DagCafé
+23
Jordana
Rovine
Admin
Lotus
Pompoen
May
Serena
VeryCherry
Snoes
Jade
Qiara
Zininzon
Toet
Lavendel
Burn
Alex
Raindrop
pinkflower
Suus
ExpressoB
Ibbeltje
Blair
Elsje
27 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
silly-one schreef:Ziekig zijn kan je niks aan doen. Brak zijn wel. Dat is je eigen schuld! Had ik vorige week woensdag ook last van.... Weet echt niet meer hoeveel bier er gedronken is in Piecken, maar we gingen naar huis omdat het pinautomaat het niet meer deed
Hahaha
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Even met mijn moeder gebeld, wat ik in vredesnaam moet kopen voor mijn broer. Hij heeft een huis gekocht en ik dacht die heeft nog zoveel nodig!! Goedkope rommel houdt hij niet van.. Vaatwasser heeft hij, badhanddoeken genoeg, dacht aan mooi zeeppompje met dingetjes erbij maar mijn moeder zei dat wij zijn smaak niet kennen (ook weer zo).
Uiteindelijk erop gekomen, ga een oven schaal kopen, alleen wat doe ik erin?! ...
Uiteindelijk erop gekomen, ga een oven schaal kopen, alleen wat doe ik erin?! ...
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Misschien een boekje met recepten voor ovenschotels en daarbij wat basiskruiden zoals tijm, rozemarijn, dille, oregano etc.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Arghhh ik heb gisteren een ontzettend gaaf tv-meubel gezien bij de Ikea en nu heb ik ruzie met m'n huiskamer, heb geen idee hoe ik alles dan in m'n huiskamer moet gaan proppen...
Hij was ook best wel een beetje boven m'n budget
Gast- Gast
een kookboekje met ovengerechten?
Of vullen met pasta en potjes saus ofzo?
Of vullen met pasta en potjes saus ofzo?
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
ik zulke gevallen geef ik meestal een cadeaubon voor een tuincentrum ofzo.
Maar anders kan je er een kookboekje bijdoen voor ovenrecepten, en eventueel ingrediënten voor een overgerecht
Maar anders kan je er een kookboekje bijdoen voor ovenrecepten, en eventueel ingrediënten voor een overgerecht
Gast- Gast
ExpressoB schreef:
Een ovenschotel?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Lasagna? Burrito`s of wraps?тыквашка schreef:ExpressoB schreef:
Een ovenschotel?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Goedemiddag! Ik heb het gevoel alsof mijn baarmoeder word uitgewrongen door 100 kabouters...vrij effectief want ik loop leeg! Wel jammer dat het zo'n zeer doet. Helemaal omdat ik straks moet sporten. Allemaal leuke oefeningetjes voor mijn buik en rugspieren...precies het gebied wat zeer doet!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Maple schreef:Arghhh ik heb gisteren een ontzettend gaaf tv-meubel gezien bij de Ikea en nu heb ik ruzie met m'n huiskamer, heb geen idee hoe ik alles dan in m'n huiskamer moet gaan proppen...
Als het past en je wilt hem echt graag hebben, dan moet je het maar zien als een cadeautje voor jezelf voor een nieuwe start. Het is gewoon iets wat je nu verdient hebt.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ja helemaal mee eens!silly-one schreef:Maple schreef:Arghhh ik heb gisteren een ontzettend gaaf tv-meubel gezien bij de Ikea en nu heb ik ruzie met m'n huiskamer, heb geen idee hoe ik alles dan in m'n huiskamer moet gaan proppen...
Als het past en je wilt hem echt graag hebben, dan moet je het maar zien als een cadeautje voor jezelf voor een nieuwe start. Het is gewoon iets wat je nu verdient hebt.
Sorry dat ik hier zo weinig reageer de laatste tijd!
Rush- Lady Post-a-lot
Kan natuurlijk alleen van die pakjes kopen om dingen te maken en niet alle ingredienten voor erin:P
Voorlopig woont hij er nog niet! Hij heeft nog niet getekend.
тыквашка schreef:Goedemiddag! Ik heb het gevoel alsof mijn baarmoeder word uitgewrongen door 100 kabouters...vrij effectief want ik loop leeg! Wel jammer dat het zo'n zeer doet. Helemaal omdat ik straks moet sporten. Allemaal leuke oefeningetjes voor mijn buik en rugspieren...precies het gebied wat zeer doet!
Dan ga je niet....
ExpressoB schreef:Kan natuurlijk alleen van die pakjes kopen om dingen te maken en niet alle ingredienten voor erin:P
Dan lijkt het me ook niet leuk om die pakketten te geven, die hebben ook een houdbaarheidsdatum.
Gast- Gast
Oh lol, ik zit weer met m`n neus te lezen.. Sorry!ExpressoB schreef:Kan natuurlijk alleen van die pakjes kopen om dingen te maken en niet alle ingredienten voor erin:P
Rush- Lady Post-a-lot
Ovenhandschoenen erin?
Rush- Lady Post-a-lot
Lily schreef:ik zulke gevallen geef ik meestal een cadeaubon voor een tuincentrum ofzo.
Hij heeft wel een tuin/voor en achter maar daar zal die komende maanden niks aan doen, eerst dat huis maar eens.
silly-one schreef:Maple schreef:Arghhh ik heb gisteren een ontzettend gaaf tv-meubel gezien bij de Ikea en nu heb ik ruzie met m'n huiskamer, heb geen idee hoe ik alles dan in m'n huiskamer moet gaan proppen...
Hij was 900 euro (combi van verschillende mebels uit één serie) en ik had maar 200 euro in gedachten voor een tv-meubel
Hij is wel supergaaf, maargoed, ik had al een indeling voor de huiskamer in m'n hoofd zitten, en die moet dan wel helemaal omgegooid worden, nu ik even kritisch in m'n huiskamer om me heen kijk.
Gast- Gast
hier in het tuincentrum hebben ze ook gewoon spullen voor binnen hoor. Vandaar er is dan vast wel iets wat ze leuk vinden, ow en hier is die bon ook onbeperkt geldig dus je kan `m bij wijze van nog over 5 jaar inleveren.
Gast- Gast
Pippa schreef:ExpressoB schreef:Kan natuurlijk alleen van die pakjes kopen om dingen te maken en niet alle ingredienten voor erin:P
Dan lijkt het me ook niet leuk om die pakketten te geven, die hebben ook een houdbaarheidsdatum.
Meestal wel een jaar houdbaar die pakken, maja ook zowat...
Winkelen in je eentje is juist heerlijk
Ik kan alleen geen moed verzamelen om mezelf aan te kleden Wel al haar gefohnt en opgemaakt, dus ben al een heel eind.
EB: kruiden etc zijn toch wel lang goed?
Ik kan alleen geen moed verzamelen om mezelf aan te kleden Wel al haar gefohnt en opgemaakt, dus ben al een heel eind.
EB: kruiden etc zijn toch wel lang goed?
Gast- Gast
Rush schreef:Ovenhandschoenen erin?
Dat is een leuk idee! Ga nu ook hard denken.... pannenlappen.. 1 setje thee/handoek. Moet natuurlijk wel wat in en niet zo lullig haha. Moet het wel low budget houden want heb niet zoveel geld.
Lily schreef:hier in het tuincentrum hebben ze ook gewoon spullen voor binnen hoor. Vandaar er is dan vast wel iets wat ze leuk vinden, ow en hier is die bon ook onbeperkt geldig dus je kan `m bij wijze van nog over 5 jaar inleveren.
Ja oke, is ook zo natuurlijk. Maar ik zit dan meteen te denken, welke tuincentrums ze daar hebben haha.
Dan zou ik bij de hema of xenos kijken wat ze hebben qua kook spullen..ExpressoB schreef:Rush schreef:Ovenhandschoenen erin?
Dat is een leuk idee! Ga nu ook hard denken.... pannenlappen.. 1 setje thee/handoek. Moet natuurlijk wel wat in en niet zo lullig haha. Moet het wel low budget houden want heb niet zoveel geld.
Misschien nog een deeg roller of een spatel?
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: