Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

+18
Zwerver
Curious
VeryCherry
SuperGrover
Penny Blossom
Jeanette
Tullow
Lady4
May
Sweety
RYW
Ibbeltje
Qiara
Inge
silly-one
Marin
Toet
Sarah1985
22 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 11:37

Joy_ schreef:
Maple schreef:
Joy_ schreef:Oh wat raar! Vorige week zaterdag, ehm, 12 november dus! :shock:

Of de post is in de bonen, of mijn post wordt achtergehouden. Jij had mijn adres an Nucia gevraagd, toch? Of ook aan Jordana?

Aan allebei Wink

Euh toetje, jij bent de enige die aan het zeiken is hoor, het wás een gezellig topic. En Anousch, kies wie je wilt (mij mij mij)

Whahaha... Dan heeft Jordana mij voor jou lopen stalken... 4 whatsapps, een sms en een gemiste oproep, want er zat spoed achter zei ze... komt de post nog niet aan Sad Adres was wel goed opgeschreven? (vast een overbodige vraag, maar toch...)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 11:38

toetje_ schreef:Ik creëer helemaal geen rel, ik zeg alleen iets over de vraagstelling van het topic, omdat het op mij anders over komt dan hoe Maura het bedoeld. Jij begint termen als zuurpruim naar m'n hoofd te slingeren? laughcry
Ach, wat vind je van de forummer boven je... dat dus angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 11:38

Ik vind Joy, zoals ik haar hier vind overkomen een sterke vrouw met haar eigen mening!
Natuurlijk haar talent voor fotografie, waar ze ECHT wat mee moet doen!

En vind haar berichten sinds zij een relatie heeft veel meer vrolijkheid uitstralen!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 11:38

Joy....

De dame die inmiddels verliefd en gelukkig is. De dame die altijd terug te vinden is in haar eigen topic en in het topic als het om USA gaat of om Engeland of om alle andere reiservaringen die je hebt opgedaan. Een fototopic die altijd een paar foto's rijker is als Joy reageert. Het lijkt mij oprecht een leuke meid, ondanks dat we, volgens mij, erg weinig raakvlakken hebben. Maar dat is niet erg, het is altijd leuk om van een ander te lezen hoe ze bepaalde dingen heeft ervaren, hoe ze denkt en wat ze allemaal heeft gedaan. smile Ondanks haar depressie, want volgens mij heb je daar echt even last van gehad, heb je het levne teruggevonden. Tja, en dat is toch wel hulde waard.

(Getver, nu is het wel te positief natuurlijk :P)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Marin di 22 nov 2011 - 11:39

Hahahaha oh oeps dat was niet de bedoeling. Ik had wel expres allebei een pm gestuurd, omdat ik zeker wilde zijn dat ik 'm kreeg en zij leken me allebei de safest bet.. Maar wat idioot dat ie er nog niet is. Pff en nu is de verrassing er ook af. Nou eh leuk, ik heb je dus een kaartje gestuurd Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Marin di 22 nov 2011 - 11:40

Thanks Maura, dat soort lieve berichtjes zíjn toch ook gewoon leuk. Wat ik over jou schrijf, meen ik ook oprecht, met name dat ik het zo fijn vind dat je je plekkie hebt gevonden en het zo knus weet te maken. Gezellig huisje = gezellige Maura. Hee, en je bent en blijft een Grunninger, da's altijd een plus Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 11:42

Joy_ schreef:Thanks Maura, dat soort lieve berichtjes zíjn toch ook gewoon leuk. Wat ik over jou schrijf, meen ik ook oprecht, met name dat ik het zo fijn vind dat je je plekkie hebt gevonden en het zo knus weet te maken. Gezellig huisje = gezellige Maura. Hee, en je bent en blijft een Grunninger, da's altijd een plus Wink

Die plus heb jij ook. Wink

De nuchtere Grunniger. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 11:42

Joy_ schreef:Hahahaha oh oeps dat was niet de bedoeling. Ik had wel expres allebei een pm gestuurd, omdat ik zeker wilde zijn dat ik 'm kreeg en zij leken me allebei de safest bet.. Maar wat idioot dat ie er nog niet is. Pff en nu is de verrassing er ook af. Nou eh leuk, ik heb je dus een kaartje gestuurd Wink

En ik heb hem nooit gekregen Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 2 Huilie

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 11:47

En nou met zijn allen even op mij reageren :P
Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 11:47

Maple en ik waren het voorheen vaak niet met elkaar eens, maar ik kan dat wel loskoppelen van een forumpersoonlijkheid die ik hier zie. In die zin vind ik Maple dus gewoon een lieve, zorgzame forummer, die op dit moment door een zware tijd gaat (zag ik voorbij komen en heb er niet op gereageerd, doordat ik al een paar weken griep heb en niet de puf had om zo'n lang topic te lezen). Ik denk vooral dat Maple heel trouw is en dat vind ik een mooie eigenschap, het grenst aan loyaliteit en in the end zijn mensen vaak toch meer aan zichzelf denkend dan aan anderen, dus dit is zeker iets wat ik in Maple kan waarderen. Wat ik verder van d'r vind, tja geen idee eigenlijk; mijn beeld is gevormd op basis van posts en ik vind het te kort door de bocht om daar iemands gehele persoonlijkheid aan op te hangen.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 11:48

Anousch schreef:En nou met zijn allen even op mij reageren :P
Laughing

Ik vind niet zoveel van jou eigenlijk... Ohw dat klinkt niet zo lief. Ik vind je de laatste tijd niet zo actief meer, kan dat? Vind het dus moeilijk om een beeld van je te vormen. Nouja, dat vind ik dus van jou nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 11:53


Ik vind Maple een stoer wuuf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Marin di 22 nov 2011 - 11:54

Anousch, ik vind je overkomen als een heel lief meisje, soms wat onzeker. Maar klopt het dat je hier eigenlijk bijna niet meer komt?

Nour, ik vind jou een prachtige vrouw, van binnen en van buiten. Zal verder niet te veel details melden, maar ik vind je heel intelligent en wereldwijs overkomen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 11:54

Maple schreef:
Anousch schreef:En nou met zijn allen even op mij reageren :P
Laughing

Ik vind niet zoveel van jou eigenlijk... Ohw dat klinkt niet zo lief. Ik vind je de laatste tijd niet zo actief meer, kan dat? Vind het dus moeilijk om een beeld van je te vormen. Nouja, dat vind ik dus van jou nerd

Nee dat is niet zo lief Sad

Klopt helemaal, het gaat me allemaal te snel hier haha.
Als ik dan iets wil zeggen en even nadenk hoe ik het wil formuleren dan zijn er al weer 3 pagina's bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 11:56

Zero schreef:
Ik vind Maple een stoer wuuf.
Embarassed Dat vind ik nou helemáál niet...

Nour, wie was jij voorheen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 11:56

Zero schreef:
Ik vind Maple een stoer wuuf.

Pas toen ik laatst een foto van je voorbij zag komen, viel het kwartje en zag ik dus wie je eerder hier was. Very Happy Kan er heel kort over zijn: Ik vind je nog steeds een bijzonder mooie vrouw, wat ik eigenlijk altijd al vond. Mag ik jouw hoofd lenen? ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 11:56

Maple schreef:
Zero schreef:
Ik vind Maple een stoer wuuf.
Embarassed Dat vind ik nou helemáál niet...

Nour, wie was jij voorheen?

Ik wil liever m'n oude naam niet meer hier op het forum hebben staan. Sorry!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 11:57

Nour schreef:
Maple schreef:
Zero schreef:
Ik vind Maple een stoer wuuf.
Embarassed Dat vind ik nou helemáál niet...

Nour, wie was jij voorheen?

Ik wil liever m'n oude naam niet meer hier op het forum hebben staan. Sorry!
PM?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Inge di 22 nov 2011 - 11:59

Maple vind ik een lieve meid, vooral erg stoer op het moment, ondanks de tegenslag.
Maple is een meid die erg sterk is en met een klein hartje van goud
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 12:05

Nour schreef:
Zero schreef:
Ik vind Maple een stoer wuuf.

Pas toen ik laatst een foto van je voorbij zag komen, viel het kwartje en zag ik dus wie je eerder hier was. Very Happy Kan er heel kort over zijn: Ik vind je nog steeds een bijzonder mooie vrouw, wat ik eigenlijk altijd al vond. Mag ik jouw hoofd lenen? ;-)

Zoals op die foto? confused

Best, als ik jouw lichaam mag! Ben het mijne even spuugzat No

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 12:07

Zero schreef:
Nour schreef:
Zero schreef:
Ik vind Maple een stoer wuuf.

Pas toen ik laatst een foto van je voorbij zag komen, viel het kwartje en zag ik dus wie je eerder hier was. Very Happy Kan er heel kort over zijn: Ik vind je nog steeds een bijzonder mooie vrouw, wat ik eigenlijk altijd al vond. Mag ik jouw hoofd lenen? ;-)

Zoals op die foto? confused

Best, als ik jouw lichaam mag! Ben het mijne even spuugzat No

Hahaha, zelfs op die foto. :P

Ja hoor, je mag mijn lichaam, als ik dan ook meteen het griepvirus erbij mag geven. Daar wil ik best wel eventjes vanaf na ruim 2 wk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 12:09

Leuk dat je terug bent, Nour smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Qiara di 22 nov 2011 - 12:31

Wie waren Nour en Zero laughcry ? Nieuwsgierig...

Edit: ook PM?
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Ibbeltje di 22 nov 2011 - 21:08

Qiara schreef:Wie waren Nour en Zero laughcry ? Nieuwsgierig...

Edit: ook PM?


En ken je niet zo goed dus heb geen idee wat ik moet zeggen over je Embarassed
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  RYW di 22 nov 2011 - 21:37

Ibbeltje schreef:
Qiara schreef:Wie waren Nour en Zero laughcry ? Nieuwsgierig...

Edit: ook PM?


En ken je niet zo goed dus heb geen idee wat ik moet zeggen over je Embarassed

Ibbeltje; als je bent wie ik denk dat je bent, dan weet ik niet zo heel veel van je behalve dat ik je altijd heel lief en zorgzaam vind overkomen in je posts, dus ik denk dat je een zachte gezellige persoonlijkheid hebt. En volgens mij hou je van thee smile

Zero vind ik wel een gek wijf (en dat vind ik leuk) en Nour is een heel lief en slim vriendinnetje die ondanks moeilijke tijden altijd klaarstaat, soms net zo goudeerlijk is als een lompe boer in een netjes zakenvrouwenjurkje, HEEL goed kan dansen (bak de burger!) en op een goeie dag wijn wegkrijgt alsof het water is Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum