Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn!

+25
Esperanza
Salander
Parisienne
Jerry
Filoria
Bliss
Sjaantje
Angela_1986
Lejow
Justxme
Caresses
Shy
Sorella
banjer49
Qiara
PluDan
Clapperdie
RYW
Tania
tienie31
Jeanette
marjoleinnn
Jasmine
Susan
Curious
29 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn! - Pagina 4 Empty Re: Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn!

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 7:41

Hoochie, wat naar.. En dat je vader dat zegt, dat maakt zoveel onzekerheid los...

Een beetje offtopic, maar wel gerelateerd aan Hoochie: Ik heb, na de havo, érg vaak te horen gekregen van mijn beide ouders, met name mijn vader, dat leerkracht zijn niks voor me is. En dat werd meer en meer bevestigd toen ik in het eerste jaar van de opleiding niet zo'n fijne stage had. Wat werd ik onzeker en bovendien diep, diep ongelukkig. Gelukkig heb ik een vrij sterke wil en ben ik doorgegaan, met succes. Uiteindelijk hebben ze me zelfs in de masterstudie gesponsord en waren ze apetrots toen ik direct een fulltime baan bemachtigde. Maar jeetje, wat kunnen opmerkingen van naasten dan een vernietigende uitwerking hebben...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn! - Pagina 4 Empty Re: Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn!

Bericht  Antibes di 29 nov 2011 - 7:55

Toen ik op de middelbare school aan het stranden was wegens mijn depressie, probeerde ik keer op keer toch weer op school te komen en dingen in te halen en de schade te beperken. Meestal kwam dat alleen op mijn eigen bordje neer, maar eens in de zoveel tijd kwam het wel eens voor dat ik last minute bij een groepje geplaatst werd bijvoorbeeld. Er heeft toen een meisje gezegd (ze dacht dat de hokjes geluiddicht waren en ik zat in het hokje ernaast: niet dus): "Ik wilde dat ze gewoon gelijk voor de trein sprong, nu hebben wij er alleen maar last van".
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn! - Pagina 4 Empty Re: Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn!

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 7:58

Jezus.. Antibes, wat heb je toen gedaan? Durfde je er iets van te zeggen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn! - Pagina 4 Empty Re: Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn!

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 7:59

:shock: Wat een verschrikkelijke opmerking Antibes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn! - Pagina 4 Empty Re: Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn!

Bericht  Burn di 29 nov 2011 - 8:04

Twellie schreef: :shock: Wat een verschrikkelijke opmerking Antibes.

+1!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn! - Pagina 4 Empty Re: Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn!

Bericht  Antibes di 29 nov 2011 - 8:12

Nee, dan had ik echt in mijn eentje dat hokje met meerdere mensen in moeten lopen en ik was al niet mijn meest verbaal sterke ik in die situatie. Dus gelukkig niet. Volgens mij ben ik vrij apathisch en normaal verder gegaan die dag, wellicht wat eerder naar huis (maar thuis was ook geen pretje) maar geloof dat niet eens. Eerlijk gezegd raakt het me (toen natuurlijk wel) ook niet écht meer. Het was waarschijnlijk een domme, stoere puberopmerking en zelfs al was het gemeend, dan was het iets dat zij dacht en ik kan dat redelijk loslaten gelukkig. Maar ik denk niet dat ik het ooit zal vergeten.

Mijn vader heeft ooit iets soortgelijks gezegd, uit frustratie en onmacht in de zoveelste ruzie. Toen ik iets riep van dat ik weg wilde lopen en hij zei rot maar op en ik zei dat ik geen geld had voor de trein (wilde dan naar een vriend in Groningen) en dat hij zei dat ik er dan maar voor moest springen. Daar laat ik wel weer een traan om, terwijl ik hem begrijp en hij het nooit gemeend heeft en we het heel vaak besproken hebben in de afgelopen jaren. Maar nee, dát doet pijn.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn! - Pagina 4 Empty Re: Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn!

Bericht  Sorella di 29 nov 2011 - 8:25

Jezus Antibes, wat een verhaal. Wat zal dat je een pijn gedaan hebben hug
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn! - Pagina 4 Empty Re: Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn!

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 8:26

Sorella schreef:Jezus Antibes, wat een verhaal. Wat zal dat je een pijn gedaan hebben hug

+1.

En ik ben zo blij dat het goed is gekomen met je!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn! - Pagina 4 Empty Re: Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn!

Bericht  Antibes di 29 nov 2011 - 8:29

Youandi schreef:
Sorella schreef:Jezus Antibes, wat een verhaal. Wat zal dat je een pijn gedaan hebben hug

+1.

En ik ben zo blij dat het goed is gekomen met je!

Ik ook Wink

Ik heb het gewoon niet makkelijk gehad allemaal, maar goed, daar kun je nu niets meer aan veranderen. En al met al heb ik wel een goede band met mijn ouders, dus daar ben ik heel gelukkig mee. Er is altijd verschrikkelijk veel ruzie en pijn geweest, maar ze zijn er wel altijd voor me geweest (en ook dat heeft natuurlijk frustraties opgeleverd) en we zijn er met zijn alleen doorheen gekomen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn! - Pagina 4 Empty Re: Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum