Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hallo ik ben Bungel

+5
Jeanette
silly-one
Joli86
Zwerver
Sweety
9 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hallo ik ben Bungel Empty Hallo ik ben Bungel

Bericht  Sweety za 18 dec 2010 - 23:00

Omdat we naar een nieuw forum zijn gegaan en Bungel nog steeds aan het reizen is dacht ik om de verhalen met foto's hierheen te plaatsen.

Doedelll Hallo allemaal ik ben Bungel een lange slungel die nu nog bij Doedelll woont. Maar ik wil graag op reis door Nederland.
Bij wie mag ik een weekje logeren en kan er foto's van mij maken en een dagboek bij houden?
Hallo ik ben Bungel DSC01763

Wat is de bedoeling?
Er wordt een lijst gemaakt van meiden bij wie Bungel mag logeren, diegene die onder iemand staat stuurt haar adres naar diegene boven haar zodat Bungel op volgorde verstuurd kan worden.
Iedereen mag hem ca een week houden en schrijft een verhaal met foto's van wat Bungel allemaal gedaan heeft.
Het is een platte knuffel dus hij past gewoon door de brievenbus.
De foto's en het dagboek worden in dit topic geplaatst zodat iedereen kan zien wat ze allemaal uitspookt.

Dus wie doet er mee? Mocht je nou op vakantie gaan is het natuurlijk ook leuk om haar mee te nemen.



Bungels Hyves: http://waar-is-bungel.hyves.nl/
Bungels publieke Hyves: http://hier-is-bungel.hyves.nl/



Het lijstje..

2 tm 28-2 Jadore
1-3 tm 7-3 Nayomi
8-3 tm 14-3 Yvonne
15-3 tm 21-3 Lucy
22-3 tm 28-3 Smikkell
29-3 tm 4-4 Terkina
5-4 tm 11-4 Ekiaam 87 (ben tot de 11e in NL, daarna naar Disney, graag voor de 9e bij mij thuis hebben (Nederland)
12-4 tm 18-4 Ekiaam 87 (hier ga ik naar Disney)
19-4 tm 25-4 Wolletjes en de rest?
26-4 tm 2-5 Euc
3-5 tm 9-5 Mizzaardbei
10-5 tm 16-5 Mozaiek
17-5 tm 23-5 Vizzzzz
24-5 tm 30-5 Jip83 (gezellig op mijn verjaardag!)
31-5 tm 6-6 hilda19
7-6 tm 13-6 xdribbel
14-6 tm 20-6 Nicolletjuhhhh
21-6 tm 27-6 Dijn82
28-6 tm 4-7 Auxo
5-7 tm 12-7 Kersje
13-7 tm 20-7 Lutthien
21-7 tm 26-7 Fayebella
27-7 tm 1-8 XXjojootjeXX
2-8 t.m 8-8 Emilie - dan kan die op mijn verjaardag zijn!
9-8 tm 15-8 CareBear
16-8 tm 24-8 Alex167 - Iets langer dan de rest, maar dan is hij op A.'s eerste verjaardag
25-8 tm 1-9 Yes-redactie
2-9 tm 9-9 Catootje
10-9 tm 17-9 Loona

18-8 tm 24-9???????????

25-9 tm 2-10 Suusie (mijn verjaardag)
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo ik ben Bungel Empty Re: Hallo ik ben Bungel

Bericht  Sweety za 18 dec 2010 - 23:01

Doedelll 17 feb 2010 Hallo nu dan eindelijk mijn stap avontuur in Amsterdam.
Ik ben met Wendy, Susanna en Brenda zaterdagavond gaan stappen in Amsterdam.
Eerst ben ik met Brenda mee gegaan met de auto naar Suus. Daar gingen we ook een nachtje slapen.
We hebben Wendy op het station opgehaald en toen door gereden naar Suus dr huis.

Het feest kon toen al beginnen, want ik kreeg meteen vodka jus en malibu cola. Nog een beetje make-uppen en daarna voor het eerst van mijn leven met tram weggeweest! Wat een beleving in de grote stad!

De meiden waren een beetje aan het kibbelen waar we nou heen zouden gaan, maar het werd het Rembrandtplein.
Eerst in de Bastille gezeten, waar we aardig wat wijntjes hebben gedronken. En ook ben ik daar achter de bar geweest om te kijken of ze allemaal wel goed hun werk deden. Maar dat ging allemaal best lekker en heb genoeg te drinken gekregen.
Na een paar uurtjes zijn we naar Jantjes verjaardag geweest en heb een dansje gedaan met Brenda en Wendy.
Helaas was het daar zo druk en niet zo heel gezellig dat we besloten om naar de Cooldown te gaan. Daar heb ik lekker een tijdje vanuit een glas naar mensen gekeken en heb ook nog gesjanst met de barman. Iedereen vond me dan ook harstikke lief.

Rond 4 uur was het mooi geweest en hadden de meiden honger gekregen, ik lustte trouwens ook wel wat. En zijn we shoarma gaan eten, had ik ook nog nooit gehad, maar was wel een aanrader hoor.
Ook heb ik nog even gekeken naar Rembrandt die daar stond, hij was wel groot zeg! Toen hebben de meiden me meegenomen naar de nachtbus om lekker naar huis te gaan.
We zijn dan ook met z'n allen als een blok in slaap gevallen. En de volgende dag ben ik met Wendy in de trein mee naar Den Haag gegaan.

Hier de foto's

Wendy en ik knuffelen
(stond geen foto bij )

Ik drink en rook soms ook
(stond geen foto bij)

In de Bastille met de meiden.

Hallo ik ben Bungel 874319811_5_D1DY
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo ik ben Bungel Empty Re: Hallo ik ben Bungel

Bericht  Sweety za 18 dec 2010 - 23:05

Lagom 18 feb 2010 Bungel was erbij hoor gister op het Binnenhof... Hier met Wouter Bos:
Hallo ik ben Bungel IMG_0534

Verslag volgt snel Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo ik ben Bungel Empty Re: Hallo ik ben Bungel

Bericht  Sweety za 18 dec 2010 - 23:10

Lagom 19 feb 2010 Nou, ik ben nu in Den Haag en heb het prima naar mijn zin gehad hier! De reis van Amsterdam naar hier liep helaas wel wat vertraging op omdat ik net de trein had gemist maar het uitzicht in de trein was erg mooi en maakte een hoop goed!

Eenmaal in Den Haag aangekomen was ik toch best wel heel erg moe en heb ik verder niet zo heel veel gedaan dan met Wendy mee naar huis gegaan en lekker een beetje chillen op mijn billen :-d .

Omdat Wendy nogal ziek was ben ik bij haar gebleven en heb ik haar af en toe geknuffeld. Dat was wel fijn :-d . Woensdag moest ze even langs het ziekenhuis en kwamen we door de stad. Wat een avontuur!

Via het stadhuis zijn we naar Het Plein gelopen waar allemaal leuke cafeetjes zitten en een mooi standbeeld staat van Willem de Zwijger. Via het Mauritshuis zijn we zo het Binnenhof op gelopen waar het een hele happening was met camera's en ministers die naar buiten kwamen. Ik heb er een paar gezien! Ook de Ridderzaal en de fontein en toen het binnehof met de skyline van Den Haag en de Vijverberg. Ook nog de Gevangenepoort en het beeld van Johan de Witt. Brrrr, de dingen die daar zijn gebeurd! Het Vredespaleis heb ik ook nog gezien, volgens Wendy het mooiste gebouw van Den Haag.

's Avonds zijn we gaan eten bij de ouders van Wendy en daar heb ik Eveline ontmoet. Ze heeft me wel aan het werk gezet toen hoor maar gelukkig mocht ik daarna weer even chillen :-d .

Nu ben ik klaar voor mijn volgende reis! Ik ben zo benieuwd wat me nog meer te wachten staat :-d .

:handkiss: van Bungel

PS. Foto's zijn onderweg!



voor alle foto's http://waar-is-bungel.hyves.nl/album/48670729/Bungel_in_Den_Haag/s_Il2t7g/fotos/879025081/0/inhG/#media_navigator_1=1&media=0.879025081.inhG&__state__=2

Bungel met Willem de Zwijger:
Zie je dat hij een hondje heeft?

Bungel op het Binnenhof:
Hallo ik ben Bungel IMG_0534-1

Bungel bij het Vredespaleis:
Hallo ik ben Bungel 879026013_5_jICq

Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo ik ben Bungel Empty Re: Hallo ik ben Bungel

Bericht  Sweety za 18 dec 2010 - 23:18

Jadore 28 feb 2010 Door Jadore:

Plots! Ik vallllllll…. Dit riep Bungel.

Ik ben naar beneden gerend en daar lag een grote envelop. Een bruine ik maak ‘m open en wie komt daar uit, Bungel! Bijna gestikt… wie stopt haar nu ook in een envelop met zoveel plakband, Lagom was vergeten een klein luchtgaatje te maken.

Bungel gaf me een dikke knuffel en we hebben samen een glaasje taksi gedronken, wat erg lekker was. Ondertussen heeft ze me al haar avonturen van de week ervoor verteld. Ze heeft een leuke week gehad.

Door Bungel:

Vandaag heb ik Dutchy leren kennen, maar Dutchy moet even wennen aan mij. Daarna zijn we samen gaan koken, lekkere preischotel mmmmm. Ik heb van Jadore heel veel mogen helpen! Ik mocht groenten schoonmaken, roeren, kaas over de schotel gooien, de koelkast open houden! Ik was heel erg trots op mezelf. Ik heb ook stiekem een snoepje uit de snoeppot gehaald, sssttttt niet doorvertellen hé! S’avonds mocht ik in de auto, want we moesten naar de kapster, ze is heel lief en mooi blond ze heeft mijn oor er bijna afgeknipt. Ook de zus van Jadore was er. Haar zus heeft een puppy gekocht en ik ben bij haar in slaap gevallen, wat is ze klein en lief….

Ik heb zelfs rijles gehad wie had dit ooit gedacht ik kon niet eens bij de pedalen, maar zolang ik maar kan sturen, joehoeeeeeeeeeeeeee.

Stiekem heb ik af en toe wel kattenkwaad uitgehaald, dat kun je ook wel zien op de foto's (zie zwaan)

Wat was dit een leuke dag.. Ik voel me al helemaal op mijn gemak, Jadore is erg lief.

We hebben ook elke dag lekker uit kunnen slapen tot 9 uur! Lekker ontbeten, koffie gedronken, achter de computer gezeten, een boekje gelezen….

En het huis gepoetst, poeh wat een werk!

I

k heb ook nog Hip-Hop les van Jadore gehad, ik kreeg zelfs Adidas schoenen aan, deze waren een beetje te groot, maar dat mag bij Hip-Hop, Baggy zo noemen ze dat! Yoo Yoo.

Oo ja ze hebben nog een poes, Belg. Belg is veel liever, Dutchy is soms een beetje bang. Ik heb in de middag lekker met Belg geknuffeld!

Nayomi, je moet weten dat ik heel veel heb geleerd van Jadore, namelijk koken! Ik mocht heerlijke sla maken… En een Elvis cake bakken, gadverdamme wat was die cake vies. Uiteindelijk heeft Jadore besloten om de hele cake (cake was zelfs groter dan ik!!) weg te gooien. Dag Cake.

We hebben ook nog de film Invictus gekeken, Jadore en ik hebben stiekem zitten smiespelen. Eigenlijk mag dat niet maar de film ging alleen over Rugby, wij mochten niet kiezen anders was het Love Happens geworden. De Prosecco maakte alles helemaal goed! Heb gewoon een hele fles opgedronken!

Ook moest ik me voorbereiden op de wedstrijd van PSV, zoals jullie kunnen zien heb ik dat gedaan met een kopje koffie en een tijdschrift over PSV. Toen ik daarmee klaar was, kreeg ik een psv sjaal om, echt heel stoer. Ik mocht met de mannen mee! Gelukkig kreeg ik bier.

Maar nu moet ik ook nog vertellen, Maurice heeft op het begin gewoon even snel foto’s gemaakt, ik moest mijn bier kei snel opdrinken en toen stopte hij mij gewoon in zijn jas!! Jaaaaa in zijn jas! Omdat hij niet wilde dat anderen mensen raar over hem zouden denken omdat ik mee was. Ik kon niets meer zien, Jadore heeft hem thuis flink op zijn kop gegeven. En mij getroost, omdat ik moe was en ik lekker op de bank wilde liggen heeft Jadore mij een joggingbroek aangedaan.

Maurice heeft later trouwens nog gezegd dat hij het zo niet bedoelde en zijn we weer vriendjes geworden. Ik weet heus ook wel dat ik er anders uitzie…

Ik voel me al helemaal thuis hier! En ik ben erg verdrietig dat ik weg moet.

Morgen ga ik op de post en Jadore heeft beloofd een luchtgaatje voor me te maken. Ik ben heel benieuwd naar mijn volgende reis.

Dag lieve Jadore, ik ga je missen. Ook Belg, Dutchy & Maurice.

Hallo ik ben Bungel Foto-YNSNHTXM-1
Hallo ik ben Bungel Foto-7KTI8FHM
Hallo ik ben Bungel Foto-67GM3VCO-1
Hallo ik ben Bungel Foto-AVUFHRRG
Hallo ik ben Bungel Foto-BZWDIF8Y-1
Hallo ik ben Bungel Foto-CC6DK7AR
Hallo ik ben Bungel Foto-CLPGXHSX-1
Hallo ik ben Bungel Foto-WTSYJ3I6
Hallo ik ben Bungel Foto-QYTYYRVC
Hallo ik ben Bungel Foto-Q8VXRG3U
Hallo ik ben Bungel Foto-MPDLFZXE
Hallo ik ben Bungel Foto-YBCZYTCQ-1
Hallo ik ben Bungel Foto-VAWGYUPS
Hallo ik ben Bungel Foto-U7IVSHUB
Hallo ik ben Bungel Foto-TLHUUGPP
Hallo ik ben Bungel Foto-SJRDZR6V
Hallo ik ben Bungel Foto-KON6HHVB-1
Hallo ik ben Bungel Foto-JALOK38T
Hallo ik ben Bungel Foto-HEEQKTRP
Hallo ik ben Bungel Foto-GVGEH6KZ-1
Hallo ik ben Bungel Foto-EXYWNPFZ
Hallo ik ben Bungel Foto-EBN6K3MS
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo ik ben Bungel Empty Re: Hallo ik ben Bungel

Bericht  Sweety za 18 dec 2010 - 23:26

Nayomi 7 maart 2010 Bungel:Na een kort maar vermoeiend tripje (in ja hoor...weer een mega envelop) beland ik rond 12 uur bovenop de brievenbus van Maurice en Saskia. Gelukkig schijnt het zonnetje lekker dus ik zit goed in mijn envelop! Ik besluit even mijn oogjes te sluiten en plots voel ik dat iemand me pakt. Ik word ergens neer gelegd en hoor een man zeggen,kom dogs,we gaan ff plasje doen! En dan is het stil....Opeens hoor ik weer hondenvoetjes,een deur gaat open en weer dicht en weer is het stil?!


Enige tijd later hoor ik weer een deur,een tas ploft op de grond,een vrouwenstem roept Miley,Seven...vrouwtje is thuis. En dan hoor ik...Hee... Bungel is er!!! Eindelijk wordt ik bevrijd uit mijn envelop. Als ze me uitpakt zegt ze: aahh in het echt zie je er nog veel liever uit...we gaan een leuke tijd hebben samen!


Ook de honden komen naar me kijken en Saskia besluit me aan ze voor te stellen. Van Miley krijg ik meteen een kus. Seven weet nog niet zo goed wat hij van me moet vinden...nou..ik weet het ook nog niet van hem!

Hallo ik ben Bungel Foto-GBV3HYWW-D1
Hallo ik ben Bungel Foto-OP6E4LGO-D2

Saskia moet nog wat huishoudelijke klusjes doen dus ik ga even lekker relaxen op de bank. Als ze eindelijk klaar is,is het tijd voor drinken en wat lekkers. Omdat ze nog huiswerk moet maken mag ik op haar bureau zitten en onder het genot van een lekker glaasje cola muziek luisteren.

Hallo ik ben Bungel Foto-MDTSUOSP-D3

Saskia:Rond 5 uur schrik ik plotseling door de stem van Bungel. “Zeg,zullen we eens gaan koken? Ik kan dat inmiddels ontzettend goed,Jadore heeft mij heel veel geleerd”. Nou,geweldig toch! Bungel snijdt alvast de uien en ik zet de rest klaar. We gaan chili maken! Als Bungel klaar is met de uien en de paprika schoonmaken en snijden, bakken we samen alles en maken nog een lekkere salade. Bungel kent een recept(heeft ie bij Jadore afgeken maar mocht ik eigenlijk niemand zeggen) en dat is heerlijk! Nu is het wachten tot Maurice thuis komt!

Bungel: Na een lekkere avond chillen en Desperate Housewives kijken kreeg ik te horen dat ik maar vroeg naar bed moest. Saskia moest namelijk werken en ik mocht mee. Jeetje wat ging die wekker vroeg...om kwart over 7 zaten we al gedoucht en wel in de bus...poeh poeh.

Op het werk stelde ze me aan iedereen voor...haar collega's vonden me allemaal leuk! Tja,wat wil je met zo'n charmant uiterlijk he..:-)

Saskia werkt bij een tandarts dus ik weet nu hoe ik gaatjes moet vullen en ook kiezen trekken is geen probleem! Toen er een patiënt uit viel,mocht ik in de stoel,dan had ik mijn halfjaarlijkse controle alvast gehad. De tandarts zei dat ik perfect gepoetst had,en een mooi gebit!

Na de pauze werd ik een beetje moe en dus heb ik s'middags wat administratie gedaan. Ik was blij toen de dag om was.

Zo,nu gaan we lekkere kippensoep eten,morgen meer van mijn avonturen!

Hallo ik ben Bungel Foto-66NR7N8B-D4
Hallo ik ben Bungel Foto-S7FRQ7J4-D5
Hallo ik ben Bungel Foto-4LMTOB7Q-D6

Bungel: Helaas werd Saskia s'ochtends ziek wakker en dus besloten we in bed te blijven. Ik kreeg de afstandsbediening en mocht lekker tv kijken. Helaas was ze niet binnen 1 dag weer beter en hebben we tot gisteren in bed gelegen.Dat was ook heel gezellig natuurlijk!

Hallo ik ben Bungel Foto-6FQTONNB-D7

Om het goed te maken belooft Sas mij een heerlijk warm bad. Wat blijkt,ik mag alleen maar pootje baden...als ik er iets van zeg mompelt ze iets over hygiëne enz maar daar heb ik natuurlijk niks aan :-(

Hallo ik ben Bungel Foto-A8N6SIAN-D8

Als we klaar zijn gaan we samen een kraamcadeau maken voor de bazin van Saskia. Het wordt een luiertaart! Ik ben trots op het resultaat:

Hallo ik ben Bungel Foto-Y38VPOV3-D

haha,zie er ligt nog een inlegkruisje op de schaal,zijn van de hond,die krijgt altijd een broekje aan tijdens haar periode)

Na een gezellig weekje met Bungel is de tijd van afscheid nemen aangebroken!

Lieve Bungel,bedankt voor je bezoekje en de steun tijdens mijn griepje...zo was ik nooit alleen! We gaan je missen maar wensen jou heel veel plezier bij Yvonne en Nali!! Liefs en een dikke knuffel van Saskia en Maurice en een pootje van S en M!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo ik ben Bungel Empty Re: Hallo ik ben Bungel

Bericht  Sweety za 18 dec 2010 - 23:28

Als er mensen zijn die het leuk vinden dan zal ik er nog meer verhalen en foto's opzetten. Maar mochten jullie het niet leuk vinden dan haal ik het gewoon weer weg.
Ik ga nu helaas ervandoor dus ik lees de reactie's later. Fijne dag allemaal!! Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo ik ben Bungel Empty Re: Hallo ik ben Bungel

Bericht  Zwerver zo 19 dec 2010 - 3:12

Jemig wat een werk! hahaha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo ik ben Bungel Empty Re: Hallo ik ben Bungel

Bericht  Joli86 zo 19 dec 2010 - 3:18

@ Sweety:

Ik zag in dit topic bij jou avoturen met bungel een foto van een lesauto, rijschool combinatie zuid.... Heb je daar zelf gelest? IK heb bij de rijschool mijn motorrijbewijs gehaald! Tenminste als het dezelfde rijschool is.... uit Someren?
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo ik ben Bungel Empty Re: Hallo ik ben Bungel

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 4:37

Geweldige verhalen! Ik vind het leuk om meer verhalen te lezen wat Bungel allemaal beleeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo ik ben Bungel Empty Re: Hallo ik ben Bungel

Bericht  silly-one zo 19 dec 2010 - 5:08

Bungel bij Lucy!

Na een lange, lange reis in een envelop kom ik eindelijk aan bij Lucy! Ik heb het gevoel alsof ik daaaagen opgesloten heb gezeten, dus ik ben blij als ik dan eindelijk eruit mag. Waar ben ik aanbeland? Eens even kijken... Ah, Lucy, vriend, een jongetje en een meisje! Het jongetje vind ik geloof ik niet zo lief, die begint meteen te gooien met mij. Alsof ik nog niet genoeg pech heb gehad deze week! Maar van het meisje krijg ik gelukkig een warm welkom.


Ik val met mijn neus in de boter, het is etenstijd! Ik rammel na die paar dagen, volgens mij ben ik ook een beetje afgevallen! We eten tarly, de vriend van Lucy zit te zeuren dat hij het niet lust maar ik vind het wel lekker hoor. Ik krijg mijn eigen bordje.

Lekker hoor!
Als ik het op heb ga ik nog even bij dat lieve meisje knuffelen.

Die avond ga ik vroeg naar bed. Het is een vermoeiend weekje geweest in de envelop en ik ben wel toe aan slaap in een echt bedje! Dus tot morgen! Ja, dat dacht ik... maar om drie uur begint er een kind te krijsen, om zes uur begint een kind te krijsen, en als je dacht dat ik nog kon uitslapen dan heb je het mis, want ik moet mee naar de dierentuin.
Best leuk hoor, eerst in de auto mee, dan gaan we dieren bekijken en dan is het even tijd voor een pauze. Ik moet even bij dat enge jongetje wachten tot we eten krijgen, gelukkig is hij liever voor me dan gisteren!

Maar hij weet toch niet zo goed wat hij nou met me aan moet. Ik denk dat ik te roze ben voor hem ofzo...
Daarna kijken we nog naar een heleboel dieren.


Als we weer thuis zijn ga ik nog even mijn oefeningen doen.

Die nacht is de laatste nacht bij Lucy thuis. Ik had maar twee nachtjes hier, jammer hoor. Hoewel... ik hoop dat de volgende geen kinderen heeft, dan kan ik eindelijk weer eens rustig slapen! Maar sommige dingen zal ik best missen...

Mijn scharreltje bijvoorbeeld, die ik heb gevonden in de dierentuin. Ach ja, het was leuk voor één nacht en misschien zien we elkaar nog eens...


silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo ik ben Bungel Empty Re: Hallo ik ben Bungel

Bericht  silly-one zo 19 dec 2010 - 5:18

Bungel bij Terkina 25 april 2010
Dinsdagmiddag. Poef! Met een knal voel ik dat ik in de envelop op de grond neerkom. Iedere keer weer opgevouwen in die envelop zitten, is toch niet fijn. Maar als ik het goed heb, ben ik nu weer bij mijn volgende bezoekadres. Eindelijk, nog even en ik kan mijn benen en armen weer strekken!
Uren later… Pompiedompiedom. Nog steeds zit ik in die stomme envelop. Waar blijft ze nou toch? Ja! Daar zal ze zijn! Ik voel dat de envelop wordt opgepakt. Aan de envelop wordt een paar keer gefrummeld en dan zal hij nu wel open… Nééé! Ik voel dat de envelop weer wordt neergelegd. Wil niemand mij dan hier laten logeren?
Weer uren later. Woensdagochtend. Nog steeds zit ik in die stomme envelop. Geen lekker warm bedje waar ik in mocht slapen, nee, ik lig gewoon nog steeds met mijn benen in mijn nek! ‘Aaah, daar ben je!’, hoor ik iemand zeggen. Ik word opgepakt en eindelijk wordt de envelop opengescheurd en zit ik oog-in-oog met mijn nieuwe logeervriendinnetje.

Hallo ik ben Bungel 936790764_5_K4vt

En mijn logeeravontuur mag dan nu eindelijk echt beginnen. Ik mag met Terkina mee naar haar werk, met de bus! Ze werkt in een heel mooi restaurant, en voor de gasten komen mag ik helpen met jus d’orange persen, de kaarsjes aansteken en tafeltjes opdekken. En ik mag een kopje koffie voor mezelf zetten.

Hallo ik ben Bungel 936790859_5_uDfBHallo ik ben Bungel 936790929_5_4CU9

Op het werk staan allemaal mooie flessen wijn, likeuren en bier! Door mijn vorige logeerpartijtjes en de nodige alcoholversnaperingen, moet ik zeggen dat het hier voelt als hemel. Het liefst wil ik van alles wel wat drinken! Als Terkina even niet kijkt, ga ik aan de biertap hangen. Maar héé, er komt niets uit! Die stomme hendel ook. Hmmm, hoe krijg ik die naar voren? Maar voor ik me dat kan bedenken, hoor ik Terkina zeggen: ‘Wat ben jij nou aan het doen, Bungel? Je kan toch niet zomaar uit de biertap gaan drinken? Om half elf ’s ochtends!’ Beschaamd laat ik mezelf van de biertap los. Maar Terkina is een beetje boos en voor straf moet ik in haar tas op haar blijven wachten tot ze klaar is met werken. Omdat het wel lang kan duren, krijg ik een muziek op mijn hoofd. Zo kan ik me alvast voorbereiden op Paaspop en hoef ik me niet te vervelen.
Hallo ik ben Bungel 936791042_5_9_am

Uren later zitten de liedjes wel in mijn hoofd. Ik ken alle teksten van voor naar achter en ga de muziek zelfs al bijna leuk vinden. Terkina is nu klaar met werken, en we gaan naar haar huis en meteen naar bed, want het is al laat. Ik mag bij haar in haar roze bed slapen. Het roze is bijna dezelfde kleur als mijn vacht. Maar hopen dat Terkina mij wel ziet en niet op mij gaat liggen.
Hallo ik ben Bungel 936791082_5_VYE9Hallo ik ben Bungel 936791174_5_iGTX

Op donderdag mag ik mee met Terkina en haar mamma naar Mary Poppins, de musical. Maar daarvoor moeten we eerst nog een stuk met de bus en trein reizen. Omdat Terkina’s mamma later naar Utrecht komt, gaan wij samen nog een koffie drinken bij Starbucks. Wat een lekkere koffie zeg! En die cheesecake is nog goddelijker!

Hallo ik ben Bungel 936791227_5_ziguHallo ik ben Bungel 936791306_5_KHrVHallo ik ben Bungel 936791379_5_HZ9Y
Voor de musical gaan we eerst nog lekker eten bij een restaurant, aan het strand. Van Terkina moet ik afkicken van de alcohol, dus krijg ik alleen een flesje CocaCola. Volgens haar is dat heel erg lekker, veel lekkerder dan alcohol, maar ik weet het net zo nog maar niet. Geef mij maar gewoon een lekkere wijn of zo. Na het eten mag ik nog even het strand op. Een zandkasteel bouwen. Maar helaas waait de wind mij weg.

Hallo ik ben Bungel 936791660_5_5HlS

Bij Mary Poppins zitten we op de eerste rij. Zo kunnen we alles mooi van dichtbij zien. De musical is erg leuk, de liedjes mooi en het decor kleurig! Het applaus na afloop is daverend. Ik denk dat ik ook musicalster wil worden. Ik heb al geoefend met meedansen.
Hallo ik ben Bungel 936791964_5_6Cg9

Het weekend gaan we bij Ocarina slapen. En naar Paaspop! Terkina is er de hele week al heel enthousiast over, dus ik kijk er erg naar uit. Zaterdagochtend reizen we weer met de bus en trein, op naar Brabant. We gaan eerst naar Ocarina’s huis, om de slaapspullen weg te brengen. En ik moet alvast oefenen om Terkina goed vast te houden tijdens het festival.

Hallo ik ben Bungel 936792062_5_tJE2Hallo ik ben Bungel 936792174_5_-DDS

Dan gaan we met de auto naar Schijndel, waar Paaspop is. Het schijnt maar een klein stukje te zijn, maar in de auto moeten we heel lang wachten. Er blijken meer mensen naar het festival te willen. Dan kan ik in de tussentijd het programma alvast bestuderen. Maar het lange wachten in de auto valt in het niet, als we moeten wachten om het festivalterrein op te mogen. Als we, na anderhalf uur wachten eindelijk op het festivalterrein zijn, doen we een klein vreugdedansje.
Hallo ik ben Bungel 936792482_5_9OLV
Het festivalterrein ziet er erg mooi uit. Mooie kleurige tenten en mooie versiering. Maar ook modder, veel modder. En wat leuk is, is dat ze ook heel veel alcoholische drankjes hebben, ze hebben er zelfs een tent van. Helaas mag ik ze van Terkina niet proeven, omdat ze bang is dat ik me niet kan gedragen. Ik mok eventjes, maar het festival is veels te leuk om lang boos te zijn.
Vandaag gaan we naar een optreden van Rasti Rostelli. Ik wil ook graag onder hypnose gebracht worden, maar ik word niet op het podium geroepen. Dan maar alleen toekijken. En dat is ook erg grappig, bizar en leuk! Na het optreden van Rasti gaan we lekker dansen en in Extrematent en optredens kijken in de Rocktent. De rockmuziek vind ik alleen niet zo mooi, er wordt namelijk zoveel geschreeuwd en zo weinig gezongen. Voor we het weten, is de eerste dag alweer voorbij! Jammer, maar nog een hele dag om morgen naar uit te kijken.
Omdat Ocarina niet zo heel ver van het festivalterrein woont, slapen we bij haar thuis. Dat is fijn! Gedoucht en lekker warm kunnen we lekker slapen.
Hallo ik ben Bungel 936792254_5_VjGN


Vrolijk Pasen! Na een korte nacht geslapen te hebben, gaan we een overheerlijk Paasontbijtje eten. Snel weer aankleden en weer op naar Paaspop. Gelukkig hoeven we deze keer niet zo lang te wachten om te auto te parkeren of het festivalterrein op te kunnen. Alleen is de parkeerplaats heel erg modderig, waardoor we bang zijn dat we straks vastzitten, als we naar huis gaan. Maar daar hoeven we ons nu niet druk over te maken, want eerst nog een dagje festivallen! Omdat het terrein gisteren zo modderig was heeft Terkina mij een regenjasje aangegeven, zo blijf ik deze dag ook schoon en droog.
Hallo ik ben Bungel 936792442_5_YP9MHallo ik ben Bungel 936792714_5_J7u3
Maar dat blijkt niet helemaal waa. Omdat ik Terkina in de modder zie springen, wil ik dat ook. Alleen heeft zij mooie regenlaarsjes aan… Maar die heb ik dan weer niet, dus mijn voetjes worden nat en vies! En ook mijn regenjasje ben ik tijdens het springen verloren. Maar dat mag de pret niet drukken, ik droog vanzelf weer op.

Ook vandaag gaan we weer dansen en rocken in de tenten. Terkina had mij natuurlijk alvast voorbereid, dus bij Triggerfinger kon ik zelfs de liedjes meezingen, wat een feest! En voor je het weet, is de dag weer voorbij! Gelukkig zit de auto niet vast in de modder, zorgen gemaakt om niets dus. Hoewel het mij stiekem wel stoer lijkt, om met een tractor uit de modder gesleept te worden. Moe en voldaan gaan we weer naar Ocarina’s huis. Ik ben moe, dus wil graag slapen.

Hallo ik ben Bungel 936792781_5_xF1A

Terkina en Ocarina gaan samen met een huisgenootje van Ocarina nog een feestje bouwen, tot vroeg in de ochtend.

Op maandagochtend gaan we Paasontbijten bij de moeder van Ocarina. Weer een heerlijk ontbijt. Was het iedere dag maar Pasen!

Dit was mijn laatste dag bij Terkina en ik moet weer in die verschrikkelijke envelop. Dat is jammer, maar ik ben wel weer benieuwd wat mijn volgende avonturen zullen zijn! (Hopelijk weer een plek waar ik wel alcohol mag drinken smile)
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo ik ben Bungel Empty Re: Hallo ik ben Bungel

Bericht  silly-one zo 19 dec 2010 - 5:20

Ekiaam 25 april 2010

Okee, bereid je voor op een lang verhaal, Bungel is hier ruim een week geweest!! Hoe het zit met de foto's moet ik nog even uitzoeken aangezien ze nog niet op de hyves staan, maar komt goed!!

Bungel, deze week in 3 verschillende landen, Nederland, Belgie & Frankrijk

Donderdag 8 april, kwam mijn vriend thuis en hij nam de post mee naar boven, met ook een soort pakketje voor mij, Bungel!!
We hebben even een kopje thee gedronken en daarna gingen we eten, witlof met ham & kaas, natuurlijk was er voor Bungel ook een stronkje dus ze heeft goed kunnen eten, dat was ook nodig, want Bungel gaat een drukke week tegemoet, dit heb ik haar nog even niet verteld.

Vrijdags heb ik Bungel verteld, wat we allemaal gingen doen, dat vond ze wel allemaal erg spannend, nieuwe mensen ontmoeten, naar andere landen toe en nieuwe avonturen beleven.
Ook heb ik haar verteld, dat er waarschijnlijk bijna geen alcohol gedronken gaat worden deze week, dus kan ze mooi afkicken!

Bungel vertelt:

Zaterdag 10 april
Vandaag heb ik lekker uit kunnen slapen, verder hebben we een beetje relaxt gedaan en ons voorbereid op vanavond, we gingen namelijk naar Disney Princess on Ice in Rotterdam.
Zwaai Zwaai (van forum), kwam ons ophalen en natuurlijk moesten we even een foto maken in de auto, we reden door naar Delft, om daar een andere vriendin op te halen.
In Ahoy hebbben we nog foto’s gemaakt, van mij met het decor, het is niet allemaal even scherp, maar dat komt door de belichting, ik was er zeker wel!!
Ekiaam87 was helemaal gek van Belle en baalde dat zij maar 1 liedje kwam schaatsen.
Na afloop nog een foto gemaakt met de poster van Disney Princess on Ice en weer terug naar huis.

Zondag 11 april
Vanmorgen weer uitgeslapen, daarna moest Ekiaam87 nog wat dingen doen, voordat we weggingen.
Om 12 uur zaten we in de bus, en daarna in nog een bus, waar we weer een foto hebben gemaakt.
In Scheveningen aangekomen, wist ik al wat we gingen doen, er hing namelijk een heel grote poster van Mary Poppins en er lag een rode loper, toevallig was ik met Terkina al een keer hier geweest en kende ik het al, maar vandaag gingen we niet naar binnen. .
Het bleek dat Ekiaam87 een arrangement had gewonnen, waarmee ze langs de rode loper mocht staan.
We hebben wat foto’s gemaakt en gewacht op Lejow, die ging namelijk gezellig mee.
Daarna langs de rode loper staan, wat een geduw zeg, Ekiaam87 zette me maar veilig op de grond neer (in haar tas), maar ik vond een gaatje en kon toch meespieken.
Toen alle Bekende Nederlanders binnen waren, gingen we nog op de foto met het decor dat buiten stond en we vertrokken met de tram, ook hier weer een foto gemaakt, met het T-shirt dat Ekiaam87 gekregen had.
We gingen weer naar Delft, want we moesten naar België toe! Ekiaam87 woont daar voor 5 maanden, maar doordat ze vakantie had, was ze even een weekje in Nederland.

Maandag 12 april
Het was vroeg vanmorgen! We moesten om 8.15 al de deur uit, ik ontmoette weer een nieuw iemand, Vibeke, een Noors meisje. Samen met haar, gaan we met de trein, terwijl de andere 4 dames met de auto gaan.

Waar gaan we dan heen? We gaan voor 2 dagen naar Parijs & voor 2 dagen naar Disney, Ekiaam87 heeft me vast voorbereid dat daar ook veel kinderen zullen zijn!
Ook in de TGV nog even snel een foto gemaakt.
In Parijs aangekomen, gingen we als eerste naar het Louvre, daar hebben we een beetje buiten rondgelopen en van de zon genoten.
Daarna gingen we naar Place de la Concorde en toen naar de Eiffeltoren.
’s Avonds, was ik wel moe en ging ik lekker slapen in het 2-persoonsbed.

Dinsdag 13 april

De volgende ochtend, weer op tijd op want we gingen naar Disney!
Eerst maakten we nog even een foto van het treinstation waarvan we vertrokken richting Disney.
In Disney, eerst een foto gemaakt met het kasteel op de achtergrond. Het is hier inderdaad erg druk en er zijn veel kinderen!
Toen gingen we naar It’s a small World, wat een leuk lied is dat zeg J En lekker varen met de boot J
Daarna liepen we langs het kasteel en daar was Belle, Ekiaam87 moest natuurlijk weer even foto’s maken en daarna hoorden we ineens: Dames & Heren, Lieve Kinderen, blabla, kwam er ineens een trein aan met allemaal poppen erop. Ekiaam87 vertelde wie dat allemaal waren, Pinokkio, Pluto en nog veel meer!
We hebben nog door het park gewandeld en zijn in een aantal attracties geweest, maar ik heb niet van alles een foto, daarvoor was het veeel te druk.
Space Mountain vond ik wel een beetje eng, zo in het donker en Ekiaam87 schreeuwde heel hard in mijn oor. (Heeft ze wel sorry voor gezegd J)
Ineens was het tijd om te gaan zitten op de stoep, maar waarom? Het schijnt dat er een parade komt ofzo.
Maar om 4 uur, hoorden we ineens weer dat gekke stemmetje, die in het Nederlands iets probeert te zeggen, maar dat niet zo goed kan.
Er was eerst nog een andere show! Op het podium voor het kasteel, om de nieuwe poppen welkom te heten. Er was ook een nieuwe prinses, een donker meisje met een hele mooie groene jurk aan J. Daarna weer gewacht tot de parade, ineens gingen er wagens voor ons stil staan en hoorde ik Ekiaam87 heel hard roepen: “ Yes, ze komen hierheen!”, ik dacht nog, wie komt er hierheen, maar toen zag ik het, hele mooie meisjes in jurken en jongens in mooie pakken. Het bleken prinsen en prinsessen te zijn en voor onze neus begonnen ze te dansen.
Dat was wel heel erg mooi en ik kreeg er een beetje kippenvel van.
Daarna hebben we nog wat rondgelopen en attracties gedaan en zijn we gaan eten in Videopolis, daar speelden ze filmpjes af van Mickey Mouse, die al heel oud zijn, maar wel heel grappig!

Woensdag 14 april

Vandaag weer naar Disney, maar nu naar het andere park, we gingen daar als eerste naar een hotel, leuk dacht ik! De meiden praatten allemaal in het Engels tegen elkaar, komt zeker omdat ze elkaar anders niet verstaan? Dus ik wist niet waar het over ging.
Jee, ik schrok me rot zeg, pff dit is geen leuk hotel, bah wat eng en dan val je ook nog eens heel hard naar beneden. Iedereen in de lift gilde heel hard!!
Daarna dacht ik het rustig te hebben, nee hoor, gaan ze in Rock ’n Rollercoaster! Worden we weer afgeschoten en we zaten helemaal voorin!
Toen gingen we naar Stitch Live, even uitrusten en toen we buitenkwamen liepen er weer van die poppen rond, ik ben niet met ze op de foto geweest, het was veel te druk en de figuren gingen meestal net weg toen wij kwamen.
Weer tijd voor een attractie, iets met Nemo, we stonden in een lange rij, 65 minuten en toen we nog maar 15 minuten hoefden, ging hij kapot! We hebben toch maar gewacht en gelukkig ging hij het na een kwartiertje weer doen.
Het begon super relax en begon bij te komen, maar nee hoor, gaan we ineens omhoog en is het een achtbaan :O, hier had ik me niet op voorbereid!!
Maar gelukkig heb ik mijn angst overwonnen en heb ik kunnen genieten.
Daarna gingen Ekiaam87 & ik weer naar het andere park, want ze wilde de parade zien. Een mooie plek gevonden, nadat de parade daar geweest was, rende Ekiaam87 ineens heel hard om nog een keer Belle te kunnen zien dansen en ze rende naar de plek waar we gister zaten.
Ze was helemaal gelukkig en stond te springen
Toen was het etenstijd en gingen we met een paar andere meiden naar Annette’s , ze serveren daar je eten op rolschaatsen! En ze gingen dansen op de tafel!!

Donderdag 15 april
Vandaag gingen we naar Parijs, naar de Notre Dame & de Arc de Triomphe.
Toen we daar klaar waren gingen we naar het hotel terug en daar wachten op de andere meiden.
De trein naar België zou om 18.31 vertrekken, helaas werd dit 19.30 en misten we bijna de laatste trein naar het dorp waar Ekiaam87 woont (die trein vertrekt om 21.14 vanaf Brussel). Gelukkig hadden we hem nog net!
In de trein naar Belgie, zaten we met 2 hele lieve kleine meisjes. Ekiaam87 ging haar DS zoeken maar vond mij in haar tas, ze zette mij op de tafel en ik werd gelijk vastgepakt door 1 van die meisjes. Zij heeft de hele weg met mij gespeeld en we hebben samen veel lol gehad. Nu heb ik wel een beetje spierpijn, want ik werd in alle mogelijke posities geduwd!

Vrijdag 16 april
We zijn weer thuis, in België, lekker geslapen en een beetje relax gedaan.
Ineens gaat om 22.00 de telefoon, iemand die de weg niet kan vinden?
Ekiaam87 loopt naar buiten en ze komt terug met 3 mensen, het waren haar vriend en zijn vader & stiefmoeder, die kwamen hier heen. De vriend bleef slapen in het huis, de ouders ergens anders.

Zaterdag 17 april
Tijd voor het laatste uitstapje, we gaan naar Brugge, in de stad veel rondgelopen en schatten gezocht (geocaching), daarna heerlijk geluncht! Lekker omelet met champignons en kaas, mmm.
Aan het eind van de middag, moest ik mee met de vriend, hij gaat mij versturen naar Wolletjes. Maar eerst gingen we nog naar een hal, daar gingen ze iets doen met een bal, ik heb gevraagd wat het was en het bleek een bekerfinale van handbal te zijn, waar het broertje van de vriend aan meedoet. En raad eens, ze hebben gewonnen!
Een mooie afsluiting van deze week. Ik hoop dat ik net zo’n fijne week zal hebben met Wolletjes en haar vriendinnen!

Lieve Bungel, bedankt dat je deze week bij ons was en ik hoop dat je het fijn hebt gehad, veel plezier bij de volgende meiden, ik geloof dat je dan gaat vliegen, als het luchtruim weer open gaat!
Tot de volgende keer, wanneer ik je leuke verhalen weer lees!
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo ik ben Bungel Empty Re: Hallo ik ben Bungel

Bericht  silly-one zo 19 dec 2010 - 5:22

Jip83 27 mei ( foto's doen het niet meer)

Zo de week bij Jip83 zit er alweer bijna op. Ik heb hier niet zoveel beleefd. Op zich niet zo erg, want na al die drukke dagen met de andere meiden, was het hier wel lekker bijkomen. Glimlach

Allereerst mocht ik kijken waar Jip83 altijd studeert en achter de computer met jullie zit te forummen.

Wat een stapel met boeken lagen daar...ik kreeg er helemaal hoofdpijn van!



Gelukkig deed ze ook nog wat aan ontspanning en zo mocht ik mee hardlopen, helpen met haar vriend om de tuin te sproeien. Hij wilde niet met mij op de foto...zo jammer, want het is zo'n leuke jongen! En ik heb lekker aan de bloemetjes mogen ruiken. Omdat Jip83 vertelde dat er koolmeesjes in het huisje zaten, wilde ik daar ook wel even in kijken! En ja hoor, 8 stuks maar lief! Ze begonnen wel hard te piepen toen ze mij zagen. Ik ben toch hun mama niet?





Vandaag is Jip83 jarig, maar behalve de schoonouders en ouders, komt er niemand op visite. Dus zo leuk is het niet dat ik op haar verjaardag mocht zijn... Daarom mag ik alvast weer in de envelop, op weg naar Hilda19! Daar kan ik wel weer een ruig weekje aan hoor! Hier val ik in slaap van de saaiigheid, kom maar op met die actie!!!
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo ik ben Bungel Empty Re: Hallo ik ben Bungel

Bericht  silly-one zo 19 dec 2010 - 5:26

Bungel bij Hilda 10 juni 2010

Na een hele lange reis werd ik eindelijk door een brievenbus gedaan, hehe dacht ik eindelijk mag ik uit deze envelop. Maar in plaatst daarvan werd ik geprikt in mijn billen in mijn hooft. Ik schreeuwde het uit van de pijn. Auw Auw help help. Maar niemand die kwam. Gelukkig hield het geprik op. En opeens werd ik opgepakt. En eindelijk verlost. Hilda was verast dat ik er was. En ook kreeg ik een kennismaking met de prikker. Het is Spikie de kat. Ik denk meteen ik krijg je wel terug en spring snel op zijn rug.
Hallo ik ben Bungel DSCN5388

Ik zal je wel krijgen denk ik.

Maar eigenlijk is Spikie heel aardig want hij brengt me snel naar een leuk plekje, en daar halen we boeven streekjes uit. Maar ohw jeej Hilda betrapt ons.

Hallo ik ben Bungel DSCN5393

Ook mag ik als het donker is bij spikie slapen.

De volgende dag na een stevig ontbijt ging de kattenkwaad weer verder samen met Spikie natuurlijk. Hij leerde mij allemaal rare dingen. Op het aanrecht springen schooien om lekkere dingen. Stiekem in de kast verstoppen. Wij vermaakten ons prima samen. Regelmatig betrapte Hilda ons en dan keken wij onschuldig, of ik deed net of ik sliep.

Hallo ik ben Bungel DSCN5395
Vrijdag mocht ik mee naar een trouwerij, De hele dag feest en heel veel drank, Ja ik mocht van Hilda drinken. Maar wel met mate. Helaas weet ik niet hoeveel dat was. Toen we eenmaal weer thuis waren deed ik erg rare dingen

Hallo ik ben Bungel DSCN5409

Ik stond op de kop hing in de lamp. Hilda werd boos. En vertelde dat ik voortaan maar 2 glaasjes mag hebben. Zondag vierde Hilda haar verjaardag. En iedereen zat buiten maar was mij veels te warm dus bleef ik lekker binnen. En he wat vond ik daar een fesje rosé ik dacht die is van mij.


Hallo ik ben Bungel DSCN5413

Zo zag ik eruit na dat ik die hele fles op had. En mezelf versierd had. Daarna ben ik maar snel naar bed gegaan waar mijn grote vriend Spikie ook was, ik ben ook een beetje verliefd op Spikie geworden Verlegen

DSCN5414.jpg picture by hilda20
Hallo ik ben Bungel DSCN5408

De volgende ochtend toen ik wakker werd moest ik tandjes poetsen van Hilda want stonk na drank.

Hallo ik ben Bungel DSCN5412

Ik heb me prima vermaakt bij Hilda en Spikie. Erg gezellig . Ik ga wel met een kater na de volgende en hoop dat ik daar geen drank krijg heb genoeg op. En ga Spikie ook erg missen want we zijn wel erg gek op elkaar

Hallo ik ben Bungel DSCN5414Hallo ik ben Bungel DSCN5394
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo ik ben Bungel Empty Re: Hallo ik ben Bungel

Bericht  silly-one zo 19 dec 2010 - 5:28

Mijn belevenissen tijdens het logeren bij Lydia. 13 juni 2010

Na 4 lange dagen in een donkere envelop te hebben gezeten, viel ik met een dreun op de mat.
Ik was beland in Harderwijk!
Mijn dag begon gelijk goed, we gingen pannenkoeken bakken en ik mocht meehelpen (en mee smullen natuurlijk!)

Hallo ik ben Bungel 2di2a9x

De eerste pannenkoek mislukte maar ik kon er geen genoeg van krijgen.

Hallo ik ben Bungel Afdo4i

Om even bij te komen van het eten ging ik een beetje rondkijken.
En wat zag ik daar? Een heleboel vriendjes op een rij!

Hallo ik ben Bungel 2z538xu

Na deze vermoeiende dag kroop ik lekker in bed. Ik had zelfs een eigen kamertje in Lydia's kamer!

Hallo ik ben Bungel 23ia0rq

In het weekend vertelde Lydia dat er een paar vriendjes langs zouden komen.
Maar eerst moesten we nog even huiswerk maken.
pffiew...wat was dat moeilijk zeg. Maar gelukkig konden we elkaar helpen.

Hallo ik ben Bungel 2wlvifrHallo ik ben Bungel 5lt73d



En wat zag ik toen? Een koekjestrommel.
Hmm......daar had ik eigenlijk wel zin in.
Ik wilde er stieken 1 pakken, maar helaas had Lydia mij door.
Ik dacht dat ik het koekje wel kon vergeten.
Maar weetje wat ze toen zei? Een koekje hoort erbij! En omdat het je laatste dag hier is, krijg je er geen 1, maar 2!

Hallo ik ben Bungel Aubiaf

Nadat ik mijn buik rond heb gegeten is het tijd om weer eventjes te slapen.
In een bubbeltjes envelop dit keer, op weg naar Nicole!
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo ik ben Bungel Empty Re: Hallo ik ben Bungel

Bericht  silly-one ma 20 dec 2010 - 3:37

Nou, daar was ik dan, eindelijk bij Kersje op de deurmat. Duurde even, aangezien Kersje mijn komst vergeten was.. ( 11 juni 2010)

Ik was maar alvast die warme envelop uitgekropen, op zoek naar een aangenamer plekje..

Gelukkig hoefde ik niet al te lang te wachten. Het was toch zo ontzettend warm... Ik kroop naar binnen en vond gelukkig verschillende manieren om even wat af te koelen..
Hallo ik ben Bungel IMG_1083
Hallo ik ben Bungel IMG_1084
Op gegeven moment schrok ik, ik was namelijk niet de enige naast Kersje in huis...
Hallo ik ben Bungel IMG_1085
Al gauw ontdekte ik het nut van dit wezen
Hallo ik ben Bungel IMG_1094Hallo ik ben Bungel IMG_1102
Ik was toch wel benieuwd wat ik nog meer ging ontdekken in dit huis, dus ik ging op onderzoek uit..

Kersjes kippen waren niet zo gecharmeerd van mij, dus renden voor hun leven

Ooooh, wat een onkruid. Kersje moet nodig wat aan haar tuin doen...
Hallo ik ben Bungel IMG_1108
Hallo ik ben Bungel IMG_1109

Even Kersjes nieuwe fiets checken
Hallo ik ben Bungel IMG_1106
Kersje vond me op gegeven moment een beetje vervelend worden..
Hallo ik ben Bungel IMG_1105
Na uren aan de waslijn te hebben gehangen Duivel werd ik bevrijd en kreeg ik voor de verkoeling een heerlijke magnum. Mini uiteraard, een grote krijg ik toch niet op
Hallo ik ben Bungel IMG_1112
Na het ijsje werd ik weer vrij actief, dus even mijn nieuwe motor uit proberen.. Knipoog
Hallo ik ben Bungel IMG_1110
Deel 2 volgt
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo ik ben Bungel Empty Re: Hallo ik ben Bungel

Bericht  silly-one ma 20 dec 2010 - 3:44

s Avonds even lekker voor de tv..nietsvermoedend..
Hallo ik ben Bungel IMG_1114
Kwam ik daar de liefde van mijn leven tegen....
Hallo ik ben Bungel IMG_1116
Vanaf het eerste moment was het liefde.. Kersje liet ons op gegeven moment maar alleen, maar weet niet wat hier allemaal van komen gaat...
Hallo ik ben Bungel IMG_1117
Samen vieren wij vanavond dat Nederland kampioen gaat worden...of toch niet..?
Hallo ik ben Bungel IMG_1132Hallo ik ben Bungel IMG_1137
Ik vrees wel dat Lutthien even een zwangerschapstest moet doen met mij, want ik ben een beetje misselijk.. Zal het de hitte zijn of...? Knipoog
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo ik ben Bungel Empty Re: Hallo ik ben Bungel

Bericht  silly-one ma 20 dec 2010 - 3:54

Op bezoek bij Megara ( voor bezoek aan kersje)

Hallo ik ben Bungel Foto-ZNOTZTAI
Nog maar net aangekomen en meteen zet Megara me voor haar laptop. Blijkbaar heb ik een boel pret gemist op het forum, even terug lezen hoor!
Hallo ik ben Bungel Foto-BK7WV78I
Hmm, ik word hier wel goed verzorgd. Lekker op bed Gooische Vrouwen kijken met een schaaltje chips.
Hallo ik ben Bungel Foto-URIQJEYE
Wat een luxe! Na de lange reis in de envelop heb ik best honger.
Hallo ik ben Bungel Foto-3JJRPONV
Mijn buikje is vol. Tijd om te slapen! Ik ben benieuwd wat we nog allemaal gaan doen.
Hallo ik ben Bungel Foto-XUZM3MMK
Vandaag gaan we voetbal kijken bij de vriend van Megara. Eerst maar eens kennis maken met de kat.
Hallo ik ben Bungel Foto-66ZWVWWA
Blijkbaar is de kat niet zo gecharmeerd van mij.
Hallo ik ben Bungel Foto-VGZSLSYM
Megara haar vriend denkt er anders over en laat me een rondje rijden.
Hallo ik ben Bungel Foto-MCCFXHVQ
Is dit niet iets te enthousiast? Waarom moet ik in de vlag op de muur hangen?
Hallo ik ben Bungel Foto-CSYZZDWD
En waar is dit goed voor? We gingen toch voetbal kijken?!
Hallo ik ben Bungel Foto-PLZXIEUO
Eindelijk weer grond onder mijn voeten. Ik ben er klaar voor! Laat de wedstrijd maar beginnen.
Hallo ik ben Bungel Foto-JQFZ6R6J
Oef! Wat spannend zeg!
Hallo ik ben Bungel Foto-FEWTG4KE
Yeeeeeeeey! We hebben gewonnen!
Hallo ik ben Bungel Foto-JH66ITGQ
Even afkoelen met een ijsje! Hmmmm lekker! Het is ook best warm, zowel binnen als buiten.
Hallo ik ben Bungel Foto-6IARBTCQ
Opeens begint het een beetje te stormen, even buiten kijken hoor!
Hallo ik ben Bungel Foto-YWBSN66N
Kijk daar! Opeens is er niets meer over van de blauwe lucht.
Hallo ik ben Bungel Foto-EBSETMWB
De volgende dag is de warmte weer terug. Even afkoelen!
Hallo ik ben Bungel Foto-NXB3LOSS
We gaan op bezoek bij familie van Megara. Wat een boel beesies hebben ze hier!
Hallo ik ben Bungel Foto-UVOWYUXP
Ik heb een huis gevonden! Ik denk dat ik hier maar blijf wonen.
Hallo ik ben Bungel Foto-ATUJKDE7
Megara zegt dat ik weer ergens anders ga logeren. Nou, dag nieuw huis!
Nog een kopje thee en dan de envelop weer in, op naar Kersje!
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo ik ben Bungel Empty Re: Hallo ik ben Bungel

Bericht  silly-one ma 20 dec 2010 - 3:55

Als iemand verder gaat ( ben het voor nu even beu) ben gebleven op pagina 31.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo ik ben Bungel Empty Re: Hallo ik ben Bungel

Bericht  Jeanette ma 20 dec 2010 - 6:47

Ik dacht dat ik ook in het rijtje stond dat Bungel mocht komen logeren, maar zie het nu niet meer staan.. Sad
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo ik ben Bungel Empty Re: Hallo ik ben Bungel

Bericht  silly-one ma 20 dec 2010 - 7:00

Jeanette schreef:Ik dacht dat ik ook in het rijtje stond dat Bungel mocht komen logeren, maar zie het nu niet meer staan.. Sad
Dit is het eerste lijstje en niet de laatste, want ik heb Bungel vandaag mogen ontvangen en ik sta er ook niet in :P
Hallo ik ben Bungel Foto-VJXTAYTO
Zo lag bungel vandaag in mijn postvak
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo ik ben Bungel Empty Re: Hallo ik ben Bungel

Bericht  Jeanette ma 20 dec 2010 - 8:17

Oke haha! gelukkig! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo ik ben Bungel Empty Re: Hallo ik ben Bungel

Bericht  Roze Roos ma 20 dec 2010 - 9:25

Aaaah wat leuk zeg! Mag Bungel ook bij mij logeren?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo ik ben Bungel Empty Re: Hallo ik ben Bungel

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 9:35

Wat een geweldig initiatief dit haha. Ook heel leuk om te lezen.

Maar wordt bungel ook wel eens gewassen angel hahaha, hij ziet er op sommige foto's een beetje nasty uit hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hallo ik ben Bungel Empty Re: Hallo ik ben Bungel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum