Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

+18
Zwerver
Curious
VeryCherry
SuperGrover
Penny Blossom
Jeanette
Tullow
Lady4
May
Sweety
RYW
Ibbeltje
Qiara
Inge
silly-one
Marin
Toet
Sarah1985
22 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 3 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Sweety di 22 nov 2011 - 21:52

Ik vind RYW een lieve vrouw. Ze heeft het niet altijd makkelijk gehad, wat ik soms zo lees uit haar berichten. Ze heeft het pas even moeilijk gehad, topic vriend en zoontje, maar daaruit kan je zien dat ze er toch sterker uitkomen. Ondanks alles staat ze toch voor iedereen klaar. smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 3 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 0:37

Reva schreef:Leuk dat je terug bent, Nour smile
Idd smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 3 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 0:46

zelda, je bent heel lief leuk en spontaan zorgt ontzettend goed voor je schattige zoontje smile
Je hebt soms last van tegenslagen maar ik vind het knap hoe je hier dan toch mee om weet te gaan daarom ook een welgemeende hug voor je. Vind het leuk dat ik je heb leren kennen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 3 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 0:48

Zelda schreef:
Reva schreef:Leuk dat je terug bent, Nour smile
Idd smile

Beetje lullig misschien, maar ik heb echt geen idee wie jij eerder was, Zelda? Ik ken je alleen als Zelda dus.;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 3 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  May wo 23 nov 2011 - 0:48

Lily is een hele lieve meid. Op het forum leuk aanwezig in het dagcafé, altijd geïnteresseerd. Ik denk ook dat ze een hele goede vriendin is.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 3 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 0:51

Nour schreef:
Zelda schreef:
Reva schreef:Leuk dat je terug bent, Nour smile
Idd smile

Beetje lullig misschien, maar ik heb echt geen idee wie jij eerder was, Zelda? Ik ken je alleen als Zelda dus.;-)
Ik was voorheen Storm.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 3 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 0:51

Lily schreef:zelda, je bent heel lief leuk en spontaan zorgt ontzettend goed voor je schattige zoontje smile
Je hebt soms last van tegenslagen maar ik vind het knap hoe je hier dan toch mee om weet te gaan daarom ook een welgemeende hug voor je. Vind het leuk dat ik je heb leren kennen smile
Wat lief, Lily! ik vind jou ook een leuke meid, soms wat verlegen smile en ik vond het heel knap hoe je afgelopen zaterdag zo open was over je ticks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 3 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 0:55

Aaaah, ok!smile Thanks, Zelda voor de onthulling.;-) Het topic der openbaringen voor mij. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 3 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Ibbeltje wo 23 nov 2011 - 0:58

Nour> geen idee ken je niet? (denk ik? )

Zelda> ik vind je een hele lieve meid, die men respecteert zoals je bent, zorgzaam, medelevend, super mama, nou ja ik vind je gewoon een topper. Ben zo blij dat ik je heb leren kennen. Ik kan gewoon mijn ding kwijt bij je en dat betekent al heel veel.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 3 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 0:58

Thanks May en Zelda erg lief smile En ja ik ben daar wel open over, kan het maar beter vertellen van m`n tics anders wordt er ook snel gedacht van waar heeft die last van :P


Laatst aangepast door Lily op wo 23 nov 2011 - 0:58; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 3 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  May wo 23 nov 2011 - 0:58

Als ik de goede voor me heb bij Nour. Dan vind ik haar een hele mooie krachtige vrouw. Die hard werkt voor wat ze wil bereiken. Ook al doet haar lichaam soms gewoon echt pijn wat het vermoeilijkt. Verder heeft ze haar hard op de goede plek, en zijn de mensen waar ze echt om geeft echt belangrijk voor haar en kom je aan die mensen dan kom je aan haar.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 3 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Ibbeltje wo 23 nov 2011 - 0:59

Lily schreef:Thanks May en Zelda erg lief smile En ja ik ben daar wel open over, kan het maar beter vertellen van m`n tics anders wordt er ook snel gedacht van waar heeft die last van :P

Dan nog respect...goed dat je het verteld hebt.

En ik vind jou ook een super lieve meid waar ik het ook erg leuk mee heb. Ook meedenkend, zorgzaam en zo. Ook bliji dat ik jou ken!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 3 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 1:01

IK ken Ibbeltje niet zo goed. Ben je nieuw hier? Of heb je een nieuwe naam want dat houd ik eerlijk gezegd niet zo bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 3 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Ibbeltje wo 23 nov 2011 - 1:02

Cimic schreef:IK ken Ibbeltje niet zo goed. Ben je nieuw hier? Of heb je een nieuwe naam want dat houd ik eerlijk gezegd niet zo bij.

Ik was Theedoosje Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 3 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 1:13

Ibbeltje schreef:
Cimic schreef:IK ken Ibbeltje niet zo goed. Ben je nieuw hier? Of heb je een nieuwe naam want dat houd ik eerlijk gezegd niet zo bij.

Ik was Theedoosje Wink


Ahh zo! Dan vind ik jou lief. Je kom heel lief en oprecht over en leeft met heel veel forummers mee. De diepere details weet ik natuurlijk niet, maar op de manier hoe je het brengt kom je zo over smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 3 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Lady4 wo 23 nov 2011 - 1:29

Om eerlijk te zijn weet ik niet zo heel veel van Cimic, terwijl ik haar forumnaam wel goed ken. Volgens mij is ze een stoere meid, die weet wat ze wil en die niet zo snel ergens bang voor is.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 3 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 1:44

Ik vind Lady4 altijd zo op een excollega van me lijken smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 3 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Lady4 wo 23 nov 2011 - 1:45

Maple schreef:Ik vind Lady4 altijd zo op een excollega van me lijken smile
Haha! Ben ik haar niet toevallig? Wink
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 3 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 1:47

Lady4 schreef:
Maple schreef:Ik vind Lady4 altijd zo op een excollega van me lijken smile
Haha! Ben ik haar niet toevallig? Wink
Nah... als jij van Bosnische afkomst bent? Wink Maargoed, dan heb je wel én een enorme carriëreswitch gemaakt, én ben je aan de andere kant van het land gaan wonen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 3 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  RYW wo 23 nov 2011 - 1:47

Maple schreef:Ik vind Lady4 altijd zo op een excollega van me lijken smile

Ik vond Maple vroeger af en toe een betweter en soms een beetje een zeur (nou vertel ik niks verrassends, toch?) maar tegenwoordig ben ik haar steeds meer gaan waarderen. Ik vind dat ze dappere keuzes maakt, eindelijk eens niet voor iemand anders maar voor zichzelf, dat ze met opgeheven hoofd door een crisis gaat en dat ze heel veel veerkracht toont op het moment. Good job, Maple Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 3 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 1:47

RYW schreef:
Maple schreef:Ik vind Lady4 altijd zo op een excollega van me lijken smile

Ik vond Maple vroeger af en toe een betweter en soms een beetje een zeur (nou vertel ik niks verrassends, toch?) maar tegenwoordig ben ik haar steeds meer gaan waarderen. Ik vind dat ze dappere keuzes maakt, eindelijk eens niet voor iemand anders maar voor zichzelf, dat ze met opgeheven hoofd door een crisis gaat en dat ze heel veel veerkracht toont op het moment. Good job, Maple Wink
+1 smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 3 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 1:51

Wat een eer dat ik over Zelda mag vertellen Very Happy

Maar ik vind Zelda een prachtige meid en een goede moeder. Ze doet zo enorm haar best en dat zie je. Ze vecht en vecht en krijg tegenslag naar tegenslag te verwerken. Maar toch blijft ze zich zorgen maken om een ander !
Ze heeft een geweldige zoon.
Verder is ze ontzettend lief aardig en sociaal. En zoals hier algemeen bekend is, is ze mijn beste vriendin Very Happy Very Happy Een wijf om trots op te zijn !!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 3 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  RYW wo 23 nov 2011 - 1:53

Stuiterbal schreef:Wat een eer dat ik over Zelda mag vertellen Very Happy

Maar ik vind Zelda een prachtige meid en een goede moeder. Ze doet zo enorm haar best en dat zie je. Ze vecht en vecht en krijg tegenslag naar tegenslag te verwerken. Maar toch blijft ze zich zorgen maken om een ander !
Ze heeft een geweldige zoon.
Verder is ze ontzettend lief aardig en sociaal. En zoals hier algemeen bekend is, is ze mijn beste vriendin Very Happy Very Happy Een wijf om trots op te zijn !!!!

Effe tussendoor: ik zag die ticker in jouw onderschrift en dacht HUH? Ik heb wat gemist!!!!

En toen pas zag ik 'tante' Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 3 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 1:57

Embarassed wauw, krijg er tranen van in mijn ogen. Dankjewel, lieve Stuiterbal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 3 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 2:05

Toch vind ik het nog altijd moeilijk om mezelf als sterk en veerkrachtig te zien, voor mijn gevoel ben ik dat helemaal niet. Ik heb altijd het idee dat ik alles maar wegstop en de klap nog wel komt, en dan met een lange nasleep ofzo.

Stuiter vind ik een enorm lieve meid, die ook de nodige tegenslag te verwerken heeft, maar die nooit bij de pakken neer zal zitten, en vecht voor wat zij en haar zoontje waard zijn. Je doet je nama letterlijk eer aan, stuiteren kun jij als de beste :P

Naar Zelda ben ik eigenlijk best wel benieuwd in het echt. Ze komt hier op me over als iemand die ontzettend lief is, maar die zichzelf op sommige momenten ook even voorbij kan lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 3 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum