Het avontuur van Bungel
+18
Spring
Jezzie
Tiana
Yaelynn
sonly
Jasmine
Zininzon
Toet
Penny Blossom
Leine
Carra
Alex
Tullow
Ibbeltje
Catwoman79
Tazz
Marin
Jeanette
22 plaatsers
Pagina 6 van 10
Pagina 6 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Het avontuur van Bungel
Smikkell schreef:Eens.June schreef:Ibbeltje schreef:OKe prima Razz fijn. Want ze wil hem echt heel graag en zou het echt jammer vinden als ze hem nu niet meer zou mogen. Snap ook wel dat mensen zeggen als je van forum af bent dan geen Bungel, maar goed als het dan via mij gaat lijkt het mij geen probleem.
Ik heb je adres wel ergens hahah dus ik ga hem sturen naar haar
Nou ja, het idee is dat je een kijkje neemt bij een forummer thuis. Tea vond het forum niet meer boeiend, maar ze wil ons wel nog graag mee laten kijken in haar leven? Ik vind het allemaal prima hoor, maar maak dan gewoon even zelf een accountje aan en doe gewoon echt mee, in plaats van het via jou te doen.
Verder hangt Bungel inderdaad alleen nog maar een beetje in en im huis. Zouden er dan toch echt alleen maar saaie mutsen op het forum komen?
tja dat is aan tea leaf...ik wil het voor haar doen alleen maar.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Okee, dus ik stuur bungel toch naar tea leaf?
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Jezzie89 schreef:Okee, dus ik stuur bungel toch naar tea leaf?
Ja graag.
Bungel is onderweg naar tea leaf.
Ik zal dit weekend de foto's in het topic plaatsen!
Ik zal dit weekend de foto's in het topic plaatsen!
Jezzie- Ratel
OKe top ze vroeg het zich af Zal haar even berichten dat ie onderweg is.
Die van mij is in de maak...moet nog wat foto's op mijn laptop zetten.
Morgen ochtend en anders zaterdag zet ik het er op!
Morgen ochtend en anders zaterdag zet ik het er op!
Jezzie- Ratel
Ik vind Bungel inderdaad ook niet meer zo leuk als dat het was. Waar zijn de creatieve forummers?
Gast- Gast
Ik ben best creatief, maar heb nu ff geen spannende dingen in het vooruitzicht om Bungel mee te vermaken.
Gast- Gast
Puggle heeft geen meer account meer toch? Zal ik 'm dan naar Marin sturen?
Marin mag ik dan jou adres via FB of pm?
Marin mag ik dan jou adres via FB of pm?
Gast- Gast
Ik hoefde bij Jezzie maar heel even in de brievenbus te zitten, wat ze zag de postbode voorbij lopen en rende snel naar de deur om mij te bevrijden!
*Weg*
Jezzie had net broodjes gesmeerd, gelukkig kreeg ik er ook 2, want ik had wel honger na die lange reis!
*weg*
Na het eten moest Jezzie werken, maar ik mocht mee in de auto! Waar ik al snel 2 vriendjes tegen kwam!
Het waren de slingeraapjes, die altijd aan Jezzie haar spiegel hangen! Ik ging gezellig bij ze hangen! Dat mocht helaas niet tijdens het rijden van Jezzie, dan hing ik in de weg en kon ze niks zien! Dus toch maar op de stoel in de gordel...
*weg*
Terwijl Jezzie ging werken mocht ik met mijn nieuwe vrienden in de auto wachten en muziek luisteren!
*weg*
Nadat ik 's avonds me 's avonds flink had bezat ging ik lekker slapen.
Jezzie had speciaal voor mij een eigen bedstee!
*weg*
Jezzie ging een boterkoek bakken, ik mocht helpen met het deeg kneden.
*weg*
Terwijl Jezzie daarna de keuken ging opruimen en het huis ging schoonmaken, hield ik de boterkoek goed in de gaten.
*weg*
Jezzie ging al vroeg naar bed, ik vond toen een kratje met bier...dat heb ik helemaal alleen opgedronken!
Daarna was ik zo moe, dat ik tussen de flesjes in slaap ben gevallen.
Jezzie was erg boos op me de volgende ochtend, maar ze moest er stiekem ook wel een beetje om lachen.
*weg*
Omdat ik nogal hoofdpijn had van al dat bier, vond Jezzie dat we even naar buiten moesten om te wandelen.
Frisse buitenlucht is goed tegen hoofdpijn.
We hebben een mooie wandeling gemaakt van 3,5 km.
*weg*
En inderdaad, mijn hoofdpijn was over na het wandelen.
Ik had het koud en lustte wel een lekkere borrel waarvan ik het warm zou krijgen.
Jezzie had voor mij een speciaal Fries drankje gekocht. Daar heb ik heerlijk van genoten
*weg*
Bedankt voor de gezellige week Jezzie!
En misschien tot een volgende keer...ik wil graag nog eens langs komen als de baby er is!
*Weg*
Jezzie had net broodjes gesmeerd, gelukkig kreeg ik er ook 2, want ik had wel honger na die lange reis!
*weg*
Na het eten moest Jezzie werken, maar ik mocht mee in de auto! Waar ik al snel 2 vriendjes tegen kwam!
Het waren de slingeraapjes, die altijd aan Jezzie haar spiegel hangen! Ik ging gezellig bij ze hangen! Dat mocht helaas niet tijdens het rijden van Jezzie, dan hing ik in de weg en kon ze niks zien! Dus toch maar op de stoel in de gordel...
*weg*
Terwijl Jezzie ging werken mocht ik met mijn nieuwe vrienden in de auto wachten en muziek luisteren!
*weg*
Nadat ik 's avonds me 's avonds flink had bezat ging ik lekker slapen.
Jezzie had speciaal voor mij een eigen bedstee!
*weg*
Jezzie ging een boterkoek bakken, ik mocht helpen met het deeg kneden.
*weg*
Terwijl Jezzie daarna de keuken ging opruimen en het huis ging schoonmaken, hield ik de boterkoek goed in de gaten.
*weg*
Jezzie ging al vroeg naar bed, ik vond toen een kratje met bier...dat heb ik helemaal alleen opgedronken!
Daarna was ik zo moe, dat ik tussen de flesjes in slaap ben gevallen.
Jezzie was erg boos op me de volgende ochtend, maar ze moest er stiekem ook wel een beetje om lachen.
*weg*
Omdat ik nogal hoofdpijn had van al dat bier, vond Jezzie dat we even naar buiten moesten om te wandelen.
Frisse buitenlucht is goed tegen hoofdpijn.
We hebben een mooie wandeling gemaakt van 3,5 km.
*weg*
En inderdaad, mijn hoofdpijn was over na het wandelen.
Ik had het koud en lustte wel een lekkere borrel waarvan ik het warm zou krijgen.
Jezzie had voor mij een speciaal Fries drankje gekocht. Daar heb ik heerlijk van genoten
*weg*
Bedankt voor de gezellige week Jezzie!
En misschien tot een volgende keer...ik wil graag nog eens langs komen als de baby er is!
Laatst aangepast door Jezzie89 op zo 25 maa 2012 - 3:29; in totaal 1 keer bewerkt
Jezzie- Ratel
Het enige dat nog spannend is aan Bungel, is de enveloppe die elke keer anders is.
Gast- Gast
Jezzie89 schreef:Ik zie op het lijstje dat Tea-Leaf bungel na mij krijgt, maar ze heeft geen account meer op he forum...
Dus kan ik haar adres niet vragen, moet bungel dan na mij naar de volgende?15 - 22 november: June
23 - 29 november: Stuiterbal
30 november - 5 december: Toetje.
6 - 13 december: Yasmine.
13 - 19 december: Jeanette
20-27 december: Zininzon
28 december -4 januari: Yaelynn
5 januari - 11 januari: Jezzie89
12 januari- 18 januari: Tea-Leaf
19 januari - 25 januari Razz_
26 januari - 31 januari: Puggle
1 februari - 7 februari: Joy
8 februari - 15 februaru: Tazz
1 april - 10 april: Zusje en Smikkell
Gast- Gast
Smikkell schreef:Het enige dat nog spannend is aan Bungel, is de enveloppe die elke keer anders is.
Volgens mij val je in de herhaling, je HOEFT het topic niet te openen.. Ben er nu wel een beetje klaar mee. Kijk alvast uit naar jouw verhaal.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Zininzon schreef:Smikkell schreef:Het enige dat nog spannend is aan Bungel, is de enveloppe die elke keer anders is.
Volgens mij val je in de herhaling, je HOEFT het topic niet te openen.. Ben er nu wel een beetje klaar mee. Kijk alvast uit naar jouw verhaal.
Gast- Gast
Zininzon schreef:Smikkell schreef:Het enige dat nog spannend is aan Bungel, is de enveloppe die elke keer anders is.
De voorbereidingen worden al getroffen
Gast- Gast
Wat zou jij dan graag willen zien? Beetje denigrerend wat je zegt. Er zullen vast mensen zijn die jou en Zusjes verhaal straks ook geen zak aan vinden, nou en.Smikkell schreef:Het enige dat nog spannend is aan Bungel, is de enveloppe die elke keer anders is.
Gast- Gast
Geloof dat ook dát al is genoemd. Maar ik heb al een leuk idee voor als ik Bungel heb. Nog even wachten dus...Zelda schreef:Wat zou jij dan graag willen zien?Smikkell schreef:Het enige dat nog spannend is aan Bungel, is de enveloppe die elke keer anders is.
Het idee is echt zo leuk en je kunt er zoveel uithalen. Ik vind het jammer dat dat nu niet gebeurt. Het zou Bungel en het topic goed doen. Zo goed loopt het topic (en het forum) momenteel niet. Ik probeer gewoon een beetje mee te denken hoe dat op te lossen en weet dat er genoeg creatieve forummers zijn.
Gast- Gast
Nou, Bungel mag alsnog bij mij carnaval komen vieren!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Nou, Bungel mag alsnog bij mij carnaval komen vieren!
Nou inderdaad, anders bij mij wel! Zal ik haar eens flink mee op pad nemen
Smikkell, ik snap jouw punt wel, maar ik vind het ook een beetje beledigend naar de mensen die er wél een leuk verhaal van proberen te maken. Ik heb straks eens de oude verhalen van Bungel door gelezen en op een handje vol na waren die niet veel boeiender dus ik vraag me af of dat wel echt de reden is dat dit een doodbloedt. Wat ik dan wel weer irritant en saai vind is dat sommigen het verhaal + de foto's hier niet eens posten. Er staan 4 verhalen in dit topic?
Edit: Jeanette, post jij eerst je vorige verhaal maar
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkell schreef:Geloof dat ook dát al is genoemd. Maar ik heb al een leuk idee voor als ik Bungel heb. Nog even wachten dus...Zelda schreef:Wat zou jij dan graag willen zien?Smikkell schreef:Het enige dat nog spannend is aan Bungel, is de enveloppe die elke keer anders is.
Het idee is echt zo leuk en je kunt er zoveel uithalen. Ik vind het jammer dat dat nu niet gebeurt. Het zou Bungel en het topic goed doen. Zo goed loopt het topic (en het forum) momenteel niet. Ik probeer gewoon een beetje mee te denken hoe dat op te lossen en weet dat er genoeg creatieve forummers zijn.
Ja het forum zal vast beter gaan lopen doordat er een knuffelbeest heen en weer word gestuurd
Toet schreef:Jeanette schreef:Nou, Bungel mag alsnog bij mij carnaval komen vieren!
Nou inderdaad, anders bij mij wel! Zal ik haar eens flink mee op pad nemen
Smikkell, ik snap jouw punt wel, maar ik vind het ook een beetje beledigend naar de mensen die er wél een leuk verhaal van proberen te maken. Ik heb straks eens de oude verhalen van Bungel door gelezen en op een handje vol na waren die niet veel boeiender dus ik vraag me af of dat wel echt de reden is dat dit een doodbloedt. Wat ik dan wel weer irritant en saai vind is dat sommigen het verhaal + de foto's hier niet eens posten. Er staan 4 verhalen in dit topic?
Edit: Jeanette, post jij eerst je vorige verhaal maar
Ja, ben ze net aan het uploaden. Mijn camera heeft kuren!
Bungel hoort gewoon in Oeteldonk met carnaval!
Jeanette schreef:Bungel hoort gewoon in Oeteldonk met carnaval!
Als Bungel carnaval gaat vieren moet ze natuurlijk wel verkleed!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Geloof dat ook dát al is genoemd. Maar ik heb al een leuk idee voor als ik Bungel heb. Nog even wachten dus...Zelda schreef:Wat zou jij dan graag willen zien?Smikkell schreef:Het enige dat nog spannend is aan Bungel, is de enveloppe die elke keer anders is.
Het idee is echt zo leuk en je kunt er zoveel uithalen. Ik vind het jammer dat dat nu niet gebeurt. Het zou Bungel en het topic goed doen.
Ik heb het idee dat er met leuke dingen meestal drank en dergelijke bedoelt wordt. Ergens terug in het topic heb ik namelijk iets gelezen van 'waar zijn de tijden dat Bungel aan de drank en in de kroeg was' oid. Dat vind ik dan weer een beetje jammer. Net dat de verhalen alleen leuk zijn als er drank in het spel is en als er feestjes zijn.
Gast- Gast
Pagina 6 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 6 van 10
Permissies van dit forum: