Het avontuur van Bungel
+18
Spring
Jezzie
Tiana
Yaelynn
sonly
Jasmine
Zininzon
Toet
Penny Blossom
Leine
Carra
Alex
Tullow
Ibbeltje
Catwoman79
Tazz
Marin
Jeanette
22 plaatsers
Pagina 10 van 10
Pagina 10 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Het avontuur van Bungel
PurpleSparkle schreef:Verkeerd gelezen dan, sorry.... Ook sorry Zusje. Maar ja, ik.voelde me wel aangevallen. Sorry voor de fouten ik zit op mobiel xxxZelda schreef:PurpleSparkle, ik denk dat Zusje Ibbeltje bedoelde met dat ze jou zo 'laat' herkende. En er stond een knipoog achter. Niet meteen zo defensief
Slecht geweten?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Nou, wat fijn dat je er wéér bent. Nog altijd even aardig.PurpleSparkle schreef:Ik reageer nu toch? Bovendien is Bungel allaUing verzonden. Jij bent jammer. Ik heb mijn best gedaan. En ik plaats mijn verhaal als de rest voor mij die haar had,dat ook doet.Zusje schreef:Snel van begrip hoor Jammer... Ik zal mijn nichtje vragen of we haar Bungel mogen versturen... Ik zie haar vanmiddag.
Gezien jammer met een hoofdletter begint zal Zusje een nieuwe zin bedoelen. Echt heerlijk hoe jij je altijd aangevallen voelt en dan meteen zo om je heen trapt!
Gast- Gast
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Haha, Smikkel... Iets over een aardige pot en een ketel?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Mijn God, doe niet zo aangevallen. Snel van begrip had ik tegen Ibs die daar zelfs al op reageerde...
Gast- Gast
June schreef:Zo mooi hoe Bungel mensen dichter bij elkaar brengt
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
ik heb evt nog een roze bungel in de aanbieding! Weet niet zeker of hij hetzelfde printje heeft, maar deze mag wel op reis
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Mama1985 schreef:ik heb evt nog een roze bungel in de aanbieding! Weet niet zeker of hij hetzelfde printje heeft, maar deze mag wel op reis
Lees eens terug hoeveel verhalen er nog missen... Ik zou er niet aan beginnen, de lol is er inmiddels wel vanaf.
Bungel R.I.P.
Gast- Gast
Heel erg jammer dat er zoveel verhalen nog missen idd. Ik denk dat Bungel verleden tijd is....
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Zusje schreef:Mama1985 schreef:ik heb evt nog een roze bungel in de aanbieding! Weet niet zeker of hij hetzelfde printje heeft, maar deze mag wel op reis
Lees eens terug hoeveel verhalen er nog missen... Ik zou er niet aan beginnen, de lol is er inmiddels wel vanaf.
Bungel R.I.P.
Het is idd jammer dat er nog veel mist!
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Pagina 10 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 10 van 10
Permissies van dit forum: