Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pfff... ik snap sommige mensen echt niet

5 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Pfff... ik snap sommige mensen echt niet Empty Pfff... ik snap sommige mensen echt niet

Bericht  Lejow do 18 nov 2010 - 23:04

Wil er niet te diep op ingaan, maar er is iemand die me diep teleurgesteld heeft.
Om over mijn vriend nog maar niet te spreken.
Loze beloftes, en nu ineens een grote bek en niets meer met ons te maken willen hebben. Gemene beschuldigingen en trieste reacties.
Er was eindelijk weer wat vooruitgang tussen deze persoon en mijn vriend, en nu maakt hij via een simpel mailtje, alles kapot..

Vriendlief heeft een heel beschaafd mailtje terug gestuurd. Respect.. Mijn handen jeuken werkelijk om er een iets minder vriendelijke versie achteraan te sturen, maar ja het is nou eenmaal niet mijn zaak..

Bah ik ben er misselijk van....
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff... ik snap sommige mensen echt niet Empty Re: Pfff... ik snap sommige mensen echt niet

Bericht  Eva do 18 nov 2010 - 23:33

Ik vind het wel goed van je vriend dat hij een beschaafd mailtje terugstuurd. Zo houden jullie de eer aan jezelf. Maar ik snap jou ook heel goed dat je het liefst er bovenop zou willen springen.
Weten jullie ook waarom hij dit doet?
Eva
Eva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 115
Punten : 129
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff... ik snap sommige mensen echt niet Empty Re: Pfff... ik snap sommige mensen echt niet

Bericht  Lejow do 18 nov 2010 - 23:43

Mijn vriend heeft een poging gedaan het contact weer te herstellen. Meneer vindt dat het te lang geduurd heeft eer hij weer wat van zich liet horen. We hebben nog spullen van hem, die mogen we weggooien, behalve 1 ding. Dat moeten we maar opsturen

Ben gekke henkie zeker niet??





(het gaat om mn zwager trouwens, contact is moeizaam geweest, alles kwam weer opgang, toen overleed hun moeder, toen is t contact weer ingezakt. Van de zomer weer geprobeerd op te zetten, niet van de grond gekomen. Nu is mijn vriend eindelijk zo wijs geweest om de eerste stap te nemen (zn broer is 7 jaar ouder), en nu hoeft het niet meer van zijn broer. Want hij denkt dat mijn vriend alleen contact zoekt als hij er voordel (??) bij heeft. Hij wil pas contact als mijn vriend een echte broer voor hem kan zijn (wie moet nou een echte broer voor wie zijn Mad )


Laatst aangepast door Lejow op di 23 nov 2010 - 4:39; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff... ik snap sommige mensen echt niet Empty Re: Pfff... ik snap sommige mensen echt niet

Bericht  Eva do 18 nov 2010 - 23:45

Dat is wel héél krom geredeneert van hem zeg. Wie is hier nu de echte broer. Hij in elk geval niet.
Eva
Eva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 115
Punten : 129
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff... ik snap sommige mensen echt niet Empty Re: Pfff... ik snap sommige mensen echt niet

Bericht  Lejow do 18 nov 2010 - 23:50

Nee.. vrees dat t nu klaar is. Verlies je eerst je moeder, dan je broer..
Feest!

En dan nog dat gedoe met die collega op mn werk.. Het zit wel mee zeg whaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff... ik snap sommige mensen echt niet Empty Re: Pfff... ik snap sommige mensen echt niet

Bericht  Eva do 18 nov 2010 - 23:53

Zijn moeder, kwam dat ook door ruzie dan? Dat ben ik even kwijt...
Eva
Eva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 115
Punten : 129
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff... ik snap sommige mensen echt niet Empty Re: Pfff... ik snap sommige mensen echt niet

Bericht  Lejow vr 19 nov 2010 - 0:37

Nee die is 2 jaar geleden overleden
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff... ik snap sommige mensen echt niet Empty Re: Pfff... ik snap sommige mensen echt niet

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 1:27

En hoe moet hij dan een echte broer zijn als hij niet met zijn broer om kan gaan? Dat gaat toch zo niet... Lekker dom...

Heftig hoor zoiets. Onlangs is iemand in mijn omgeving overleden. Ook altijd ruzie met broer en hij had van te voren gezegd dat het niet verteld mocht worden aan zijn broer en dat hij niet op de crematie mocht komen. Nu, een halve maand later komt broer er natuurlijk uiteindelijk toch wel achter en is hij er kapot van... Jammer, dat er eerst iemand dood moet gaan, denk ik dan maar goed... Sommige ruzies zijn gewoon te erg misschien en sommige mensen zullen nooit goed samen gaan ondanks een bloedband.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff... ik snap sommige mensen echt niet Empty Re: Pfff... ik snap sommige mensen echt niet

Bericht  Lejow vr 19 nov 2010 - 2:32

Lagom schreef:En hoe moet hij dan een echte broer zijn als hij niet met zijn broer om kan gaan? Dat gaat toch zo niet... Lekker dom...

Heftig hoor zoiets. Onlangs is iemand in mijn omgeving overleden. Ook altijd ruzie met broer en hij had van te voren gezegd dat het niet verteld mocht worden aan zijn broer en dat hij niet op de crematie mocht komen. Nu, een halve maand later komt broer er natuurlijk uiteindelijk toch wel achter en is hij er kapot van... Jammer, dat er eerst iemand dood moet gaan, denk ik dan maar goed... Sommige ruzies zijn gewoon te erg misschien en sommige mensen zullen nooit goed samen gaan ondanks een bloedband.

Ja vraag me ook af.. Wil hij dat mijn vriend op zijn knieën gaat ofzo? Bij hem komt smeken aan de deur???
Heb dat bij ons in de familie ook wel gezien, er is 1 oom waar we geen contact meer mee hebben. Toen mijn opa overleed stond hij vooraan te snikken en het speet hem allemaal zo en hij zou veranderen... Na de crematie.. niets meer. Tot nog geen jaar later mijn oma overleed, exact het zelfde verhaal. Oh hij had iedereen zo gemist enz enz.
Nou alles was achter de rug, en hij verviel weer in zijn oude eigenwijze patroon. Ondertussen is dat zo'n 15 jaar geleden, en we horen nog steeds niets van m. Mocht mijn pa iets overkomen wilt hij hem er ook niet bijhebben bij zijn afscheid.

En het bizarre is, ondanks dat hun bloedband maar half is (vriend en zijn broer) ze konden het altijd zo goed vinden, het waren echt broers. Hij keek tegen zijn oudere broer op (nu blijkt dat zijn broer dat ook tegen mijn vriend deed, al heeft hij tenminste ruggengraat, zijn broer niet...)


Laatst aangepast door Lejow op di 23 nov 2010 - 4:40; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff... ik snap sommige mensen echt niet Empty Re: Pfff... ik snap sommige mensen echt niet

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 6:26

Wat een rotsituatie zeg... Dit vind ik echt sneu voor je vriend.

Onbegrijpelijk dat je mensen zo kan laten zakken. Ik zou, denk ik, even niets meer van me laten horen en even afwachten wat er nu gaat gebeuren vanaf je zwager zijn kant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff... ik snap sommige mensen echt niet Empty Re: Pfff... ik snap sommige mensen echt niet

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 7:50

Wat een rot situatie. Ik vroeg me ook gelijk al af hoe hij dan een echte broer kan zijn. Want wat doet een broer?

Heeft jou zwager een vrouw of vriendin? Misschien dat zij er ook mee te maken heeft. En met sommige mensen valt er geen contact op te bouwen of te onderhouden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff... ik snap sommige mensen echt niet Empty Re: Pfff... ik snap sommige mensen echt niet

Bericht  Lejow vr 19 nov 2010 - 8:22

Jup.. een vriendin met borderline, en de nodige andere problemen en andere dingen die voorgevallen zijn...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff... ik snap sommige mensen echt niet Empty Re: Pfff... ik snap sommige mensen echt niet

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 8:37

Dat kan ook een hoop van zijn gedrag verklaren... Dat hij wordt beinvloed door zijn vriendin. Maar goed dat weet ik verder niet. Lijkt me wel jammer als het zo gaat in elk geval.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff... ik snap sommige mensen echt niet Empty Re: Pfff... ik snap sommige mensen echt niet

Bericht  Lejow vr 19 nov 2010 - 20:32

Gister nog gebeld met Opa en Oma. Daar had hij de helft van het verhaal tegen verteld. Toen hij de rest vertelde schrokken ze wel een beetje...
Opa en Oma willen wel hun best doen om te bemiddelen, dus ze gaan proberen beide gasten bij hen te krijgen, zodat ze met elkaar kunnen praten...
Ook zei denken dat veel uit de mond van vriendinlief komt...


Laatst aangepast door Lejow op di 23 nov 2010 - 4:40; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff... ik snap sommige mensen echt niet Empty Re: Pfff... ik snap sommige mensen echt niet

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 11:03

Lejow schreef:Wil er niet te diep op ingaan, maar er is iemand die me diep teleurgesteld heeft.
Om over mijn vriend nog maar niet te spreken.
Loze beloftes, en nu ineens een grote bek en niets meer met ons te maken willen hebben. Gemene beschuldigingen en trieste reacties.
Er was eindelijk weer wat vooruitgang tussen deze persoon en mijn vriend, en nu maakt hij via een simpel mailtje, alles kapot..

Vriendlief heeft een heel beschaafd mailtje terug gestuurd. Respect.. Mijn handen jeuken werkelijk om er een iets minder vriendelijke versie achteraan te sturen, maar ja het is nou eenmaal niet mijn zaak..

Bah ik ben er misselijk van....

Ik ben ook diep teleurgesteld in iemand dus ik begrijp misschien wel hoe jij je voelt, dat kan je lichamelijk ziek maken. Ik heb iets gezegd wat verkeerd is begrepen ( maar misschien ook niet zo aardig overkwam, omdat ik die dag moe en chaggie was, maar dan nog ) en kreeg de volle laag. Het is bij mij alleen niet een vriend maar vriendin.
Ze heeft hele vreemde Tweets en Hyves berichten geplaatst waar ik heel verdrietig om was in eerste instantie.

Probeer je in te houden, ik heb wel gemeen teruggedaan uit verdriet en teleurstelling terwijl ik dat niet meende en dat is zo zonde als je dat doet....
Vooral als je hoort dat je zwart wordt gemaakt bij anderen. Maar ach zielig ben ik echt niet haha Laughing Zo moet jij ook denken.

Sta erboven, want je weet zelf toch beter? Wink

Het leven is te kort om tijd te verspillen aan mensen die je bewust pijn willen doen of uitschelden.

Liefs Tea

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff... ik snap sommige mensen echt niet Empty Re: Pfff... ik snap sommige mensen echt niet

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 11:04

Lejow schreef:Gister nog gebeld met Opa en Oma. Daar had hij de helft van het verhaal tegen verteld. Toen Robbin de rest vertelde schrokken ze wel een beetje...
Opa en Oma willen wel hun best doen om te bemiddelen, dus ze gaan proberen beide gasten bij hen te krijgen, zodat ze met elkaar kunnen praten...
Ook zei denken dat veel uit de mond van vriendinlief komt...
Sorry lees nu de rest pas maar dit is wel heel erg...

Veel sterkte :flower:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff... ik snap sommige mensen echt niet Empty Re: Pfff... ik snap sommige mensen echt niet

Bericht  Lejow zo 21 nov 2010 - 8:25

Ja lastig is het he.
Je wilt zo graag de touwtjes in handen houden, maar door mensen van buitenaf veranderd de situatie. En niet altijd ten goede...
Nou ja laten we hopen dat Opa en Oma het voor elkaar krijgen..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff... ik snap sommige mensen echt niet Empty Re: Pfff... ik snap sommige mensen echt niet

Bericht  Mermaid zo 21 nov 2010 - 9:11

Pff wat vervelend he..
hoop voor jou en je vriend dat opa & oma wat weten te bereiken want ruzies binnen families is nooit fijn...
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff... ik snap sommige mensen echt niet Empty Re: Pfff... ik snap sommige mensen echt niet

Bericht  Lejow zo 21 nov 2010 - 9:24

Nou ik zat me onze bruiloft eens voor te stellen..

Mijn vriend heeft contact met zijn vader, zijn broer heeft het contact verbroken met zijn (stief) vader (vriend en broer hebben andere vader), vriend heeft contact met opa en oma, broer heeft contact met opa en oma. Vriend heeft geen contact met broer, en opa en oma hebben weer geen contact met vader...

Wordt dit even grappig...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff... ik snap sommige mensen echt niet Empty Re: Pfff... ik snap sommige mensen echt niet

Bericht  ukkiepukkie ma 22 nov 2010 - 5:14

zo dat klinkt aardig ingewikkeld
hoop dat je opa en oma wat kunnen bereiken, want ruzie binnen de familie is erg vervelend
ukkiepukkie
ukkiepukkie
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 5
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff... ik snap sommige mensen echt niet Empty Re: Pfff... ik snap sommige mensen echt niet

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 8:07

Ahw, wat een rotsituatie voor jullie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff... ik snap sommige mensen echt niet Empty Re: Pfff... ik snap sommige mensen echt niet

Bericht  Lejow ma 22 nov 2010 - 18:51

Er is toch een lichtpuntje..
Vriend en broer hebben gister een uur aan de telefoon gezeten. In de eerste instantie was broer bereid om naar opa en oma te komen, zodat ze elkaar daar zouden ontmoeten. (Dit had opa geregeld, totdat opa de vriendin van zijn broer op de achtergrond iets hoorde blerren als 'laffaard' (geen idee op wie het dan zou moeten slaan). Toen wilde hij het ineens alleen maar telefonisch. Dus vriend heeft de stoute schoenen maar weer aangetrokken en heeft gebeld. Ze blijven voorlopig telefonisch contact houden, en over 2 weken is broer jarig, dus weer een mooie datum om te bellen.

Ik heb ook tegen mijn vriend gezegd dat ik blij ben dat ondanks dat hij de jongste is, hij nu wel de verstandigste is, en tenminste zijn best doet om het contact te onderhouden. En we kunnen alleen maar hopen dat ooit het kwartje valt bij zijn broer...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff... ik snap sommige mensen echt niet Empty Re: Pfff... ik snap sommige mensen echt niet

Bericht  SparklingEyes di 23 nov 2010 - 0:52

Lejow schreef:Er is toch een lichtpuntje..
Vriend en broer hebben gister een uur aan de telefoon gezeten. In de eerste instantie was broer bereid om naar opa en oma te komen, zodat ze elkaar daar zouden ontmoeten. (Dit had opa geregeld, totdat opa de vriendin van zijn broer op de achtergrond iets hoorde blerren als 'laffaard' (geen idee op wie het dan zou moeten slaan). Toen wilde hij het ineens alleen maar telefonisch. Dus vriend heeft de stoute schoenen maar weer aangetrokken en heeft gebeld. Ze blijven voorlopig telefonisch contact houden, en over 2 weken is broer jarig, dus weer een mooie datum om te bellen.

Ik heb ook tegen mijn vriend gezegd dat ik blij ben dat ondanks dat hij de jongste is, hij nu wel de verstandigste is, en tenminste zijn best doet om het contact te onderhouden. En we kunnen alleen maar hopen dat ooit het kwartje valt bij zijn broer...

één moet er de wijste zijn... en dat is jouw kerel!

Dikke knuffel voor jullie allebei... Sorry dat ik gister niet gereageerd had op je smsje meid!!

Enne.. 'k denk veel aan jullie! Hoop echt dat het op een dag weer goed komt!

Liefs van mij


Laatst aangepast door SparklingEyes op di 23 nov 2010 - 8:53; in totaal 1 keer bewerkt
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff... ik snap sommige mensen echt niet Empty Re: Pfff... ik snap sommige mensen echt niet

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 3:57

@ Lejow, ik weet niet of je het bewust doet of niet, maar het viel me op toen ik je topic las en je op het oude forum volgens mij niet echt je vriend's naam noemt. Je weet dat dit ook geen besloten forum is he? Dus iedereen kan t lezen. Ik weet helemaal niet of je dat weet of niet, maar ik denk, ik geef het even door!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff... ik snap sommige mensen echt niet Empty Re: Pfff... ik snap sommige mensen echt niet

Bericht  Lejow di 23 nov 2010 - 4:38

Weet ik Darcy, dank je wel Very Happy
Doe het soms bewust niet typen en soms typ ik automatisch zijn naam haha, ik typ er wel even een puntje tussen :P
SE wil jij dat ook doen?

*edit*
heb er hij/ mijn vriend van gemaakt, dus SE wil jij t ook even aanpassen?

Beter t zekere voor het onzekere.. Ben al lang blij dat ik hier mijn berichten gewoon kan aanpassen haha (kon op t oude forum niet ingelogd in een topic komen)


Laatst aangepast door Lejow op di 23 nov 2010 - 4:41; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff... ik snap sommige mensen echt niet Empty Re: Pfff... ik snap sommige mensen echt niet

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum