Het avontuur van Bungel
+18
Spring
Jezzie
Tiana
Yaelynn
sonly
Jasmine
Zininzon
Toet
Penny Blossom
Leine
Carra
Alex
Tullow
Ibbeltje
Catwoman79
Tazz
Marin
Jeanette
22 plaatsers
Pagina 4 van 10
Pagina 4 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Het avontuur van Bungel
Fijn dat Bungel aan is gekomen! Ik zal straks de rest van mijn verslag plaatsen
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zal mijn verhaal bij Zininzon even af maken, voordat ik bij Yaelynn plezier ga maken.
Ik vierde dus Kerst bij Ziz en mocht haar helpen met de voorbereidingen van het diner.
Het voorlezen van het recept ging wel goed, maar toen ik een mes in mijn handen kreeg om de zalm in stukjes te snijden voor de zalmtartaar, ging het toch niet helemaal goed.
Gelukkig had Zininzon een verbandtrommel in huis, zodat we niet naar de HAP hoefden. Ik kreeg de mooiste pleister die ze had!
Jammer genoeg kon ze geen Kerstpyjama vinden in mijn maat, maar Ziz had wel een andere oplossing gevonden.
Ik las laatst op het forum iets over een eventuele reis naar Ierland, dat lijkt me best leuk! Zininzon is daar ook geweest en in nog veel meer landen, kijk maar:
Na Kerst moest er gewoon weer worden gewerkt en mocht ik mee. Er was niet zoveel te beleven, de meeste cliënten wilden geen afspraak tussen de feestdagen. Ziz ging veel achterstallige rapportage invoeren en ondertussen kon ik een paar telefoontjes doen. De headset paste niet zo goed, maar de helft van de tijd hing ik toch in de wacht...
Ik dacht dat ik goud in handen had, een zakje wit poeder. Ik was wel benieuwd hoe goed dat spul was en zag wat liggen op een schoteltje. Net op het moment dat ik een snuif nam, kwam Zininzon de kamer binnen, ik schrok me rot! Mijn gezicht helemaal wit en een lachende Zininzon. Ze liet me de oliebollen zien waar dat poeder bij hoorde..
Verder hebben we niet heel veel gedaan, want Zininzon was helemaal vastgeplakt aan haar laptop. Ze liet me zien waarom en het blijkt dat ze steeds aan het chatten is met een jongen. Vrijdag heeft ze een date met hem, spannend he?! Jammer dat ik dan niet mee kan
Zet hem op Ziz!
Ik vierde dus Kerst bij Ziz en mocht haar helpen met de voorbereidingen van het diner.
Het voorlezen van het recept ging wel goed, maar toen ik een mes in mijn handen kreeg om de zalm in stukjes te snijden voor de zalmtartaar, ging het toch niet helemaal goed.
Gelukkig had Zininzon een verbandtrommel in huis, zodat we niet naar de HAP hoefden. Ik kreeg de mooiste pleister die ze had!
Jammer genoeg kon ze geen Kerstpyjama vinden in mijn maat, maar Ziz had wel een andere oplossing gevonden.
Ik las laatst op het forum iets over een eventuele reis naar Ierland, dat lijkt me best leuk! Zininzon is daar ook geweest en in nog veel meer landen, kijk maar:
Na Kerst moest er gewoon weer worden gewerkt en mocht ik mee. Er was niet zoveel te beleven, de meeste cliënten wilden geen afspraak tussen de feestdagen. Ziz ging veel achterstallige rapportage invoeren en ondertussen kon ik een paar telefoontjes doen. De headset paste niet zo goed, maar de helft van de tijd hing ik toch in de wacht...
Ik dacht dat ik goud in handen had, een zakje wit poeder. Ik was wel benieuwd hoe goed dat spul was en zag wat liggen op een schoteltje. Net op het moment dat ik een snuif nam, kwam Zininzon de kamer binnen, ik schrok me rot! Mijn gezicht helemaal wit en een lachende Zininzon. Ze liet me de oliebollen zien waar dat poeder bij hoorde..
Verder hebben we niet heel veel gedaan, want Zininzon was helemaal vastgeplakt aan haar laptop. Ze liet me zien waarom en het blijkt dat ze steeds aan het chatten is met een jongen. Vrijdag heeft ze een date met hem, spannend he?! Jammer dat ik dan niet mee kan
Zet hem op Ziz!
Zininzon- Ratel
Wauw!! Ik mocht 1 dag eerder naar Yaelynn! Ik ben heerlijk tussen de andere post gedropt en ik kon mezelf al een beetje een weg naar buiten banen. Daar ben ik dan!!:
Yaelynn zag me al gauw liggen en bevrijdde me volledig uit mijn "hulsje"... Wat een mooi huisje (wel een beetje rommelig)! Ik voelde mezelf al wel gelijk zen tussen de mooie spulletjes...
De rest van de dag kennis gemaakt met de rest van het gezin: Yaelynn haar zoontje, haar ex die er nog steeds woont, de goudhamster (altijd leuk) en oeii ook nog een kat waar ik een beetje bang voor ben! Zoontje van Yaelynn maakte net een mooi bedje voor me terwijl ik heerlijk op een zachte kussen lag:
En nu ben ik erg moe, ben immers ook maar een klein muisje... Ik ga heerlijk in mijn mooie bedje liggen!!:
Trusten en meer over mijn avonturen de volgende keer!
Yaelynn zag me al gauw liggen en bevrijdde me volledig uit mijn "hulsje"... Wat een mooi huisje (wel een beetje rommelig)! Ik voelde mezelf al wel gelijk zen tussen de mooie spulletjes...
De rest van de dag kennis gemaakt met de rest van het gezin: Yaelynn haar zoontje, haar ex die er nog steeds woont, de goudhamster (altijd leuk) en oeii ook nog een kat waar ik een beetje bang voor ben! Zoontje van Yaelynn maakte net een mooi bedje voor me terwijl ik heerlijk op een zachte kussen lag:
En nu ben ik erg moe, ben immers ook maar een klein muisje... Ik ga heerlijk in mijn mooie bedje liggen!!:
Trusten en meer over mijn avonturen de volgende keer!
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Het valt me op dat Bungel toch wel erg burgerlijk geworden is, of ben ik de enige?
Gast- Gast
Zusje schreef:Het valt me op dat Bungel toch wel erg burgerlijk geworden is, of ben ik de enige?
Burgerlijk?? Hoe bedoel je? Waaraan merk je dat??
Yaelynn- Fluisteraar
Zusje schreef:Het valt me op dat Bungel toch wel erg burgerlijk geworden is, of ben ik de enige?
Niet toen ze bij mij was
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Wat een nacht, wat een nacht... Ik heb slaapgewandeld. Yaelynn heeft er stiekem foto's van gemaakt:
Wat schaamde ik mij kapot!! Een muisje dat slaapwandelt, dat kan er bij mij niet in.
Ik werd later midden in de nacht wakker tussen de vlaggetjes en besloot even in de koelkast te kijken voor eten, want door al dat slaapwandelen had ik toch wel een beetje trek gekregen!:
Al gauw vond ik iets lekkers, patatjes!! Die hadden we nog over:
Mijn eetmomentje werd na een paar patatjes verstoord, ik hoorde ergens een zacht gekwaak... Ik keek achter me en ik wist niet wat ik zag!! De mooiste kikker zat daar met zijn macho uitstraling... Ik had ineens geen trek meer en ik was op slag verliefd! Hem hoefde ik niet te kussen zodat hij in een prins veranderde, want hij was al als een prins voor mij We hebben 2 uur lang gepraat en de klik was er! De rest van de nacht was geweldig:
Wat schaamde ik mij kapot!! Een muisje dat slaapwandelt, dat kan er bij mij niet in.
Ik werd later midden in de nacht wakker tussen de vlaggetjes en besloot even in de koelkast te kijken voor eten, want door al dat slaapwandelen had ik toch wel een beetje trek gekregen!:
Al gauw vond ik iets lekkers, patatjes!! Die hadden we nog over:
Mijn eetmomentje werd na een paar patatjes verstoord, ik hoorde ergens een zacht gekwaak... Ik keek achter me en ik wist niet wat ik zag!! De mooiste kikker zat daar met zijn macho uitstraling... Ik had ineens geen trek meer en ik was op slag verliefd! Hem hoefde ik niet te kussen zodat hij in een prins veranderde, want hij was al als een prins voor mij We hebben 2 uur lang gepraat en de klik was er! De rest van de nacht was geweldig:
Yaelynn- Fluisteraar
Hij heeft bij mij nog flink zitten snuiven
Had hem Kerstmiddag mee willen nemen borrelen, maar toen had ik hem nog niet en met Oud&Nieuw was hij alweer weg..
Zininzon- Ratel
Zininzon schreef:Zusje schreef:Het valt me op dat Bungel toch wel erg burgerlijk geworden is, of ben ik de enige?
Had hem Kerstmiddag mee willen nemen borrelen, maar toen had ik hem nog niet en met Oud&Nieuw was hij alweer weg..
Bij mij lag ze ladderzat op straat over te geven in een asbak..
Gast- Gast
Nee, dat was jij zelf.June schreef:Zininzon schreef:Zusje schreef:Het valt me op dat Bungel toch wel erg burgerlijk geworden is, of ben ik de enige?
Bij mij lag ze ladderzat op straat over te geven in een asbak..
Gast- Gast
Hahahaha, hilarisch.
Nee hoor, dat was Bungel. Ik had de foto's..
Nee hoor, dat was Bungel. Ik had de foto's..
Gast- Gast
Ik dacht trouwens al direct dat jij met zulk commentaar zou komen.
Gast- Gast
Bla bla..June schreef:Ik dacht trouwens al direct dat jij met zulk commentaar zou komen.
Gast- Gast
Bungel:
Hallo daar!! Even een vraagje. Yaelynn wil een vriendinnetje voor mij erbij halen die er precies (of in een andere kleur) hetzelfde uit ziet als ik. Haar zoontje kan namelijk niet van me af blijven!! Ik was zelfs verplicht om in zijn bedje te slapen ... Info? Anyone??
Hallo daar!! Even een vraagje. Yaelynn wil een vriendinnetje voor mij erbij halen die er precies (of in een andere kleur) hetzelfde uit ziet als ik. Haar zoontje kan namelijk niet van me af blijven!! Ik was zelfs verplicht om in zijn bedje te slapen ... Info? Anyone??
Yaelynn- Fluisteraar
Hema dacht ik!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Hema, maar deze versie weet ik niet zeker of die nog verkocht wordt.
Gast- Gast
Ja bij de Hema inderdaad, maar onze Bungel is er niet meer, zij ziet er nu iets anders uit. Ik heb zelfs nog 2 andere soorten.
Gast- Gast
Leuke foto's Zininzon!
Mijn foto's komen nog, heb er alvast eentje! Moest nog even kroelen met Bungel voordat ie vertrok naar Zininzon!
Mijn foto's komen nog, heb er alvast eentje! Moest nog even kroelen met Bungel voordat ie vertrok naar Zininzon!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:Ze waren er laatst nog wel. Iets andere versie en kleur.
Ik heb ze gisteren nog gezien bij de Hema!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Bungel is onderweg naar Jezzie89
Yaelynn- Fluisteraar
Yaelynn schreef:Bungel is onderweg naar Jezzie89
Leuk, ben benieuwd hoe snel bungel er is!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik zie op het lijstje dat Tea-Leaf bungel na mij krijgt, maar ze heeft geen account meer op he forum...
Dus kan ik haar adres niet vragen, moet bungel dan na mij naar de volgende?
15 - 22 november: June
23 - 29 november: Stuiterbal
30 november - 5 december: Toetje.
6 - 13 december: Yasmine.
13 - 19 december: Jeanette
20-27 december: Zininzon
28 december -4 januari: Yaelynn
5 januari - 11 januari: Jezzie89
12 januari- 18 januari: Tea-Leaf
19 januari - 25 januari Razz_
26 januari - 31 januari: Puggle
1 februari - 7 februari: Joy
8 februari - 15 februaru: Tazz
Dus kan ik haar adres niet vragen, moet bungel dan na mij naar de volgende?
23 - 29 november: Stuiterbal
30 november - 5 december: Toetje.
6 - 13 december: Yasmine.
13 - 19 december: Jeanette
20-27 december: Zininzon
28 december -4 januari: Yaelynn
5 januari - 11 januari: Jezzie89
12 januari- 18 januari: Tea-Leaf
19 januari - 25 januari Razz_
26 januari - 31 januari: Puggle
1 februari - 7 februari: Joy
8 februari - 15 februaru: Tazz