Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

+18
Zwerver
Curious
VeryCherry
SuperGrover
Penny Blossom
Jeanette
Tullow
Lady4
May
Sweety
RYW
Ibbeltje
Qiara
Inge
silly-one
Marin
Toet
Sarah1985
22 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 6 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 7:00

Die vind ik lief!
En ik ben nog steeds met haar mee aan het zoeken voor een huisje.. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 6 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 7:05

Wc-eend is een leuk meisje, niet zo groot, maar wel met een sterke eigen mening. Ondanks die eigen mening, is ze wel wat onzeker. Ze is echter nog jong, dus dat komt vast vanzelf wel goed. Ook is ze erg betrokken. Gewoon een leuke, lieve meid dus!

Ze had eerst trouwens een nóg mooiere naam, haha Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 6 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 7:08

Youandi vind ik cool, gewoon cool Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 6 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 7:16

Waarom word ik als cool bestempeld? Very Happy

Bazinga... ja, wat zal ik zeggen.. Dat vind ik nou echt een kreng.



Twisted Evil

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 6 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 7:20

Youandi schreef:Waarom word ik als cool bestempeld? Very Happy

Bazinga... ja, wat zal ik zeggen.. Dat vind ik nou echt een kreng.



Twisted Evil

Up yours Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 6 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 7:28

Bazinga vind ik af en toe haar naam een beetje eer aan doen Wink Verder is ze een vriendin van Leaf, en zie ik haar vooral als het meisje dat die ontzettend lieve PM-actie op touw heeft gezet na het overlijden van Leafs vader.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 6 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 7:33

Oké, nu zal ik even een serieus verhaaltje over Bazinga neertikken:

Bazinga is een f*cking coole dude! Ze heeft een leipe, maar schattige rode creme/beige/zalmkleurige kat, die een zeer menselijke, doch eigenzinnige naam heeft. Bazinga neemt geen blad voor de mond, is een grapjas, heeft een dosis scherpe humor in haar bezit en heeft veel wereldkennis. Ze heeft een bril, waarmee ze er uitziet als een freakin' nerd, maar wel een sexy one! Het is gewoon een leuk, gezellig topwijf!

Applausje graag!


Laatst aangepast door Youandi op do 24 nov 2011 - 7:42; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 6 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 7:38

Ahw Very Happy Applaus!

Maar.. Frits. is. niet. ROOD!! Hij is crème!! Zalmkleurig, beige... Maar níét róód!!

Very Happy

En jij bent cool, omdat je van dieren houuudt, IKEA-dekbed hebt, spontaan en vriendelijk bent, humor hebt enn ehm.. Naja hier moet je 't maar even mee doen.

@Maple; ik weet dat we niet bepaald op 1 lijn liggen.. Zo ongeveer.. 9 van de 10 keer Very Happy Maar ik heb wel respect voor je, ik vind je een sterke vrouw, vriendelijk, respectvol en vol liefde. (Oh en ik moet wel even rechtzetten; ik ben niet 100% degene die de PM-actie voor Leaf heeft opgezet, dat was oorspronkelijk Bitterkoekje Wink Ik heb 'm alleen verder uitgevoerd Wink enn, shock momentje; de vriendschap heeft niet echt stand gehouden, maar da's een ander verhaal wat ik nu niet hier ga uitleggen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 6 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 7:43

Haha, Bazinga, wat lief!! Die had ik van jou uit even niet zien aankomen :P Had volgens mij ergens al min of meer opgevangen dat Leaf en jij wat strubbelingen hadden, maar had stiekem gehoopt dat die weer uitgesproken waren. Jammer hoor, dat dat zo gelopen is... No

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 6 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 7:44

Bazinga schreef:Ahw Very Happy Applaus!

Maar.. Frits. is. niet. ROOD!! Hij is crème!! Zalmkleurig, beige... Maar níét róód!!

Very Happy

En jij bent cool, omdat je van dieren houuudt, IKEA-dekbed hebt, spontaan en vriendelijk bent, humor hebt enn ehm.. Naja hier moet je 't maar even mee doen.

@Maple; ik weet dat we niet bepaald op 1 lijn liggen.. Zo ongeveer.. 9 van de 10 keer Very Happy Maar ik heb wel respect voor je, ik vind je een sterke vrouw, vriendelijk, respectvol en vol liefde. (Oh en ik moet wel even rechtzetten; ik ben niet 100% degene die de PM-actie voor Leaf heeft opgezet, dat was oorspronkelijk Bitterkoekje Wink Ik heb 'm alleen verder uitgevoerd Wink enn, shock momentje; de vriendschap heeft niet echt stand gehouden, maar da's een ander verhaal wat ik nu niet hier ga uitleggen)

Vooral dat IKEA-dekbed he, dát doet et em!

En... oh? Inderdaad shock!! Dat laatste wist ik ook niet :o

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 6 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 7:50

Verbaast me niks dat 't al bekend was hoor Wink Da's voor mij ook een reden dat 't klaar is :P

@Youandi; 't Was redelijk doorslaggevend Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 6 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Kabouter do 24 nov 2011 - 7:59

Ik heb een tijd geleden al een kaart gestuurd naar Bazinga met wat ik van haar vind (kaartenstuurtopic). Je lijkt me echt een hele lieve en toffe meid, ook al kan ze hier soms een beetje bot overkomen. Ik vind dat je hier zo leuk dingen kunt omschrijven! Je lijkt me echt heel gezellig..

Wat jammer dat het zo loopt/is gelopen met Leaf (niks van meegekregen, maar dat is ook niet belangrijk).
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 6 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 8:04

Kabouter vind ik erg dapper smile en heel lief! Goh ik vind wel veel meiden lief haha.

En klopt dat je er niks van hebt meegekregen, 't heeft zich ook niet op 't forum afgespeeld. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 6 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 8:06

Oh ik dacht juist wel iets op het forum gelezen te hebben... Geen idee meer wat en waarover...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 6 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 8:09

Maple schreef:Oh ik dacht juist wel iets op het forum gelezen te hebben... Geen idee meer wat en waarover...

Kan hoor :P Ik heb me er in ieder geval niet over uitgelaten. Leaf heeft 1 keer de opmerking gemaakt dat er een vriendschap van haar verbroken was, als 't goed is, is er geen naam genoemd. Ik wilde daar op reageren, maar heb 't bewust niet gedaan, leek me wijzer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 6 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Jordana do 24 nov 2011 - 8:10

Bazinga schreef:
Maple schreef:Oh ik dacht juist wel iets op het forum gelezen te hebben... Geen idee meer wat en waarover...

Kan hoor :P Ik heb me er in ieder geval niet over uitgelaten. Leaf heeft 1 keer de opmerking gemaakt dat er een vriendschap van haar verbroken was, als 't goed is, is er geen naam genoemd. Ik wilde daar op reageren, maar heb 't bewust niet gedaan, leek me wijzer.

Wijze besluit maar jammer dat het zo gelopen is tussen jullie..

Maar ik vind jou wel een hele leuke mooie vrouw Bazinga
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 6 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Kabouter do 24 nov 2011 - 8:11

Lief van je Bazinga smile.

Dan is het inderdaad vrij logisch..haha! Wel heel jammer, denk ik.

Ow en ondertussen staat Maple boven me. Dat vind ik vooral een heel sterke vrouw! Vindt het heel erg knap hoe je om gaat met alles nu. Verder vind ik je iemand die niet op z'n mondje is gevallen en iemand die zich verbaal sterk weet uit te drukken. Al is dat misschien niet altijd voor iedereen op de goede manier.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 6 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 8:17

Bazinga, toevallig ligt het bewuste dekbed er net sinds een uur of twee geleden vers op! Ik heb nu al zin om er onder te gaan liggen smile

Kabouter, jou vind ik gewoon lief. Je hebt een moeilijke tijd achter de rug en hebt het daar, heel begrijpelijk, nog steeds moeilijk mee. Toch vind ik je erg positief over komen. Je houdt de moed er in! Verder ben je ook nog eens een knappe meid om te zien, met je mooie, dikke haar. Ik zie je vaak op foto's met een vlecht in en ben dan stikjaloers. Mijn bossie stro past daar wel een keer of vijf in.. Anyway, ik vind je een leuk en intelligent persoon!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 6 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 10:41

Youandi had een heeele mooie trouwjurk aan op haar trouwdag ! En ik vind haar altijd wel positief overkomen en het lijkt me een leuke meid irl

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 6 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Antibes do 24 nov 2011 - 10:42

Pfff, echt erg. In zo'n topic valt het me op hoe verschrikkelijk weinig nieuwe namen ik ken.

en hoeveel ik alweer vergeten ben van een paar van die namen die ik nog weet
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 6 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 10:44

Antibes schreef:Pfff, echt erg. In zo'n topic valt het me op hoe verschrikkelijk weinig nieuwe namen ik ken.

en hoeveel ik alweer vergeten ben van een paar van die namen die ik nog weet

Je kent mij en de topictitel is "vind". nerd

Sorry, ben de hele dag al flauw en nu wordt het vervelend. nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 6 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 10:45

Ennn bedankt hè Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 6 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Esperanza do 24 nov 2011 - 11:12

Razz ik zie jouw naam heel vaak voorbij komen, maar ik weet eigenlijk vrij weinig van je en kan daardoor niet goed aangeven wat ik van je vind.
Ik las laatst wel in een topic dat je voor je werk een opleiding mag doen, en waarschijnlijk een vast contract krijgt en kunt doorgroeien. Dat geeft denk ik wel aan dat je ambitieus bent en dat lijkt me een goede eigenschap.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 6 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Jeanette do 24 nov 2011 - 11:15

Van Esperanza weet ik eigenlijk niks. Was je voorheen een andere forummer?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 6 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Antibes do 24 nov 2011 - 11:18

Razz_ schreef:Ennn bedankt hè Wink

Haha, hoezo? Het is gewoon stom, ik ben anderhalf jaar weggeweest ofzo (ben eerst niet meegegaan naar dit forum, omdat ik op de andere nauwelijks nog actief was = daar ook al paar maanden niet geweest) en ik dacht dat ik wel weer mee zou krijgen wie wie is. En van sommigen wel, maar van zoveeeeeeeeel ook niet.

Onder andere jou, toetje_, Megara, Anousch, Nour (wie is nour nu weer? volgens mij moet ik die ook weten), Zero, Reva, Lily, Stuiterbal, Tullow, May en nog vele anderen zeggen me állemaal niets. Wellicht zitten er ook moeders (of gewoon meiden) bij die ik helemaal nooit gekend heb, maar toch. Het is echt erg!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 6 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum