Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerstpakket

+40
Rev3rie
Suus
Lotus
Dennenappel
May
Lady4
Marsy28
Sweety
*Noosa
Jade
Rush
litllejoy
silly-one
SarahKey
Error
Pancake
Siamsa
Mizz_S
Parisienne
loura
Zininzon
Esperanza
Raindrop
Sarah1985
norah
Bliss
Caramba
Highway
Inge
Mida4you
M-G
flower
Jeanette
Angela_1986
Rovine
Verona
Alex
rapa nui
Caresses
SuperGrover
44 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Kerstpakket - Pagina 3 Empty Re: Kerstpakket

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 22:42

Bij mijn huidige werkgever krijgen we tegenwoordig geen kerstpakket, maar geld op onze rekening. Op zich natuurlijk erg leuk als extraatje, maar ik vind eigenlijk stiekem dat er niks boven een echt kerstpakket gaat. Een doos met allerlei lekkernijen, dat vind ik zo leuk. Gelukkig krijgt mijn vriend van zijn werk ieder jaar een zeer goed gevuld kerstpakket.

Ik heb jaren als uitzendkracht gewerkt en de 'kerstpakketten', als je ze zo mag noemen, stelden geen ruk voor bij de uitzendbureaus. Soms kreeg ik van het bedrijf waar ik werkte dan ook nog een kerstpakket, maar ik heb ook wel eens meegemaakt dat de kerstpakketten voor mijn neus werden uitgedeeld aan de 'vaste' krachten, en er was niks voor de uitzendkrachten.

Eén keer heb ik het enorm getroffen bij een uitzendbaan, ik werkte er nota bene een maand voor kerst al niet meer, maar tóch was er van dat bedrijf een kerstpakket voor mij. Een ex collega is die nog speciaal bij me langs gaan brengen, en ik kreeg ook nog een rollade! Ik voelde me toen zo verwend! Echt leuk!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Inge ma 21 nov 2011 - 22:45

Break Of Day schreef:Bij mijn huidige werkgever krijgen we tegenwoordig geen kerstpakket, maar geld op onze rekening. Op zich natuurlijk erg leuk als extraatje, maar ik vind eigenlijk stiekem dat er niks boven een echt kerstpakket gaat. Een doos met allerlei lekkernijen, dat vind ik zo leuk. Gelukkig krijgt mijn vriend van zijn werk ieder jaar een zeer goed gevuld kerstpakket.
Dat heb ik ook inderdaad.
Doet mij ook denken aan de tijd dat ik kind was, mijn ouders mochten hun kerstpakket niet zonder mij open maken :-D Heerlijk gevoel was dat

Toen ik 15 of 16 was had ik een bijbaantje en toen gingen we met het werk een rondvaart maken met de avifauna boot, hadden we een lunch en kregen een onwijs leuk kerstpakket; bak waar je cd's in kon bewaren, 2 bioscoopbonnen, zak popcorn, blikjes cola, m&m's en nog meer leuke en lekkere dingen. Was op die leeftijd echt een geweldig pakket :-D

Vorig jaar had ik geen pakket, maar vriend had een italiaans pakket met allerlei dingen voor pasta's, een pastapan, slabestek etc
Ook een keer bij een oude werkgever een orientaals pakket gekregen I love you
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rovine ma 21 nov 2011 - 23:34

Mijn vriend kreeg vorig jaar 2 pakketten, zo'n doos met spullen. Die liet hij dan expres ingepakt staan omdat ik er de hele tijd omheen liep te stuiteren en wilde dat hij ze uitpakte. Hij had wel leuke, een italiaans en barbecue-pakket. Niet erg origineel, maar wel superleuk die doos uit te pakken. En die barbecue heeft afgelopen jaar prima dienst gedaan op een festival.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 23:40

Wij zijn op dit moment bezig met meer verdieping in ons werk, en we gaan volgens een bepaald boek werken. Een aantal collega's hebben geopperd dat ze dat boek wel als kerstpakket willen, dus ben benieuwd... Ach, als ik m'n eindejaarsbonus maar krijg angel

Gast
Gast

Bericht  Lady4 di 22 nov 2011 - 0:29

Caresses schreef:Waarschijnlijk hetzelfde als andere jaren: een cadeauboekje met keus uit verschillende dingen met een waarde van ca. 20-25 euro.
+1
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  May di 22 nov 2011 - 0:31

Ik zal wel weer een tinteling krijgen. Is volgens mij standaard bij ons.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169

Bericht  Dennenappel di 22 nov 2011 - 0:50

Lady4 schreef:
Caresses schreef:Waarschijnlijk hetzelfde als andere jaren: een cadeauboekje met keus uit verschillende dingen met een waarde van ca. 20-25 euro.
+1
Vorig jaar mochten wij kiezen tussen een cadeauboekje en een kerstpakket. Een cadeauboekje is nuttiger, maar een kerstpakket vind ik zoveel leuker! Altijd leuk om te kijken wat er nou in zit!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Lotus di 22 nov 2011 - 1:01

Bij het verpleeghuis en bij de GGZ-instelling waar ik als vrijwilliger werk is een soort van kerstmarkt waar we zelf een pakket kunnen samenstellen.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Suus di 22 nov 2011 - 1:23

Vorig jaar kregen we een doos met wat lekkere dingen en kaarsjes geloof ik. Vind het altijd leuk om de doos open te maken en ben er altijd blij mee, maar op de een of andere manier valt de inhoud altijd tegen Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rush di 22 nov 2011 - 1:25

Wij hebben trouwens wel meestal een pakket. M`n eerste kerstpakket was een Nintendo Wii! angel
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Suus di 22 nov 2011 - 1:28

Wow, dat is gelijk een flink pakket, Rush!
Ik krijg meestal een pakket ter waarde van 25 euro ofzo.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rev3rie di 22 nov 2011 - 1:42

Wij krijgen altijd een flinke kerstpakket met kleding, schoenen en accessoires (koptelefoons, sjaals, caps, veel tassen) van de merken die wij in de winkel verkopen (die artikelen hebben wij zelf niet in ons zaak, dus het is altijd een verrassing) verder zitten er ontzettend veel grote verpakkingen bonbons, snoep, gadgets en vele andere dingen in die je maar kunt bedenken.

Mijn vrienden en familie kunnen daarentegen altijd meegenieten aangezien er veel spullen bij zitten die mij niet past (ondanks maten doorgeven) of ik gebruik het niet.

Oh en mijn vriend heeft dezelfde werkgever dus dat wordt dubbel pret Laughing
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Jelin di 22 nov 2011 - 1:53

Van mij zelf weet ik eigenlijk niet wat het kerstpakket wordt. Meestal is dat een thema-pakket, maar heel bijzonder is het niet. Maar vind het altijd wel erg leuk.

Mijn man kon dit jaar kiezen wat hij graag wilt. Hij heeft gekozen voor Iris-cheques. Ook krijgt hij een 13e maand en worden de relatiegeschenken verloot bij de kerstlunch.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 6:12

Ik denk niet dat ik wat krijg, ik heb een oproepcontract t/m 31 dec. ( Wordt wel verlengd binnenkort )

Mijn vriend had vorig jaar een goede digitale camera als "kerstpakket", hij zal dit jaar ook wel wat moois krijgen. Hij heeft ook wel eens een gigantisch vleespakket gehad. De vriezer zat propvol laughcry

Gast
Gast

Bericht  Jasmine di 22 nov 2011 - 6:33

Nobucta schreef:Mijn vriend kreeg vorig jaar 2 pakketten, zo'n doos met spullen. Die liet hij dan expres ingepakt staan omdat ik er de hele tijd omheen liep te stuiteren en wilde dat hij ze uitpakte. Hij had wel leuke, een italiaans en barbecue-pakket. Niet erg origineel, maar wel superleuk die doos uit te pakken. En die barbecue heeft afgelopen jaar prima dienst gedaan op een festival.

lol! Hoe herkenbaar Very Happy . Zo was ik vroeger thuis al als mijn vader met het kerstpakket thuiskwam, en dat is nu niet anders als mijn man met het kerstpakket thuiskomt.

Het zal mij benieuwen wat mijn man dit jaar mee naar huis brengt. Zijn baas kennende, zal dat niet zuinig zijn. Meestal is het een klein pakket met snoeperijen en een aantal cadeaubonnen. Ook aan de kinderen wordt gedacht. Verder hebben we tot nu toe ook elk jaar een Sinterklaaspakketje gekregen, met speculaas en chocolade en een cadeaubon voor de kinderen. Binnenkort ook nog een bedrijfsuitje (met overnachting in een luxe hotel) en als het goed is, eind december ook nog een 13e maand.

Al met al een leuk eindejaarspakketje dus!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  applestar di 22 nov 2011 - 7:26

Nou hier is het waarschijnlijk helemaal niks!
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  _Lacey_ di 22 nov 2011 - 7:30

Mijn werkgever doet niet aan kerstpakketten. Wel aan een extra geldbedrag bovenop de eindejaarsuitkering Cool

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 7:39

Vorig jaar kregen wij een cadeaukaart, die je bij verschillende winkels kon inleveren.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: