Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?
+18
Zwerver
Curious
VeryCherry
SuperGrover
Penny Blossom
Jeanette
Tullow
Lady4
May
Sweety
RYW
Ibbeltje
Qiara
Inge
silly-one
Marin
Toet
Sarah1985
22 plaatsers
Pagina 6 van 7
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?
Die vind ik lief!
En ik ben nog steeds met haar mee aan het zoeken voor een huisje..
En ik ben nog steeds met haar mee aan het zoeken voor een huisje..
Gast- Gast
Wc-eend is een leuk meisje, niet zo groot, maar wel met een sterke eigen mening. Ondanks die eigen mening, is ze wel wat onzeker. Ze is echter nog jong, dus dat komt vast vanzelf wel goed. Ook is ze erg betrokken. Gewoon een leuke, lieve meid dus!
Ze had eerst trouwens een nóg mooiere naam, haha
Ze had eerst trouwens een nóg mooiere naam, haha
Gast- Gast
Waarom word ik als cool bestempeld?
Bazinga... ja, wat zal ik zeggen.. Dat vind ik nou echt een kreng.
Gast- Gast
Youandi schreef:Waarom word ik als cool bestempeld?
Up yours
Gast- Gast
Bazinga vind ik af en toe haar naam een beetje eer aan doen Verder is ze een vriendin van Leaf, en zie ik haar vooral als het meisje dat die ontzettend lieve PM-actie op touw heeft gezet na het overlijden van Leafs vader.
Gast- Gast
Oké, nu zal ik even een serieus verhaaltje over Bazinga neertikken:
Bazinga is een f*cking coole dude! Ze heeft een leipe, maar schattigerode creme/beige/zalmkleurige kat, die een zeer menselijke, doch eigenzinnige naam heeft. Bazinga neemt geen blad voor de mond, is een grapjas, heeft een dosis scherpe humor in haar bezit en heeft veel wereldkennis. Ze heeft een bril, waarmee ze er uitziet als een freakin' nerd, maar wel een sexy one! Het is gewoon een leuk, gezellig topwijf!
Applausje graag!
Bazinga is een f*cking coole dude! Ze heeft een leipe, maar schattige
Applausje graag!
Laatst aangepast door Youandi op do 24 nov 2011 - 7:42; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Ahw Applaus!
Maar.. Frits. is. niet. ROOD!! Hij is crème!! Zalmkleurig, beige... Maar níét róód!!
En jij bent cool, omdat je van dieren houuudt, IKEA-dekbed hebt, spontaan en vriendelijk bent, humor hebt enn ehm.. Naja hier moet je 't maar even mee doen.
@Maple; ik weet dat we niet bepaald op 1 lijn liggen.. Zo ongeveer.. 9 van de 10 keer Maar ik heb wel respect voor je, ik vind je een sterke vrouw, vriendelijk, respectvol en vol liefde. (Oh en ik moet wel even rechtzetten; ik ben niet 100% degene die de PM-actie voor Leaf heeft opgezet, dat was oorspronkelijk Bitterkoekje Ik heb 'm alleen verder uitgevoerd enn, shock momentje; de vriendschap heeft niet echt stand gehouden, maar da's een ander verhaal wat ik nu niet hier ga uitleggen)
Maar.. Frits. is. niet. ROOD!! Hij is crème!! Zalmkleurig, beige... Maar níét róód!!
En jij bent cool, omdat je van dieren houuudt, IKEA-dekbed hebt, spontaan en vriendelijk bent, humor hebt enn ehm.. Naja hier moet je 't maar even mee doen.
@Maple; ik weet dat we niet bepaald op 1 lijn liggen.. Zo ongeveer.. 9 van de 10 keer Maar ik heb wel respect voor je, ik vind je een sterke vrouw, vriendelijk, respectvol en vol liefde. (Oh en ik moet wel even rechtzetten; ik ben niet 100% degene die de PM-actie voor Leaf heeft opgezet, dat was oorspronkelijk Bitterkoekje Ik heb 'm alleen verder uitgevoerd enn, shock momentje; de vriendschap heeft niet echt stand gehouden, maar da's een ander verhaal wat ik nu niet hier ga uitleggen)
Gast- Gast
Haha, Bazinga, wat lief!! Die had ik van jou uit even niet zien aankomen Had volgens mij ergens al min of meer opgevangen dat Leaf en jij wat strubbelingen hadden, maar had stiekem gehoopt dat die weer uitgesproken waren. Jammer hoor, dat dat zo gelopen is...
Gast- Gast
Bazinga schreef:Ahw Applaus!
Vooral dat IKEA-dekbed he, dát doet et em!
En... oh? Inderdaad shock!! Dat laatste wist ik ook niet :o
Gast- Gast
Verbaast me niks dat 't al bekend was hoor Da's voor mij ook een reden dat 't klaar is
@Youandi; 't Was redelijk doorslaggevend
@Youandi; 't Was redelijk doorslaggevend
Gast- Gast
Ik heb een tijd geleden al een kaart gestuurd naar Bazinga met wat ik van haar vind (kaartenstuurtopic). Je lijkt me echt een hele lieve en toffe meid, ook al kan ze hier soms een beetje bot overkomen. Ik vind dat je hier zo leuk dingen kunt omschrijven! Je lijkt me echt heel gezellig..
Wat jammer dat het zo loopt/is gelopen met Leaf (niks van meegekregen, maar dat is ook niet belangrijk).
Wat jammer dat het zo loopt/is gelopen met Leaf (niks van meegekregen, maar dat is ook niet belangrijk).
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Kabouter vind ik erg dapper en heel lief! Goh ik vind wel veel meiden lief haha.
En klopt dat je er niks van hebt meegekregen, 't heeft zich ook niet op 't forum afgespeeld.
En klopt dat je er niks van hebt meegekregen, 't heeft zich ook niet op 't forum afgespeeld.
Gast- Gast
Oh ik dacht juist wel iets op het forum gelezen te hebben... Geen idee meer wat en waarover...
Gast- Gast
Maple schreef:Oh ik dacht juist wel iets op het forum gelezen te hebben... Geen idee meer wat en waarover...
Kan hoor Ik heb me er in ieder geval niet over uitgelaten. Leaf heeft 1 keer de opmerking gemaakt dat er een vriendschap van haar verbroken was, als 't goed is, is er geen naam genoemd. Ik wilde daar op reageren, maar heb 't bewust niet gedaan, leek me wijzer.
Gast- Gast
Bazinga schreef:Maple schreef:Oh ik dacht juist wel iets op het forum gelezen te hebben... Geen idee meer wat en waarover...
Kan hoor Ik heb me er in ieder geval niet over uitgelaten. Leaf heeft 1 keer de opmerking gemaakt dat er een vriendschap van haar verbroken was, als 't goed is, is er geen naam genoemd. Ik wilde daar op reageren, maar heb 't bewust niet gedaan, leek me wijzer.
Wijze besluit maar jammer dat het zo gelopen is tussen jullie..
Maar ik vind jou wel een hele leuke mooie vrouw Bazinga
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Lief van je Bazinga .
Dan is het inderdaad vrij logisch..haha! Wel heel jammer, denk ik.
Ow en ondertussen staat Maple boven me. Dat vind ik vooral een heel sterke vrouw! Vindt het heel erg knap hoe je om gaat met alles nu. Verder vind ik je iemand die niet op z'n mondje is gevallen en iemand die zich verbaal sterk weet uit te drukken. Al is dat misschien niet altijd voor iedereen op de goede manier.
Dan is het inderdaad vrij logisch..haha! Wel heel jammer, denk ik.
Ow en ondertussen staat Maple boven me. Dat vind ik vooral een heel sterke vrouw! Vindt het heel erg knap hoe je om gaat met alles nu. Verder vind ik je iemand die niet op z'n mondje is gevallen en iemand die zich verbaal sterk weet uit te drukken. Al is dat misschien niet altijd voor iedereen op de goede manier.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Bazinga, toevallig ligt het bewuste dekbed er net sinds een uur of twee geleden vers op! Ik heb nu al zin om er onder te gaan liggen
Kabouter, jou vind ik gewoon lief. Je hebt een moeilijke tijd achter de rug en hebt het daar, heel begrijpelijk, nog steeds moeilijk mee. Toch vind ik je erg positief over komen. Je houdt de moed er in! Verder ben je ook nog eens een knappe meid om te zien, met je mooie, dikke haar. Ik zie je vaak op foto's met een vlecht in en ben dan stikjaloers. Mijn bossie stro past daar wel een keer of vijf in.. Anyway, ik vind je een leuk en intelligent persoon!
Kabouter, jou vind ik gewoon lief. Je hebt een moeilijke tijd achter de rug en hebt het daar, heel begrijpelijk, nog steeds moeilijk mee. Toch vind ik je erg positief over komen. Je houdt de moed er in! Verder ben je ook nog eens een knappe meid om te zien, met je mooie, dikke haar. Ik zie je vaak op foto's met een vlecht in en ben dan stikjaloers. Mijn bossie stro past daar wel een keer of vijf in.. Anyway, ik vind je een leuk en intelligent persoon!
Gast- Gast
Youandi had een heeele mooie trouwjurk aan op haar trouwdag ! En ik vind haar altijd wel positief overkomen en het lijkt me een leuke meid irl
Gast- Gast
Pfff, echt erg. In zo'n topic valt het me op hoe verschrikkelijk weinig nieuwe namen ik ken.
en hoeveel ik alweer vergeten ben van een paar van die namen die ik nog weet
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Pfff, echt erg. In zo'n topic valt het me op hoe verschrikkelijk weinig nieuwe namen ik ken.en hoeveel ik alweer vergeten ben van een paar van die namen die ik nog weet
Je kent mij en de topictitel is "vind".
Sorry, ben de hele dag al flauw en nu wordt het vervelend.
Gast- Gast
Razz ik zie jouw naam heel vaak voorbij komen, maar ik weet eigenlijk vrij weinig van je en kan daardoor niet goed aangeven wat ik van je vind.
Ik las laatst wel in een topic dat je voor je werk een opleiding mag doen, en waarschijnlijk een vast contract krijgt en kunt doorgroeien. Dat geeft denk ik wel aan dat je ambitieus bent en dat lijkt me een goede eigenschap.
Ik las laatst wel in een topic dat je voor je werk een opleiding mag doen, en waarschijnlijk een vast contract krijgt en kunt doorgroeien. Dat geeft denk ik wel aan dat je ambitieus bent en dat lijkt me een goede eigenschap.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Van Esperanza weet ik eigenlijk niks. Was je voorheen een andere forummer?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Razz_ schreef:Ennn bedankt hè
Haha, hoezo? Het is gewoon stom, ik ben anderhalf jaar weggeweest ofzo (ben eerst niet meegegaan naar dit forum, omdat ik op de andere nauwelijks nog actief was = daar ook al paar maanden niet geweest) en ik dacht dat ik wel weer mee zou krijgen wie wie is. En van sommigen wel, maar van zoveeeeeeeeel ook niet.
Onder andere jou, toetje_, Megara, Anousch, Nour (wie is nour nu weer? volgens mij moet ik die ook weten), Zero, Reva, Lily, Stuiterbal, Tullow, May en nog vele anderen zeggen me állemaal niets. Wellicht zitten er ook moeders (of gewoon meiden) bij die ik helemaal nooit gekend heb, maar toch. Het is echt erg!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?
» Wat weet je van de forummer boven je?
» Nav wat weet je van de forummer boven je
» Wat zou je met de forummer(s) boven je doen?
» Wie is de forummer boven je?
» Wat weet je van de forummer boven je?
» Nav wat weet je van de forummer boven je
» Wat zou je met de forummer(s) boven je doen?
» Wie is de forummer boven je?
Pagina 6 van 7
Permissies van dit forum: