Klaagtopic v.w.b. winkels!
+17
mickey
Tiara
Susan
Zwerver
Ibbeltje
loura
JustMeDaan
Niekske
Xanna
Jasmine
Siem
TukTuk
Printje
ShallY
Sorella
Gizmo
Kabouter
21 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Klaagtopic v.w.b. winkels!
Yoyo schreef:Nou het verhaal wordt nog gekker!
DE LAPTOP IS ER WEER!! Mijn vernietigde laptop is opeens weer tot leven ofzo.
Alleen wat nu? Ik kan die laptop terug krijgen met volgen hen al mijn gegevens. Ik heb hier echter mijn twijfels bij. Het is allemaal net een beetje te bizar dat ik er een heel vreemd gevoel bij krijg en er aan twijfel of het wel mijn laptop is. Ik mag de laptop niet zien voordat ik aangeef dat ik hem terug wil. Dus checken kan ik het niet. Maar ik ben van plan om net zo lang stampij te maken om het wel voor elkaar te krijgen. Het is gewoon te gek voor woorden.
En doei. Eerst zeggen dat je laptop vernietigd is en het dan ook nog raar vinden dat jij het nu niet vertrouwt! Wat een bijzonder slechte service. Ik zou met kassa of zo gaan dreigen als ze jou die laptop niet eerst laten bekijken. Wat schandalig!
Gast- Gast
Dit wordt wel 'n heel vreemd verhaal Yoyo! En als ik dan dat verhaal van Mickey lees, hm... Lijkt alsof er vreemde dingen gebeuren bij MediaMarkt; 'Ik ben toch zeker niet gek' krijgt dan ook wel 'n andere betekenis
Maar kun je je laptop terug krijgen of kopen? Vind het héél raar dat je je laptop niet mag bekijken! Wat voor reden geven ze daar voor?
Maar kun je je laptop terug krijgen of kopen? Vind het héél raar dat je je laptop niet mag bekijken! Wat voor reden geven ze daar voor?
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb het idee dat het meer aan de kapster dan aan de salon ligt, al zullen sommige salons wel strenger selecteren dan andere salons. Ik zou iig niet meer naar diezelfde kapper gaan. Maar bij BW kan je niet bij één specifieke kapster reserveren, toch? Ik zou alleen willen bij één waarvan ik weet dat ze goed is._Chance schreef:
Na een keer verknipt te zijn zou ik al niet meer naar een bepaalde kapper gaan. Mijn zusje was ook 1x bij Brainwash geweest, maar na haar verhalen zou ik dat dus nooit doen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Moet je dan betalen ofzo? Waarom zou je je laptop niet terug willen?Yoyo schreef:
Ik kan die laptop terug krijgen met volgen hen al mijn gegevens. Ik heb hier echter mijn twijfels bij. Het is allemaal net een beetje te bizar dat ik er een heel vreemd gevoel bij krijg en er aan twijfel of het wel mijn laptop is. Ik mag de laptop niet zien voordat ik aangeef dat ik hem terug wil.
Melis_je- Kletskop
Ik ben ook heel erg ontevreden over Brainwash. NOOIT meer. Ik weet dat je bij veel kappers intern nog een soort opleiding krijgt (als ik het goed zeg), omdat elke kapsalon anders knipt. Volgens mij komt bij Brainwash iedereen gewoon direct van school en begint dan met knippen. Bij de kapperssalon waar ik geknipt word, werkt bijvoorbeeld een meisje dat nu wel al mag verven/wassen etc., maar ze mag nog geen laagjes knippen, omdat ze de techniek van die salon nog niet onder de knie heeft.
Gast- Gast
Melis_je schreef:Moet je dan betalen ofzo? Waarom zou je je laptop niet terug willen?Yoyo schreef:
Ik kan die laptop terug krijgen met volgen hen al mijn gegevens. Ik heb hier echter mijn twijfels bij. Het is allemaal net een beetje te bizar dat ik er een heel vreemd gevoel bij krijg en er aan twijfel of het wel mijn laptop is. Ik mag de laptop niet zien voordat ik aangeef dat ik hem terug wil.
Volgens mij heeft ze al een andere gekocht, van geld dat ze gekregen had, omdat deze vernietigd was
Gast- Gast
Nou ik heb dus nu een nieuwe laptop moeten kopen die honderd euro meer kostte dan die laptop. Nu is het zo dat ik dus de nieuwste (die duurdere) weer mag inleveren en krijg ik die oude terug. Maar ik mag die oude laptop niet van te voren zien, dus ik weet niet of het wel mijn laptop is. Stelde ook nog voor om daar in de winkel de bestanden die ik echt nodig had over te zetten en dat ik die nieuwe dan wel hou (hebben zij immers 100euro verdiend) maar zelfs dat was niet mogelijk!
Gast- Gast
Maar zou je dan dat geld niet terugkrijgen? Als je die oude weer neemt? Ik vind dat je heel bijzonder behandeld wordt.
Melis_je- Kletskop
Dat geld krijg ik wel terug ja. Dat is verder opzich heel netjes geregeld. Maar ik heb er zo mijn twijfels bij of het wel mijn laptop is. Het verhaal is gewoon te bizar voor woorden.
Gast- Gast
+1Printje schreef:Ik baal van alle Kruidvatwinkels met hun kleine wandelpaden die ze vervolgens doodleuk helemaal volzetten met allerlei zooi waardoor ik nergens met mijn kinderwagen door kan zonder alles om te rijden.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Jeetje Yoyo wat een verhaal!
Ik zou helemaal losgaan in die winkel tot ik mijn laptop gezien had.
En ook de geschillencommissie en de consumentenbond inschakelen.
De consumentenbond heeft mij heel goed geholpen!
Ik zou helemaal losgaan in die winkel tot ik mijn laptop gezien had.
En ook de geschillencommissie en de consumentenbond inschakelen.
De consumentenbond heeft mij heel goed geholpen!
Gast- Gast
Moet je dan niet lid zijn van de consumentenbond?
Ik baal wel een beetje. Tuurlijk is het super dat de computer terug is e.d. maar de laptop die ik nu heb is veel fijner. Maar wel wil ik graag mijn bestanden terug. Maar dat kan dus niet...
Ik baal wel een beetje. Tuurlijk is het super dat de computer terug is e.d. maar de laptop die ik nu heb is veel fijner. Maar wel wil ik graag mijn bestanden terug. Maar dat kan dus niet...
Gast- Gast
Vandaag weer een telefoontje (van mij naar MM).
Ik mag de laptop niet van te voren zien. De laptop kan niet naar de winkel gestuurd worden zonder dat ik beloof de oude in te leveren. Zij wisten 100% zeker dat het om mijn laptop zou gaan, waarop ik geantwoord heb: Alsof ik nog vertrouwen in jullie heb, na al dit gedoe.
Naja, ze gaat nu proberen of het team daar kan kijken of het daadwerkelijk mijn laptop is (door naar de bestanden te kijken, als die er uberhaupt nog opstaan). Ik heb gezegd dat ik alleen maar een naam van een map hoef te hebben en dan weet ik genoeg of het de mijne is. Zo niet, dan houdt ik de laptop die ik nu heb. Maar dat ze dit allemaal doen, was zeeeeer uitzonderlijk. Nou, als dit al uitzonderlijk is, is de service daar wel miniem.
Ik mag de laptop niet van te voren zien. De laptop kan niet naar de winkel gestuurd worden zonder dat ik beloof de oude in te leveren. Zij wisten 100% zeker dat het om mijn laptop zou gaan, waarop ik geantwoord heb: Alsof ik nog vertrouwen in jullie heb, na al dit gedoe.
Naja, ze gaat nu proberen of het team daar kan kijken of het daadwerkelijk mijn laptop is (door naar de bestanden te kijken, als die er uberhaupt nog opstaan). Ik heb gezegd dat ik alleen maar een naam van een map hoef te hebben en dan weet ik genoeg of het de mijne is. Zo niet, dan houdt ik de laptop die ik nu heb. Maar dat ze dit allemaal doen, was zeeeeer uitzonderlijk. Nou, als dit al uitzonderlijk is, is de service daar wel miniem.
Gast- Gast
Wat 'n raar gedoe zeg... Echt geen goede service!
Maar heb je nou voor die nieuwe laptop de gehele prijs moeten betalen of heb je hem zeg maar ingewisseld voor je oude en €100,- bijgelegd?
Maar heb je nou voor die nieuwe laptop de gehele prijs moeten betalen of heb je hem zeg maar ingewisseld voor je oude en €100,- bijgelegd?
Ik wil klagen over het personeel van de Xenos, onvriendelijk en de kassamiepen staan gewoon over ander personeel te roddelen waar je bij staat.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik wil klagen over het personeel van de Xenos, onvriendelijk en de kassamiepen staan gewoon over ander personeel te roddelen waar je bij staat.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Angela_1986 schreef:Wat 'n raar gedoe zeg... Echt geen goede service!
Dat laatste. Dat is ook mijn eigen keus geweest, want ik wilde een vergelijkbaar model als dat ik had (17inch beeldscherm). Nu kan ik de oude wel terug krijgen, maar ze konden niet zeggen of mijn bestanden daar wel op zouden staan. Nou, als die bestanden er niet op staan, hoef ik de oude laptop ook niet terug want ik vind de nieuwe fijner. Maar ik mocht niet in de winkel kijken of het wel daadwerkelijk om mijn laptop ging. Ik moest maar op ze vertrouwen. En dat is iets wat ik totaal niet meer doe dus.
Gast- Gast
Dan snap ik het weer! Dacht in eerste instantie dat je de nieuwe gewoon volledig had betaald, dat zou 't verhaal natuurlijk nóg vreemder maken.
Ik zou ze ook niet meer vertrouwen hoor! En ik snap ook niet waarom je de laptop niet eerst mag bekijken... Ik zie daar het probleem niet van in.
Raar dat zo'n groot bedrijf zo'n slechte service biedt!
Ik zou ze ook niet meer vertrouwen hoor! En ik snap ook niet waarom je de laptop niet eerst mag bekijken... Ik zie daar het probleem niet van in.
Raar dat zo'n groot bedrijf zo'n slechte service biedt!
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: