Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je eerste vriendje

+49
Herfstblaadjes
Carra
luenca
Justxme
TGR
Sterre
Jelin
Sjirafje
Elin
FireButterfly
Mamsie
PluDan
Sugarfall
Jade
piene1983
dharma
Serena
Lenthe
Tullow
Verona
Rouxxxe
Rovine
Rush
Lotus
Toet
Vanilla Queen
silly-one
Jeanette
Makamba
Caramba
Atelier Madame
Esperanza
Lotus_
Joontjuh
Chocolate Cookie
Flippin' Bitch
Silver
RioolSpook
love
Curious
Sarah1985
Printje
May
Tania
CCC
RYW
Caroow
Tsjip
Marin
53 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 2 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Sarah1985 do 24 nov 2011 - 9:07

mijn eerste vriendje, was een hele leuke jonge en man wat was ik verliefd. Heb op zolder nog foto's van ons samen. Ik heb nog steeds contact met hem niet veel meer. Een paar jaar geleden vertelde die dat die nog steeds verliefd was en met mij wou daten. Ik was toen al samen met mijn man dus niet gedaan.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 2 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Curious do 24 nov 2011 - 9:08

mijn eerste vriendje was ik wekenlang verliefd op totdat ik hem dan eindelijk echt had... die relatie duurde dus ook niet lang.
Achteraf gezien had ik beter bij hem kunnen blijven, hij heeft nu een goed lopend bedrijf en is zeker wel miljonair, haha.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 2 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  RYW do 24 nov 2011 - 9:09

Zusje schreef:Hahaha wat erg RYW! Ik neem aan dat hij zeker wel leuker was Very Happy.

Dat is hij nog steeds Very Happy en reken maar dat hij leuker is, hij was apetrots toen ik mijn scriptie had verdedigd, is elke dag apetrots dat ik alles voor elkaar krijg waar ik me voor inzet en heeft respect voor me smile dus ja, ik ben er wel op vooruit gegaan Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 2 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  love do 24 nov 2011 - 9:10

Mijn eerste vriend zijn 3 maanden samen geweest.
Hij heeft het uitgemaakt (ging vreemd met zijn ex).
Achteraf gezien was het ook totaal niet mijn typ !! Heb hem daarna nog 1x gezien, hij wou wel vaker afspreken maar heb ik afgekapt. Sinds kort heeft hij me op fb en hyves toegevoegd. Zodoende weet ik dat hij getrouwd is en een zoontje heeft. Verder spreken we elkaar niet eigenlijk. Heb ik zelf ook geen behoefte aan.
Daarna tijd alleen maar scharrels gehad, en mijn 2de èchte`vriend ben ik alweer bijna 4 jaar samen I love you
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 2 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 9:21

In het buurdorp wordt altijd een voetbaltoernooi gehouden, een heel weekend. Een hele happening met frituur en feesten 's avonds. Mijn vader en zijn vader zaten beiden in het bestuur. Mijn vader had zijn planning rond, handjes genoeg, maar zijn vader zocht nog iemand voor achter de bar. Ik zou dan samen werken met zijn zoon, Y. Een knulletje van 15 jaar en zo dacht ik er ook daadwerkelijk over.

In dat weekend was hij niet bij mij weg te slaan. En op één van de laatste avonden bracht hij me een zakje snoep, met daar onderin hartjes. Snoepjesverkering, zoals hij het toen zei. Op de laatste avond had hij besloten om vrij te nemen, omdat ik ook vrij had genomen. Hij was spoorloos. Ik voelde toen al zoveel voor hem dat ik hem continu heb gezocht. Toen ik door mijn moeder meegenomen werd naar huis, was ik het daar natuurlijk niet mee eens. En ben teruggegaan. Hem gevonden, gezoend en vaste telefoonnummers uitgewisseld. (mobiele telefoons kwamen net in)

Na een week belde hij mij en vervolgens werden we een setje. Samen slapen zat er natuurlijk niet in. Maar samen onder één dak slapen wel. Zijn familie was warm, mijn familie was warm, ik vond het geweldig. Tot ik verliefd werd op zijn beste vriend, waarmee ik werkte en vervolgens in de kroeg heb gezoend. Hij heeft me vergeven en ik heb het uitgemaakt, omdat ik vond dat hij beter verdiende. We hebben geen contact meer. Al komen we elkaar nog weleens tegen tijdens het toernooi. En kletsen dan ook gewoon. Maar het is al 13 jaar geleden. :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 2 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  RioolSpook do 24 nov 2011 - 9:27

Mijn eerste echte vriendje had ik omdat ik graag een vriendje wilde hebben. Het interesseerde me niet echt wie het was, als het maar iemand was. Ik was toen allang blij dat er iemand iets met mij wilde hebben.
Na 1,5 jaar maakte hij het uit onder dwang van zijn ouders. Ik was niet de juiste voor hem, volgens hen. Dat klopte ook wel. We pasten totaal niet bij elkaar. We hadden beiden echt een totaal andere visie op het leven. Hij was erg kort opgevoed, terwijl ik best los ben gelaten. Dat botste enorm. Onze belangrijkste overeenkomst samen was: we luisterden naar dezelfde muziek en daar baseerde ik de hele relatie op. In mijn ogen waren we de perfecte match omdat we dezelfde muzieksmaak hadden.

Nu heb ik nog wel eens contact met hem. Hij wil dan seks. En hij heeft een relatie met een poolse postorderbruid. Ofzo.

RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 2 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Silver do 24 nov 2011 - 9:30

Mijn eerste echte vriendje heb ik nog steeds contact mee. Ook een hele tijd geen contact gehad omdat hij mij claimde door te zeggen, we horen bij elkaar etc... Maar op e 1 of andere manier toch weer contact gekregen. Het wordt nooit meer wat tussen ons, en dat hoeft voor mij niet.

Ooit spreken we wel weer eens af gewoon voor een bakje koffie, en herinneringen ophalen. Als ik weet dat hij mij niet meer ziet als zijn ex die ie terug wil, maar gewoon als een vriendin. smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 2 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 9:32

Hahaha Rioolspook, lekkere vent nu :P

Maura, 13 jaar, ja dat gaat snel. Voor mij is het alweer 17 jaar geleden volgens mij dat ik hem leerde kennen. En 3 jaar geleden dat we weer iets kregen. Tijd vliegt echt, niet normaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 2 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Flippin' Bitch do 24 nov 2011 - 9:37

Op de basisschool na, ben ik al meer dan 7,5 jaar met mijn eerste vriendje smile
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 2 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Chocolate Cookie do 24 nov 2011 - 9:40

Mijn eerste vriendje was ook niets. Het had sowieso al lang geduurd voor we iets officieel hadden. En toen het officieel was, werd hij ook nog erg jaloers en bezitterig* (zo erg dat ik mijn beste vriendin ook nog minder zag, omdat hij vond dat hij mij te weinig kon zien). Na 4 maanden maakte ik het uit. Ik werd gek van die jaloezie en vond hem ook lang niet zo leuk meer als voor we wat kregen. Daarna werd hij obesessief en vertoonde hij wat stalkerig gedrag.
Heb ook geen contact meer met hem. Geen behoefte aan :P


Laatst aangepast door Chocolate Cookie op do 24 nov 2011 - 9:41; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : * Kon even niet op het woord komen :'))
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 2 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Joontjuh do 24 nov 2011 - 9:41

Mijn eerste vriendje woont bij mij in de straat, voor zolang ik er nog woon. Ik zie hem nog wel eens lopen, maar heb er geen contact meer mee. Misschien maar beter ook, alhoewel ik benieuwd was geweest als hij eerlijk voor ons samen uit was gekomen, hoe lang we dan samen waren geweest, volgensmij heel lang. Alleen hij ging weg met school zonder mij iets te laten weten en dat zo'n 1,5 week, dus ik voelde me zwaar klote en toen hij terugkwam liet hij nog niks weten Sad

Het was een schat van een jongen en ik heb hem daarna nooit meer met een meisje gezien. Ik heb naderhand nog met zijn broertje gezoend, waarvan hij, denk ik, niks weet. Ik ben dus maar doorgegaan met mijn leven, maar denk dat we er beide wel echt zwaar verdrietig/teleurgesteld van zijn geweest.
Joontjuh
Joontjuh
Prater
Prater

Aantal berichten : 649
Punten : 755
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Veghel

http://www.jonisbadeendjes.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 2 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Lotus_ do 24 nov 2011 - 9:45

Mijn eerste vriendje zie ik niet eens echt als eerste vriendje. Ik kende hem via 2 vriendinnen. We hadden een paar keer als groep afgesproken mijn vriendinnen en zijn vrienden. Ik weet niet eens meer hoe het gegaan is maar ineens hadden we 'iets'. Hij was smoorverliefd als ik hem moest geloven ik niet en heb het daarom al snel weer uitgemaakt. Toen heeft hij een vriendin van mij gebeld dat hij het zo erg vond en in een parkje was gaan zitten huilen. Dat kwam op mij er ongelovig over.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 2 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Esperanza do 24 nov 2011 - 9:48

Ik had mijn eerste vriendje op de kleuterschool. We hebben ook nog samen op de middelbare school gezeten. Nu zie ik hem nooit meer omdat ik ergens anders woon en hij in het dorp waar ik vandaan kom is blijven wonen. Zo af en toe hoor ik via m'n ouders nog wel eens wat over hem, maar het is een beetje een rare jongen geworden.

Met m'n eerste echte vriend heb ik geen contact meer al heb ik hem wel op facebook, dus op die manier lees ik nog wel eens wat over hem. Hij heeft nu al weer een poosje een vriendin. Achteraf gezien pasten we helemaal niet bij elkaar en kon ik niet echt mezelf zijn bij hem, maar dat heeft wel even geduurd voordat ik dat in zag.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 2 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Atelier Madame do 24 nov 2011 - 9:50

Mn eerste vriendje heb Ik twee weken mee gehad, maar helaas was Ik niet gelovig genoeg :p. Dus t werkte voor geen meter. Daarna af en toe nog wel gescharreld. Hij is daarna een van mn beste vrienden geworden en hebben ook nog tijdje ruzie gehad.. helaas is ie drie jaar geleden plotseling overleden Sad hadden het gelukkig toen wel bijgelegd, Ik mis m nog steeds zo ni en dan als klankbord.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 2 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Caramba do 24 nov 2011 - 10:17

Mijn eerste vriendje was op de middelbare school, zat in de eerste klas.
Ik spreek hem zo nu en dan nog eens. Zijn moeder tref ik sowieso wel 2 keer in de week.
Waren trouwens ook het stelletje van de eerste klassen. Wel vond de hele school het jammer dat het over was na 7 maand. Maar de eerste klassen vonden het het ergst.
Hij groot en breed, echt een beer van een jongen, ik een klein meisje en dun. Haha.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 2 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 11:48

Mijn eerste vriendje was toen ik 13 was. Het duurde 10 weken waarvan 8 weken zomervakantie en in de vakantie zagen we elkaar niet Je eerste vriendje - Pagina 2 827601. Een week na de vakantie was ik er al weer klaar mee en heb ik het uitgemaakt, met de woorden "Sorry, het is uit." En dan hard wegrennen Je eerste vriendje - Pagina 2 166342. Uhu, erg volwassen.

Daarna heb ik nog eens drie weken een vriendje gehad, ook erg serieus allemaal.

Mijn eerste serieuze vriendje was van mijn 14e tot mijn 17e. We werden verliefd op elkaar terwijl we op vakantie waren. Onze ouders gingen ieder jaar samen en daar kreeg zijn moeder die vakantie spijt van Je eerste vriendje - Pagina 2 394967. Het waren drie mooie jaren en hij is echt ontzettend lief voor mij geweest. Ik weet niet of een jongen daarna nog ooit zo gek op me is geweest en zoveel voor me heeft gedaan. Na drie jaar vond ik hem echter toch te soft en werd ik stiekem verliefd op iemand anders, dus toen maakte ik het uit. Omdat onze ouders vrienden zijn, hoor ik nog regelmatig hoe het met hem gaat, verder heb ik hem op Facebook en we gaan in ieder geval één keer per jaar samen iets drinken. Als ik hem zie is het eigenlijk nog altijd heel gezellig en dat is wel fijn smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 2 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 11:52

Mijn eerste echt vriendje heb ik alweer 3 jaar niet meer gezien. We hebben 4,5 jaar een relatie gehad waarvan we 2 jaar samenwoonde. Hij woont aan de andere kant van het land dus ik kom 'm gewoon ook niet meer per ongeluk tegen ofzo. Hij heeft wel hyves en fb maar we zijn geen vriendjes. We zijn een beetje klote uit elkaar gegaan en hij wilde niks meer met mij te maken hebben. Ik vind het wel goed zo. Het is gegaan zoals het is gegaan en ik vind het ook niet erg dat ik heb niet meer zie of spreek

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 2 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Makamba do 24 nov 2011 - 11:53

Haha, toen dacht ik dat het wat was ja, maar dat bleek achteraf toch anders. Heb er overigens geen contact meer mee. Heb 'm wel een tijd terug nog gezien omdat mijn moeder bevriend is (geraakt) met zijn moeder.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 2 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Jeanette do 24 nov 2011 - 11:56

Nooit die gast meer gezien, maar hij schijnt verslaafd te zijn geworden hoorde ik laatst van iemand. Zonde!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 2 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  silly-one do 24 nov 2011 - 12:24

Mijn eerste vriendje is ook mijn ex en tevens mijn laatste vriend geweest. Hij is alleen vreemd gegaan, maar heeft dit nooit toegegeven. Ik heb er geen contract meer mee en ook geen behoefte aan. Behalve om hem een knal in zijn gezicht te geven, maar wil mijn niet gaan verlagen tot zijn kleuterniveau Very Happy.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 2 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 13:05

[i] Mij eerste vriendje was in de kleuter klas en dat is best een leuke jongen geworden.zijn moeder zou mij nog steeds graag als schoondochter willen Very Happy
D eerste jongen op wie ik echt stapel verliefd was, is mijn man, al is hij toen nooit mijn vriendje geweest smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 2 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Vanilla Queen do 24 nov 2011 - 13:12

Mijn eerste vriendje was alles wat ik wilde. Hij was in mijn ogen perfect, incl zijn imperfectie. Nooit heb ik zoveel van iemand gehouden als van hem. Als hij ook van mij gehouden had (story of my life), dan was ik met hem gaan trouwen en heel veel kindjes gemaakt. De vriendjes daarna leken slechts plagiaat van de liefde die ik voor hem voelde. Geen contact meer met hem, da's ongezond voor mij. Vrees dat ik eeuwig vrijgezel ga blijven.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 2 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Toet do 24 nov 2011 - 14:03

Mijn eerste vriendje haha, nog steeds wel een leuk menneke maar ik zou er echt niet meer op vallen. Volgens mij heeft hij na al die jaren nog steeds wel een oogje op me. Toen het een een jaar geleden uit ging met mijn ex, was hij de eerste die mij een sms stuurde. Geen idee hoe hij aan mijn nummer kwam!

Ik heb er niet echt contact meer mee, maar als ik hem tegen kom met stappen is het altijd gezellig!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 2 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 18:30

Wat leuk om te lezen dat veel van jullie ook nog weleens met hun eerste vriendje praten (de mensen daargelaten die nog steeds met hem zijn Very Happy). Ik heb het nooit zo op omgaan met exen haha Very Happy.

VQ --> hug Waarom is het uit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 2 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 18:32

Ja, ik heb nog steeds heel goed contact met mijn eerste vriend. Want dat is nog steeds mijn vriend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je eerste vriendje - Pagina 2 Empty Re: Je eerste vriendje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum