Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

+18
Zwerver
Curious
VeryCherry
SuperGrover
Penny Blossom
Jeanette
Tullow
Lady4
May
Sweety
RYW
Ibbeltje
Qiara
Inge
silly-one
Marin
Toet
Sarah1985
22 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 4 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 2:07

RYW schreef:
Stuiterbal schreef:Wat een eer dat ik over Zelda mag vertellen Very Happy

Maar ik vind Zelda een prachtige meid en een goede moeder. Ze doet zo enorm haar best en dat zie je. Ze vecht en vecht en krijg tegenslag naar tegenslag te verwerken. Maar toch blijft ze zich zorgen maken om een ander !
Ze heeft een geweldige zoon.
Verder is ze ontzettend lief aardig en sociaal. En zoals hier algemeen bekend is, is ze mijn beste vriendin Very Happy Very Happy Een wijf om trots op te zijn !!!!

Effe tussendoor: ik zag die ticker in jouw onderschrift en dacht HUH? Ik heb wat gemist!!!!

En toen pas zag ik 'tante' Wink

Laughing Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 4 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 2:08

Maple schreef:Toch vind ik het nog altijd moeilijk om mezelf als sterk en veerkrachtig te zien, voor mijn gevoel ben ik dat helemaal niet. Ik heb altijd het idee dat ik alles maar wegstop en de klap nog wel komt, en dan met een lange nasleep ofzo.

Stuiter vind ik een enorm lieve meid, die ook de nodige tegenslag te verwerken heeft, maar die nooit bij de pakken neer zal zitten, en vecht voor wat zij en haar zoontje waard zijn. Je doet je nama letterlijk eer aan, stuiteren kun jij als de beste :P

Naar Zelda ben ik eigenlijk best wel benieuwd in het echt. Ze komt hier op me over als iemand die ontzettend lief is, maar die zichzelf op sommige momenten ook even voorbij kan lopen.

Wat lief Mappie !!!!

@Zelda: de waarheid mag gezegd worden !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 4 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 3:20

Stuiterbal schreef:Wat een eer dat ik over Zelda mag vertellen Very Happy

Maar ik vind Zelda een prachtige meid en een goede moeder. Ze doet zo enorm haar best en dat zie je. Ze vecht en vecht en krijg tegenslag naar tegenslag te verwerken. Maar toch blijft ze zich zorgen maken om een ander !
Ze heeft een geweldige zoon.
Verder is ze ontzettend lief aardig en sociaal. En zoals hier algemeen bekend is, is ze mijn beste vriendin Very Happy Very Happy Een wijf om trots op te zijn !!!!

Wat lief geschreven! Hier word ik blij van :-)

Uhm Lady4 ikke weet helemaal niet zo goed wat ik wil hoor, nouja misschien weet ik het diep in mijn hartje wel maar durf ik de beslissing niet te nemen en dat maakt mij weer een ontzettend wispelturig kind laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 4 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 10:30

Cimic is een stoere chick die in het leger werkt, als ik dat goed heb.. Ze heeft sexy krullen en is gewoon een mooie meid om te zien. Ze is recht voor haar raap en heeft dus een goede eigen mening. Als ik het goed heb begrepen, zou ze wel eens wat anders qua werk willen...

Ik mag haar wel smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 4 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Tullow wo 23 nov 2011 - 10:32

Youandi is pas getrouwd en ze zag er prachtig uit op haar bruiloft (aan de foto's te zien) smile
Verder vind ik haar altijd eerlijk en geeft ze goede adviezen hier op het forum. Ik zou haar eigenlijk meeten deze week, maar helaas kan ik niet.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 4 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Jeanette do 24 nov 2011 - 0:58

Ik ken Tullow eigenlijk niet zo. Embarassed Maar wat ik van haar lees, lijkt ze me een leuke meid met een eigen mening. Ik weet eigenlijk van haar te weinig om er meer over te kunnen vertellen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 4 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 1:05

Jeanette is wel een lieverd volgens mij. Ze was in het begin van het nieuwe forum heel actief, toen even wat minder en de laatste tijd zie ik haar naam weer overal opduiken en dat vind ik wel gezellig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 4 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Penny Blossom do 24 nov 2011 - 1:08

June: Op mij kom je over als een lieve meid! Dit, omdat de posts die ik van jou weet meerendeel positief zijn, je andere een hart onder de riem wilt steken en gewoon je algehele manier van reageren. Verder weet alleen niet veel van je. Embarassed

Edit: En een kleine aanvulling: Je komt over als een sociaal persoon en heel volhardend (Bungel!)


Laatst aangepast door Germini op do 24 nov 2011 - 1:10; in totaal 1 keer bewerkt
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 4 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 1:09

Germi-wie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 4 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Penny Blossom do 24 nov 2011 - 1:10

Maple schreef:Germi-wie?
Hihi, Ik ben niet zo actief, geeft niet! Hiervoor was ik BlackRabbit, ook niet echt bekend!
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 4 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 1:28

Wat lief Germini I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 4 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 1:33

Ondanks dat June veel post, weet ik niet zoveel van haar als sommige andere forummers. Op foto's zie je er mooi uit en verder heb je je ongelooflijk ingezet voor de veilige terugkeer van Bungel. Zo actief dat ik je er zelfs even van heb verdacht dat het een dekmantel was en je zelf Bungel op de stoel had vastgeknoopt smile.

Verder is volgens mij je relatie over gegaan en je post denk ik veel in algemeen / dagcafe of nachtcafe, want daarom zie ik je niet zoveel op het forum denk ik (zit daar zelf minder).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 4 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 1:41

Twellie komt als een hele slimme meid over, die goed nadenkt voordat ze wat post en kan goed tips geven over alles. Wel moet ik eerlijk zeggen dat ik niet veel (privé) informatie over je weet te vertellen....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 4 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Marin do 24 nov 2011 - 1:42

Ik vind Pippa lief en ze krijgt een beterschapskusje van mij ipv een cupcake smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 4 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 1:43

Joy_ schreef:Ik vind Pippa lief en ze krijgt een beterschapskusje van mij ipv een cupcake smile

Ahh I love you

Joy is een stoere, maar onwijs lieve meid. Ik vind dat je straalt en heel positief overkomt de laatste tijd, en ik denk dat dat (groten)deels komt doordat je lekker(der) in je vel zit door je vriend, en je leven. Ik wens je alleen nog een leuke, uitdagende baan, en dan komt het weer helemaal goed met jou!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 4 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 1:44

Ik vind Pippa lief en zorgzaam, tikkeltje burgerlijk in mijn ogen, waardoor sommige pittige opmerkingen me opeens weer verbazen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 4 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 1:51

Bazinga schreef:Ik vind Pippa lief en zorgzaam, tikkeltje burgerlijk in mijn ogen, waardoor sommige pittige opmerkingen me opeens weer verbazen Very Happy

Haha, licht eens toe? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 4 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 1:55

Bazinga vond ik in het begin echt een reldel, maar na een bepaald topic draaide ik bij en vond ik haar eigenlijk heel leuk. Rebels op een gevatte, grappige manier. Ze is ook heel lief en belangstellend en heeft een hart van goud.

Pippa vind ik zo lief! Ja, echt waar.smile Ze blijft voor mij het lieve ding van het forum, terwijl ik zelf heel goed dat ze ook behoorlijk 'fel' kan zijn in topics, maar toch blijf ik haar de lieve forummer vinden.;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 4 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 2:00

Nour schreef:Bazinga vond ik in het begin echt een reldel, maar na een bepaald topic draaide ik bij en vond ik haar eigenlijk heel leuk. Rebels op een gevatte, grappige manier. Ze is ook heel lief en belangstellend en heeft een hart van goud.

Pippa vind ik zo lief! Ja, echt waar.smile Ze blijft voor mij het lieve ding van het forum, terwijl ik zelf heel goed dat ze ook behoorlijk 'fel' kan zijn in topics, maar toch blijf ik haar de lieve forummer vinden.;-)

Haha, jij mag me wel lief vinden! I love you Ik vind jou bijzonder. Je reacties zijn zo doordacht, maar wel subtiel gebracht, en ik vind ze dan ook enorm fijn om te lezen omdat er echt aandacht is besteed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 4 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 2:02

Pippa schreef:
Nour schreef:Bazinga vond ik in het begin echt een reldel, maar na een bepaald topic draaide ik bij en vond ik haar eigenlijk heel leuk. Rebels op een gevatte, grappige manier. Ze is ook heel lief en belangstellend en heeft een hart van goud.

Pippa vind ik zo lief! Ja, echt waar.smile Ze blijft voor mij het lieve ding van het forum, terwijl ik zelf heel goed dat ze ook behoorlijk 'fel' kan zijn in topics, maar toch blijf ik haar de lieve forummer vinden.;-)

Haha, jij mag me wel lief vinden! I love you Ik vind jou bijzonder. Je reacties zijn zo doordacht, maar wel subtiel gebracht, en ik vind ze dan ook enorm fijn om te lezen omdat er echt aandacht is besteed.

Tadadadaaaa, kijk dat bedoel ik! Weer zo'n lieve reactie! ;-) Dankjewel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 4 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  SuperGrover do 24 nov 2011 - 2:06

Nour: Ik ben blij dat je hier op het forum bent! Ik hou van je manier van schrijven, maar absoluut ook van wát je schrijft. Je bent een enorm intelligente vrouw, met een goede modesmaak. Nooit zal ik meer in een witte legging in de stad rondlopen! Dus alleen al wat dat betreft, ben je een aanwinst voor dit forum en de maatschappij. Wink Nee zonder gekheid, ik heb erg veel bewondering voor jou. Oh ja, en je bent natuurlijk een plaatje smile
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 4 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 2:10

Nour, ik even iets gemist wat was jouw oude forum naam? Ik zit het me de hele tijd af te vragen. Als je het niet wilt zeggen dan begrijp ik dat hoor! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 4 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 2:14

Cimic schreef:Nour, ik even iets gemist wat was jouw oude forum naam? Ik zit het me de hele tijd af te vragen. Als je het niet wilt zeggen dan begrijp ik dat hoor! smile

Ik zeg dat liever niet, sorry. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 4 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 2:16

Nour schreef:
Cimic schreef:Nour, ik even iets gemist wat was jouw oude forum naam? Ik zit het me de hele tijd af te vragen. Als je het niet wilt zeggen dan begrijp ik dat hoor! smile

Ik zeg dat liever niet, sorry. smile

Geen probleem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 4 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 2:19

Volgens mij was Cimic eerst iemand anders, of niet? Ik kan niet zoveel over je zeggen Embarassed . Ik vind je wel lekker eerlijk en duidelijk, maar op een leuke manier!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 4 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum