Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je eerste vriendje

+49
Herfstblaadjes
Carra
luenca
Justxme
TGR
Sterre
Jelin
Sjirafje
Elin
FireButterfly
Mamsie
PluDan
Sugarfall
Jade
piene1983
dharma
Serena
Lenthe
Tullow
Verona
Rouxxxe
Rovine
Rush
Lotus
Toet
Vanilla Queen
silly-one
Jeanette
Makamba
Caramba
Atelier Madame
Esperanza
Lotus_
Joontjuh
Chocolate Cookie
Flippin' Bitch
Silver
RioolSpook
love
Curious
Sarah1985
Printje
May
Tania
CCC
RYW
Caroow
Tsjip
Marin
53 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 5 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 1:10

Mijn 1e vriendje was een vriend van mn broer. Mn broer en hij hadden samen een bedrijfje opgericht. Ik was 14 en hij 19 dus ik voelde me heel wat :P
Na 4 maanden ofzo is het uitgegaan want ik was er nog niet echt aan toe, hij wilde al sex etc en pushte me op een gegeven moment ook

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 5 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Lilou zo 4 dec 2011 - 23:05

Weet niet of je mijn eerste vriendje ook echt een relatie kon noemen. Ik was 15/16, hij was de broer van mijn toen beste vriendinnetje en iets ouder dan ik. We konden lachen en goed samen praten, hij was vriendelijk maar misschien ook wel wat wereldvreemd. Na ruim een jaar maakte hij het uit, plotseling en per sms! Nooit meer uitgelegd waarom maar ik denk wel te weten waar dat mee te maken had. Geloof was belangrijk, waren we beiden mee opgevoed en actief mee bezig. Ik kwam echter met steeds meer vragen, zette me er wat tegen af, stond er niet volledig achter. Of dat het was weet ik niet, maar het is wel het punt waarin ik uiteindelijk een heel andere kant op ben gegaan dan hij deed. Twee maanden nadat hij het uitmaakte kreeg ik een relatie met mijn vriend waar ik nu al een behoorlijk aantal jaren mee samen ben. Een totaal tegenovergesteld type aan eerste vriendje (en atheïst).

Ik denk dat eerste vriendje en ik vooral een bijzondere vriendschap hadden samen, mijn nieuwe relatie leek hij verschrikkelijk te vinden maar we hebben nog wel een tijdje af en toe contact gehad. Later gaf hij nog een keertje aan spijt te hebben gehad van het uitmaken. Uiteindelijk is ons contact verwaterd. Zou het best grappig vinden om even te kijken wat er van hem geworden is nu. Qua uiterlijk was het toen al geen mooie jongen, ik ben ook nooit stapelverliefd geweest zoals bij mijn vriend, en dat is hij nu al helemaal niet meer. Uiteindelijk denk ik wel dat hij nog steeds de vriendelijke, rustige, ietwat wereldvreemde jongen is die hij toen al was. Ik denk dat ik heel wat meer veranderd ben.
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 5 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  loura zo 4 dec 2011 - 23:25

Mijn eerste vriendje stelde niet heel veel voor. Ik had een half jaar met hem maar verder dan zoenen en handje vasthouden kwamen we niet haha. Allebei erg verlegen. Ik was dan ook nog maar 13. Daarna was mijn echte vriend (relatie) toen ik 19 was. Met hem heb ik ruim 3 jaar iets gehad en heeeeeel soms spreek ik hem nog wel eens op msn.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 5 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Hoochie ma 5 dec 2011 - 1:21

Mijn eerste vriendje was een vakantieliefde, maar mijn eerste echte relatie duurde anderhalf jaar. Hele heftige relatie, maar ik hield ontzettend veel van hem. Uiteindelijk is het uit gegaan, omdat stappen, zuipen en vrienden plek 1 t/m 3 invullenden en ik ergens op plek 4 kwam. Ik spreek hem nog wel eens en een aantal maanden geleden heeft hij aangegeven spijt te hebben en dat hij voor mij had moeten vechten. Ik heb het er heel moeilijk mee gehad, omdat ik zoveel om hem gaf toendertijd en hij mij nog altijd veel deed, maar ik heb uiteindelijk voor mijn huidige relatie gekozen, omdat uitgaan en zuipen nog steeds belangrijk voor hem zijn en ik wil/kan daar mijn leven niet mee delen. Maar ik heb mij regelmatig afgevraagd of ik ooit nog zoveel voor iemand zou kunnen voelen Sad
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 5 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum