Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je eerste vriendje

+49
Herfstblaadjes
Carra
luenca
Justxme
TGR
Sterre
Jelin
Sjirafje
Elin
FireButterfly
Mamsie
PluDan
Sugarfall
Jade
piene1983
dharma
Serena
Lenthe
Tullow
Verona
Rouxxxe
Rovine
Rush
Lotus
Toet
Vanilla Queen
silly-one
Jeanette
Makamba
Caramba
Atelier Madame
Esperanza
Lotus_
Joontjuh
Chocolate Cookie
Flippin' Bitch
Silver
RioolSpook
love
Curious
Sarah1985
Printje
May
Tania
CCC
RYW
Caroow
Tsjip
Marin
53 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 3 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 20:01

Mijn eerste vriendje had ik meer omdat ik ontgroend wilde worden nerd .. verder vond ik het niets haha. Door hem ben ik echt super verliefd geworden op een andere jongen uit zijn ijshockyteam. Daar ben ik wel een half jaar echt helemaal weg van geweest, uiteindelijk heb ik het uitgemaakt omdat ik op die leeftijd (14 jaar) gewoon niet wist hoe ik met die liefdesgevoels moest omgaan. (Ik hoorde vaak dat hij een echte 'meiden'versierder was, en het deed met heel veel meiden.) Geloof nog steeds niet dat hij dat deed toen ik met hem was, maar ik heb toen voor mijzelf gekozen en gezegt: "Sorry, maar dit kan ik gewoon niet".. vond ik best knap van mijzelf als zo'n kleine meid nerd

Vervolgens ben ik nog hoteldebotel geweest van een andere jongen toen ik 15 was, maar wij vonden de 'jacht' naar elkaar veel leuker en spannender. Iedere als we iets met elkaar hadden was de spanning weg.. Dus ging het weer uit..en na de jacht weer aan, en toen weer uit haha.

Verder nog een paar losse scharrels gehad maar die zijn niet echt noemenswaardig. Ik was wel verliefd op 2 jongens toen ik met mijn vriend kreeg. Ik heb toen voor mij vriend gekozen en niet voor die andere. Soms denk ik stiekem nog wel eens, hoe zou het zijn geweest als ik die ander had gekozen? (maar hij woonde in Drenthe.. kan mij niet voorstellen dat ik ooit die kant zou zijn opgegaan, en ik vind hem niet echt het type om daar weg te gaan haha). :P

En in die tijd kreeg ik dus met mijn huidige vriend. (die zag ik 1x per jaar de jaren voordat wij kregen, en elke keer was ik in die week weer helemaal de weg kwijt I love you ).. Hij vond mij ook erg leuk maar hij dacht dat ik hem niet echt zag staan. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 3 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Lotus do 24 nov 2011 - 20:21

Mijn eerste vriendje moet nog komen. laughcry
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 3 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Rush do 24 nov 2011 - 21:00

Mijn eerste echte vriendje had ik toen ik 13 was. Hij was toen 16, vet stoer natuurlijk. Ik kende hem van het jeugdcentrum.

We hebben 9 maanden verkering gehad en toen vond ik zijn broer toch een stuk interessanter. Evil or Very Mad

Ik zie hem heel soms nog wel eens, maar hij zit aan de drugs en weet ik veel wat voor gekke dingen hij allemaal doet. Zijn schoonzus en zijn broertje praat ik heel soms nog wel eens mee, maar z`n schoonzus spreekt bijna geen Nederlands en ik geen Servo Kroatisch (op een paar woordjes na) dus dat loopt niet zo lekker :P

Z`n moeder zwaait ook nog altijd naar me haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 3 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Rovine do 24 nov 2011 - 21:13

We waren 16 en 17, gekoppeld door een klasgenootje van mij omdat we van dezelfde muziek hielden en allebei naar een concert wilden maar niemand kenden die meewilde. Het heeft precies een halfjaar geduurd, toen ik voor die gelegenheid een kadootje gekocht had maakte hij het uit, hij was helemaal vergeten dat we een halfjaar samen waren. Was een erg aardige jongen, ik weet niet of we toendertijd echt verliefd waren, maar het was een prima 1e vriendje.

Een aantal jaar geleden sprak ik hem nog een keer, toen was hij bezig met zijn grote droom najagen die hij toen al had; archeoloog worden in het buitenland. Door dit topic heb ik even gefacebookt op hem, hij staat op de foto met een zwangere vrouw. Dat vind ik superleuk. Very Happy Maar eigenlijk had ik ook niet anders verwacht dan dat hij goed terecht zou komen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 3 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Rouxxxe do 24 nov 2011 - 21:28

Mijn eerste vriendje duurde twee weken, was helemaal niks en heeft weinig indruk gemaakt haha. Ben 'm daarna nog wel eens tegen gekomen maar verder nooit meer gezien of gesproken.

Mijn eerste, échte vriendje (eerste echte relatie) was een leuke jongen, maar niet voor mij en wij samen werktte ook niet. Geen contact meer mee, al spiek ik heel soms nog wel eens op z'n FB, maar we zijn daar geen vriendjes.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 3 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 21:29

Mjin eerste vriendje was een jongen die 2 jaar jonger was dan ik. We waren altijd ontzettend klef in de disco, zodat mensen soms drinken over ons heen gooiden.
Het heeft 2 maanden geduurd en toen werd ik verliefd op een andere jongen. Heb het uitgemaakt en 2 dagen daarna ging het aan met die andere jongen.
In die tijd had ik eigenlijk constant een vriendje. Ik werd altijd gauw verliefd op andere jongens, maakte het dan gauw uit met mijn huidige vriendje en dan ging het weer aan met de volgende. Very Happy
Leuke tijd gehad hoor, maar echt relaties kun je het niet noemen, we scharrelden wat met elkaar bij het uitgaan. Buiten dat zagen we elkaar eigenlijk nooit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 3 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Verona do 24 nov 2011 - 21:48

Mijn eerste vriendje is mijn huidige vriend. Door de hobbels die wij samen hebben gehad weten we dat we enorm graag bij elkaar willen blijven!
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 3 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 21:50

Mijn eerste (echte) vriendje was een skater, en nu een metalhead. Inclusief wijde broeken, bandshirts en kettingen aan z'n broek Very Happy ik was verliefd op hem omdat ik hem zo stoer vond en ik was zelf ook zo'n alto meisje.
Ik spreek hem nog wel eens, heb hem op Facebook en als ik naar een feestje van die vriendengroep ga dan kom ik hem nog tegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 3 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 21:53

Mijn eerste vriendje leeft niet meer maar met mijn eerste grote liefde heb ik nog veel contact en we zien elkaar zeer regelmatig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 3 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Tullow do 24 nov 2011 - 22:13

Ik kreeg mijn eerste vriendje toen ik 13 was, hij was toen 15. Met hem heb ik ook voor het eerst gezoend bij de disco, haha!
Mijn ouders zijn gescheiden en ik was alleen in het weekend bij mijn moeder en zag hem dus alleen in de weekenden. Maar het was wel altijd heel leuk en ik was bij hen thuis ook heel erg welkom, mocht altijd blijven eten en slapen (wel bij zijn zusje op de kamer Wink).
Ik weet nog dat we naar de bios gingen, naar Pearl Harbor en dat we elkaars hand niet goed vast durfde te pakken. En eigenlijk moest ik huilen tijdens de film, maar heb heel erg mijn best gedaan om mijn tranen tegen te houden, want dat mocht hij echt niet zien!
In de zomervakantie was ik 3 weken bij mijn vader, waarvan 2 weken op vakantie. Toen we terug waren van vakantie, belde hij en maakte het uit!
Ik heb hem nog op fb, maar zou nu echt nooit meer op hem vallen. Zijn huidige vriendin is ook heel anders dan ik ben. Hij woont maar een paar dorpen verderop, maar ik kom hem nooit tegen.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 3 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 22:13

M`n eerste vriend was wel oke, heeft wel maar een maandje geduurt omdat ik het denk ik meer deed om ook een vriend te hebben haha.

M`n eerste relatie heeft een jaar en 9 maanden geduurt. Toen was het erg leuk en gezellig maar uiteindelijk begon hij over kinderen en trouwen e.d. terwijl ik nog maar 17 was. (12 jaar verschil) Hij was al veel verder dan ik en daarom heb ik het uiteindelijk uitgemaakt. Ik zie hem nu nog wel eens omdat hij dezelfde hobby heeft als m`n vader maar als ik `m nu zie heb ik echt zoiets van wat heb ik er ooit in gezien. Hij is ontzettend aangekomen, verzorgd zichzelf gewoon niet (rotte tanden, oude kleding, ...)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 3 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 22:14

@Lorna: ik vind dat zo shocking om te lezen (ook al wist ik het al wel) dat jouw eerste vriendje niet meer leeft. Sad

Mijn eerste vriendje is nu mijn beste vriend.smile Volgens Lorna zijn we nog steeds elkaars grote liefde, maar die mogelijkheid heb ik 2 jaar geleden definitief verworpen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 3 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Lenthe do 24 nov 2011 - 22:35

Rouxxxe schreef:Mijn eerste vriendje duurde twee weken, was helemaal niks en heeft weinig indruk gemaakt haha. Ben 'm daarna nog wel eens tegen gekomen maar verder nooit meer gezien of gesproken.

Idem. voor mij. Ik was 14, hij 16. Ik had 2 weken verkering, want ik vond hem wel stoer, met zn stekeltjeshaar Wink Ik heb hem nog een paar maanden af en toe op school gezien en daarna nooit meer wat van gehoord.
Mijn eerste echte vriendje heb ik een half jaar mee gehad en hij woont inmiddels in het buitenland en is er gelukkig getrouwd. Ik heb hem nog wel op fb, dus zie nog wel eens wat voorbij komen. Zijn broertje en moeder spreek ik ook nog heel af en toe. Het is nog steeds een leuke jongen en ik zou er nog wel op kunnen vallen!
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 3 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Vanilla Queen do 24 nov 2011 - 23:09

Zusje schreef:

VQ --> hug Waarom is het uit?

Hij hield niet genoeg van mij en vond dat ik beter verdiende laughcry
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 3 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Serena do 24 nov 2011 - 23:21

Mijn eerste vriendje had ik meer omdat ik een vriendje wou en ontgroend wou worden laughcry Het was een schat van een jongen, maar iets te lief voor mij. Ik had echt het idee dat ik gigantisch over hem heen walste. Heb het toen ook maar na 3 maanden uitgemaakt, ook omdat ik toen echt niet meer verliefd was.
Mijn tweede vriend woon ik nu mee samen:)
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 3 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  dharma do 24 nov 2011 - 23:50

Mijn eerste vriendje duurde ook niet lang, 2 weken geloof ik.
Spreek hem ook nooit meer.
dharma
dharma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 68
Registratiedatum : 11-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 3 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  piene1983 do 24 nov 2011 - 23:54

Mijn eerste vriendje was een waardeloze figuur. Pathologisch leugenaar, ontkende een autistische stoornis, bemoeizuchtige ouders en altijd gezeik met geld/huisbazen/instanties. Uiteindelijk heeft het wel anderhalf jaar geduurd. Mijn ouders vonden hem verschrikkelijk, mijn vriendinnen stelden achteraf dat ze hem ook niets vonden. Achteraf heb ik ze wel een periode kwalijk genomen dat ze die gevoelens en ideeen niet met mij hebben gedeeld, eigenlijk was ik gewoon heel onzeker en ervan overtuigd dat ik als ik het met hem zou uitmaken ik nooit meer iemand zou vinden die met mij samen wilde zijn. Ik was tenlotte al "al" 19 toen het uitging ( ik was een laatbloeier...). Nadat het uitging nooit meer iets van hem gehoord, wel vernomen dat hij binnen een jaar een meisje zwanger had gemaakt en naar de andere kant van het land verhuisde. Veel geleerd over mezelf in de periode nadat het uitging. Eigenlijk zou ik hem dankbaar moeten zijn....

Daarna ontmoette ik een jongen die onwijs leuk was, helemaal mijn type! Helaas wilde hij na drie weken al met me trouwen en ging me dat ietsje te snel... Daarna een hele poos niemand en genoten ( echt genoten) van het vrijgezellen bestaan. Toen ontmoette ik mijn huidige vriend en het resultaat staat nu vijf jaar later in mijn ticker.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 3 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Jade do 24 nov 2011 - 23:56

Mijn eerste vriendje was toen ik een jaar of 12 was. Mijn vriendje was toen 16 en had een scooter, heel stoer dus! :P Hij was heel anders dan ik, en uiteindelijk ging het ook uit (na een paar maanden). edit: verder als een kusje is het nooit gekomen, en dat vond ik heel vies! :P

Mijn eerste grote liefde, heb ik meer dan een jaar mee gehad. Daarna heb ik nog zeker een jaar contact gehad en de hoop gehad dat het goed kwam. Eigenlijk was hij helemaal niet goed voor mij. Uiteindelijk heb ik het contact verbroken omdat ik mezelf geen speelbal vind. (toekomst zat er niet in: hij wilde niet trouwen, geen kinderen, niet samenwonen en was veelste dominant)

Daarna heb ik nog een paar korte relaties (2 weken tot 4 maanden) gehad, maar dit was denk ik meer om te weten dat ik nog op de markt lag. Echte gevoelens kwamen hier niet bij kijken.

Afgelopen februari leerde ik mijn huidige vriend kennen I love you I love you I love you. met hem heb ik het gevoel dat ik oud wil worden (trouwen, kinderen etc.).


Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 3 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 0:04

Ja dat was zeker wat, het heeft helaas maar een maandje geduurd. We hadden elkaar leren op vakantie, mijn eerste zoen en zo.. Daarna is hij een paar keer bij mij langs geweest maar de laatste keer maakte hij het uit, wat een liefdes verdriet had ik toen!
Ik spreek hem af en toe op msn en ik heb hem op facebook, maar verder geen contact meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 3 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Sugarfall vr 25 nov 2011 - 0:14

Mijn eerste echte vriendje waar ik ook echt verliefd op was, is een lieve jongen, het is nog steeds een vriend nu. Maar we hebben nooit meer ''dat'' soort gevoelens voor elkaar gehad. We waren ook nog heel jong.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 3 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 0:25

Was een vakantieliefde van een paar dagen toen ik 11 of 12 was (ben 's zomers jarig). Hij was vier jaar ouder en werkte met een paar andere jongens als manusje van alles op het vakantiepark waar ik zat met mijn vader, stiefmoeder en zus. We hebben ontzettend veel gepraat, geknuffeld en gezoend (veelal liggend op bed, mijn zus kreeg zowat een hartverzakking toen ze ons voor het eerst zag :P ). Afscheid nemen was ook erg zwaar, heb flink zitten huilen en toen kwam er ook nog 's Don't cry van Guns 'n Roses op de radio toen ie net weg was.laughcry

Toen ik weer thuis in Nederland was, heb ik nog een vrij wazige, semi-filosofische, maar wel ontzettend lieve brief met mooie liefdesverklaringen gekregen. Daar heb ik op geantwoord dat het toch niet heel erg praktisch was dat hij 1600 km verderop woonde en dat ik inmiddels op iemand anders verliefd was.Embarassed

Nu jaren later heeft hij me toegevoegd op FB, het is wel grappig om te zien hoe zijn leven is verlopen. Hij is iets van cv-monteur, is fan van autocross, woont nog steeds in zijn kleine geboortedorp en heeft een vrouw en twee kinderen.

Het is duidelijk dat het prima is dat het bij een vakantieliefde is gebleven, maar ik heb wel leuke, warme herinneringen aan die tijd.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 3 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  PluDan vr 25 nov 2011 - 0:38

Mijn 1e vriendje, dus mijn 1e echte verkering kreeg ik toen ik 16 was.
We kenden elkaar van een vakantie in Frankrijk. Hun stonden ook op de camping en na de vakantie hebben we contact gehouden.
Ik zie hem heel af en toe nog wel eens, maar ik begrijp nu niet meer waarom ik toen op hem viel Rolling Eyes .
Eigenlijk is het nu totaal niet mijn type.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 3 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Mamsie vr 25 nov 2011 - 0:53

Mijn echte eerste vriendje was een leuke jongen, na dat het uit was zijn we ook echt vrienden gebleven. Helaas is hij al weer 5 jaar geleden overleden.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 3 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  FireButterfly vr 25 nov 2011 - 0:54

Mamsie schreef:Mijn echte eerste vriendje was een leuke jongen, na dat het uit was zijn we ook echt vrienden gebleven. Helaas is hij al weer 5 jaar geleden overleden.

Waaraan is hij overleden?
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 3 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Elin vr 25 nov 2011 - 1:06

Lotus schreef:Mijn eerste vriendje moet nog komen. laughcry

De mijne ook laughcry
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 3 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum