Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je eerste vriendje

+49
Herfstblaadjes
Carra
luenca
Justxme
TGR
Sterre
Jelin
Sjirafje
Elin
FireButterfly
Mamsie
PluDan
Sugarfall
Jade
piene1983
dharma
Serena
Lenthe
Tullow
Verona
Rouxxxe
Rovine
Rush
Lotus
Toet
Vanilla Queen
silly-one
Jeanette
Makamba
Caramba
Atelier Madame
Esperanza
Lotus_
Joontjuh
Chocolate Cookie
Flippin' Bitch
Silver
RioolSpook
love
Curious
Sarah1985
Printje
May
Tania
CCC
RYW
Caroow
Tsjip
Marin
53 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Je eerste vriendje Empty Je eerste vriendje

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 8:19

Was dat wat? En heb je er nog contact mee? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 8:21

Nee dat was niks, en ik heb er ook geen contact meer mee. Duurde ook maar een maandje of twee ofzo :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Marin do 24 nov 2011 - 8:22

Die geef ik morgen weer een kus smile

Hij is m'n eerste echte vriend.

Maar m'n eerste scharrel op wie ik echt verliefd was spreek ik nooit meer want hij is best wel een eikel, en m'n eerste basisschoolvriendje heb ik af en toe nog FB contact mee.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Tsjip do 24 nov 2011 - 8:24

Mijn eerste vriendje is over 7 maanden mijn man! Dus ja het was wat en ja ik heb er nog contact mee. Very Happy

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Caroow do 24 nov 2011 - 8:24

De eerste is een dikke vissersman geworden, de tweede is rollen-spel-professional, de derde woont nog steeds in een kraakpand met zijn drugs vrienden, de vierde is nog meer gaan liegen en heeft nog meer schulden gemaakt. Moet ik nog doorgaan?

pale
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 8:25

Ik ben blij dat het niks is geworden. Qua denkniveau liggen we ver uit elkaar en qua levensstijl nu ook.
Ik zie hem niet meer, maar heb hem wel op social media. Soms zeggen we wat onzin tegen elkaar, maar meer dan dat is het niet en hoeft voor mij ook niet. Hij werd op mijn trouwdag nog wel even naar voren gehaald in een abc'tje door mijn broer en zus, dus hij heeft kennelijk indruk gemaakt Wink Mijn vader vergeleek mijn huidige partner ook altijd met hem. Heel irritant! Evil or Very Mad


Laatst aangepast door Youandi op do 24 nov 2011 - 8:33; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 8:25

Ik heb er nog dagelijks contact mee, we wonen samen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  RYW do 24 nov 2011 - 8:28

Mijn eerste echte vriendje was niks, vrouwen moesten het huishouden doen en hoefden niet naar school want die boekenwijsheid was toch nergens goed voor, en dat had zijn mama ook niet gedaan dus waarom moest ik het wel? Toen hij baby's wilde ben ik gevlucht Wink

En een half jaar later was ik zwanger van mijn eerste Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 8:35

Youandi schreef:Ik ben blij dat het niks is geworden. Qua denkniveau liggen we ver uit elkaar en qua levensstijl nu ook.
Ik zie hem niet meer, maar heb hem wel op social media. Soms zeggen we wat onzin tegen elkaar, maar meer dan dat is het niet en hoeft voor mij ook niet. Hij werd op mijn trouwdag nog wel even naar voren gehaald in een abc'tje door mijn broer en zus, dus hij heeft kennelijk indruk gemaakt Wink Mijn vader vergeleek mijn huidige partner ook altijd met hem. Heel irritant! Evil or Very Mad

Haha dit herken ik een beetje qua denkniveau en werk maar ik heb dat eigenlijk nooit erg gevonden (ik heb op latere leeftijd weer even iets met hem gehad).

Leuk om te lezen trouwens al die reacties. RYW, je ex zal wel gebaald hebben? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  RYW do 24 nov 2011 - 8:40

Zusje schreef:
Youandi schreef:Ik ben blij dat het niks is geworden. Qua denkniveau liggen we ver uit elkaar en qua levensstijl nu ook.
Ik zie hem niet meer, maar heb hem wel op social media. Soms zeggen we wat onzin tegen elkaar, maar meer dan dat is het niet en hoeft voor mij ook niet. Hij werd op mijn trouwdag nog wel even naar voren gehaald in een abc'tje door mijn broer en zus, dus hij heeft kennelijk indruk gemaakt Wink Mijn vader vergeleek mijn huidige partner ook altijd met hem. Heel irritant! Evil or Very Mad

Haha dit herken ik een beetje qua denkniveau en werk maar ik heb dat eigenlijk nooit erg gevonden (ik heb op latere leeftijd weer even iets met hem gehad).

Leuk om te lezen trouwens al die reacties. RYW, je ex zal wel gebaald hebben? Very Happy

Ik geloof het wel, maar ik sprak 'm zelf niet meer. Ik had wel gehoord dat hij er flink mee zat. En het was Ă©cht ongepland, overigens. Maar serieus, als ik met hem een kind had gekregen dan was ik nooit meer onder dat juk uitgekomen.

Hartstikke lieve jongen verder hoor, daar niet van, maar wat aan de simpele kant en beter passend bij een meisje dat er net zo over denkt als hij en daarin heel gelukkig kan worden. Maar niks voor mij!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 8:40

Zusje, het zal van de persoon afhangen, maar ik moet er echt niet aan denken weer met hem om te gaan. Er zat geen greintje diepgang in, ik vond zijn 'humor' stom en zijn kijk op het leven (voor zover die er was) echt zwaar tegenvallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  CCC do 24 nov 2011 - 8:44

Jaaa mijn allereerste vriendje was echt leuk, en nog steeds hoor smile We waren toen beide nog erg jong, heb nog steeds contact met hem... Niet heel regelmatig ofzo, maar we spreken elkaar zo nu en dan nog weleens... Blijft een hele leuke en vooral lieve jongen...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 8:45

Ah het zat dus net andersom bij jullie Very Happy. Niet dat ik geen diepgang heb maar aan zijn niveau zal ik nooit kunnen tippen haha. Het scheelt dat we verder wel op 1 lijn zatten natuurlijk. Ik heb ook wel interesse gehad in de dingen die hij deed, vind dat echt bijzonder. Hij legde het dan ook begrijpelijk uit waardoor ik me verder niet dom voel ofzo. Ik had ook een heel klein beetje achtergrond in wat hij deed wat hij op zijn beurt dan weer leuk vond...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  RYW do 24 nov 2011 - 8:46

Youandi schreef:Zusje, het zal van de persoon afhangen, maar ik moet er echt niet aan denken weer met hem om te gaan. Er zat geen greintje diepgang in, ik vond zijn 'humor' stom en zijn kijk op het leven (voor zover die er was) echt zwaar tegenvallen.

Hahahaha ja, ook herkenning. Ik hoor het nog gebeuren, we waren aan het lopen buiten en hij moest plassen (nooit plassen binnen op de wc voor het weggaan, maar liefst buiten tegen een boom, als een 'echte man'). En ik stond een beetje naar de sterren te kijken en zei 'ik zie de grote beer'. En hij zegt 'ik heb 'm in mijn hand'.

Kots!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 8:46

Choco, wordt het niks meer tussen jullie? Very Happy

Leuk om te lezen trouwens dat sommigen met hun eerste vriendje getrouwd/ nog steeds samen zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Tania do 24 nov 2011 - 8:46

Mijn eerste liefde was vooral heftig. Het was mooi, moeilijk, geweldig, pijnlijk en verwarrend. Ik spreek hem heel af en toe nog wel is via msn. Onze levens liggen echt mijlenver uit mekaar en we passen eigenlijk ook totaal niet bij mekaar. Toch heeft het twee jaar geduurd.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 8:49

RYW schreef:
Youandi schreef:Zusje, het zal van de persoon afhangen, maar ik moet er echt niet aan denken weer met hem om te gaan. Er zat geen greintje diepgang in, ik vond zijn 'humor' stom en zijn kijk op het leven (voor zover die er was) echt zwaar tegenvallen.

Hahahaha ja, ook herkenning. Ik hoor het nog gebeuren, we waren aan het lopen buiten en hij moest plassen (nooit plassen binnen op de wc voor het weggaan, maar liefst buiten tegen een boom, als een 'echte man'). En ik stond een beetje naar de sterren te kijken en zei 'ik zie de grote beer'. En hij zegt 'ik heb 'm in mijn hand'.

Kots!

lol!

(en dan niet om zijn grapje haha)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 8:50

RYW schreef:
Youandi schreef:Zusje, het zal van de persoon afhangen, maar ik moet er echt niet aan denken weer met hem om te gaan. Er zat geen greintje diepgang in, ik vond zijn 'humor' stom en zijn kijk op het leven (voor zover die er was) echt zwaar tegenvallen.

Hahahaha ja, ook herkenning. Ik hoor het nog gebeuren, we waren aan het lopen buiten en hij moest plassen (nooit plassen binnen op de wc voor het weggaan, maar liefst buiten tegen een boom, als een 'echte man'). En ik stond een beetje naar de sterren te kijken en zei 'ik zie de grote beer'. En hij zegt 'ik heb 'm in mijn hand'.

Kots!

Laughing

Dat is zelfs een nog te intelligente opmerking voor de jongen waar ik iets mee had laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  CCC do 24 nov 2011 - 8:50

Zusje schreef:Choco, wordt het niks meer tussen jullie? Very Happy

Leuk om te lezen trouwens dat sommigen met hun eerste vriendje getrouwd/ nog steeds samen zijn!

Haha nee, ik ben nu heel erg gelukkig met mijn vriend I love you We waren toen echt heel jong, geloof 13 of 14 ofzo... En ondertussen zijn we zo verschillend, hij is een losbol en ik ben veel serieuzer... Wel heeft hij een zoontje nu, maar geen vaste relatie.. Nee, zou het ook niet eens meer willen... ooit wel een 2e poging gedaan toen ik na 5 jaar weer vrijgezel was, maar dat was echt niks...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  RYW do 24 nov 2011 - 8:51

Zusje schreef:
RYW schreef:
Youandi schreef:Zusje, het zal van de persoon afhangen, maar ik moet er echt niet aan denken weer met hem om te gaan. Er zat geen greintje diepgang in, ik vond zijn 'humor' stom en zijn kijk op het leven (voor zover die er was) echt zwaar tegenvallen.

Hahahaha ja, ook herkenning. Ik hoor het nog gebeuren, we waren aan het lopen buiten en hij moest plassen (nooit plassen binnen op de wc voor het weggaan, maar liefst buiten tegen een boom, als een 'echte man'). En ik stond een beetje naar de sterren te kijken en zei 'ik zie de grote beer'. En hij zegt 'ik heb 'm in mijn hand'.

Kots!

lol!

(en dan niet om zijn grapje haha)

Sja, boys will be boys Very Happy

Wel interessant detail trouwens: ik heb een rare voorkeur voor namen!

Ik heb 4 'echte' vriendjes gehad, en vriendje nummer 1 en huidig vriendje hebben dezelfde naam, en vriendje nummer 2 en vriendje nummer 3 hadden OOK dezelfde naam! (dus niet alle 4 dezelfde, maar 2x2, zegmaar). Weird, huh?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  May do 24 nov 2011 - 8:54

Mijn eerst liefde was een vakantievriendje, waar ik dacht dat ik er zo instond. Als in het is maar een vakantievriendje en als ik weer in Nederland ben, ben ik hem wel vergeten. Maar dat bleek toch even anders te gaan, ik was nog zooo verliefd en hij ook overigens. Maar hij woonde bij Antwerpen in de buurt en ik in Drenthe. Dus het kon nooit wat worden op dat moment vanwege de afstand op die leeftijd. Maar zoveel liefde als ik voor hem gevoeld heb, heb ik nog niet weer voor een ander gevoeld.
We hebben lang contact gehad, maar op een gegeven moment samen besloten om het contact te verbreken en verder te gaan met ons eigen leven. Heb hem nog wel een paar keer gegoogled, en zo weet ik dat hij een dochtertje heeft.
Hij was trouwens gisteren jarig smile
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 8:57

RYW schreef:Sja, boys will be boys Very Happy

Wel interessant detail trouwens: ik heb een rare voorkeur voor namen!

Ik heb 4 'echte' vriendjes gehad, en vriendje nummer 1 en huidig vriendje hebben dezelfde naam, en vriendje nummer 2 en vriendje nummer 3 hadden OOK dezelfde naam! (dus niet alle 4 dezelfde, maar 2x2, zegmaar). Weird, huh?

Haha mijn zusje en ik hebben beide langere relaties gehad waarvan de namen van onze vriendjes heel erg op elkaar leken. Vroeger was dat Danny en Dennis haha en haar man heet K.evin, ik was met K.enneth. Leuk voor mijn ouders, die werden er gek van Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Printje do 24 nov 2011 - 8:59

Mijn eerste echte vriendje is al 3,5 jaar mijn man!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  RYW do 24 nov 2011 - 9:00

Zusje schreef:
RYW schreef:Sja, boys will be boys Very Happy

Wel interessant detail trouwens: ik heb een rare voorkeur voor namen!

Ik heb 4 'echte' vriendjes gehad, en vriendje nummer 1 en huidig vriendje hebben dezelfde naam, en vriendje nummer 2 en vriendje nummer 3 hadden OOK dezelfde naam! (dus niet alle 4 dezelfde, maar 2x2, zegmaar). Weird, huh?

Haha mijn zusje en ik hebben beide langere relaties gehad waarvan de namen van onze vriendjes heel erg op elkaar leken. Vroeger was dat Danny en Dennis haha en haar man heet K.evin, ik was met K.enneth. Leuk voor mijn ouders, die werden er gek van Very Happy.

Haha dat is inderdaad ook wel gek, ja, dat beide schoonzoons qua naam erg op elkaar leken Very Happy
Mijn vriendje nr 2 heeft ooit toen het uit was en ik al vriendje nr 3 had in nare smsjes iets gestuurd van 'roep je mijn naam als je met hem in bed ligt' ofzo, en ik dacht toen: ja toevallig wel... omdat het ook ZIJN naam is, haha Very Happy wist hij veel Wink

En bij mijn huidige vriend zeiden mijn ouders gelijk: hij is toch wel leuker dan die vorige, toch? Very Happy
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 9:03

Hahaha wat erg RYW! Ik neem aan dat hij zeker wel leuker was Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum