Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn!

+25
Esperanza
Salander
Parisienne
Jerry
Filoria
Bliss
Sjaantje
Angela_1986
Lejow
Justxme
Caresses
Shy
Sorella
banjer49
Qiara
PluDan
Clapperdie
RYW
Tania
tienie31
Jeanette
marjoleinnn
Jasmine
Susan
Curious
29 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn! - Pagina 3 Empty Re: Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn!

Bericht  Sorella vr 25 nov 2011 - 10:00

Sjaantje schreef:Wat kunnen sommige mensen toch leuk uit de hoek komen... NOT!

Ik had het straks met Pompoen nog over een opmerking die mij door mijn manager naar mijn hoofd werd geslingerd, toen ik, onvrijwillig vanwege lichamelijke klachten, ontslag moest nemen.
Ze zei: 'Sjaan, jouw soort mensen (= 100% afgekeurde mensen) zijn een schande voor deze maatschappij!'

:shock:

:shock:
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn! - Pagina 3 Empty Re: Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn!

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 10:22

Wat een kutopmerkingen allemaal. Mijn hemel. :shock:

Verder wil ik even zeggen dat ik jou echt prachtig vind, Confusion, en dat meen ik.

Gast
Gast

Bericht  Shy vr 25 nov 2011 - 10:35

Ik vergeet er gewoon 1 dat werd gezegd door een ex van mijn zus toen mijn moeder overleden was.
We waren hartstikke kapot en verdrietig en hij heeft tegen haar gezegd je wist dat dit ging gebeuren.

Alsof het dan minder erg is ofzo?
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 10:38

@ Sjaantje: wow, wat een opmerking zeg!!

@ June: Wat een ontzettende lieve reactie. Dank je wel!

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 25 nov 2011 - 10:55

Shygirl85 schreef:***
Je weet toch dat iedereen een keer komt te overlijden? Zijn ouders net zo goed, ooit! Huilt hij dan ook niet??
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bliss vr 25 nov 2011 - 11:16

Sjezus, mn mond valt open van verbazing bij het lezen van deze opmerkingen! Ik snap ook niet hoe mensen het in hun hoofd halen om dit soort dingen te zeggen. Denk even na!
Ik heb zelf ook genoeg kutopmerkingen gehad, al kan ik me even geen specifiek voorval herinneren. In elk geval heb ik in het verleden vaak genoeg gehoord dat ik lelijk ben.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 11:18

Bliss schreef:Sjezus, mn mond valt open van verbazing bij het lezen van deze opmerkingen! Ik snap ook niet hoe mensen het in hun hoofd halen om dit soort dingen te zeggen. Denk even na!
Ik heb zelf ook genoeg kutopmerkingen gehad, al kan ik me even geen specifiek voorval herinneren. In elk geval heb ik in het verleden vaak genoeg gehoord dat ik lelijk ben.

Ik ook. Ik denk dat mensen echt niet begrijpen hoeveel pijn dat doet. En waar is het in hemelsnaam goed voor? Ik weet ook wel dat mijn hoofd vrij groot is, dat hoef je me heus niet te vertellen hoor!

Gast
Gast

Bericht  Bliss vr 25 nov 2011 - 11:22

Pff echt hè, ik snap dat ook niet hoor. Al vind je het, dan hoef je het toch nog niet te zeggen?? Sommige dingen moet je gewoon lekker voor je houden.

Hoe dan ook, ik heb laatst een foto van jou gezien en ik snap echt niet hoe ze erbij komen! Je bent een hartstikke leuke meid!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shy vr 25 nov 2011 - 11:52

Sjaantje schreef:
Je weet toch dat iedereen een keer komt te overlijden? Zijn ouders net zo goed, ooit! Huilt hij dan ook niet??

Ik heb geen idee was een eerste klas klootzak, hij heeft diezelfde avond mijn zus het huis uit gezet. Daarna is hij overigens ook nog op de crematie geweest Evil or Very Mad
Mijn moeder was ziek en het was duidelijk dat ze niet beter werd, maar toch wat is dat voor opmerking?
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shy vr 25 nov 2011 - 11:53

Bliss schreef:Pff echt hè, ik snap dat ook niet hoor. Al vind je het, dan hoef je het toch nog niet te zeggen?? Sommige dingen moet je gewoon lekker voor je houden.

Hoe dan ook, ik heb laatst een foto van jou gezien en ik snap echt niet hoe ze erbij komen! Je bent een hartstikke leuke meid!
Ik heb dan laatst een foto van jouw gezien, wel vaker. maar ik vindt jouw ook een hele leuke meid!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Filoria vr 25 nov 2011 - 12:04

Twellie schreef:Nier persoonlijk naar mij toe, maar die van Clapperdie brengt er wel één bij mij in herinnering. Een lerares op de middelbare school had haar zoon ook verloren aan zelfmoord door voor de trein te komen, toen ze weer op school kwam presteerde een leerling het om 'kedeng kedeng' te gaan zingen van Guus Meeuwis.
Die jongen uit Leafs verhaal zal wel per ongeluk zo stom hebben gedaan, maar dit...

Hoe reageerde die vrouw erop? Of was je er niet bij?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 12:12

Ik was gelukkig niet bij, maar ze was helemaal van streek Cry . En het was al zo'n vrouw die eigenlijk veel te lief was om voor de klas te staan.

Gast
Gast

Bericht  Jerry vr 25 nov 2011 - 23:29

Wat een heftige verhalen...
En wat een botte mensen bestaan er toch...

Mij schoot 'n voorval te binnen, al misschien niet zo heftig als wat sommige meiden hier vertellen.
Ik heb een paar jaar geleden een paar maanden in een weeshuis in Afrika gewerkt, waar een aantal kindjes een heel heftig verleden hadden. Zo was er een meisje van 4 die in het weeshuis terecht was gekomen, omdat ze thuis mishandeld werd (kwam het weeshuis binnen met een hele grote blauwe bult op haar hoofd, iemand had haar met hoofd tegen een muur geslingerd...).
Dit meisje had soms 'nachtmerries' en als ze dan rustig lag te slapen, begon ze ineens helemaal te gillen en te huilen en te kronkelen. Ik heb haar toen opgepakt en vastgehouden om haar te kalmeren...
Eén van de andere vrijwilligers (een oudere dame, kon haar sowieso niet zo goed uitstaan) zei toen tegen me
"ach, mijn kleinzoon heeft dat ook weleens, dan moet je ze gewoon even met rust laten..." Meteen even het verleden van dat meisje uitvlakkend, alsof het niks is...

Klinkt misschien niet zo heftig, maar op dat moment kon ik haar wel aanvliegen...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 23:38

Shygirl85 schreef:
Bliss schreef:Pff echt hè, ik snap dat ook niet hoor. Al vind je het, dan hoef je het toch nog niet te zeggen?? Sommige dingen moet je gewoon lekker voor je houden.

Ik heb dan laatst een foto van jouw gezien, wel vaker. maar ik vindt jouw ook een hele leuke meid!

Nou, inderdaad!

En bedankt Bliss, wat lief Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 26 nov 2011 - 5:50

Shygirl85 schreef:
Sjaantje schreef:
Er komt maar 1 woord in me op: EIKEL!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 6:14

Wat een botte knoest, alcohol mag geen ecxuus zijn om zo'n opmerking te maken!

Gast
Gast

Bericht  Parisienne za 26 nov 2011 - 7:49

Wat vreselijk om zoiets te zeggen.. alcohol op of niet.. dit kan je echt niet maken!

Ik heb ook ooit zoiets meegemaakt. Een aantal weken nadat mijn schoonvader zelfmoord had gepleegd was ik op school bezig met mijn projectgroep. Zij wisten heel goed van de situatie, want het gebeurde in de eerste week van het project. Ik was dus de eerste paar weken afwezig. We waren druk bezig en ineens leest iemand op het nieuws dat er iemand voor een trein gesprongen was. Hij zei toen doodleuk: "Ik snap niet dat zulke mensen zo egoïstisch kunnen zijn om zelfmoord te plegen. Dat je je familie ermee opzadelt door jou te laten vinden, prima.. maar niet onschuldige mensen die vertraging hebben omdat jij zonodig dood moet." Op dat moment schoot ik vol tranen en ben huilend weggelopen. Dit deed me zoveel pijn! Mijn schoonmoeder heeft nog steeds nachtmerries over hoe zij haar man gevonden heeft Sad
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Salander za 26 nov 2011 - 8:03

Mijn broer heeft ook een verkeerde opmerking gemaakt ooit... (doet ie wel vaker, maar dit was een van de ergste) Mijn moeder heeft door/tijdens haar zwangerschap van mij een aantal dingen gedaan/geregeld wat jaren later nog voor heel veel problemen zorgde. We hadden het daarover en toen zei mijn broer: ''ja, als jij er niet was geweest, hadden we al die ellende nu niet gehad'' Was echt compleet van de kaart toen, alsof ik er wat aan kan doen dat ik geboren ben en zij die keuzes heeft gemaakt.
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Bericht  Esperanza zo 27 nov 2011 - 0:13

Wat een nare opmerking Leaf! Alcohol op of niet, zoiets zeg je niet!
Ook de andere opmerkingen sta ik echt van te kijken.

Iets wat veel minder erg is, maar wat mij wel gekwetst heeft, was toen mijn oma overleed. Ik was in het buitenland op dat moment en was net niet op tijd thuis om haar nog te zien. Toen ik aan vrienden liet weten dat ze overleden was en dat ik er niet bij was, hebben 2 vrienden de volgende opmerkingen gemaakt: het heeft zo moeten zijn (dat is opzich een normale opmerking en misschien kunnen andere mensen er troost uithalen, maar dat was voor mij op dat moment te vroeg) en iemand zei ook dat m'n oma oud is geworden en dat ik wist dat zoiets kon gebeuren. Vooral die laatste opmerking heb ik moeilijk van me af kunnen zetten.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Sjaantje zo 27 nov 2011 - 9:26

Esperanza schreef:...en dat ik wist dat zoiets kon gebeuren. Vooral die laatste opmerking heb ik moeilijk van me af kunnen zetten.

Wat ik al eerder zei: ja natuurlijk weet je dat zoiets kan gebeuren! De enige zekerheid in je leven is dat je ooit overlijdt, helaas. Je weet alleen niet wanneer. Maakt dat het minder erg?

Bah... volgens mij hebben mensen die zoiets zeggen, gewoon nog nooit iemand verloren in hun naaste omgeving Sad
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jasmine zo 27 nov 2011 - 9:43

June schreef:
Bliss schreef:Sjezus, mn mond valt open van verbazing bij het lezen van deze opmerkingen! Ik snap ook niet hoe mensen het in hun hoofd halen om dit soort dingen te zeggen. Denk even na!

Ik ook. Ik denk dat mensen echt niet begrijpen hoeveel pijn dat doet. En waar is het in hemelsnaam goed voor? Ik weet ook wel dat mijn hoofd vrij groot is, dat hoef je me heus niet te vertellen hoor!

Hier net zo.

Iemand vroeg mij ooit eens: weet jij wel dat jij echt heel lelijk bent?
Mijn antwoord: ja hoor, ik heb gewoon een spiegel thuis, dus dat weet ik al lang!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Bliss zo 27 nov 2011 - 9:52

OMG Yasmine, ik word gewoon kwaad als ik het lees! Waar haalt iemand het gore lef vandaan zeg? Wel een goed antwoord heb je gegeven, ik zou geen woord meer kunnen uitbrengen volgens mij.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Hoochie ma 28 nov 2011 - 5:18

Sommige mensen :affraid:

Mijn vader heeft ook wel eens zo'n opmerking gemaakt. Ik ben geboren met een aangeboren afwijking waardoor ik in mijn hals een hele grote verdikking had (ben inmiddels geopereerd). Ik werd hier heel onzeker van en was een stil grijs muisje, want ik wilde niet opvallen. Mijn vader maakte toen de opmerking 'de kans is groter om de loterij te winnen dan een vriendje te krijgen'. Hij bedoelde het niet zo, maar het deed me zoveel pijn toen hij dat zei.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082

Bericht  Burn ma 28 nov 2011 - 5:36

Jeetje! Wat een verschrikkelijke reacties!

Yasmine, wat een reactie! Dat vind ik echt knap dat je dan zoiets terug kan zeggen..

Verhaal van een vriendin van me..
Haar opa was overleden en werd vanuit het ziekenhuis naar het mortuarium gebracht. Haar moeder had gevraagd als zij dit wilde dragen, samen met neef en nicht..
Vroeg ze vrij op het werk. Zegt haar baas.. Kan dat niet een andere keer? :shock:

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  SuperGrover ma 28 nov 2011 - 6:35

Jeetje, van sommige dingen valt mijn mond echt open...

Over zelfmoord hoor ik helaas ook erg veel nare dingen. Ik heb zelf twee naasten eraan verloren, maar mensen houden daar vaak geen rekening mee. Ik vond een reactie van een leraar van me op de middelbare school heel schokkend. Er was toen net bekend gemaakt dat Antonie Kamerling overleden was. Zijn reactie: "Nou, vind je het gek, als je de verlopen kop van zijn vrouw ziet". In een volle klas. Ik had al een bloedhekel aan die gozer, maar toen ben ik echt boos geworden, dan ga je echt veel te ver.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: