Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+50
Roodkapje
smooch
Solis
MADDIE
Jezzie
koNijntje
Vlinderjoy
PiP
*Orchidee
Weegschaal
Dutchy
firda
nillis
Viva
kwak
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
ludje
Novalee
Pien
Coccinelle
Bloem86
Tittih
CCC
Amber-
Pandora
xxjojootjexx
JD
Thunder
Océane
Lejow
Shy
moepie
Flower_L
Muppetje
SarahKey
sheila123
Alex
Paper Crown
Teddyaapje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Annie24
Pussycat
meisje
PapillonRose
Makamba
Wennes
Darius
54 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- za 31 dec 2011 - 23:28

Hallo Meiden!

Ten eerste wens ik iedereen een super 2012 toe!!!

@ Roodkapje, ik kan me het zo goed voorstellen dat het spannend is! Ik ga heel hard voor je duimen!!

@ wennes, haha wat leuk van je zoontje! Volgens mij kun je op zo'n moment je lachen niet inhouden.

Ik was gister net naar 12 uur best emotioneel. Het is een raar jaar geweest. 1e maand van 2011 mijn 1e posititieve test, het vervolg weten jullie. En dan toch net voor het eind van 2011 weer positief testen. Zo bijzonder!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes zo 1 jan 2012 - 6:57

Roodkapje, je onzekerheid is te begrijpen hoor meis. Hopelijk is het niet nodig en heb je vrijdag een prachtige echo.

Amber, het lijkt me heel raar om eerst positief te testen aan het begin van het jaar en aan het einde ervan weer. Waarschijnlijk was 2011 niet jouw jaar, maar 2012 gaat een top jaar worden!

Iedereen de beste wensen voor 2012, met veel geluk, gezondheid, liefde en vooral mooie kindjes.

Gisteren is mijn collega bevallen. zij lag in het ziekenhuis omdat haar vliezen gebroken waren met 35+2 weken. Gelukkig is hij nog 3 dagen blijven zitten. Het gaat met beiden erg goed. Dat was fijn om zo het jaar af te sluiten.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie zo 1 jan 2012 - 8:27

@Roodkapje, ik kan me voorstellen dat je onzeker bent als je al 2 miskramen hebt gehad.

@Amber, dat is inderdaad wel bijzonder, hopelijk gaat deze keer alles goed.

@Wennes, gefeliciteerd met je collega, fijn dat alles goed gaat.

@All, De beste wensen voor 2012, met hopelijk een heleboel lieve kindjes.

Wij hebben om 12 uur vanacht aan mijn ouders verteld dat ik zwanger ben. We hadden een slabbetje gekocht waarop stond 'ik ben oma's knuffel'.
En vanmiddag zijn we naar mijn schoonouders geweest, om het daar ook te vertellen.
Iedereen reageerde heel leuk, ze hadden het niet verwacht, maar vinden het erg leuk!
Ze vonden het een goed begin van het nieuwe jaar!
Donderdag gaan we het mijn schoonzus vertellen en vrijdag mijn broertje.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  *Orchidee zo 1 jan 2012 - 20:01

Ik ben sinds het weekend bijna niet misselijk geweest. Mn borsten zijn niet meer zo pijnlijk en voel mij beter. Wel heb ik als klacht al last van mn bekken gekregen. Ik vond mn klachten zo raar dat ik ze ging googlen. Omdat ik het hypermobiliteitssyndroom hebt, schijnt het gemakkelijker en soms vroeger in de zwangerschap voor te komen. Meer meiden hier last van? Ik twijfel erg of ik de verloskundige moet bellen, maar heb al eerder een eerdere echo gekregen vanwege mn zorgen of het wel goed zat. Ik heb er nu 3 gehad en allemaal waren ze prima... Zouden jullie bellen of ben ik dan een zeurkous?

*Orchidee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 15
Punten : 15
Registratiedatum : 01-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- zo 1 jan 2012 - 20:11

*Orchidee schreef:Ik ben sinds het weekend bijna niet misselijk geweest. Mn borsten zijn niet meer zo pijnlijk en voel mij beter. Wel heb ik als klacht al last van mn bekken gekregen. Ik vond mn klachten zo raar dat ik ze ging googlen. Omdat ik het hypermobiliteitssyndroom hebt, schijnt het gemakkelijker en soms vroeger in de zwangerschap voor te komen. Meer meiden hier last van? Ik twijfel erg of ik de verloskundige moet bellen, maar heb al eerder een eerdere echo gekregen vanwege mn zorgen of het wel goed zat. Ik heb er nu 3 gehad en allemaal waren ze prima... Zouden jullie bellen of ben ik dan een zeurkous?

Hoeveel weken ben je nu? De klachten kunnen op een gegeven momemt minder worden.
Maar als je twijfelt gewoon bellen.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  *Orchidee zo 1 jan 2012 - 20:13

@ Amber : ik ben 9 weken zwanger nu

*Orchidee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 15
Punten : 15
Registratiedatum : 01-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP zo 1 jan 2012 - 21:17

Waarom wil je bellen?
-Omdat je last van je bekken krijgt?
-Of omdat je onzeker bent?

Voor het eerste zou ik contact opnemen met een bekkentherapeuth
En je onzekerheid zal je denk ik toch wel moeten proberen te overwinnen.
Ik was ook heel bang en nog steeds(bij bijna 13 weken..), maar dat hoort er ook wel een beetje bij, het is wel je kindje dat in jouw buik zit. Ik zou na 3 goede echo`s niet eens meer durven te bellen Embarassed
Ik heb ook wel gehoord dat als het misgaat je niet meteen je klachten kwijt bent, het vruchtzakje blijft namelijk hormonen afgeven.
Krijg je nog een echte termijnecho of heb je die al gehad?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie zo 1 jan 2012 - 21:23

hoi hoi,

Hoe was jullie oud en nieuw?
Wij hebben het leuk gehad. Niet te laat gemaakt want ik was de hele avond al behoorlijk moe!

Verder gaat het hier wel lekker. Af en toe voel ik me ineens even 'beroerd' vooral s'avonds komt dat voor maar na een uurtje is dat weer over. Verder mag ik niet klagen...oja mijn borsten!!! au!!! Op het moment is het wel erg!! maar het maakt me allemaal niks uit smile

Vrijdag over een week de 2e echo. Vind het wel weer spannend.
Morgen gaan mijn man en ik het beiden op ons werk vertellen dan weet eigenlijk iedereen het om ons heen.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast zo 1 jan 2012 - 21:41

goedemorgen dames, allereerst een gelukkig nieuwjaar allemaal!

@ Roodkapje, ik duim mee dat er niks aan de hand is en ik snap je onzekerheid wel.

@ Amber, gek maar wel ontzettend leuk natuurlijk

@ Jezzie, wat leuk dat iedereen zo positief reageerde smile

@ Orchidee, ik zou wel even contact opnemen. Mijn schoonzus heeft ook last van hypermobiliteit en zei heeft dus vanaf een paar maanden al thuis gezeten omdat ze zwangerschaps-isias kreeg. Hier heeft ze tot het einde toe last van gehouden en mocht haar kleine dus ook niet teveel tillen e.d.

Zo hier weinig nieuws behalve dan dat ik vrijdag weer mag voor een echo, ben benieuwd. En zaterdag zijn we oom en tante geworden van Th.ijn. Gisteren op bezoek geweest en I love you ook kwam m`n schoonvader langs met z`n vriendin en die wisten het nog niet dus ik had Th.ijn vast en hun zo van staat je goed zo`n kleine dus wij heel mooi ja, alleen moeten we nog 7 en halve maand wachten. Dus die stonden ook even perplex haha maar vonden het gelukkig wel leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- zo 1 jan 2012 - 22:41

@ orchidee, als je twijfelt zou ik gewoon even bellen. En voor de klachten van je bekken ook even overleggen.

@ Jezzie, wat leuk dat jullie het precies om 00.00 hebben verteld!!

@ Moepie, onze oud en nieuw was leuk!! Inderdaad ook niet laat gemaakt.

@ Lily, fijn vrijdag weer een echo!! wel weer spannend natuurlijk.
haha kan me voorstellen dat je schoonvader helemaal verrast was.

Met mij gaat alles goed. Heb al redelijk wat klachten, maar goed te doen. Hebben jullie ook zo snel een opgezette buik?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Lejow ma 2 jan 2012 - 8:01

Orchidee, hoe ver ben je?
Maak je zelf nou niet zo gek, je hebt al 3 echo's gehad en die waren alle 3 goed, meer kan er niet aan gedaan worden. De ene heeft nou eenmaal meer klachten dan de ander, maar ook bij mensen zonder klachten gaat de zwangerschap vaak zat gewoon goed.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine ma 2 jan 2012 - 11:16

Orchidee: wow, met 9 weken al drie echo's gehad? Hoe regel je dat? Wil ik ook wel Very Happy

Heb hiervoor een miskraam gehad, dus kreeg wel eerder mijn eerste echo, maar voor de tweede moet ik nog een week wachten. Ondanks dat ik ook vreselijk onzeker en bang ben (en dan niet op een gezonde manier).
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Lejow ma 2 jan 2012 - 11:39

*edit* lees idd dat je 9wkn bent, dan mag je echt van 'geluk' spreken dat je al 3 keer een echo gehad hebt!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  *Orchidee ma 2 jan 2012 - 19:47

Bij de eerste echo had ik vlak voor ik de 'officiele' eerste echo zou krijgen, licht bloed aan mn toiletpapier, die mevrouw wilde mijn twijfels wegnemen en vroeg of ik diezelfde middag nog langs wilde komen. Tuurlijk daar zeg ik dan geen nee tegen. Mn officiele zou dan drie dagen later zijn, die ging door, dat was gelijk mn intake. Toen vroeg ze of ik er nog eentje wilde, ja daar zeg ik dan ook geen nee tegen. En vorige week mn laatste gehad die was ook gewoon gepland. Ik ben een week teruggezet dus zou eigenlijk 10 weken zijn nu. En ja, dat is best veel, maar heb eigenlijk om geen 1 echt gevraagd, die ene extra was puur om mijn twijfels/angsten weg te nemen.

*Orchidee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 15
Punten : 15
Registratiedatum : 01-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Lejow ma 2 jan 2012 - 21:56

Tuurlijk zeg je daar ja tegen, zou ik ook doen smile
Alleen is t nu een kwestie van accepteren denk ik, wanneer heb je de termijn echo?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE di 3 jan 2012 - 0:43

Hoe is het bij iedereen? Hier nemen mijn moeheidsklachten nu een beetje af en ben ook minder misselijk en minder pijnlijke borsten. Natuurlijk moet ik dan natuurlijk meteen weer denken dat de zwangerschap niet goed gaat, maar probeer dat een beetje van me af te zetten. Vrijdag heb ik een intake, vind het wel jammer dat ze dan dus nog geen echo doen en dat pas met 12 weken doen. Ik zou ook wel erg graag een echte bevestiging van mijn zwangerschap willen. Maar ja... geduld is een schone zaak!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes di 3 jan 2012 - 1:47

Jezzie, leuk dat iedereen enthousiast reageerde.

Orchidee, logisch dat je onzeker bent, maar probeer het niet te zijn. Je kan de vk altijd bellen, maar ik zou het denk ik niet doen. Ik zou wel even langs de fysio gaan voor je bekken.

Moepie, hoe reageerden ze op je werk?

Lily, grappig om het op die manier tegen je schoonouders te kunnen zeggen! Gefeliciteerd met je neefje.

Amber, ik heb 's avonds wel een opgezette buik, maar overdag gelukkig niet.

Maddie, fijn dat je klachten minder worden. Balen dat je zo lang moet wachten op een echo, je wilt al eerder bevestiging.


Ik ben nog erg moe. Ik had vanmiddag nog even willen liggen, maar toch niet gedaan. Anders ga ik iedere vrije middag liggen. Zit nu wel lekker rustig op de bank en vanavond lekker vroeg naar bed.
De misselijkheid is wisselend. De ene keer voel ik me kiplekker zoals vanmiddag en heb ik gewoon 4 boterhammen op, normaal eet ik er 2. De andere keer ben ik zo misselijk dat ik over moet geven.
Nog 1 week en dan heb ik de echo. Ik ben zo benieuwd! Wat is wachten toch lastig hahaha.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  smooch di 3 jan 2012 - 3:30

Iedereen nog de beste wensen dat we allemaal gezonde baby's mogen krijgen!

Jezz, leuk dat je om 12u hebt verteld dat je zwanger bent. Leuk is dat he, die positieve reacties.

Lily, gefeliciteerd met je neefje.

Amber, ik heb in de avond vooral last van een opgezette buik, ik ga ook heel moeilijk naar de wc. Als ik mijn buik vergelijk met in de ochtend dat is het in de avond een stuk dikker.

*Orchidee , je moet doen waar je goed bij voelt.

Maddie, fijn dat de klachten afnemen maar ik snap wel dat je er onzeker van wordt. Het duur ook erg lang als je pas met 12 weken een echo krijgt.
Wel fijn dat je vrijdag iig een intake hebt en wie weet, krijg je wel een echo.

Ik heb het gisteren op werk verteld aan mijn teamleidster. We gaan met de jongeren en collega's van vrijdag tot zondag weg. Ik trek dat niet zo'n weekend, is te intensief. Ik heb dus aangeven dat ik zaterdag na het eten weer naar huis ga. Dat vond ze gelukkig prima en ze is erg blij voor ons.

Ik ben best vaak misselijk, maar hoef gelukkig niet te spugen. Ook heb ik af en toe een zeurende pijn in mijn onderbuik.

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad, ik was erg zenuwachtig.
Eerst uitwendig geprobeerd maar er was op de echo niet veel te zien. Toen inwendig en was het ook even zoeken. Pff toen werd ik nog banger.
Toen gelukkig het vruchtje gevonden maar het hartje kon hij niet vinden. Dus hij dacht dat ik minder ver was. En daar was het opeens een knipperlichtje I love you Mijn vriend en ik waren zo blij, het hartje was te zien!!
Een mooie foto mee gekregen en 17 januari heb ik een 2e echo.
Mijn moeder en schoonmoeder meteen gebeld en die waren ook erg blij met het nieuws.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- di 3 jan 2012 - 3:44

Even snel tijdens mijn werk. Smooch wat fijn!!!!!!!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Muppetje di 3 jan 2012 - 4:34

Smooch, wat ontzettend fijn!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 4:39

Inderdaad Smooch, helemaal super!
Wat zal jij geschrokken zijn toen ze het niet konden vinden!
Gelukkig is er een hartje te zien!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  smooch di 3 jan 2012 - 5:29

Dankje meiden.
Het was inderdaad even schrikken, maar gelukkig was er een hartje te zien.
Ik blijf maar naar de foto kijken Very Happy



Laatst aangepast door smooch op vr 6 jan 2012 - 0:26; in totaal 1 keer bewerkt
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes di 3 jan 2012 - 8:08

Smooch, wat fijn dat de echo goed was. Konden ze zeggen hoe ver je ongeveer bent?

Vanmiddag kwam een klusser hier een muur in de kinderkamer stucen. Een vriendin kwam langs met haar zoontje en hij had gepoept dus zij wilde hem boven verschonen. Toen ze de klussen zag vroeg ze of ik iets te vertellen had hahaha. Toen kon ik het niet voor me houden en heb het verteld. Echt zo leuk om het tegen mensen te zeggen. Nog een weekje en dan de echo, vind het zo spannend.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Amber- di 3 jan 2012 - 8:17

@ maddie, ik kan me voorstellen dat je het onzeker maakt. Misschien bij de intake aangeven en kun je toch eerder een echo krijgen. Ook best laat dat je pas de echo met 12 weken hebt.

@ wennes, inderdaad wachten duurt lang.
Haha nee dan kun je het inderdaad niet voor je houden.

@ Smoch, mooie echo Very Happy

Net na het werk de kerstboom etc opgeruimd. Poeh ben wel moe nu!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Lejow di 3 jan 2012 - 8:27

amber22 schreef:@ maddie, ik kan me voorstellen dat je het onzeker maakt. Misschien bij de intake aangeven en kun je toch eerder een echo krijgen. Ook best laat dat je pas de echo met 12 weken hebt.

@ wennes, inderdaad wachten duurt lang.
Haha nee dan kun je het inderdaad niet voor je houden.

@ Smoch, mooie echo Very Happy

Net na het werk de kerstboom etc opgeruimd. Poeh ben wel moe nu!!

Bij de meeste VK's krijg je de echo pas met 12 weken, dat is dan gelijk de termijnecho. Het is pas iets van de laatste tijd om met de intake rond een week of 7/8 al een echo te doen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 25 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum