DagCafé
+23
Jordana
Rovine
Admin
Lotus
Pompoen
May
Serena
VeryCherry
Snoes
Jade
Qiara
Zininzon
Toet
Lavendel
Burn
Alex
Raindrop
pinkflower
Suus
ExpressoB
Ibbeltje
Blair
Elsje
27 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Winkelen in je eentje is juist heerlijk
Ik kan alleen geen moed verzamelen om mezelf aan te kleden Wel al haar gefohnt en opgemaakt, dus ben al een heel eind.
EB: kruiden etc zijn toch wel lang goed?
Ben je verder als mij.. dan mij? Ik moet nog douchen aankleden opmaken pffff. Eerst zo maar lunchen.
Wasmachine moet ik weer aan gaan zetten.
Ja klopt, kruiden blijven altijd wel lang goed.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Serena schreef:Dan zou ik bij de hema of xenos kijken wat ze hebben qua kook spullen..ExpressoB schreef:Rush schreef:Ovenhandschoenen erin?
Dat is een leuk idee! Ga nu ook hard denken.... pannenlappen.. 1 setje thee/handoek. Moet natuurlijk wel wat in en niet zo lullig haha. Moet het wel low budget houden want heb niet zoveel geld.
Misschien nog een deeg roller of een spatel?
Ik wou naar de Blokker gaan, die is hier bij mij achter. Daar verkopen ze ook genoeg dingetjes en vast wel een geschikte ovenschaal. Deegroller zal die wel niet gebruiken, spatel kan maar dacht misschien een pizza snijder, die zal die nog wel niet hebben haha.
Ik zou eerder naar de IKEA/ACTION gaan, dan kun je meer kopen, voor ook weinig/minder budget.
Ik zou ovenschalen in 2 maten kopen, dan een set met ovenwant, pannenlap & keukenschort (Zeeman heeft geweldige).
Ik zou ovenschalen in 2 maten kopen, dan een set met ovenwant, pannenlap & keukenschort (Zeeman heeft geweldige).
Gast- Gast
Pippa schreef:Ik zou eerder naar de IKEA/ACTION gaan, dan kun je meer kopen, voor ook weinig/minder budget.
Wou ik ook zeggen ja, bij de action is het stukken goedkoper dan de hema/blokker.
Gast- Gast
Pippa schreef:Ik zou eerder naar de IKEA/ACTION gaan, dan kun je meer kopen, voor ook weinig/minder budget.
Ikea moet ik tever voor rijden. Mijn broer houdt niet van action rommel haha. Daar waarschuwde mijn andere broer voor.
Als het niet te duur is, kan ik er misschien 2 kopen maar weet ook niet wat voor oven er precies in ze huis zit, want mijn moeder zei, koop maar een niet te grote schaal (ook in je eentje gebruik je een vrij grote schaal niet zo snel).
Keukenschort haha.. hij ziet me al aankomen.. Ga eerst wel bij de blokker kijken en anders kijk ik wel verder.
Hema zou ik ook nog geen kunnen, dat is ook buiten de stad.
Alsof de Action alleen maar rommel heeft, wat een onzin. Sommige producten zijn daar beter/prettiger dan dure van een kookwinkel. En een keukenschort is uiteraard om als geintje erbij te doen, of heeft jouw broer geen humor
Gast- Gast
ExpressoB schreef:тыквашка schreef:Goedemiddag! Ik heb het gevoel alsof mijn baarmoeder word uitgewrongen door 100 kabouters...vrij effectief want ik loop leeg! Wel jammer dat het zo'n zeer doet. Helemaal omdat ik straks moet sporten. Allemaal leuke oefeningetjes voor mijn buik en rugspieren...precies het gebied wat zeer doet!
Dan ga je niet....
Natuurlijk ga ik wel! 't is de eerste keer medisch fitness, heb het gisteren afgesproken (toen was ik nog niet zo ongesteld). Bovendien, ik ben maar ongesteld hoor, ik ga niet dood. Doet alleen gewoon nogal veel pijn. Maar ik doe wel gewoon rustig aan ofzo.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Een ovenschaal is een ovenschaal. Pak hem leuk in en niemand die ziet dat hij van de Action komt. Trouwens, Action is een heerlijke winkel, goeie spullen voor weinig geld.
Ik heb echt ongelofelijke spierpijn, au zeg..
Ik heb echt ongelofelijke spierpijn, au zeg..
Gast- Gast
Pippa schreef:Alsof de Action alleen maar rommel heeft, wat een onzin. Sommige producten zijn daar beter/prettiger dan dure van een kookwinkel. En een keukenschort is uiteraard om als geintje erbij te doen, of heeft jouw broer geen humor
Ik vind action geen rommel maar de pannen bijv. hoef ik daar niet te kopen.
Hahhaha.. uh nou....
Hij is heel erg moeilijk en gezeur met verjaardagen/sinterklaas, hij vind niks leuk. Mijn moeder wist ook niet wat ze moest geven, ze had het hem een paar keer al gevraagd maar krijgt gewoon geen antwoord.
Vervelend dat je zo'n pijn hebt, Pompoen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Voor dezelfde ovenschaal moesten we bij de Blokker iets van 16 euro betalen en bij de Action nog geen eens 3. Nou dan weet ik het wel. Het is maar een ovenschaal.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nee, die koop ik daar ook beslist niet. Maar ik gaf de tip ook om een ovenschaal, dat is 1 pot nat, alleen stukken goedkoper en in jouw voordeel.
Gast- Gast
тыквашка schreef:ExpressoB schreef:тыквашка schreef:Goedemiddag! Ik heb het gevoel alsof mijn baarmoeder word uitgewrongen door 100 kabouters...vrij effectief want ik loop leeg! Wel jammer dat het zo'n zeer doet. Helemaal omdat ik straks moet sporten. Allemaal leuke oefeningetjes voor mijn buik en rugspieren...precies het gebied wat zeer doet!
Dan ga je niet....
Natuurlijk ga ik wel! 't is de eerste keer medisch fitness, heb het gisteren afgesproken (toen was ik nog niet zo ongesteld). Bovendien, ik ben maar ongesteld hoor, ik ga niet dood. Doet alleen gewoon nogal veel pijn. Maar ik doe wel gewoon rustig aan ofzo.
Oww oke, dat kon ik niet weten. Ja dan ff heen gaan en als het niet gaat, stoppen.
Pannen zijn ook heel andere dingen dan een simpele ovenschaal.ExpressoB schreef:
Ik vind action geen rommel maar de pannen bijv. hoef ik daar niet te kopen.
Hahhaha.. uh nou....
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Voor dezelfde ovenschaal moesten we bij de Blokker iets van 16 euro betalen en bij de Action nog geen eens 3. Nou dan weet ik het wel. Het is maar een ovenschaal.
Wist niet eens dat ze ovenschalen verkochten bij de Action (nooit opgelet denk ik zo) Ik heb niet eens een ovenschaal haha meer een glazen cakeblik vorm.
Lotus schreef:Vervelend dat je zo'n pijn hebt, Pompoen.
Ja, ik word er niet vrolijk van. Bah bah bah! Maar goed, ik weet ook dat het waarschijnlijk morgen of overmorgen weer over is én ik weet waar het van komt dus hoef me geen zorgen te maken. Maar leuk is anders inderdaad.
Pompoen- Lady Post-a-lot
ExpressoB schreef:
Oww oke, dat kon ik niet weten. Ja dan ff heen gaan en als het niet gaat, stoppen. [/quote]
Nee klopt, maar zo steek ik ook niet in elkaar. Ik geef niet zo snel op. Niet gaan, zou ik denk ik pas doen als ik met hoge koorts in bed lig... Maar ik kan gelukkig als het goed is wel aardig mijn eigen tempo bepalen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Succes, Pompoen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Het is ook iets wat ik absoluut niet mis.тыквашка schreef:Lotus schreef:Vervelend dat je zo'n pijn hebt, Pompoen.
Ja, ik word er niet vrolijk van. Bah bah bah! Maar goed, ik weet ook dat het waarschijnlijk morgen of overmorgen weer over is én ik weet waar het van komt dus hoef me geen zorgen te maken. Maar leuk is anders inderdaad.
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Het is ook iets wat ik absoluut niet mis.тыквашка schreef:Lotus schreef:Vervelend dat je zo'n pijn hebt, Pompoen.
Is natuurlijk niet gezond dat het niet meer gebeurt (tenminste ik neem aan dat dat niet komt doordat je een spiraaltje hebt ofzo) maar ik kan het me wél voorstellen! Hoewel ik aan de andere kant toch ook ergens wel blij ben dat het allemaal nog werkt ofzo. Alleen mag het van mij wel iets minder hard werken, voordat ik stopte met de pil was het echt lang zo heftig niet allemaal.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Je hebt het helemaal goed ingeschat. En nee, het is niet gezond. Maar toch mis ik het niet. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat jij het fijn vindt om de bevestiging te krijgen dat het allemaal werkt.тыквашка schreef:Is natuurlijk niet gezond dat het niet meer gebeurt (tenminste ik neem aan dat dat niet komt doordat je een spiraaltje hebt ofzo) maar ik kan het me wél voorstellen! Hoewel ik aan de andere kant toch ook ergens wel blij ben dat het allemaal nog werkt ofzo. Alleen mag het van mij wel iets minder hard werken, voordat ik stopte met de pil was het echt lang zo heftig niet allemaal.
Lotus- Ratel
helloow,
en action is niet alleen maar rommel hoor. Ik heb daar plantenbakken gekocht plastic van het merk Elho, bij de action 3 of 4 euro en daar betaal je in een tuincentrum het dubbel voor.
en action is niet alleen maar rommel hoor. Ik heb daar plantenbakken gekocht plastic van het merk Elho, bij de action 3 of 4 euro en daar betaal je in een tuincentrum het dubbel voor.
Gast- Gast
Vind Action ook geen rommel
Weet iemand of ze daar goede oplaadbare batterijen hebben?
Weet iemand of ze daar goede oplaadbare batterijen hebben?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: