mijn dochter mee te nemen. Handig dat je moet werken en "naar de tandarts moet" Laughing
Ben benieuwd of het er 2 zijn! ik grap er ook al over omdat de test met 4 weken donkerder was dan bij onze dochter met 5 weken, gniffel.

Flip, ik denk ook dat wij haar gewoon ook meenemen, zoals we al van plan waren.
Het kan natuurlijk niet goed zijn, maar dat zou ze thuis dan ook wel merken...

Shygirl, leuk, een zoontje! Mooie echo (+foto's) gehad?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  moepie do 8 dec 2011 - 4:35

Tittih; he wat schrikken dat je wat rood had bij het naar de wc gaan. Kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt!! Hopelijk vliegen die 6 dagen voorbij!!

Wennes; het zou wat zijn he op die echo, dat het er ineens 2 blijken te zijn!! Hier is het ook al voorbij gekomen die gedachten. Door de clomid hebben we wel een kleine verhoogde kans op meerlingen. Die vrouw van moeders voor moeders vroeg ook of ik dat wist, en toen keek ze nog eens heel vreemd naar die test (die er echt uitknalde!!) "tja, het zou zo kunnen zijn" zei ze toen... beetje vreemd! Ze keek er ook raar bij. Maar uit een test kun je dat natuurlijk niet opmaken....
we wachten de echo gewoon af en ik ga er vanuit dat het er een is smile

Volgende week vrijdag de echo hier, het duurt me veel te lang!! Ik wil het gewoon van de daken schreeuwen maar bovenal hoop ik gewoon op een goede echo. Vindt het heel spannend dit keer!! Zal het goed zijn...
Ik ben trouwens onwijs moe, vooral aan het begin van de avond later gaat het dan wel weer wat beter. En ik merk dat ik weinig energie heb. Ik moest vandaag de kerstboom + spullen van zolder halen. Dus 2 trappen op. Ik moest ook spullen van mijn dochter op zolder zetten dus heel wat keren op en neer. Na 2x was ik bekaf!! De andere dozen haal ik straks maar op smile haha!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569

Bericht  Shy do 8 dec 2011 - 4:55

Viva: ik heb nog niet de 'officiële' 20 weken echo gehad. Werk in een ziekenhuis en heb mijn connectie's Laughing
Ook mooie foto's gehad hoor nu! As dinsdag heb ik de 20 weken echo.
Zal vanavond even de foto's scannen en komen opscheppen over kleine uk nerd
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva do 8 dec 2011 - 4:55

Moepie, sorry ik weet het even niet meer, maar wanneer is bij jou MvM langs geweest?
Bij mij dus met 5 weken en 5 dagen, maar toen had ik ook een vrij duidelijke 2e streep.
Net niet even donker als de controle streep. Beetje aparte reactie eerlijk gezegd van die vrouw :P.

Dus je heb je lichamelijke oefening voor vandaag weer gehad? Laughing

ik merk af en toe dat ik me licht misselijk voel, geen zin in gezond eten, wel in ongezond.
(In de zin, eet ik 2 broodjes, grof volkoren met zonnepit, ga ik "bijna" over mijn nek van die pitjes etc. Maar ik eet gerust apenkopjes. Lekker tussen mijn oren dus! Gelukkig eten we vanavond patat, kan ik even los Wink)

Shy, oeh ik wilde dat ik die connecties had, lekker zeg!
Hoop de foto's te kunnen zien vanavond!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  moepie do 8 dec 2011 - 6:06

shygirl; ik ben ook benieuwd naar de foto's van de echo!

Viva; afgelopen donderdag was die vrouw van MvM geweest. Toen was ik 5 weken en 5 dagen.
Bij mij was de testlijn donkerder dan de controle lijn, hij spatte eraf zeg maar haha. Maar ja dat zegt volgens mij niks.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Weegschaal do 8 dec 2011 - 6:24

@ Moepie; Het zijn maar een paar weekjes, maar wat duurt dat wachten toch lang he! Dat deze week maar snel voorbij mag gaan voor je!

@ Viva; Ik merk af en toe een vlaag van misselijkheid, maar kan gelukkig alles nog wel gewoon eten. Alleen bij vieze geurtjes op mijn werk moet ik een kokneiging onderdrukken. Jij lekker patat gegeten?

MvM komt dinsdag langs, ik ben dan 6 wkn. Ben benieuwd naar mijn streepje, de vorige keer met 5 wkn was die een stuk lichter als de controlestreep. Verder heb ik 20 dec ook een echo, ben toch even langs de poli gelopen. Ze adviseerden het niet eerder dan met 7 wkn te doen, dus ik moet toch echt nog 1,5 week wachten.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Viva do 8 dec 2011 - 6:54

Moepie, oké, nou goed, je ziet het bij de echo wel :P

Weegschaal, ik denk dat ik gewoon ook beter weer op brood kan overstappen zonder pitjes.
Ik heb sowieso dat als er ineens iets hards in eten zit wat zacht hoort te zijn, ik al bijna kotsneigingen krijg.
ook als ik niet zwanger ben dus.
Vieze geuren valt bij mij dan juist weer mee, maar die ruik ik ook erg weinig Wink

En ik heb echt heerlijk gegeten ja! Mijn dochtertje wilde haar frikandel niet, en ik had er al 2 voor mijzelf gepakt, dus mijn buik zit nu vol van patat en 3 ( Embarassed ) frikandellen. Maar ik heb genoten. Morgen gelukkig weer gewoon boerenkool met worst :P

Dan heb je de echo 2 dagen voor mij! Hoop dat iedereen lekker foto's meekrijgt en ze hier post Wink
Kunnen we vast voorgenieten.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tittih do 8 dec 2011 - 7:15

Zal als mijn dochter op bed ligt op iedereen reageren, maar wou even laten weten dat ik vandaag geen rood meer had.
We hebben trouwens geen seks gehad, die vent van me is weer eens een paar dagen pleite...
Maar `s morgens had ik het wel na de grote boodschap!? Ik verlies vanaf een paar dagen voor mijn NOD al veel slijm en bruin(soms rood) verlies, maar dit was toch even wat anders en daar schrok ik best wel van.
Gelukkig vandaag geen rood meer! Heb weer goede hoop dus:)
Nog maar 4,5 dag wachten en nog maar 1 dag werken, haha.

Tittih
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11

Bericht  Viva do 8 dec 2011 - 7:20

Tittith, logisch hoor dat je geschrokken bent!
Ik zou ook onwijs geschrokken zijn.
Kan maar zo dat de grote boodschap door zijn grote, of door het persen, iets kapot heeft gemaakt Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shy do 8 dec 2011 - 9:06

Ik ga zo foto's plaatsen! Ben nu onderweg naar huis smile
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 9:14

moepie schreef:
Volgende week vrijdag de echo hier, het duurt me veel te lang!! Ik wil het gewoon van de daken schreeuwen maar bovenal hoop ik gewoon op een goede echo. Vindt het heel spannend dit keer!! Zal het goed zijn...

+1! Hier ook de 16e de echo, nog maar een week wachten, maar het is me echt een week te veel! Het gaat me veel te langzaam! Terwijl ik ook al weer 2 weken weet dat ik zwanger ben.. *zucht*.. er zit niks anders op dan gewoon te wachten haha..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 9:18

Shygirl, ik heb het geslacht van je kindje veranderd in het lijstje op de eerste pagina! En een zoontje is zoooo leuk!!! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Shy do 8 dec 2011 - 9:26

Nera: Dank je wel!
Ja vertel waarom is dat zo leuk? Haha Laughing

Hier onze uk!

Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Foto-JABSMG3T
Zomer 2012 mama's! - Pagina 10 Foto-8AENLS7C
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tittih do 8 dec 2011 - 9:35

Zo ik zit(lig) even rustig op de bank!

Shygirl: Wat leuk dat jullie een zoontje verwachten! Ik ben zoo benieuwd wat het geslacht is van ons kindje! Enne waar blijven die foto`s? (L) Ahh ik zie ze al, wat een wonder blijft het toch he! 20 weken en dan al een heel mensje I love you

Moepie: Wat erg hè dat je je mond moet houden, het ligt ook steeds op het puntje van mijn tong. Heb het al wel 10x bijna verteld aan mijn collega...
Druk bezig geweest vandaag! Ik denk dat wij de boom van het weekend gaan opzetten, alleen nog even kijken wanneer, wil nog zoveel doen.
Moet ook nodig het speelgoed uitzoeken met al die cadeautjes. Ik denk dat ik de loopkar(van vtech) ook maar eens naar boven doe.
Vind die reactie van MvM ook wel raar, de een test ook met 3,5 week positief en de ander pas met 5 weken. Ach wie weet, het kan natuurlijk maar zo Wink

Viva: haha wie weet, had er geen moeite mee ofzo smile
Maar tuurlijk gaan we met zijn allen echo`s posten!

Ik kreeg gisteren een mail van Simply Colors met de vraag om een recensie te plaatsen, daar heb ik ingezet dat de tekst niet helemaal juist was. Een paar uur later kreeg ik al een telefoontje of ik een foto wou sturen en vanmorgen had ik mail dat ik een nieuw shirtje toegestuurd krijg, echt super netjes! We hebben het mijn moeder en schoonouders al wel verteld, maar na de echo gaan we het mijn vader, de broertjes/zusjes etc. ook af. En het shirtje moet natuurlijk op hyves;)
Voor mijn collega`s ga ik een taart maken van een zwangere buik, ben benieuwd hoe iedereen reageert.

Tittih
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Shy do 8 dec 2011 - 9:39

Tittih schreef:Zo ik zit(lig) even rustig op de bank!

Shygirl: Wat leuk dat jullie een zoontje verwachten! Ik ben zoo benieuwd wat het geslacht is van ons kindje! Enne waar blijven die foto`s? (L) Ahh ik zie ze al, wat een wonder blijft het toch he! 20 weken en dan al een heel mensje I love you

Moepie: Wat erg hè dat je je mond moet houden, het ligt ook steeds op het puntje van mijn tong. Heb het al wel 10x bijna verteld aan mijn collega...
Druk bezig geweest vandaag! Ik denk dat wij de boom van het weekend gaan opzetten, alleen nog even kijken wanneer, wil nog zoveel doen.
Moet ook nodig het speelgoed uitzoeken met al die cadeautjes. Ik denk dat ik de loopkar(van vtech) ook maar eens naar boven doe.
Vind die reactie van MvM ook wel raar, de een test ook met 3,5 week positief en de ander pas met 5 weken. Ach wie weet, het kan natuurlijk maar zo Wink

Viva: haha wie weet, had er geen moeite mee ofzo smile
Maar tuurlijk gaan we met zijn allen echo`s posten!
Na de echo kom ik hier ook weer onder mijn eigen naam, dan mag iedereen het weten.

Ik kreeg gisteren een mail van Simply Colors met de vraag om een recensie te plaatsen, daar heb ik ingezet dat de tekst niet helemaal juist was. Een paar uur later kreeg ik al een telefoontje of ik een foto wou sturen en vanmorgen had ik mail dat ik een nieuw shirtje toegestuurd krijg, echt super netjes! We hebben het mijn moeder en schoonouders al wel verteld, maar na de echo gaan we het mijn vader, de broertjes/zusjes etc. ook af. En het shirtje moet natuurlijk op hyves;)
Voor mijn collega`s ga ik een taart maken van een zwangere buik, ben benieuwd hoe iedereen reageert.

Ja heel leuk!
Al dacht ik in het begin wel dat het een meisje zou zijn, Onze hele familie bestaat uit bijna alleen maar meisjes haha. Mijn tante heeft 2 meisjes, dan mijn vader met mijn moeder 2 meiden, en mijn zus een meisje dus ik vindt het erg mooi!
Maar dit is ook super leuk! Ben nu al zo benieuwd naar hem I love you
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Flip Fluitketel do 8 dec 2011 - 10:01

Shygirl Wat leuk een jongen. Bij ons in de familie worden ook erg veel meisjes geboren. Mijn moeder had tot afgelopen juni 5 kleindochters tot juni dan want toen kreeg mijn zusje een zoontje. Na heel wat jaren weer een jongen! Het zijn wel duidelijke foto's. Al een echt mensje een klein wonder!

Titith Goede service van simply colors! Wij willen het ook via een shirt met de tekst vertellen. Wanneer ga je het aan je collega's vertellen? Fijn dat je geen roodverlies meer hebt, hopelijk blijft het zo!

Nera en Moepie ik moet nog wat langer wachten dan jullie.....maar ik zei vanavond tafel tegen mijn man...goh nog maar 19 dagen en dan hebben we de echo. Duurt nog wel even hoor zei hij! Kan bijna niet wachten!

Vivia lekker he frikandellen! Morgen weer aan de gezonde hap!

Weegschaal Fijn dat je toch nog een weekje eerder een echo kan krijgen!

Moepie Ik heb mijn man lekker de dozen van zolder laten halen. Tuurlijk krijgen jullie volgende week een goede echo te zien!

Hier staat de kerstboom ook weer in de huiskamer. Was even een klus maar hij staat! Heb er weer helemaal zin in in de kerst ondanks dat ik werken(heb nachtdienst) moet.

Ik heb verder nog niks van MvM gehoord. De VK zou mijn tel.nmr doorgeven als ik van de week nog niks gehoord heb zal ik anders zelf even contact opnemen met MvM.

Wanneer vertellen jullie het trouwens op je werk dat je zwanger bent?

Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tittih do 8 dec 2011 - 10:08

Flip: Ik weet nog niet of ik het de dag erna ga vertellen of na het weekend. Ligt er even aan wie we het allemaal hebben kunnen vertellen. Denk dat we `s avonds meteen overal langsgaan, mijn moet moet de dag erop meteen weer een paar dagen in de kost.. Opzich kunnen mijn collega`s verder niemand van mijn familie, maar wil het toch eerst de broertjes en zusjes verteld hebben. Mijn vader gaan we sowiezo `s avonds heen.

Tittih
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Viva do 8 dec 2011 - 10:10

Shy, echt heerlijk om van die echo's te zien!
Wel grappig dat jullie nu juist een jongetje krijgen terwijl het merendeel bij jullie dus meisjes heeft!

Tittith, wauw, goede service van simply colours!
Leuk dat je zo'n taart gaat maken! Ziet er altijd leuk uit.

Flip, heeeeerlijk frikandellen, met een klodder mayonaise erbij (Ok, yogonaise van calvé).
Inderdaad morgen weer een gezonde hap. Zaterdag eten we namelijk weer chinees vanwege mijn oma's 86e (?) verjaardag.

Ik zou zelf even bellen naar MvM ja, misschien kan je ook het telefoonnummer van die vrouw nog terug vinden?

Ik heb ook zin in kerst, omdat we het dan gaan vertellen, en iets ervoor de echo hebben. (als alles goed is dan...)
Onze nep-kerstboom staat ook al, helemaal leuk!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Flip Fluitketel do 8 dec 2011 - 10:15

Viva ik heb ook nog geen papieren ontvangen van de VK dus zou niet weten hoe ik aan het nummer zou moeten komen. Wacht het weekend nog even af en dan bel sowieso naar Mvm en de VK.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva do 8 dec 2011 - 10:32

Flip Fluitketel schreef:Viva ik heb ook nog geen papieren ontvangen van de VK dus zou niet weten hoe ik aan het nummer zou moeten komen. Wacht het weekend nog even af en dan bel sowieso naar Mvm en de VK.

Oh ik dacht even dat jou man hun toen te pakken had (telefoon), maar dat zal dan wel weer een ander geweest zijn.
Echt sorry dat ik iedereen zo door elkaar haal hier hoor!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Flip Fluitketel do 8 dec 2011 - 10:36

Viva schreef:
Flip Fluitketel schreef:Viva ik heb ook nog geen papieren ontvangen van de VK dus zou niet weten hoe ik aan het nummer zou moeten komen. Wacht het weekend nog even af en dan bel sowieso naar Mvm en de VK.

Oh ik dacht even dat jou man hun toen te pakken had (telefoon), maar dat zal dan wel weer een ander geweest zijn.

Volgens mij was dat bij Weegschaal het geval.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Bericht  moepie do 8 dec 2011 - 11:33

Shygirl mooie e ho foto's, geweldig om dat weer te zien. Al een echt mensje!

Flipfluitketel; op de website van mvm staat hun nummer, of je kan je per mail opgeven.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva do 8 dec 2011 - 22:29

Flip Fluitketel schreef:
Viva schreef:

Volgens mij was dat bij Weegschaal het geval.

Laughing, oké!
Je zou naar het algemene nummer kunnen bellen?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: