Het avontuur van Bungel
+18
Spring
Jezzie
Tiana
Yaelynn
sonly
Jasmine
Zininzon
Toet
Penny Blossom
Leine
Carra
Alex
Tullow
Ibbeltje
Catwoman79
Tazz
Marin
Jeanette
22 plaatsers
Pagina 2 van 10
Pagina 2 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Het avontuur van Bungel
Hee June wat een leuke bijdrage! Tof dat Bungel weer back on track is.
Gast- Gast
Als het goed is, is Bungel vandaag aan gekomen bij Toetje. Hij heeft hier een rustig weekje beleefd.
Ik zal zodra ik tijd heb een verslag maken :-)
Ik zal zodra ik tijd heb een verslag maken :-)
Gast- Gast
Bungel is bij mij aangekomen Stuiter! Yasmine, wil je mij jouw adres Pm'en?
Na een lange reis van Stuiter naar Toet ben ik inmiddels aangekomen. Na eerst nog de hele middag in de brievenbus te hebben gelegen (kkkoud) werd ik er tegen de avond uitgehaald. Helaas bleef het daar ook bij en werd ik met enveloppe en al op de keukentafel gesmeten. Toen ik Toet ein-de-lijk binnen hoorde komen ging ze eerst uitgebreid douchen om vervolgens de laptop aan te zetten en GTST terug te kijken. Halverwege goede tijde ontdekte ze de enveloppe en mocht ik nog even het laatste stuk GTST meekijken. Het blijkt wel weer; ik krijg niet overal een even warm onthaal. Ik ben benieuwd hoe de rest van de week gaat worden bij Toet! Nu eerst de overheerlijke warme chocomel met slagroom opslurpen die ze voor me gemaakt heeft. Hopelijk gooit ze er nog een scheutje Baileys doorheen..
Na een lange reis van Stuiter naar Toet ben ik inmiddels aangekomen. Na eerst nog de hele middag in de brievenbus te hebben gelegen (kkkoud) werd ik er tegen de avond uitgehaald. Helaas bleef het daar ook bij en werd ik met enveloppe en al op de keukentafel gesmeten. Toen ik Toet ein-de-lijk binnen hoorde komen ging ze eerst uitgebreid douchen om vervolgens de laptop aan te zetten en GTST terug te kijken. Halverwege goede tijde ontdekte ze de enveloppe en mocht ik nog even het laatste stuk GTST meekijken. Het blijkt wel weer; ik krijg niet overal een even warm onthaal. Ik ben benieuwd hoe de rest van de week gaat worden bij Toet! Nu eerst de overheerlijke warme chocomel met slagroom opslurpen die ze voor me gemaakt heeft. Hopelijk gooit ze er nog een scheutje Baileys doorheen..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Leuk om weer eens wat belevenissen te lezen.
Toetje, wel goed voor Bungel zorgen he?!
We hebben nogal wat schade te compenseren!
Toetje, wel goed voor Bungel zorgen he?!
We hebben nogal wat schade te compenseren!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Tazz schreef:Ik heb me al 3x opgegeven maar haar nog nooit gehad... dus op hoop van zege nog een keer!!15 - 22 november: June23 - 29 november: Stuiterbal
30 november - 5 december: Toetje.
6 - 13 december: Yasmine.
13 - 19 december: Jeanette
20-27 december: Zininzon
28 december -4 januari: Yaelynn
5 januari - 11 januari: Jezzie89
12 januari- 18 januari: Tea-Leaf
19 januari - 25 januari Razz_
26 januari - 31 januari: Puggle
1 februari - 7 februari: Joy
8 februari - 15 februari: Tazz
16 februari - 23 februari: Maple
Bedankt voor de enthousiaste reacties . Maple, waarom doe je dat niet gewoon zelf ?
Gast- Gast
Haha, oh sorry, dacht dat het lijstje alleen in de openingspost stond
Gast- Gast
Is maar een datum dat ik wil, en die is al bezet!June schreef:Smikkell schreef:Nu baal ik helemaal dat ik onze date die dag heb afgezegd..
Als jij je nou opgeeft, dan kom ik dan weer naar je toe en Merai vast ook wel!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Is maar een datum dat ik wil, en die is al bezet!June schreef:Smikkell schreef:Nu baal ik helemaal dat ik onze date die dag heb afgezegd..
Fijn dat zeurpiet ook weer in het land is samen met de Sint. Je zoekt maar een andere datum uit, dan maken we het dan ook gewoon leuk. Of je claimt die datum vast voor 2012 .
Gast- Gast
June schreef:Smikkell schreef:Is maar een datum dat ik wil, en die is al bezet!June schreef:Smikkell schreef:Nu baal ik helemaal dat ik onze date die dag heb afgezegd..
Fijn dat zeurpiet ook weer in het land is samen met de Sint. Je zoekt maar een andere datum uit, dan maken we het dan ook gewoon leuk. Of je claimt die datum vast voor 2012 .
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Wat leuk beschreven zeg June!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkel! Anders zetten we een datum vast voor Ierland en zorgen we dat ze dan meegaat??
Ik heb begin maart nog examens dus als het goed is kan ik eind maart/ begin april naar Ierland... Welke datum had jij haar gewild?
Ik heb begin maart nog examens dus als het goed is kan ik eind maart/ begin april naar Ierland... Welke datum had jij haar gewild?
Gast- Gast
SorrySmikkell schreef:Is maar een datum dat ik wil, en die is al bezet!June schreef:Smikkell schreef:Nu baal ik helemaal dat ik onze date die dag heb afgezegd..
Zininzon- Ratel
Heb alweer helemaal zin in mijn weekje met Bungel. Ze mag mee naar de WinterEfteling, logeren in het Eftelinghotel, meehelpen de kerstboom opzetten (als dat maar goed gaat).
Toetje: geef Bungel maar genoeg alcohol, bij mij zal ze een weekje aan geheelonthouding moeten doen
Toetje: geef Bungel maar genoeg alcohol, bij mij zal ze een weekje aan geheelonthouding moeten doen
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ow, dat is eigenlijk precies wat ik ook dacht. Leuk om Bungel mee te nemen. Dat verzacht de pijn al een beetje dat ik Bungel niet van 23 tot 27 hebZusje schreef:Smikkel! Anders zetten we een datum vast voor Ierland en zorgen we dat ze dan meegaat??
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, dat is eigenlijk precies wat ik ook dacht. Leuk om Bungel mee te nemen. Dat verzacht de pijn al een beetje dat ik Bungel niet van 23 tot 27 hebZusje schreef:Smikkel! Anders zetten we een datum vast voor Ierland en zorgen we dat ze dan meegaat??
Mooi zo . Binnenkort dan een datum vastzetten? Dan openen we een topic en kunnen we ook Bungel reserveren .
Gast- Gast
Puik plan.Zusje schreef:Smikkell schreef:Ow, dat is eigenlijk precies wat ik ook dacht. Leuk om Bungel mee te nemen. Dat verzacht de pijn al een beetje dat ik Bungel niet van 23 tot 27 hebZusje schreef:Smikkel! Anders zetten we een datum vast voor Ierland en zorgen we dat ze dan meegaat??
Mooi zo . Binnenkort dan een datum vastzetten? Dan openen we een topic en kunnen we ook Bungel reserveren .
Gast- Gast
Jeanette: kun je mij jouw adres sturen (per PM).
Dan kan Bungel maandagavond jouw kant op komen.
Dan kan Bungel maandagavond jouw kant op komen.
Jasmine- Ratel
Verhaal is hier nog in de maak
Jasmine- Ratel
Ik ben benieuwd!
Zininzon- Ratel
Dat van mij moet ook nog komen. Maar het komt. Maandag heb ik tijd en zal ik de foto's plaatsen en het verhaal.
Gast- Gast
Joeee, hij komt deze week mijn kant op!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Whaha, een meisje op m'n werk had van de week een bungelknuffel meegenomen. Ik werd alleen nogal raar aangekeken toen ik helemaal blij uitriep 'Aaaahh... Bungel!!'
Gast- Gast
Pagina 2 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 2 van 10
Permissies van dit forum: