Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn!

+25
Esperanza
Salander
Parisienne
Jerry
Filoria
Bliss
Sjaantje
Angela_1986
Lejow
Justxme
Caresses
Shy
Sorella
banjer49
Qiara
PluDan
Clapperdie
RYW
Tania
tienie31
Jeanette
marjoleinnn
Jasmine
Susan
Curious
29 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn! - Pagina 2 Empty Re: Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn!

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 3:52

Hoewel ik heel goed snap dat die opmerking bij jou in het verkeerde keelgat schoot snap ik ergens ook wel dat mensen soms vergeten wat andere mensen allemaal doormaken. Ik bedoel dit niet vervelend hoor, ik wil hier niet mee zeggen dat die opmerking niet enorm stom was, maar ik bedoel meer dat het me altijd opvalt dat mensen zeggen ja hoe kun je dat nou vergeten.. Voor degene die het doormaakt is het inderdaad niet te vergeten, maar een vriend van je vriend staat daar natuurlijk vrij ver vanaf en is daar niet zoveel mee bezig als jij. Dus ik snap ergens wel dat het op zo'n onderwerp aan kan komen terwijl het voor jou zo gevoelig ligt.

En daarmee wil ik dus niet oordelen over wát hij zei, maar meer over het feit dat het op het onderwerp zelfmoord kwam.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn! - Pagina 2 Empty Re: Sommige mensen kunnen zo ongevoelig zijn!

Bericht  Jeanette vr 25 nov 2011 - 4:07

Susan schreef:
Jeanette schreef: Had een keer een vrouw gezegt tegen mijn ma; 'Is die achterlijke van jou?' :shock:

Als iemand dat over mijn - autistische - zoontje zou zeggen dan denk ik dat ik uit elkaar zou spatten van kwaadheid, volgens mij zou me dan echt in moeten houden om diegene niet compleet ondersteboven te schelden.

Ja, ongelofelijk he? Helaas zijn er nog steeds mensen die mensen met een beperking bestempelen als 'eng'.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Qiara vr 25 nov 2011 - 4:38

Wat een verhalen :shock: No

hug Leaf!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  banjer49 vr 25 nov 2011 - 4:46

echt een sukkel zeg om zo'n opmerking te maken

ik had het toen mijn moeder net was overleden (de dag zelf nog) dat mijn oom kwam met zijn vriendin ze zei; nu je moeder is overleden moet ik maar moeder voor je zijn :shock: rot op zeg daar had ik op dat moment helemaal geen behoefte aan
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Sorella vr 25 nov 2011 - 6:00

Wat een verhalen zeg. Wat heb je toch ontzettende ongevoelige/onnadenkende mensen.

Mijn beste vriend had ook een leuke opmerking een tijd geleden. Hij vroeg hoe het met me ging, ik begon meteen te huilen waarop hij zei: 'Jank je nou nog steeds om die dooie knol van je'? Ze was toen net 3 maanden overleden.. Over twee weken is het inmiddels een jaar geleden en ja, ik 'jank' nog steeds om haar. Ongevoleige zak Evil or Very Mad
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 6:17

Wauw, ik moet er bijna gewoon om lachen om hoe bot sommige opmerkingen zijn. Niet omdat het grappig is dat mensen dat soort dingen zegge maar wel omdat het gewoon bijna lachwekkend is dat het alleen al in hun hoofd op komt om het te zeggen.

Gast
Gast

Bericht  Shy vr 25 nov 2011 - 6:33

Sorella schreef:Wat een verhalen zeg. Wat heb je toch ontzettende ongevoelige/onnadenkende mensen.

Mijn beste vriend had ook een leuke opmerking een tijd geleden. Hij vroeg hoe het met me ging, ik begon meteen te huilen waarop hij zei: 'Jank je nou nog steeds om die dooie knol van je'? Ze was toen net 3 maanden overleden.. Over twee weken is het inmiddels een jaar geleden en ja, ik 'jank' nog steeds om haar. Ongevoleige zak Evil or Very Mad
Jeetje sorry maar dat zou ik niet eens meer mijn beste vriend willen noemen.

Leaf wat een botte hork! Snap heel goed dat dat behoorlijk verkeerd valt! hug
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Caresses vr 25 nov 2011 - 6:55

O my, wat een ongelofelijk botte opmerkingen staan hier tussen zeg!

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Sorella vr 25 nov 2011 - 6:57

Shygirl85 schreef:
Sorella schreef:Wat een verhalen zeg. Wat heb je toch ontzettende ongevoelige/onnadenkende mensen.

Het heeft me ook wel aan het denken gezet ja..
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shy vr 25 nov 2011 - 7:03

Sorella schreef:
Shygirl85 schreef:

Het heeft me ook wel aan het denken gezet ja..
Dat kan ik mij heel goed voorstellen! pff maar niet leuk nee zo'n reactie hug
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Justxme vr 25 nov 2011 - 7:13

Ik vind dit soort dingen ook belachelijk om te horen.
Normaal gesproken denk je echt wel na wat je zegt en vooral over dit soort onderwerpen.

Aflopen pasen waren mijn vriend en ik bij zijn familie.
Er was een 'ruzie' waarbij ik boos ben weggelopen en in de auto ben gaan zitten.
Na zo'n twintig minuten kwam mijn schoonvader naar buiten.
Toen kwam hij met de volgende opmerking: "Weet je (mijn naam), ik ben bang dat jij de kant van je zus op dreigt te gaan, dat je ook zo wordt.

Mijn zus was 2/3 weken daarvoor opgenomen met een psychose! pale
Justxme
Justxme
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 162
Registratiedatum : 24-11-11

Bericht  Sorella vr 25 nov 2011 - 7:15

Justxme: Nou ja, wat een belachelijke opmerking! Hoe durft hij! Wat heb je gezegd?
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Bericht  Justxme vr 25 nov 2011 - 7:19

Sorella schreef:Justxme: Nou ja, wat een belachelijke opmerking! Hoe durft hij! Wat heb je gezegd?

Ik heb niets durven te zeggen! Embarassed
Al zo'n anderhalf jaar lang word ik ontzettend in de grond getrapt door hem (laatste tijd wat minder gelukkig).
Mijn zus is nog steeds opgenomen. In de vakantie was ze vermist en is direct de politie op gang gezet en dergelijke. De volgende dag heeft ze contact met ons opgenomen en na een lange zware dag, hebben we haar op een plek kunnen krijgen waar ze zich veilig voelde.
Toen 's avonds ook nog langs mijn vriend z'n ouders gedaan.
Mijn vriend zijn vader tegen mn vriend: "D. ik ben trots op je, je hebt het goed aangepakt". Mijn vriend was die dag namelijk ook mee...
Tegen mij zei hij: "Meid, daar word je volwassen van. Wij hebben nog wel ergere dingen meegemaakt". Cry
Justxme
Justxme
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sorella vr 25 nov 2011 - 7:21

Mijn mond valt er echt van open! Wat een eikel! Kan me trouwens best voorstellen dat je niks durft/weet te zeggen. Hoe gaat het nu met je zus? hug
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Bericht  Justxme vr 25 nov 2011 - 7:26

Sorella schreef:Mijn mond valt er echt van open! Wat een eikel! Kan me trouwens best voorstellen dat je niks durft/weet te zeggen. Hoe gaat het nu met je zus? hug

Heb je een PM gestuurd! smile
Justxme
Justxme
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lejow vr 25 nov 2011 - 7:28

Justxme, zegt je vriend daar dan niets van?
Ik zou echt wit heet worden als mijn vader zo iets tegen mijn vriend zou zeggen..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Justxme vr 25 nov 2011 - 7:33

Lejow schreef:Justxme, zegt je vriend daar dan niets van?
Ik zou echt wit heet worden als mijn vader zo iets tegen mijn vriend zou zeggen..

Hij zegt het telkens op momenten dat mijn vriend er niet bij is, of wanneer hij het niet kan horen! :S Bah...
Mijn vriend staat helemaal achter mij en wanneer hij iets hoort gaat hij er ook duidelijk iets van zeggen, maar gewoon een rotsituatie! Sad
Justxme
Justxme
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 7:35

Powerbabe schreef:Hoewel ik heel goed snap dat die opmerking bij jou in het verkeerde keelgat schoot snap ik ergens ook wel dat mensen soms vergeten wat andere mensen allemaal doormaken. Ik bedoel dit niet vervelend hoor, ik wil hier niet mee zeggen dat die opmerking niet enorm stom was, maar ik bedoel meer dat het me altijd opvalt dat mensen zeggen ja hoe kun je dat nou vergeten.. Voor degene die het doormaakt is het inderdaad niet te vergeten, maar een vriend van je vriend staat daar natuurlijk vrij ver vanaf en is daar niet zoveel mee bezig als jij. Dus ik snap ergens wel dat het op zo'n onderwerp aan kan komen terwijl het voor jou zo gevoelig ligt.

En daarmee wil ik dus niet oordelen over wát hij zei, maar meer over het feit dat het op het onderwerp zelfmoord kwam.

Mijn vriend heeft een groepje vrienden die hij al kent sinds zijn 13e, hij is erg close met deze vrienden en ze hebben allemaal erg met me meegeleefd. Nog steeds. Deze jongen is ook onderdeel van die vriendengroep en heeft me op mijn kwetstbaarst meegemaakt, en dat heeft niet iedereen uit die vriendengroep. Daarom vind ik het ook juist zo raar dat hij erover begon en ook op een enorm defensieve manier...

Gast
Gast

Bericht  Justxme vr 25 nov 2011 - 7:40

_Leaf_ schreef:
Powerbabe schreef:Hoewel ik heel goed snap dat die opmerking bij jou in het verkeerde keelgat schoot snap ik ergens ook wel dat mensen soms vergeten wat andere mensen allemaal doormaken. Ik bedoel dit niet vervelend hoor, ik wil hier niet mee zeggen dat die opmerking niet enorm stom was, maar ik bedoel meer dat het me altijd opvalt dat mensen zeggen ja hoe kun je dat nou vergeten.. Voor degene die het doormaakt is het inderdaad niet te vergeten, maar een vriend van je vriend staat daar natuurlijk vrij ver vanaf en is daar niet zoveel mee bezig als jij. Dus ik snap ergens wel dat het op zo'n onderwerp aan kan komen terwijl het voor jou zo gevoelig ligt.

Mijn vriend heeft een groepje vrienden die hij al kent sinds zijn 13e, hij is erg close met deze vrienden en ze hebben allemaal erg met me meegeleefd. Nog steeds. Deze jongen is ook onderdeel van die vriendengroep en heeft me op mijn kwetstbaarst meegemaakt, en dat heeft niet iedereen uit die vriendengroep. Daarom vind ik het ook juist zo raar dat hij erover begon en ook op een enorm defensieve manier...

Heb je inmiddels na dit voorval alweer contact met deze jongen gehad?

xx
Justxme
Justxme
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 7:41

Oke, dat wist ik niet. Ik dacht dat het gewoon om een vriend/kennis ging. Dan vind ik het wel een ander verhaal. Ik zou het ook niet kunnen waarderen dat hij er dan uberhaupt over begint. Sorry!

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 vr 25 nov 2011 - 8:17

:o Wat kunnen mensen toch ondoordachte, kwetsende dingen zeggen! Mad

Ik heb ook wel eens meegemaakt dat mensen een discussie begonnen over zelfmoord, terwijl zij wisten dat ik dit van dichtbij heb meegemaakt. In die discussie werden niet zo'n prettige dingen gezegd en ik was eigenlijk te verbaasd om wat te zeggen. Gelukkig realiseerde iemand zich ineens dat dit voor mij wel moeilijk zou zijn en hebben ze de discussie maar afgekapt.

Een client van mij was van de week nogal emotioneel en vertelde dat dit kwam door de taxirit die zij had gehad. Die had erg lang geduurd en ze had niet zo'n vriendelijke chauffeuse. Toen de chauffeuse haar op kwam halen thuis en mijn client om hulp had gevraagd (ze is bl.ind) kreeg ze als antwoord; 'Ik vind toch dat u de weg binnen zelf zou moeten weten!' En blijkbaar heeft deze 'vriendelijke' chauffeuse al vaker van dit soort rare opmerkingen gemaakt... silent
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 8:37

Powerbabe schreef:Oke, dat wist ik niet. Ik dacht dat het gewoon om een vriend/kennis ging. Dan vind ik het wel een ander verhaal. Ik zou het ook niet kunnen waarderen dat hij er dan uberhaupt over begint. Sorry!

Geeft niet hoor. daarom lichtte ik het ook toe;)

Nee, geen contact meer met hem gehad verder. Ik hoef ook geen sorry oid, er niet meer over beginnen is voldoende. Dat je aan me vraagt hoe het met me gaat, en we het er dan over hebben, is prima. Maar niet out of the blue op deze wijze.

Ik heb er gewoon slecht van geslapen vannacht. Droomde dat allemaal mensen naar me wezen en zeiden: 'Je vader was gek!!'

Sad

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 vr 25 nov 2011 - 8:44

Jeetje Leaf, wat vervelend voor je dat hij je zo gekwetst heeft... hug
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 9:05

Wat een opmerkingen zeg...

In heb opmerkingen in een lichtere categorie gehad.

Ik was op bezoek bij familie die ik 1x in de 5 jaar zie ongeveer. Bij dat bezoek waren ook kennissen van mijn familie.

Mijn zusjes, moeder en ik zaten bij elkaar. Zegt er één tegen me 'en jij bent dan zeker de moeder van haar' (wijzend naar mijn 4 jaar jongere zusje).
Een paar minuten later zie ik mijn oom voor het eerst sinds tijden en het eerste wat hij zei was 'goh, jij wordt ook al oud hè?'
En vervolgens op hetzelfde feest, een zus van mijn oma: 'Goh meid, wat zie jij er lekker stevig uit'.

En dan ook nog eens mijn jongste zusje 'ja dan gaan ze zeuren dat hun benen tegen elkaar aan schuren, nou dan moeten ze maar minder eten!' En bedankt.... ze weet dat ik dat probleem ook heb. En 'mensen van de havo zijn ook allemaal zó dom'. Ehm... pardon???

Ik was zó gekwetst! Ik heb vrij veel issues met mijn gewicht en uiterlijk en sowieso mezelf dus het komt extra hard aan allemaal. Dat weten zij natuurlijk niet en mensen hoeven er niet voor op hun tenen te gaan lopen maar ik was in staat om direct naar huis te gaan. Beetje jammer dat het 3 uur rijden was...
Voorlopig kom ik daar iig niet meer.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 25 nov 2011 - 9:48

Wat kunnen sommige mensen toch leuk uit de hoek komen... NOT!

Ik had het straks met Pompoen nog over een opmerking die mij door mijn manager naar mijn hoofd werd geslingerd, toen ik, onvrijwillig vanwege lichamelijke klachten, ontslag moest nemen.
Ze zei: 'Sjaan, jouw soort mensen (= 100% afgekeurde mensen) zijn een schande voor deze maatschappij!'

:shock:
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: