DagCafé
+23
Jordana
Rovine
Admin
Lotus
Pompoen
May
Serena
VeryCherry
Snoes
Jade
Qiara
Zininzon
Toet
Lavendel
Burn
Alex
Raindrop
pinkflower
Suus
ExpressoB
Ibbeltje
Blair
Elsje
27 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
geloof wel dat ze die daar hebben (hier hangen ze bij de kassa) maar hoe duur ze zijn en en kwalitatief goed weet ik niet.
Gast- Gast
Moet toch nog tanken denk dat ik er gelijk langs maar langs rij dadelijk.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
ik heb ook niet gezegd dat ik action rommel vind
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Maar je broer wel, en dat vind ik best kortzichtig. Wees gewoon blij met je cadeau ofzo, denk ik dan.ExpressoB schreef:ik heb ook niet gezegd dat ik action rommel vind
Gast- Gast
Lily schreef:hoe is het met je fototoestel?
kut. Een fotograaf heeft er naar gekeken net (die ken ik goed hahah) maar het is aan de binnenkant wrs wat stuk en ja laten maken is wrs duurder dan het toestel zeg maar nog. Hij is al oud dus ja wordt ooit een nieuwe kopen. Pap is er nu mee bezig om te kijken of hij er wat mee kan...maar ben er bang voor
Zelda schreef:Ik voel me verschrikkelijk klote, sorry als ik wat aangebrand reageer.
hoe komt het lieve schat?
Zelda Hoe komt het?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Is er op Marktplaats niet een tweedehands camera te vinden voor niet al te veel geld?Ibbeltje schreef:Lily schreef:hoe is het met je fototoestel?
kut. Een fotograaf heeft er naar gekeken net (die ken ik goed hahah) maar het is aan de binnenkant wrs wat stuk en ja laten maken is wrs duurder dan het toestel zeg maar nog. Hij is al oud dus ja wordt ooit een nieuwe kopen. Pap is er nu mee bezig om te kijken of hij er wat mee kan...maar ben er bang voor
Laatst aangepast door Zelda op di 22 nov 2011 - 1:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Balen Ibbeltje!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Dat is te persoonlijk en ik wil er eigenlijk ook niet over praten, maar ook weer wel. Ik weet het gewoon niet meer.Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Ik voel me verschrikkelijk klote, sorry als ik wat aangebrand reageer.
hoe komt het lieve schat?
Gast- Gast
Pm mag altijd Zelda he ...
En via marktplaats ja zou kunnen heb nog niet gekeken Maar dank je.
Was al via mediamarkt aan het kijken en zag er al een voor 88 euro...
En via marktplaats ja zou kunnen heb nog niet gekeken Maar dank je.
Was al via mediamarkt aan het kijken en zag er al een voor 88 euro...
m`n PM box staat voor je open als je het kwijt wilt
En ja geloof bij de dixons dat ze ook niet meer te duur zijn. Wij hebben wel een iets duurdere geloof 120 euro maar bij ons zit er een accu in i.p.v. batterijen en dat scheelt ook een hele hoop. Als we op vakantie gingen ofzo moesten we altijd een hele lading batterijen meenemen en nu alleen de oplader.
En ja geloof bij de dixons dat ze ook niet meer te duur zijn. Wij hebben wel een iets duurdere geloof 120 euro maar bij ons zit er een accu in i.p.v. batterijen en dat scheelt ook een hele hoop. Als we op vakantie gingen ofzo moesten we altijd een hele lading batterijen meenemen en nu alleen de oplader.
Gast- Gast
Ik heb vrijdag een bedrijfsuitje en ik heb totáál geen zin om daarheen te gaan. Ik voel me een zombie.
Gast- Gast
Misschien doet dat je juist wel goed Zelda? Of heb je geen zin in die mensen?
Ik heb mijn collega's al een tijd niet meer gezien en ik zie het überhaupt niet zitten om nu het huis uit te komen. Ik vind ook weinig tot geen aansluiting met die mensen. Misschien dat het over een paar dagen beter gaat, ik weet het niet.
Gast- Gast
Ik wou dat ik wat v oor je kon doen
een bedrijfsuitje is vrijwillig en niet verplicht he, ik zou gewoon thuis blijven en al helemaal omdat je aangeeft dat je geen aansluiting hebt bij ze.
Gast- Gast
Dankje, je bent lief. Ik zal je zo even een PM sturen, ik wil ook even weten hoe het met jou gaat.Ibbeltje schreef:Ik wou dat ik wat v oor je kon doen
Gast- Gast
Ik ben bang dat ze me een zeikerd vinden, al weet mijn teamleidster wel een beetje wat er speelt.Lily schreef:een bedrijfsuitje is vrijwillig en niet verplicht he, ik zou gewoon thuis blijven en al helemaal omdat je aangeeft dat je geen aansluiting hebt bij ze.
Gast- Gast
Ik zou mijzelf tot ff oppeppen en wel heen gaan. Je raakt anders helemaal zo 'vervreemd', snap je wat ik bedoel?
(wie is toch die man op je avater)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Vervreemd ben ik toch alExpressoB schreef:Ik zou mijzelf tot ff oppeppen en wel heen gaan. Je raakt anders helemaal zo 'vervreemd', snap je wat ik bedoel?
Die man op mijn avatar is Wouter (Wally) de Backer, van de band Gotye.
Gast- Gast
Zelda schreef:Dankje, je bent lief. Ik zal je zo even een PM sturen, ik wil ook even weten hoe het met jou gaat.Ibbeltje schreef:Ik wou dat ik wat v oor je kon doen
Das goed
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: