Klaagtopic v.w.b. winkels!
+17
mickey
Tiara
Susan
Zwerver
Ibbeltje
loura
JustMeDaan
Niekske
Xanna
Jasmine
Siem
TukTuk
Printje
ShallY
Sorella
Gizmo
Kabouter
21 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Klaagtopic v.w.b. winkels!
Yasmin schreef:Zero schreef:
Brief sturen naar het hoofdkantoor van Mediamarkt is denk ik niet heel effectief, alle vestigingen zijn frienzised, dus ze zullen niet snel iemand op het matje roepen hiervoor.
Je kunt je beter richten naar de directeur van jouw vestiging.
oh verdomde engelse spellingschecker hij maakt er regelmatig een potje van! Toen ik laatst mayonaise wilden spellen maakte hij er mayor van.
Gast- Gast
Voor bestanden op je oude harde schijf even op een computer of laptop Recuva zetten, en dan die harde schijf scannen. Dat programma kan de meeste bestanden wel terug halen, en vaak vooral de foto's/filmpjes.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Niekske schreef:Yasmine schreef:Printje schreef:Ik baal van alle Kruidvatwinkels met hun kleine wandelpaden die ze vervolgens doodleuk helemaal volzetten met allerlei zooi waardoor ik nergens met mijn kinderwagen door kan zonder alles om te rijden.
Dikke + 1!
Das niet alleen bij de kruidvat en ook niet alleen met een kinderwagen... ook bij de hema staan er bijvoorbeeld allerlei bakken en stellages in de gangpaden, zeker nu voor de feestdagen. Als er iemand even iets staat te zoeken op de kop-kant van een rek, is meteen dat stuk van het gangpad geblokkeerd. Ik geloof ik ook niet dat dikkere mensen er gewoon doorheen kunnen lopen...
De Hema hier is goed te doen. Trekpleister daarentegen is nog dramatischer dan 't Kruidvat, dus daar kom ik niet eens meer. De Blokker hier is ook zoiets, hebben een trap naar de speelgoedafdeling, maar geen lift. En zo zijn er nog wel een paar...
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Mijn klacht is dat ik vind dat Zalando erg traag word met leveren... En dan bedoel ik de laatste maanden want nu moet ik bemiddeld een week wachten en voorheen was dat meestal 4 dagen. 4 dagen vind ik netjes maar een week duurt me echt te lang... Dus als dat zo door gaat zoek ik wel een andere site
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
loura schreef:Mijn klacht is dat ik vind dat Zalando erg traag word met leveren... En dan bedoel ik de laatste maanden want nu moet ik bemiddeld een week wachten en voorheen was dat meestal 4 dagen. 4 dagen vind ik netjes maar een week duurt me echt te lang... Dus als dat zo door gaat zoek ik wel een andere site
misschien komt het door de feestmaanden? Weet niet vanaf wanneer je het hebt, maar kan er wel inkomen dat het nu drukker is dan anders.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Was dat de MM in G.?
Dan weet ik dat ik daar voortaan ook niet meer heen ga...
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Niet direct een winkel, maar ik ben niet te spreken over de Brainwash kapsalons. Vier keer daar geknipt en daarvan drie keer verknipt. Het is dat ze zo goedkoop zijn en ik er toch steeds weer voor wil zwichten, maar ik betaal nu toch liever even wat meer...
Gast- Gast
Yasmine schreef:Niekske schreef:Yasmine schreef:Printje schreef:Ik baal van alle Kruidvatwinkels met hun kleine wandelpaden die ze vervolgens doodleuk helemaal volzetten met allerlei zooi waardoor ik nergens met mijn kinderwagen door kan zonder alles om te rijden.
Dikke + 1!
Das niet alleen bij de kruidvat en ook niet alleen met een kinderwagen... ook bij de hema staan er bijvoorbeeld allerlei bakken en stellages in de gangpaden, zeker nu voor de feestdagen. Als er iemand even iets staat te zoeken op de kop-kant van een rek, is meteen dat stuk van het gangpad geblokkeerd. Ik geloof ik ook niet dat dikkere mensen er gewoon doorheen kunnen lopen...
De Hema hier is goed te doen. Trekpleister daarentegen is nog dramatischer dan 't Kruidvat, dus daar kom ik niet eens meer. De Blokker hier is ook zoiets, hebben een trap naar de speelgoedafdeling, maar geen lift. En zo zijn er nog wel een paar...
Bij het Kruidvat heb ik er ook altijd last van, bij de Hema eigenlijk niet.
Ik baal van winkels zonder lift. Vooral als dan de kinderafdeling boven is en je moet met de trap, daar is echt niet over nagedacht.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Yasmine schreef:Niekske schreef:Yasmine schreef:Printje schreef:Ik baal van alle Kruidvatwinkels met hun kleine wandelpaden die ze vervolgens doodleuk helemaal volzetten met allerlei zooi waardoor ik nergens met mijn kinderwagen door kan zonder alles om te rijden.
Dikke + 1!
Bij het Kruidvat heb ik er ook altijd last van, bij de Hema eigenlijk niet.
Ik baal van winkels zonder lift. Vooral als dan de kinderafdeling boven is en je moet met de trap, daar is echt niet over nagedacht.
+1 of wel een roltrap naar boven, wat met mijn buggy dus makkelijk gaat, maar een gewone trap voor naar beneden
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
wc-eend schreef:Was dat de MM in G.?
Jep...
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:loura schreef:Mijn klacht is dat ik vind dat Zalando erg traag word met leveren... En dan bedoel ik de laatste maanden want nu moet ik bemiddeld een week wachten en voorheen was dat meestal 4 dagen. 4 dagen vind ik netjes maar een week duurt me echt te lang... Dus als dat zo door gaat zoek ik wel een andere site
misschien komt het door de feestmaanden? Weet niet vanaf wanneer je het hebt, maar kan er wel inkomen dat het nu drukker is dan anders.
Ja dat kan idd heel goed maar ik heb er nu al een paar maanden last van.. Dat ik echt ruim een week moet wachten. Dat vind ik te lang :s
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Maple schreef:Niet direct een winkel, maar ik ben niet te spreken over de Brainwash kapsalons. Vier keer daar geknipt en daarvan drie keer verknipt. Het is dat ze zo goedkoop zijn en ik er toch steeds weer voor wil zwichten, maar ik betaal nu toch liever even wat meer...
Je moet heel goed je grenzen aangeven daar ja!
Maar dat komt omdat ze zowat iedereen aannemen geloof ik :S
Ik vind het ook altijd irritant als er een iemand je haar wast, een iemand je haar in de verf zet, een iemand het uitspoelt, en dan eindelijk de kapper die je wilt/waar je op wachtte knipt, en als je dan geluk hebt fohnt iemand anders het nog even droog :S maar ja, wat je zegt, ze zijn zo goedkoop ...
Overigens zit mijn haar NOOIT als ik van de kapper vandaan kom, meestal stap ik thuis linea recta onder de douche. Maakt niet uit of ik 100 euro neertel of een 10tje.
Gast- Gast
Parels schreef:Maple schreef:Niet direct een winkel, maar ik ben niet te spreken over de Brainwash kapsalons. Vier keer daar geknipt en daarvan drie keer verknipt. Het is dat ze zo goedkoop zijn en ik er toch steeds weer voor wil zwichten, maar ik betaal nu toch liever even wat meer...
Ik vind het ook altijd irritant als er een iemand je haar wast, een iemand je haar in de verf zet, een iemand het uitspoelt, en dan eindelijk de kapper die je wilt/waar je op wachtte knipt, en als je dan geluk hebt fohnt iemand anders het nog even droog :S maar ja, wat je zegt, ze zijn zo goedkoop ...
Overigens zit mijn haar NOOIT als ik van de kapper vandaan kom, meestal stap ik thuis linea recta onder de douche. Maakt niet uit of ik 100 euro neertel of een 10tje.
Oh, dat laatste heb ik ook. Maar bij Brainwash was het keer op keer happerig geknipt. Zelfs een keer terug geweest en door de bedirjfsleidster opnieuw laten knippen, zaten de happen er nóg in. Als zelfs de bedrijfsleidster niet kan knippen dan geef ik het op...
Gast- Gast
Maple schreef:Parels schreef:Maple schreef:Niet direct een winkel, maar ik ben niet te spreken over de Brainwash kapsalons. Vier keer daar geknipt en daarvan drie keer verknipt. Het is dat ze zo goedkoop zijn en ik er toch steeds weer voor wil zwichten, maar ik betaal nu toch liever even wat meer...
Oh, dat laatste heb ik ook. Maar bij Brainwash was het keer op keer happerig geknipt. Zelfs een keer terug geweest en door de bedirjfsleidster opnieuw laten knippen, zaten de happen er nóg in. Als zelfs de bedrijfsleidster niet kan knippen dan geef ik het op...
Dat ligt echt aan de vestiging. Heb er hier 2 in de buurt en ben bij beide tevreden. En heb voor wassen en knippen gewoon dezelfde persoon.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Maple schreef:Parels schreef:Maple schreef:Niet direct een winkel, maar ik ben niet te spreken over de Brainwash kapsalons. Vier keer daar geknipt en daarvan drie keer verknipt. Het is dat ze zo goedkoop zijn en ik er toch steeds weer voor wil zwichten, maar ik betaal nu toch liever even wat meer...
Dat ligt echt aan de vestiging. Heb er hier 2 in de buurt en ben bij beide tevreden. En heb voor wassen en knippen gewoon dezelfde persoon.
Ik was altijd ontevreden over de kapper maar onze Brainwash knipt wel goed. Ik ga er graag naar toe.
Gast- Gast
Over de Brainwash hier ben ik ook zeer tevreden knippen goed en denken mee. (aangezien ik vaak wat anders wil)
Gast- Gast
Ennnn het verhaal gaat verder.
Vandaag kreeg ik vanaf mijn oude laptop die vernietigd zou zijn een mailtje. Huh? Ja inderdaad. Even vanaf het begin. Als je een nieuwe laptop koopt, kan je je registreren voor support dingen van het merk van de laptop. In mijn geval HP. Dit doe je met je e-mailadres en vervolgens sta je geregistreerd en kan je rechtstreeks mailen in bepaald programma.
Nu kreeg ik vandaag een mail dat mijn vraag in behandeling zou worden genomen. Ik heb echter niks gevraagd en dit zou ook niet moeten kunnen want mijn laptop was toch vernietigd?
HP gebeld; Niet op de hoogte van alles. Laptops gaan daar niet ter reparatie heen al beweerd Media Markt dit wel.
Media Markt gebeld: Daar staat echter in het systeem dat zij HP proberen te benaderen voor wat betreft mijn harde schijf? Wat gaat hier mis?
Vader is flink boos geworden omdat dit zou betekenen dat mijn harde schijf in iemands handen is terecht gekomen. En dat de laptop dus NIET vernietigd is.
Het was wel verstuurd vanaf een ander soort laptop, dus waarschijnlijk is mijn harde schijf gewoon 'gerecycled'. Als dat zo is, dan laten we het hier niet bij..
Vandaag kreeg ik vanaf mijn oude laptop die vernietigd zou zijn een mailtje. Huh? Ja inderdaad. Even vanaf het begin. Als je een nieuwe laptop koopt, kan je je registreren voor support dingen van het merk van de laptop. In mijn geval HP. Dit doe je met je e-mailadres en vervolgens sta je geregistreerd en kan je rechtstreeks mailen in bepaald programma.
Nu kreeg ik vandaag een mail dat mijn vraag in behandeling zou worden genomen. Ik heb echter niks gevraagd en dit zou ook niet moeten kunnen want mijn laptop was toch vernietigd?
HP gebeld; Niet op de hoogte van alles. Laptops gaan daar niet ter reparatie heen al beweerd Media Markt dit wel.
Media Markt gebeld: Daar staat echter in het systeem dat zij HP proberen te benaderen voor wat betreft mijn harde schijf? Wat gaat hier mis?
Vader is flink boos geworden omdat dit zou betekenen dat mijn harde schijf in iemands handen is terecht gekomen. En dat de laptop dus NIET vernietigd is.
Het was wel verstuurd vanaf een ander soort laptop, dus waarschijnlijk is mijn harde schijf gewoon 'gerecycled'. Als dat zo is, dan laten we het hier niet bij..
Gast- Gast
Wat raar! Dus je weet nu niet of je laptop nog wel bestaat of niet?
Gast- Gast
Jolee schreef:Wat raar! Dus je weet nu niet of je laptop nog wel bestaat of niet?
Klopt. Media Markt is er zelf volgens mij ook niet zo zeker meer van, aangezien zij nu in het systeem hebben staan (al sinds vorige week) dat ze op zoek zijn naar die harde schijf...
Gast- Gast
Volgens mij gaan ze hem dan idd gebruiken voor onderdelen en niet vernietigen.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
aanitaa schreef:Volgens mij gaan ze hem dan idd gebruiken voor onderdelen en niet vernietigen.
Maar dat zou niet mogen. Op een harde schijf staan privé gegevens. Lijkt me niet meer dan normaal deze dan wel te vernietigen. De rest boeit me niet! Of de harde schijf terug of daadwerkelijk vernietigen. Nu kan iemand anders bij mijn gegevens!
Gast- Gast
Bij mij gaat er ineens een lampje branden...
Ik heb jaaaaaaaren geleden een laptop bij Mediamarkt gekocht. Toen ik hem aanzette, stond er een andere naam als gebruiker, terwijl het een compleet nieuwe laptop was... Maar zoals ik nu jouw verhaal lees, zou het dus heel goed kunnen dat ik een gerecyclede (wat een K** woord) harde schijf heb gehad. Die laptop heeft het overigens ook maar twee jaar uitgehouden, toen deed die helemaal niks meer...
Ik hoop dat er iets uit gaat komen voor je en dat je misschien die harde schijf nog terug kunt krijgen.
Ik heb jaaaaaaaren geleden een laptop bij Mediamarkt gekocht. Toen ik hem aanzette, stond er een andere naam als gebruiker, terwijl het een compleet nieuwe laptop was... Maar zoals ik nu jouw verhaal lees, zou het dus heel goed kunnen dat ik een gerecyclede (wat een K** woord) harde schijf heb gehad. Die laptop heeft het overigens ook maar twee jaar uitgehouden, toen deed die helemaal niks meer...
Ik hoop dat er iets uit gaat komen voor je en dat je misschien die harde schijf nog terug kunt krijgen.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Oh ja, ik heb wel wat te klagen. Ik had een contractverlenging gedaan bij KPN, voor 2 jaar. Nieuwe foon erbij, eindelijk aan de smartphone: een Samsung Galaxy S Plus. Gisteren kwam ik erachter dat hij zaterdag "afgeleverd" zou zijn en er stond een onbekende handtekening ( lees: krabbeltje ) bij Track and Trace. Dik genaaid dus. Ik had namelijk mijn paspoort moeten laten zien en zelf moeten tekenen. Weg foon.
PostNL weet van niks. Nu wachten op het onderzoek van KPN.
Verder ben ik moe, ongesteld, en gewoon chagerijnig. Ik ga zo lekker iets te snacken halen bij de Appie. ( Ik werd zelden ongesteld uit mezelf en nu best vaak door tabletten en dan wil ik opeens zoet, ik ben normaal echt van de hartige snacks ) Sorry going waaaay offtopic, ben ik goed in
PostNL weet van niks. Nu wachten op het onderzoek van KPN.
Verder ben ik moe, ongesteld, en gewoon chagerijnig. Ik ga zo lekker iets te snacken halen bij de Appie. ( Ik werd zelden ongesteld uit mezelf en nu best vaak door tabletten en dan wil ik opeens zoet, ik ben normaal echt van de hartige snacks ) Sorry going waaaay offtopic, ben ik goed in
Gast- Gast
Maple schreef:Niet direct een winkel, maar ik ben niet te spreken over de Brainwash kapsalons. Vier keer daar geknipt en daarvan drie keer verknipt. Het is dat ze zo goedkoop zijn en ik er toch steeds weer voor wil zwichten, maar ik betaal nu toch liever even wat meer...
Na een keer verknipt te zijn zou ik al niet meer naar een bepaalde kapper gaan. Mijn zusje was ook 1x bij Brainwash geweest, maar na haar verhalen zou ik dat dus nooit doen. Ik betaal liever wat meer dan dat een of andere ordinaire, kauwgom kauwende truttebol Aan mijn haren zit.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Nou het verhaal wordt nog gekker!
DE LAPTOP IS ER WEER!! Mijn vernietigde laptop is opeens weer tot leven ofzo.
Alleen wat nu? Ik kan die laptop terug krijgen met volgen hen al mijn gegevens. Ik heb hier echter mijn twijfels bij. Het is allemaal net een beetje te bizar dat ik er een heel vreemd gevoel bij krijg en er aan twijfel of het wel mijn laptop is. Ik mag de laptop niet zien voordat ik aangeef dat ik hem terug wil. Dus checken kan ik het niet. Maar ik ben van plan om net zo lang stampij te maken om het wel voor elkaar te krijgen. Het is gewoon te gek voor woorden.
DE LAPTOP IS ER WEER!! Mijn vernietigde laptop is opeens weer tot leven ofzo.
Alleen wat nu? Ik kan die laptop terug krijgen met volgen hen al mijn gegevens. Ik heb hier echter mijn twijfels bij. Het is allemaal net een beetje te bizar dat ik er een heel vreemd gevoel bij krijg en er aan twijfel of het wel mijn laptop is. Ik mag de laptop niet zien voordat ik aangeef dat ik hem terug wil. Dus checken kan ik het niet. Maar ik ben van plan om net zo lang stampij te maken om het wel voor elkaar te krijgen. Het is gewoon te gek voor woorden.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: