Het avontuur van Bungel
+18
Spring
Jezzie
Tiana
Yaelynn
sonly
Jasmine
Zininzon
Toet
Penny Blossom
Leine
Carra
Alex
Tullow
Ibbeltje
Catwoman79
Tazz
Marin
Jeanette
22 plaatsers
Pagina 9 van 10
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Het avontuur van Bungel
Lily schreef:Zusje schreef:Deze zijn niet meer te koop volgens mij...
jawel hoor hier wel alleen wel een vernieuwde versie. Maar ik vind het beeje raar om tea een nieuwe te laten kopen, zei kan er ook niks aan doen dat ie kwijt is.
Nou ze zei het zelf dus niemand laat het haar kopen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
nee dat klopt maar ik wil ook niet dat ze zich verplicht voelt om er een te kopen
Gast- Gast
Nee oke snap ik Moeten we denk ik maar even bekijken hoe en wat.
Wat je zegt; nieuwe versie . Volgens mij heeft mijn nichtje nog een Bungel oude versie, mag ik vast wel op reis sturen van haar... Mocht hij echt niet meer te voorschijn komen...
Gast- Gast
Misschien wil Bungel niet meer in de schijnwerpers staan...
Ik stel een auditie voor waar we op zoek gaan naar een waardige opvolger van Bungel
Ik stel een auditie voor waar we op zoek gaan naar een waardige opvolger van Bungel
Gast- Gast
Shoesdontlie schreef:Misschien wil Bungel niet meer in de schijnwerpers staan...
Hahaha! 'Op zoek naar Bungel'
Maar eh, is Bungel zo vervangbaar?
Gast- Gast
Vind het juist leuk om het bungel te laten blijven.
Ibbeltje schreef:Vind het juist leuk om het bungel te laten blijven.
Want je houdt niet van verandering?
Gast- Gast
Ik denk dat een auditant wel aan een aantal eisen moet voldoen. Hij mag geen heimwee hebben, moet fotogeniek zijn en dun genoeg zijn om door de brievenbus te kunnen:
YES NEXT TOP BUNGEL
YES NEXT TOP BUNGEL
Gast- Gast
Zusje schreef:Ibbeltje schreef:Vind het juist leuk om het bungel te laten blijven.
Want je houdt niet van verandering?
jawel, maar Bungel is Bungel hahaha. Meer kan ik er niet over uitleggen :d Is gevoel denk ik
Beter laat dan nooit
Ik heb Bungel net na Valentijnsdag naar Razz_ gestuurd, dus ze moet hem gehad hebben. Ik heb hem niet aangetekend verzonden, maar eerder ging dat altijd goed. Volgens mij stuurt iedereen haar ook per gewone post in een bubbeltjesflop?
Het verhaal volgt nog, daar ben ik reikelijk laat mee, dat weet ik. Maar daar ben ik niet de enige in zo te zien.
Oh, en I'm back, maar ik weet nog niet hoe actief ik zal zijn.
Ik heb Bungel net na Valentijnsdag naar Razz_ gestuurd, dus ze moet hem gehad hebben. Ik heb hem niet aangetekend verzonden, maar eerder ging dat altijd goed. Volgens mij stuurt iedereen haar ook per gewone post in een bubbeltjesflop?
Het verhaal volgt nog, daar ben ik reikelijk laat mee, dat weet ik. Maar daar ben ik niet de enige in zo te zien.
Oh, en I'm back, maar ik weet nog niet hoe actief ik zal zijn.
Gast- Gast
Trouwens: Ibbeltje treft geen blaam. Don't shoot the messenger, shoot PostNL.
Gast- Gast
OOow ik weet al wie je bent Welkom terug!
Snel van begrip hoor .
Jammer... Ik zal mijn nichtje vragen of we haar Bungel mogen versturen... Ik zie haar vanmiddag.
Jammer... Ik zal mijn nichtje vragen of we haar Bungel mogen versturen... Ik zie haar vanmiddag.
Gast- Gast
haha ja ik zag ze zich voorstellen en dacht huh wie is dat....tot ik later hier haar reactie zag
Nou ik heb dat ding echt niet gehad en ik hoef 'm ook niet meer dus mijn naam kan uit de lijst !
Gast- Gast
Zusje schreef:Snel van begrip hoor Jammer... Ik zal mijn nichtje vragen of we haar Bungel mogen versturen... Ik zie haar vanmiddag.
Laatst aangepast door PurpleSparkle op zo 4 maa 2012 - 21:37; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : .)
Gast- Gast
PurpleSparkle schreef:Ik reageer nu toch? Bovendien is Bungel allaUing verzonden. Jij bent jammer. Ik heb mijn best gedaan. En ik plaats mijn verhaal als de rest voor mij die haar had,dat ook doet.Zusje schreef:Snel van begrip hoor Jammer... Ik zal mijn nichtje vragen of we haar Bungel mogen versturen... Ik zie haar vanmiddag.
wtf?
Volgens mij sloeg hetgeen Zusje zei over het snel van begrip zijn tegen Ibbeltje, omdat die toen doorhad wie jij was.
Zusje is toch vragen of ze de andere bungel mag gebruiken?
Gast- Gast
PurpleSparkle, ik denk dat Zusje Ibbeltje bedoelde met dat ze jou zo 'laat' herkende. En er stond een knipoog achter. Niet meteen zo defensief
Gast- Gast
Princess schreef:PurpleSparkle schreef:Ik reageer nu toch? Bovendien is Bungel allaUing verzonden. Jij bent jammer. Ik heb mijn best gedaan. En ik plaats mijn verhaal als de rest voor mij die haar had,dat ook doet.Zusje schreef:Snel van begrip hoor Jammer... Ik zal mijn nichtje vragen of we haar Bungel mogen versturen... Ik zie haar vanmiddag.
wtf?
Volgens mij sloeg hetgeen Zusje zei over het snel van begrip zijn tegen Ibbeltje, omdat die toen doorhad wie jij was.
Dat vatte ik wel zo op ja dat dat tegen mij was
Ik weet niet of PS op telefoon internet, aangezien een ander woord ook niet klopt?
Princess schreef:PurpleSparkle schreef:Ik reageer nu toch? Bovendien is Bungel allaUing verzonden. Jij bent jammer. Ik heb mijn best gedaan. En ik plaats mijn verhaal als de rest voor mij die haar had,dat ook doet.Zusje schreef:Snel van begrip hoor Jammer... Ik zal mijn nichtje vragen of we haar Bungel mogen versturen... Ik zie haar vanmiddag.
wtf?
Inderdaad.. Volgens mij zei zusje snel van begrip tegen Ibbeltje en Jammer dat Bungel verdwenen is (dat is toch ook jammer)..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Zelda schreef:PurpleSparkle, ik denk dat Zusje Ibbeltje bedoelde met dat ze jou zo 'laat' herkende. En er stond een knipoog achter. Niet meteen zo defensief
Laatst aangepast door PurpleSparkle op zo 4 maa 2012 - 21:41; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : .)
Gast- Gast
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 9 van 10
Permissies van dit forum: